[2022] Az év legjobb játékai: 10-1

Az év legjobb játékai: 10-1

Gamer3652022.12.30. 14:00

Visszaszámlálás, dobpergés, meg amit csak akartok - bármi is legyen az, most véget ér, hiszen jön olvasói toplistánk fináléja, melyből kiderül, mi volt szerintetek 2022 legjobb játéka.

#10 | XENOBLADE CHRONICLES 3

Monolith Soft | Switch | Szerintünk: 9 pont

TidusFamous írta | A gép legjobb JRPG-je született meg. A kicsit gyengébb második részt is imádtam... de ez elképesztően epikus kaland lett. Sajnos még nem játszottam vele annyit, amennyit szerettem volna, de már most olyan hangulatot eredményez nálam, amit csak a kedvenc JRPG-im tudtak. Az meg, hogy a Game Awards-on nem ő kapta meg a legjobb zenei aláfestést egy szégyen.

szeth36 írta | Míg az Elden Ring játékmenetével, addig a Xeno 3 a történetével ejtett rabul. Tény, hogy nem tökéletes játék, de mégis az első Xeno játék, amit nem hagytam abba 10 óra után, és elejétől végéig élveztem. Pont ott és annyit változtattak a játékmeneten, amivel végig izgalmas maradt, miközben a történet, az átvezetők és a zene nálam az év legjobbjai közé emelte.

#9 | BAYONETTA 3

PlatinumGames | Switch | Szerintünk: 7 pont

fozelek írta | Van még lopott bicaj vándordíj? Én odaadtam volna Cerezának 2009-ben, és örökre nála maradna. A formula még mindig ugyanaz, és bár az egész játék nem annyira koherens, mint az előző kettő, még így is simán az egyik legjobb h&s játék, ami valaha készült.

csekefool írta | Nagyon vártam a Bayonetta 3. eljövetelét, a 2017-es bejelentés óta eltelt 5 év után magas és egyben kicsit irreális elvárásokkal csaptam bele a 3. részbe, amit az elején nem igazán tudtam helyén kezelni. Zavartak a nagy üres terek, amik a démonidézős mechanika miatt lettek meghozva, ezzel kicsit háttérbe szorítva a hagyományos harcokat. Viszont a játék felénél átfordult bennem valami, és abszolút megszerettem ezt a kalandot. A sztori nem erős, és a látvány felbontásába is bele lehet kötni, de a harcok, a zenék és hangulat hozza azt a színvonalat, ami miatt érdemes volt várni az új részt.

theSickness írta | A játék, aminek meg tudom bocsátani a katasztrofális technikai oldalt és a pocsék sztorit, annyira pöpec a gameplay, és folyamatosan képes annyi módon ÉS ügyesen csavarni a formulán.

#8 | HIGH ON LIFE

Squanch Games | Xbox Series, Xbox One, PC

Masamune7777 írta | Roilandék agymenése elképesztő. Tammy and the T-Rex. Agydurranás.

Shifty Fox írta | Ekkora agymenést így év végére! Beteg őrültség, nagyon élveztem.

#7 | THE LAST OF US PART I

Naughty Dog | PS5 | Szerintünk: 9 pont

Cared24 írta | A Remastered verziót 7x játszottam ki az évek alatt, kívülről ismerem minden szegletét, de ilyen fokú igényességben remake-elni egy ilyen meghatározó művet... Fantasztikus érzés volt új köntösben játszani vele.

HuN Makaveli írta | Sokat nem lehet róla elmondani, egy zseniális játék vizuálisan tökéletesített verziója. Én csak annyit szerettem volna, hogy hozzák fel a folytatás szintjére technikailag, ami többé-kevésbé sikerült is. Aki élvezte az eredetit, annak ez csak rátesz egy nagy lapáttal.

Krisz576 írta | Azt hiszem, nem nagyon volt az utóbbi időben még egy ilyen remake, amelynek a létjogosultságát ennyire kétségbe vonták (/vontam) volna, de amint leültem elé játszani, teljesen elvarázsolt az a realizmus és hihetetlenül aprólékos munka, amit a Naughty Dog belefektetett a felújításba, az utolsó kis objektumot is újból felépítve. Joel és Ellie kalandja sosem volt még ennyire filmesen komoly, gondolok itt főleg az ingame átvezetőknél a realisztikus karakterekre is. Hiába ugyanaz alapjaiban a játék, ez a fejlődés nem mérhető pusztán számokban, de ha (újra) végigjátszod, megérted.

#6 | STRAY

BlueTwelve Studio | PS5, PS4, PC | Szerintünk: 7 pont

Stadia HUN írta | Szerencsére nem csak egy macskás gimmick game lett belőle, hanem egy érdekes és aranyos indie különlegesség.

c1b3rpunk írta | Az év nagy meglepetése számomra. Eszméletlen atmoszférája van a játéknak, minden percét imádtam. Pattant is a platina, mert ez egy olyan játék, amit megéri kimaxolni.

ca5h írta | Macskával mindent el lehet adni, de nem ettől jó. Annyit vállal, amennyit bír, és mellesleg art designban helyenként odapirít a Cyberpunk 2077-nek is. Imádás és nyávogásgomb-püfölés

Krisz576 írta | A rövid, de annál nagyobb élményt nyújtó különlegesség először „macskaszimulátorként” kezdődik, aztán egy ötletes kis platformer lesz belőle, végül egy sci-fi kalandba csöppenünk egy kis droidrobot segítőtársunkkal az oldalunkon. Ahogy haladunk előre, sorra nyílik meg egyre jobban a játék színes világa előttünk, a földalatti romos város, a paraziták, a robotok és sok-sok más felfedezés vár. A Stray is csak azt bizonyította nekem, hogy mennyire érdemes a genben figyelemmel kísérni az indie játékokat is.

#5 | A PLAGUE TALE: REQUIEM

Asobo Studio | PS5, Xbox Series, Switch, PC | Szerintünk: 9 pont

Stadia HUN írta | Szerethető karaktereivel, izgalmas történetével és látványos helyszíneivel a klasszikus kalandfilmek hangulatát hozza el játék formájában. Rendkívül casual-barát, tulajdonképpen két jelenet között egy egyenes folyosón futunk végig, némi logikai feladvánnyal színesítve. Kiváló chill szórakozás.

Hunk2 írta | Az első rész meglepett és remekül keverte a valós dolgokat a fantáziával. Itt is jól sikerült ez szerintem. Itt a helye a listán.

wodbear írta | Számomra hozta mindazt, amit vártam. Képes volt fejlődni az első részhez képest minden téren. A grafika pazar, a történet "lezárása" nagyon tetszett, és állandóan sikerült neki olyan helyzeteket előhozni, hogy amikor már épp aznapra le akartam tenni, akkor "még ezt a részt megnézem" érzés kapott el.

paisacha írta | Komor, de a következő 10 évben is nehezen überelhető történetmesélés. Minden perce kincs, amelyet visszanézve az utolsó apróságig a hiány érzése fog el, mert a történetírók legalább akkora szabad kezet kaptak mint a grafikusok. Más, de mérföldekkel jobb élmény, mint az első rész volt - egy indie játék felnőtt, ami soha nem is volt indie játék.

tudodte írta | Minden szinten jobb lett, mint az első rész, pedig az is egy kiváló játék. Elképesztő látványos grafika, filmbe illő jelenetek. Képes volt (újra) megugrani, hogy ne idegesítsen egy gyerek főszereplő, ami ritka. A játékmenet is jól egyensúlyozott a pörgős akció és a megfontolt lopakodás, illetve a fejtörők között. Nem is volt kérdés.

Krisz576 írta | Az Asobo Studio (és a Game Pass) szintén nagy meglepetéssel szolgált ősszel, hiszen a Plague Tale folytatása egyszerűen sokkal több lett, mint vártam. Egyrészt továbbvitte mindazt, ami már az Innocence-ben is nagyon szerettem, gondolok itt főleg a testvérpár (Amicia és Hugo) és a többi gyermek történetére és a középkori francia hon (számomra) autentikus szcénáriójára, kép világára. Ez a világ egyszerre varázslatos és kegyetlen is, de a Requiem sokszor festői szépséggel prezentálja mindezt. A gameplay alapja maradt a régi, tehát hiába a finomhangolások, elsősorban a Plague Tale rajongóknak fekszik, és bár vannak technikai hiányosságok, de az Asobo Studio a Requiemmel megmutatta, hogy majd milyen minőségben is kaphatunk a jövőben mutliplatform játékokat, ez még csak a kezdet.

#4 | GRAN TURISMO 7

Polyphony Digital | PS5, PS4 | Szerintünk: 9 pont

c1b3rpunk írta | Nagyon vártam, és nem csalódtam. Igazai Polyphony Digital minőség, ráadásul folyamatosan jönnek az update-ek, ezért szinte napi szinten elő tudom venni. Már megvan hónapok óta a platina trófea, de nem számít, mert naponta megyek egy kört Nordschleifén, tolok pár futamot online és kimaxolom a frissítéseket.

arpi0912 írta | A hiányosságai ellenére ízig-vérig hozza a hamisítatlan GT feelinget. Pazar látvány a legrészletesebb autómodellek mellett konzolon, és a dinamikus időjárás fantasztikus, ahogy meg lett csinálva.

TidusFamous írta | Nem vagyok egy nagy autószimulátor rajongó... de a Gran Turismóban számomra mindig volt valami, ami miatt simán beleraktam 40-50 órát. Az új rész is elképesztően jó lett, végre visszajött egy normális kampány mód is... csak azt a fránya AI-t javítanák, és jönne vissza a rajtrács indulás.

Krisz576 írta | 25 éves a Gran Turismo, a Polyphony Digital neves szériája, amely teljesen megváltoztatta a ’90-es évek végén konzolon az autóversenyzés fogalmát. Számos részével találkozhattunk azóta, és igaz ugyan, hogy számomra valószínűleg mindig az első és második (PS1) részek maradnak örök klasszikus kedvencek, de simán lehet, hogy a GT7 lett a széria legjobb darabja. Nem csak a rendkívül látványos PS5 grafika miatt (Pro-n is nagyon jól néz ki), de a magas szinten finomhangolt a vezetési élmény nyomán újra hatalmas motivációt kaptam pályarekordokat dönteni, és a hatalmas tartalom mellett a Café vezette karriermód is nagyon hangulatos. Nekem önmagában emiatt a játék miatt is kellett egy PS5.

#3 | HORIZON FORBIDDEN WEST

Guerrilla Games | PS5, PS4 | Szerintünk: 9 pont

Morko írta | Ez az a szintű folytatás és az előző részhez viszonyított szintugrás, amit a God of War Ragnarök esetében is vártam volna. Nincs olyan pontja a játéknak, ami nem haladta volna meg az elődjét. Egy lenyűgöző open world játékot kaptunk, ami több figyelmet is kaphatott volna, ha nem az Elden Ringhez időzítik a megjelenését. A történet bizonyos fordulatánál túlzásba estek az írók, de így is az év egyik legjobb játéka volt számomra.

Tom írta | Aloy kalandjai folytatódnak, méghozzá nem is akárhogyan. Kiváló történetmesélés, részletesebb harci lehetőségek és igen hosszú és tartalmas kaland várja az érdeklődőket. Remélem, idővel trilógiává bővül, és még sokáig barangolhatunk ebben a különleges világban.

M.Á.G.U.S írta | Az elődöt épp az új rész megjelenése előtt fejeztem be, így nem kellett sokat várnom Aloy történetének folytatására. Zseniális folytatás, nagyobb, kibővített, gyönyörű, változatos világ, remek történet.

Krisz576 írta | Nagyon vetekedett nálam az Elden Ringgel monumentalitásban, de abban legalábbis biztos vagyok, hogy az egyik legkomolyabb cím PS5-re, és talán a generáció legszebb darabja is. Grandiózus, akciódús és érdekes kaland, sokszor fantasztikusan látványos helyszínekkel, filmes átvezetőkkel, ahogy azt a jó öreg AAA Sony játékoktól megszokhattuk. A Forbidden West nem csak méltó folytatás gameplay-ben és sztoriban, de a posztapokaliptikus világ a 60 FPS-re felhúzott HZD-vel szemben is szépen mutatja a generációs előrelépést.

#2 | GOD OF WAR RAGNARÖK

Santa Monica Studio | PS5, PS4 | Szerintünk: 8 pont

Tom írta | A háború Istene ismét rendet tesz. Remek harc rendszer, lenyűgöző prezentáció és fordulatos kaland, ami az előző rész kedvelőinek bátran ajánlható. Számomra idén nem volt kihívója.

Biomechanika írta | Minden tekintetben sikerült négyzetre emelni az első játék elemeit. Gameplayben nem sokat változott, de ami elsőre működött, azt kár lett volna dobni. Pont annyit fejlődött, amennyire szükség volt a 4 év során. Amit kiemelnék, az a narratíva, történetmesélés és a színészi játék, bár a 2018-asban is jó volt, de itt olyan magasságokba emelték, hogy számtalanszor libabőrt okozott.

Cared24 írta | A mobilos GoW-játékon kívül az összessel játszottam, de a Ragnarök mégis valami új szint volt. Nehéz elképzelni, hogy vajon mennyivel nagyobb mestermű lehetett volna a Ragnarök, ha az előző generációt kihagyta volna...

Krisz576 írta | Míg a sztoriban 3 év telt el, addig nekünk a 4-5 év várakozás jóval hosszabbnak tűnt, hogy végre megtudhassuk hogyan folytatódik Kratos és fia története, és nem kellett csalódnunk. Az igaz ugyan, hogy számomra a PS4-es God of Warban jobban működött az apa és fia kapcsolat, és a gameplay-t is kiegyensúlyozottabbnak (vagy legalábbis szubjektíven érdekesebbnek) tartottam, de a Ragnarök sok tekintetben követi (jól) a folytatások „nagyobb és több” receptjét. A sokak által "DLC-nek" csúfolt God of War 2 ráadásul crossgen mivolta ellenére jócskán kihasználja a PS5 képességeit is, (többek közt) az új fénykezeléseknek és részletes textúráknak köszönhetően pedig a pazar helyszínek még látványosabbak. Hangulatos sztoriban és monumentálisak harcokban sincsen hiány. Ha pedig sokan úgy érzik nem annyival szebb PS5-ön, mint a God of War, vagy akár a Ragnarök PS4 Pro verziója, az nem a PS5-ös Ragnarök hiányossága, hanem sokkal inkább a remek crossgen fejlesztés és természetesen a 2018-as God of War érdeme.

#1 | ELDEN RING
2022 legjobb játéka a Gamer365 olvasói szerint

FromSoftware | PS5, PS4, Xbox Series, Xbox One, PC | Szerintünk: 8 pont

fozelek írta | A FromSoftware egy lépést mozdult a kommerszség irányába, de ez nem ártott a játéknak, mi több, az általuk megálmodott formulát tökélyre vitte. A challenge-et picit visszavette, de megunhatatlan maradt, és közben felült a game of forever dobogó legtetejére is.

c1b3rpunk írta | Miyazaki és George R. R. Martin nagyon–nagyon magasra tették a lécet. Fölösleges oldalakon keresztül sorolni a játék pozitívumait, mert egyszerűen minden a helyén van. Csak már jönne hozzá DLC.

Biomechanika írta | Mindig rajongtam a Souls-szériáért, és méltó utódot sikerült alkotnia a FromSoftware-nek. Kétkedve fogadtam az open world koncepciót, így 120 óra vele töltött idő után azt tudom mondani, hogy jól tudták implementálni, de számomra jobban működik a zártabb level design, ezért nekem a DS3-hoz nem ér fel. Mindenesetre nagyon jó játék lett.

Spaceghost írta | Nagyon nem vagyok oda a soulslike műfajért, a Bloodborne-on kívül eddig mindegyiket, amit próbáltam, dobtam az elején pár halál után. Úgy voltam vele, nincs nekem ahhoz türelmem, hogy egy játék szívasson. Aztán az Elden Ringnél valahogy nagyon jó ütemben jött a fejlődés érzés, illetve sokat segített az, hogy bármerre mehetek és később visszatérhetek olyan helyekre, ami épp nem megy. Az NG+ achikon kívül behúztam mindent, erre se gondoltam volna az elején.

paisacha írta | Tűpontosan adagolt, utánozhatatlan Souls-élmény, amely pontosan annyi szintet ugrott, hogy a történetet és a játékmenetet 2022-ben a lehető legszélesebb körnek tegye elérhetővé. Mondjuk az elérhetőség továbbra is relatív - még mindig 100+ órás tanulást igénylő, de idén mindenképpen a legnagyobb élményekkel jutalmazó folyamat...

MasterLink300 írta | Mestermű! A soulslike játékok csúcsa! Ahol ha meghalsz, már annak is örülsz, ha szép halálod volt. Az open-world stílus hozta a magával a felfedezés örömét, ami akkor sem szenvedett csorbát, ha minden sarkon vagy barlangban egy méretes pofonba szaladt az ember. Kétségtelen, hogy továbbra is, mint minden soulslike játékhoz, ehhez is kitartás és türelem kell, de talán itt találták el legjobban a kudarcokból való tanulás és a játékélmény egyensúlyát.

csekefool írta | A korábbi souls-játékokhoz képest valamivel barátságosabb lett (persze néhány bosst leszámítva), sokkal áramvonalasabb, csiszoltabb élményt kaptunk. Open world okán benne volt a pakliban, hogy elnyújtott, üresjáratokkal lesz tele. De az a rácsodálkozás, amikor az ember azt hiszi, hogy már nagyjából úgy véli, hogy látta map határait, kiderül, hogy nagyon téved és rátesznek egy lapáttal, és a későbbiekben még többször. A felfedezés tényét itt komolyan lehetett venni, és ez nagyban hozzájárult a sikerhez.

TidusFamous írta | Úgy sikerült megreformálnia soulslike műfajt az általam amúgy nem túl kedvelt open world szisztémával, hogy nem rontott, hanem emelt a játék színvonalán. Emellett olyan sikeres áramvonalasítást, balanszolást hajtottak benne végre, ami elképesztő. A világa meg talán nem is lehetne változatosabb és érdekesebb. Őszintén szólva nem hittem volna, de nálam a Breath of the Wild mellett a kedvenc open world játékom lett.

szeth36 írta | Souls-rajongóként nem igazán tudtam hova tenni, mikor a FromSoftware előált az open world Souls-játék ötletével. Nem értettem, miben lesz ez több az eddigi zseniális Dark Souls, Bloodborne, Sekironál. Nagyobbat nem is tévedhettem volna. Az Elden Ring méretében, monumentalitásában, sőt minden apró kis részletében zseniális cucc. Nem értem, hogy voltak képesek egy ennyire összetett, változatos open worldöt letenni az asztalra. A FromSoftware idén is megcsinálta.

Krisz576 írta | Monumentális souls-játék a FromSoftware-től. Talán nem annyira nehéz, mint más korábbi címek a műfajban, de átlagjátékosnak még mindig hatalmas kihívás, mégis ellenállhatatlanul hívogat, hogy az Elden Ring HATALMAS világát felfedezzük, folyamatosan fejlesszük magunkat, és a legnehezebb bossokkal is felvegyük a harcot. A hibái ellenére részemről egy művészi alkotás, az Open World jellege és a lovaglás nagyon betalált, és nagy élvezettel lehet belepakolni 100-150 órát is. 2022-ben vele játszottam a legtöbbet, és 2023-ban is majd folytatni szeretném, mert még messze a vége.

Köszönjük mindenkinek, aki szavazatával hozzájárult ahhoz, hogy a lista elkészülhessen! Az év utolsó napján pedig mi is számot vetünk: holnap jönnek a szerkesztőség kedvencei!

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

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
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Szigorít a Steam, meglepetés megjelenések - ez történt szerdán

Továbbá: Sand Land, Bit.Trip ReRunner, Lords of the Fallen, Insurmountable, Rotwood, Island of Winds.

17 órája
15

Stellar Blade

A Shift Up mérnöki pontossággal tervezte meg első konzolos játékának köztudatba emelését. De vajon van-e több a csinos külcsín alatt?

1 napja
8

Feltámad az Infogrames, Metaphor: ReFantazio megjelenés - ez történt kedden

Továbbá: Stellar Blade, Destiny 2, Morbid: The Lords of Ire, Remnant 2, 2XKO, Indika, Karma: The Dark World.

1 napja
11

Meghasad az Embracer, új Gyűrűk Ura játék - ez történt hétfőn

Továbbá: Starlight Games, Tales of the Shire, Star Wars Jedi: Survivor, ID@Xbox Digital Showcase, PowerWash Simulator, The Whims of the Gods.

2 napja
13

Heti megjelenések

3 napja
3

The Smurfs 2 - The Prisoner of the Green Stone - Hupizöld Törpikék

A Microids tavaly év végi felhozatala igen kellemesen alakult, sajnos nem is volt időnk minden fontosabb címükre ránézni. Most a tavaszi üresjáratot kihasználva vissaztérünk a Hupikék Törpikékhez!

4 napja

Anomaly Collapse

Teszteltük a legújabb roguelite próbálkozást, ami ezúttal az egy dimenziós csataterekből próbálja kihozni a maximumot - és mindezt nem is akárhogyan teszi.

5 napja
1

Eiyuden Chronicle folytatás, Prison Architect 2 csúszás - ez történt pénteken

Továbbá: Kena: Bridge of Spirits, Sclash, Biped 2, Unending Dawn.

5 napja
3

Új projektek a Lariannál, bemutatkozott a Kingdom Come: Deliverance II - ez történt csütörtökön

Továbbá: F1 24, Fabledom, Darkest Dungeon II, V Rising, Human Fall Flat 2, Cozy Caravan, Remnant 2.

6 napja
2

Lovagregény újratöltve: bejelentették a Kingdom Come: Deliverance 2-t

Mi már egy hete tudjuk, de csak most szabad róla beszélni. A Plaion és a Warhorse Studios párosa bejelentette a sikeres lovagregényük folytatását, a Kingdom Come: Deliverance II-t.

7 napja
1

Botany Manor

Egyedül sétálgatni egy viktoriánus kori udvarházban, feljegyzéseket olvasgatni és virágokat növeszteni? Izgalmasabb, mint hinnéd! Tesztlaborba vittük a Botany Manort.

7 napja
6

Baldur's Gate fejlesztővadászat, Ghost of Tsushima gépigény – ez történt szerdán

Továbbá: Sea of Thieves, Potionomics, Crow Country, Mullet Mad Jack, Dementium: The Ward.

7 napja
3

Sok jó indie 20 percben is elfér - Nintendo Indie World Showcase összefoglaló

A kis címek is tudnak izgalmasak lenni: a Nintendo legújabb indie-specifikus adásában láttunk is jó néhányat - nem csak Switch-re! Összegyűjtöttük nektek a látottakat.

8 napja
6

Children of the Sun

A Devolver Digital továbbra is remek érzékkel karolja fel az ígéretes, egyedi, kreatív projekteket. René Rother debütáló alkotása sem lóg ki a texasi kiadó portfoliójából. Na de miért érdemes odafigyelni rá? TESZT!

8 napja
1

Műsoron az indie-k, folytatódnak a leépítések – ez történt kedden

Benne: Nintendo Indie World Showcase beharangozó, Take-Two és Kwalee leépítés, Rolling Hills bejelentés, Capes és Athenian Rhapsody megjelenési dátumok.

8 napja
4

Game Pass: mozgolódás április második felében

A hónap második fele talán elsőre csendesebbnek tűnik a megszokottnál, de még így is számos izgalmas premier címet találhatunk a listában.

9 napja
1

A Nintendo kihagyja a Gamescomot, Keanu Reeves lesz Shadow hangja – ez történt hétfőn

Továbbá: No Rest for the Wicked, One Piece Odyssey: Deluxe Edition, Sand Land, Telebbit, Horrific Xanatorium.

9 napja
17

Ereban: Shadow Legacy – Árnyakkal sunnyogó

A sunnyogást az árnyakba olvadással keverő koncepciójával az Ereban már korán felhívta magára a figyelmet. A játékot a régi idők nagy lopakodós címei iránt érzett határtalan tisztelet hívta életre. De ebből vajon mennyit sikerült átemelni és jól értelmezni? Teszt!

2024.04.15.

EDGE #397 pontszámok

Dragon's Dogma 2. Rise of the Ronin. Alone in the Dark. Princess Peach: Showtime! Izgalmas címek. Rendkívül vegyes pontozás.

2024.04.15.
21

Heti megjelenések

2024.04.15.
2

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==