A japán Game Informer megkérdezett 5000-5000 PS3, Wii és Xbox360 konzoltulajdonost, mennyire vannak megelégedve a készülék minőségével. Lássuk az eredményt!
A kérdésben nem szerepelt az időtényező, csak hogy EGYÁLTALÁN, valaha is volt-e gond a géppel?
Meghibásodási arány:
Xbox360: 54.2%
PS3: 10,6%
Wii: 6,8%
Meghibásodási arány, miután a márkaszerviz egyszer már megjavította:
Xbox 360 -- 41.2%
PS3 -- 14.7%
Wii -- 11%
Az ügyfélszolgálatot és a szervizt kielégítőnek találta:
Nintendo -- 56.1%
Sony -- 51.1%
Microsoft -- 37.7%
Van-e olyan barátod, akinek már romlott el ilyen gépe:
Xbox 360 -- 69.9%
PS3 -- 12.4%
Wii -- 6%
A japán tulajdonosok leginkább a Microsoft szerviz lassúságát kifogásolták: míg a Sony és Nintendo nagyjából 1 hét alatt végez a javítással, az Xbox esetében akár egy hónap is lehet.
Az eredmények nagyjából tükrözik a nemzetközi állapotokat-de meg kell jegyezni, hogy a megkérdezett játékosok bizony Xboxon játszanak a legtöbbet: akár napi 3-5 órát is, míg a Wii tulajok kevesebb, mint 1 órát. A legérdekesebb, hogy a csalódott Xbox tulajdonosoknak csak 3,8%-a mondta azt, hogy nem venne újra a Microsoft konzoljából. Ez azért valamit bizonyít, nem?
Japánul tanulók kedvéért itt az eredeti cikk: