Már megint a Twitterezők szúrtak ki egy érdekes részletet - Ben Walker Rockstar specialista és GTA-turkász egy játékban megbúvó VR lehetőséget posztolt, amit a GTA Trilogy San Andreas belső részleteinek feltárása közben talált meg.
A mód egy belső paranccsal hívható elő, aminek GTA.VR.1 az elnevezése - ez egy VR lehetőségre mutató Unreal kódsor. Walker szerint a fejlesztés során így próbálkozhattak a GTA VR esetleges lehetőségének tesztelgetésével, na meg az esetleges FPS-nézet lehetőségének implementálásával.
A móka előcsalása csak debug menüből hívható elő, és ugye a jelenlegi állapot nem egy kiforrott történet, hanem erőteljesen egy experimentális esettanulmány.
Persze az is előfordulhat, hogy a Rockstar így készítette elő az Oculus Quest 2-re érkező San Andreas epizódot, és annak a készülődő virtuális-valóságra hangolt változatnak az alapjait már a GTA Trilogy is tartalmazza.
A lenti videóban belenézhettek ti is az érdekes lehetőségbe.