A 10 legdögösebb gádzsi
Összeszedtem az utóbbi évek tíz legattraktívabb női főszereplőjét.
Összeszedtem az utóbbi évek tíz legattraktívabb női főszereplőjét.
Előkelő helyen szerepelt már jó ideje a bakancslistámon egy komolyabb videojátékos rendezvény meglátogatása, ezért hát idén családi programként a fiammal egy rövid, de élményekkel teli napot töltöttünk a kölni gamescom kiállításon.
Talán említettem már többször is, mekkora hatással volt rám az Iron Man VR, a 2020-ban megjelent egykori PSVR exkluzív Quest portját egymás után négyszer végigjátszva most még biztosabban jelölném a minden idők legjobb VR-játéka titulusra. Spoilermentes ajánló.
Minden, amit eddig tudunk az idén ősszel érkező Quest 3 exkluzív Batman játékról.
14 évvel ezelőtt a mai napon jelent meg életem egyik legmeghatározóbb játéka, majd néhány évvel későbbi folytatásával a Rockstar Games elkövette minden idők legjobb videójátékát. Sőt! Még valami annál is többet!
Jobb későn, mint soha! Összeszedtem a 10 általam legjobban várt idei megjelenést, amelyek kivétel nélkül ismét kizárólag VR-ra szánt játékokat jelentenek.
Elmaradt a pezsgők durranása és a tüzijáték, a Sony egyetlen komolyabb bejelentéssel (sem) készült második generációs VR platformja megjelenésének első évfordulójára, egy bejegyzéssel emlékezett meg az eseményről a PlayStation Blogon.
A streamily.com weboldal lehetőséget kínál színészek, rendezők, szinkronszínészek és egyéb alkotók dedikált képeinek megvásárlására.
Amíg a Marvel Studios a képregényfilmek műfajában évről-évre egyre stabilabban közeledik a gödör aljához, a Pókember-rajongóknak nem lehet okuk panaszra, a tavaly nyáron bemutatott Across the Spider-Verse talán a valaha készült legcsodálatosabb mozgóképes feldolgozása a hálószövő kalandjainak. A Marvels Spider-Man 2 platina trófeájának felvillanása után el kell ismernem, hogy az Insomniac Games alkotása hasonló bravúrral a valaha készült legjobb videojátékos feldolgozása a karakter(ek)nek.
Nem éreztem eddig különösebben szükségét bármilyen nem hivatalos kiegészítő beszerzésének a PlayStation VR2-höz, de a Globular Cluster CMP2 (Comfortable Mod for PS VR 2) kittel tettem egy próbát.
Az új lakásban sikerült egy egészen kellemes és b.é.-kés játékos kuckót kialakítanom. Gyertek velem, megmutatom!
A válasz az életre, a világmindenségre, meg mindenre: 42.
Counter-Strike Source és vele együtt online multiplayer korszakom alkonyán, mintegy 15 évvel ezelőtt hallottam először a dél-koreai trónkövetelő eljöveteléről, de mire nyugatra is eljutott a Crossfire, számomra már az eszképizmust jelentette a békés, nyugodt single player kockulás az Xbox 360 konzolomon, így a PlayStation VR2 platformon történő debütálásáig radarom alatt maradt a széria.
Talán néhány komolyabb múlttal rendelkező játékos emlékezhet a ezredforduló után megjelent Cosmic Smash címmel futó SEGA arcade gépre, esetleg a csak japán piacon megjelent Dreamcast konverzióra, nekem teljesen kimaradt az életemből mindkét platform, de most kaptam egy lehetőséget a pótlásra a PSVR2-exkluzívként debütáló C-Smash VRS formájában.
Az nDreams stúdiót bátran lehet a VR úttörőjének nevezni, hiszen az Oculus Rift és a PlayStation VR legelső prototípusai kiküldésekor ugrottak a mélyvízbe és azóta kizárólag a virtuális valóságban gondolkodnak. Megérkezett a Sony kiemelt törődésével megtámogatott PlayStation VR2 exkluzív roguelite shooterük, rávetettem magam a megjelenés napján.
Nem rejtem véka alá, hogy minél több A betűvel lehet vádolni egy VR játék készítőit, illetve magát a fejlesztést, annál jobban tudja felkelteni a érdeklődésem és vásárlásra buzdítani. De.
Többször találkoztam mostanában különböző fórumokon ezzel a kérdéssel, illetve több témába vágó YouTube videó után magam is elgondolkodtam rajta.
Ahogy telnek-múlnak a napok, a PlayStation VR2 kapcsán az ember egyre több történetet hall repülni próbálkozó PlayStation 5 konzolokról vagy egy hirtelen rántástól a konzol USB C aljzatába szakadt csatlakozókról.
A PlayStation VR2 megjelenése kapcsán azt vettem észre, hogy a vele kapcsolatos diskurzusok jelentős részének az eszköz ára képezi a gerincét.
Heteken belül megkaparinthatjuk, kezünkbe vehetjük, fejünkre húzhatjuk, csodájára járhatunk a Sony új generációs virtuális valóság megoldásának, 2023. február 22.-én megérkezik az év (évtized? évszázad?? évezred???) legjobban várt hardver megjelenése, azaz a PlayStation VR2 headset.
Egy reprezentatív felmérés szerint a német játékosok harmada, mintegy tízmillió gamer vásárol időközönként gyűjtői vagy speciális kiadásokat kedvenc címeiből.
Mennyire tudja egy játék értékét, színvonalát, az általa nyújtott élményt egy pontszám visszatükrözni?
A közelmúltban megjelent Part I végigjátszása után itt az ideje néhány sort írnom erről a nagy klasszikusról, természetesen spoilermentesen.
2017 nem volt egy kimondottan erős év a PlayStation 4 platformon a keleti játékokért (Persona 5, Nier: Automata, Nioh) kevésbé lelkesedni tudó játékosok számára. Nagyjából öt évvel ezelőtt kezdtem el az év egyik legnagyobb sikercímét, a Horizon Zero Dawn című nyílt világú akció-kalandjáték képében.
Mennyi szabadidő szükséges egy felnőtt ember számára, hogy fel tudjon töltődni? Az utóbbi időkben egyre többször gondolkodom olyan fogalmakon, mint szabadidő, hobbi, család, munka, élet...meg minden.
Eszembe jutott az elmúlt napokban, hogy éppen 25 évvel ezelőtt, 1997 májusban használtam először az Internetet a suli számtech termében.
A jelen generációs változat megjelenésével futottam még egy kört Night City-ben és megint nem azt kaptam, amire számítottam.
Ezúttal összedobtam egy toplistát a pulzusomat leginkább megmozgató videojátékos hölgyekről.
Talán nem lövök mellé nagyon azzal az állítással, hogy az ember az anyanyelvén tudja magát a legszebben kifezezni, az anyanyelvén álmodik, az anyanyelvén szólítja gyermekét és a legtöbb esetben az anyanyelvén szeret kikapcsolódni.
Nagyító alatt az ígéretes időutazós VR logikai-kalandjáték.
Gémpesszbe' jó lesz - avagy a videojátékok jövője vagy az átka?
Elérkezett a számvetés ideje, kiválasztottam az előző generáció számomra legkiemelkedőbb darabjait.
Az előző generáció kezdetén 5-10 %-ra becsülték az elemzők a konzolos digitális eladásokat, a generáció végére már 50-50 % volt az állás.
Boldog Karácsonyt Kívánok minden kedves fórumtársnak, olvasónak, írónak!
Száguldó világunkban, a temérdek csábítóan csillogó csecse-becse videojáték tengerében gyakran elfelejtünk megállni egy-egy pillanatra egyáltalán számot vetni, milyen élményben volt éppen részünk. Nem is olyan egyszerű lehorgonyozni a hajónkat, hiszen alighogy befejeztünk egy játékot, a digitális vihar máris újult erővel kap bele vitorlánkba, és sodor is a következő állomásra.
Peter Quill walkman-je magával ragadott és összedobtam egy lemezre valót kizárólag olyan dalokból, amelyet végtelen plusz egyszer képes lennék meghallgatni. Ha egyetlen CD-t vihetnék A Lakatlan Szigetre, akkor az ez lenne.
Öt évvel ezelőtt debütált a virtuális valóság eszközök piacán a Sony játékosoknak szánt megoldása.
Nyolc éve emlékezünk meg minden év szeptember 26.-án az Outbreak Day-ről, a The Last of Us rajongók napjáról. A játék története szerint 2013-ban ezen a napon érte el a cordyceps gomba a kritikus tömeget, ezen a napon kezdődött az addig ismert világ vége.
Mindig is szerettem volna egy saját kis videojátékos kuckót kialakítani magamnak, most végre sikerült megvalósítanom...egy igazán apró változatban.
A második világháborús akciójáték a virtuális valóságot hívja segítségül, hogy soha nem látott közelségből merüljünk el a háború poklában.
2020-ban egy általam korábban nem ismert, új szóval bővült a szókincsem: scalper. A tőzsdei definíció szerint: kicsi piaci változásokból hasznot húzó spekuláns.
Szerencsésnek érzem magam, hogy ahhoz a generációhoz tartozom, akinek a LAN-parti, mint videojátékos társasági esemény az élete szerves részét képezte egy időben.
Az éppen aktuális dupla születésnap alkalmából gondoltam írok néhány gondolatot a másik konzolhoz fűződő viszonyomról: megismerkedésről, vad szerelemről, elhidegülésről majd újra egymásra találásról.
Arra gondoltam, ezúttal megosztanék néhány momentumot, milyen is Németország egy gémer származású bevándorló szemén keresztül. Világmegváltó eszmék nélkül, csak egy egyszerű kisember észrevételei, gondolatai ezek az itteni életről...meg mindenről.
Nemcsak játék, de egyéb tevékenységek közben is szívesen hallgatom a videojátékok zenéit, a kedvenceimből készítettem most egy top 20-as listát. A lista nem feltétlenül a dalokra vonatkozik, hanem a teljes albumra, egy játéksorozatból nem került be több rész zenéje, noha többször is indokolt lett volna.
A Konnektor podcast istállójából, Warhawk prezentációjában indult el a közelmúltban egy új podcast, amelyet Fantasztikus Négyes címmel érdemes keresnünk és hallgatnunk, ha kíváncsiak vagyunk, hogy beszélgetőpartnerei számára melyek voltak azok a videojátékok melyek utólag visszatekintve formálták az ízlésüket, olyanok, melyek többé tették őket, melyek valamennyire meghatározták, ki is az ember, akit ma ismerünk.
- Tényleg léteznek olyan emberek, akik eredeti, dobozos játékokat vesznek? Akik megengedhetik maguknak ezt a méregdrága úri huncutságot? Gondoltam magamban, miközben vágyakozó pillantásokkal néztem a kirakat túloldalán díszelgő protoss csábító sárga szemeibe.
Sok éve már, hogy a napjaim jelentős része podcast hallgatással telik, azok közül is talán a videojátékokkal foglalkozóak a legkedvesebbek számomra.
Ahogyan szemezgettem az év játéka szavazás helyezettjei között, nem túlságosan meglepve szembesültem a VR játékok szerény szereplésével, mindössze két címnek sikerült bekerülnie a legjobb harminc játék közé.
Hosszú várakozás után döbbenetes körülmények között jelent meg az amúgy is elég kalandos utat maga mögött tudó lengyel szerepjáték. Ennek kapcsán - meg persze a gamer 2.0 miatt is - végre belecsapok én is a lecsóba, hiszen alig 15-20 éve tervezem csak a blogolást.