Komoly bejegyzés és várom a ti listátokat!
A: Alan Wake: brutális látvány, sorozat-szerű felépítés. Számomra letehetetlen játék volt. Az egyik legjobb cím X360-on.
B: Brain Age: Nintendo DS-re megjelent agyfejlesztő játékba sok-sok órát beleöltem, nagyon király statisztikákat készít a játék, és ugye megmondja hány éves állapotban van az agyunk. Kiváló és hasznos játék
C: Call Of Duty 1-10 Ismerjük a mondást hogy a kedvenc filmem a Terminátor 2 és 9 pornó. Én ugyanígy vagyok a COD-okkal is. Nekem minden rész bejön, minden évben élvezettel nyomom végig az aktuális akciófilmek játékosított esszenciáját. Minden hónapban jöhetne!
D: Donkey Kong Country: A Snes-re megjelenő majmos "mászkálós" játék olyan vizuális minőséget képviselt mint abban az időben semmi más. A játék lebilincselő érdekes újszerű volt. Nagyon kedveltem, bár a későbbi részek megkoptak. A sorozat egyik csúcsa szerintem a Nintendo 64-es 3d-s rész volt, ahol akár négyen is lövöldözhettük egymást a coconut gunokkal. És az elején a Rap szám? Óriási!
E: Earthworm Jim: Tegyünk meg egy földigilisztát főszereplővé. WTF?? Aki saját magával veri el az ellenfeleket???
F: Fahrenheit:korát megelőzve a Fahrenheit volt az első igazi interaktív mozi. Xbox-on és Pc-n is végigjátszottam. A most megjelent remastered kiadás még nincsen beszerezve, de idővel az is kötelező lesz. Az újszerű játékmenet, a több karaktert mesterien összefűző sztori miatt joggal érdemli ki a helyet a listámon.
G: Ghost and Goblins Szintén Snes klasszikus, az első rougelike játék randomizáció nélkül. Milliószor felmérgelt, de szerettem.
H: Heroes 3 az első körökre osztott stratégia élményem PC-n. A harmadik rész volt a Heroes csúcsa, és mindenki nyomatta. Éjszakákat küzdöttem át a gép ellen. óó micsoda idők voltak. azok!
I: Inazuma Eleven: A legjobb foci rpg Nintendo DS-re. Nagyon sokat nyomattam. Hihetetlen meccsek könnyed rpg elemekkel fűszerezve.
J: Jeopardy: Szintén a Snes-es résszel játszottunk sokat. Saját kis kvízműsor. Sajnos azóta sem volt olyan élvezetes kvízjáték mint a fent említett cím.
K: Killer Instict: brutális összecsapások, brutális grafika, durva kombók youtube nélkül. A Killer, korának egyik legjobb bunyós játéka volt.
L: Last Of Us(The): Joel és Ellie fantasztikus kalandja a fertőzöttektől hemzsegő világban új szintre emelte a történetmesélést. Ps3-on a gép egyik ékköve volt, amit szerintem illetve számomra PS4-en is megismételt!
M: Max Payne 1-2 Bullet time! Beleszerettem a lassítós lövöldözésekbe. A kettő pörgős lassítós tárcseréje a mai napig az egyik legjobb legpózerebb jelenete a videójáték történelemben.A drámai, komoly történet igazi klasszikussá és kötelezővé teszi a játékot.
N: Nidhogg- kardoztál már pixelesen? Nézz utána! Ketten brutálisan jó élmény miközben a grafika c64-es szontet képvisel.
O: Oblivion Órákig bajlódtam vele hogy fusson rendesen a pc-men, az első olyan igazán jól kinéző nyitott vilgú rpg volt számomra, amit többször is újrakezdtem. A millió lehetőség és a millió kis történet minden jogot megad neki arra, hogy felkerüljön a listámra.
P: Primal Rage- Snes, Dinoszíuruszok óriás lények kegyetlen verekedő játéka ez. A pályákon akár embereket is fel lehetett falni. Brutális, véres, durva játék volt. Sokat nyomattuk.
Q: Quake 3 Rocket jump, Dreamcast. Az első online játékélményem a q3 Dc verziójához köthető. Érdekes módon sem lag sem más probléma nem volt több mint 15 évvel ezelőtt. Élvezetes pörgős brutális cím!
R: R-type Mindig is szerettem a kis űrhajókat balról jobbra terelgetve lövöldözni. Az R-type brutális nehéznek hatott akkor, gondolom, ma még nehezebbnek tartanám a sok COD miatt:)
S: Super Mario World- Mario, aki nem szereti az nem is játékos.
T: Tombi Playstation 1-re megjelent Tombi v. Tomba egy olyan rpg elemekkel megturbózott kis platform kaland játék volt minek harmadik részére a mai napig várok. Egy ilyen könnyed, vidám játékot azóta sem láttam. Nézz utána! Ps vitán király!
U: Uncharted 3-PS3-ra ez volt az első játékélményem, az első jelenetben a kocsmai verekedés olyan filmszerű hatással bírt hogy leesett az állam. A játék utána veszít a színvonalból, de olyat mint abban a játékban, sehol máshol nem láttam.
V: Vigilante 8 Autós pusztítás! Rakj fegyvereket az utóra és nyírd ki a többieket, erdőn mezőn át. Aréna harc autókkal. nagyon király volt.
W: Warzone 2100 Playstation 1-es stratégia annyira jól felépített játék volt, hogy teljesen magába szippantott.
X: Xenosaga: brutális RPG amit sosem tudtam végigvinni.
Z: ZombieU: Az egyetlen olyan WiiU cím amit irigyeltem tőlük. Sikerült megszereznem végülis, de gyerekek, ezt látni kell. Mestermű! Az Ubisoft megcsinálta a legjobb túlélős zombis címet amit csak lehetett!
Várom a TI összeállításotokat is!
A bejegyzést teleraktam egyébként első körben yt trailerekkel:) De sajnos úgy nem tudott működni a bejegyzés:)