Hunk22016.10.10. 19:32

Gears of War 4 elött és után!

Még Gears of War 2 gyűjtőivel kezdtem bele az a gép csodálatos volt a piros halálig, aztán szép lassan pótolva lett az összes rész amin végig is futottam.

Rajongója lettem a sorozatnak könyvek és képregények tulajdonosa.

A közösség Jugment mellékszálnak hála nagyon megfogyatkozott, még az is tetszett. Legalábbis a kampány és az OverRun a rossz hírek ellenére nem volt olyan rossz. Megfogyatkozás abban jelentkezett mindenki visszatért a sorozat harmadik részéhez. Locust kihagyása legnagyobb hiba volt a játékban.

A második rész maradt az örök kedvenc, és utána erősen követi az első rész.

Harmadik rész meg az utolsó helyre került, pedig mint újítás terén és grafikailag is talán egyik legszebb játékok között volt. A játék már túl színes volt, túl világos elvesztette szürke, sötétes, barnás színvilágot ami sokat hozzá tette a remek hangulathoz legyen szó a kampányról vagy a multiról. És nagyobb szünet után egy új cég vette át a sorozatot ami egy név változás után Coalition néven lett ismert. Kiktől megkaptuk az első részt újra, hangulat maradt, színvilág kicsit színesebb mégis az alapok nem változtak. Remek munkának megvolt az eredménye a rajongok és sokan mások is dicsérték a munkát és mindenki erős figyelmet fordított az új rész felé. És lassan kialakult az új kép Gears of War 4 része milyen is lesz.

Milyen is lett Gears of War 4 és talán legfontosabbal a kampánnyal kezdem mely az új történetet, főszereplöket és egy új ellenséget mutat be. A kampány jól indul nagyon jól tökéletes bevezető a sorozatot most kezdők is megismerhetik az öreg „Victor Hoffman„ emlékeinek maradványaiból mi is történt eddig. Sőt úgy 20-30 erejéig mi magunk is részt vehetünk egy névtelen katona bőrébe bújva az eseményekben. Aztán egy hirtelen váltással új főszereplőinkre irányul kép kiknek a célja egy „Fabrikator” megszerzése ami lényegében egy3D nyomtató modernebb verziója. Természetesen megszerzik, ősze csapnak COG hadviselés új védelmi robotjaival és megjelenik az új ellenséges faj kiket hőseink csak egyszerűséggel „SWARM” neveznek el. Az új ellenféllel meg is kezdődik a kalandunk. És ez nem is hangzik olyan rosszul lényegében azon kívül megismerjük az egyes szereplőket és kisebb nagyobb célokat egy unalmas és hosszú másfél órás betanuló leckét kapunk az új rendszerről és egyéb dolgokról a Jugmentben is utált 4-szer is eljátszott védjük be egy területet Defens játékmódot csak itt a Horda elemét varrták bele a kampányba nem az OverRun-ét. Így lényegében az első komplett „ACT” nem más mint bemutatja ezt meg azt.

Honnét vették? Bele kell integrálni a hordát a kampányba nem tudom, ezt eljátsszák velünk háromszor és igaz amikor második alkalommal egész jól sikerül a dolog a többi alkalomul csak időhúzásnak tűnik az egész.

Maga „Prolouge” akármilyen jól indít személyesen játszva ezerszer jobb élmény mint videón nézve. Első „ACT” maradék része a játékban lévő két másik horda rész lényegében úgy majdnem két órát elvesz a kampányból. Akárhogy nézem a „Prolouge” kelet volna betanítani a játékost és nem másfél óra jutatani erre a kampányra. Ez így sok és unalmas is sajnos még ha a szereplöket meg is ismerjük és bemutatkozik mindenki aki számít.

Eredeti méret.: Click!

Sajnos akik ismerik a sorozatot szerintem sokan a feladáson gondolkoznak,

akármilyen rosszul is indít a játék a második fejezetre a játékban már beköszönt az éjszaka, jönnek a viharok, minden sötét és átvált az egész szép lassan az ismert Gears hangulat felé annak közepére teljesen el is kapja az embert és igazi akció dús elemek jelenek meg néhol horrorisztikus beütéssel. Az egészben a legjobb a játék végéig megmarad az egész és olyan fordulatok is lesznek amire ember elsőre nem számítót a keményebb rajongok már füle mögött mozgolódott a megoldás. Így talán olyan nagyot nem fog csattani.

Sokan kérdezitek milyen lehet a Swarm, az új ellenfelek lényegében vadabbak, agresszívak és félelemet nem ismerő ellenfelek. Nem vonulnak vissza és halálig harcolnak. Primitivizmusuk ellenére néha taktikusak is, akkor rohannak le amikor kevés az életed és hasonló dolgok bekerítéssel is próbálkoznak sajnos működni fog vagy nemfog alapon. Azért a Locust hadsereg sem volt pita, azért ott nagyobb volt a szervezés kelet menekültek vagy vissza is vonultak.

Swarm ez szóba sem jöhet, harc halálig ennyi.

A játék kampánya normal fokozaton és egész szép 7 halállal 8 óra 13 perc alatt teljesítettem ami rövidnek tűnik sok játék nem üti meg 5-6 órát sem normál fokozaton így szerintem nem rossz. Harmadik részhez képest nomrál fokozaton nehezebb már az alap ellenfelek is jobban sebeznek. Fedezék rendszert aki kihasználja az átlag ellenfelektől nem hal meg amilyen tömegeket egy-két helyen az ember fejére áraszt a játék azt a hatást kelti nem sok esély van a győzelemre.

A játék kampánya így összesítve nem okozott csalódást, amennyire sikerült elrontania az elejét annyira gatyába rázta magát a második fejezettel és onnét csak egyik jobb helyszín után jön a másik. Co-op nem rossz és remekül működik. Készítők azt ígérték Kait vagy „Del” választva sok minden változni fog a játékban, egy két dolgot eltekintve ez a változás minimális. És kell egy olyan ismerős aki nem rohan előre JD-vel és hagyja te vizsgáld meg először a tárgyakat körbe tudj nézni tényleg, mert csak ilyenkor jelenek meg az új szöveg részek vagy bejátszások. Kisebb változatosságot adnak a játékhoz és más képből mutatják be azt. Megmaradtak a gyűjtögetni valók is ami elsőre nem nagyon fogna összeszedni. Végelegesen még nem végeztem ki én magam sem a kampány részt.

Multi sava borsa sőt nagyon erősen és sok időt fordítottak a dologra, a játék szuperül fut lag és akadozás mentesen. Amit szabad szemmel nem tudtam megalapítani bármit is. A horda mod sokat nyomtam az új „Fabrikator” jó dolog az is bárhova bázist tudunk kiépíteni, a kaszt rendszer igaz egy megadott utat ad teljesen el lehet attól térni ezt nagyrészt a nem kaszt függő kártyáknak köszönhető. Elsőre furcsálltam Casual fokozaton is sokszor vesztünk, kivérzünk még jobb csapattal is egy főellenség hullámban ahogy a játék egyre nehezedik épphogy csak győzünk. Ahogy „Scout” és „Hevy” kasztom nőtt egy-két szintet és szereztem még több horda kártyát egyre könnyebb lett, míg a végén a „Scout” kasztom 40% több életerővel bírt vagy a „Hevy” kasztom már 10 boomshot töltényt cipelt magával az alap azt hiszem 5 helyet. Egyre könnyebb volt elérni egy bizonyos szintet már más nehézségi fokozaton is. És még valami az új horda pörgősebb és gyorsabb is és néha rengeteg ellenfél jelenik meg minden ellenfél mást csinál. Sok effekt sok mozgás. Csodálatos lett.

Kártya rendszer nem rossz, sőt kifejezetten tetszik hisz egy részről megkönnyíti a fejlődést. Könnyebb lesz kreditet szerezni melyből könnyebb lesz ládákat szerezni és melyből könnyebb lesz új kártyákat szerezni melyeket vagy beolvasztunk egy másik kártyába tovább fejlesztve azt(horda ott egy kártyát 5 szintig lehet fejleszteni az minél erősebb legyen) vagy szétszedünk és gyűjtjük szemetet melyből vagy új kártyát csinálunk vagy meglévő kártyát klónozunk.

És így tovább! Mi elsőre bonyolultnak tűnik egész gyorsan átlátható lesz, igaz van micro tranzakció is a játékban megfigyelésem szerint elég gyorsan össze lehet gyűjteni egy ládára kreditet. 6 horda után melyben átlagban 20-24 szintig jutottam el random csapatul már megvan egy ELIT doboz árának a fele. Ami 4000 kredit. Úgy óra játék idővel durván saccolva.

Versus egyelőre nem igen játszottam, nyomtam egy kis TDM-et, kipróbáltam az új játékmódokat! A VERSUS nagyon elkerültem, sajnos van egy nagy probléma.

Szerverek instabilak, nagyon hosszú ideig tart míg betölt egy játékot néha volt hogy 4 percet vártam. Sokszor ledob töltés közben mindenkit valamilyen hibát kiírva nálam legtöbbször „RAGANI” címen és hasonló. És eddig két nap alatt úgy kb 400/400+ panasz érkezett csak ez végett, normális válasz a hivatalos fórumon még eddig nem érkezett tudtommal a dologra. Tegnap volt egy kisebb szerver update ami javított valamit a dolgon. Jó irányba haladnak, talán 11-ig teljesen ki is lesz javítva valamennyire.

Ahogy feljebb is írtam, ember bekerül a csatába akkor viszont minden jól működik és hibátlanul. Végre nincs az lag fogja az ember fegyverre nem fog.

Jobb csatában hoztam 14/5 egy rosszabban meg hoztam 9/3-at egyiknek sem lag hanem saját hülyeségem köszönhetem amikor neki álok hősködni egyedül futkározva 4VS1 játszani! Helyre hozzák szervereket Gears multi még nem volt ennyire tökéletes.

A játék rajongóknak és az ÉN VAGYOK MEGA HARDCORE FAN nem sok új dolgot ad, talán pont ez miatt lesznek akik jobban csalódnak vagy már nem fogják úgy érezni ez igazán jó Gears rész, pedig én magam a hibák ellenére bőven látom potenciált benne és mivel lehetett volna jobb. Csak panaszkodok és nem látom meg a jót is egy játékban akkor bármit rakhatnak elém csak rossz szájízzel fordulnék minden cím felé amit szeretek és folytatása lesz. Ugyan azt érzem mint amikor bejelentették az új Tomb Raidert és mai napig undorító soknak találom benne az erőszakot és brutalitást, főhős nyávogásáról nem beszélve. Ennek ellenére be kelet ismernem jó játék lett. A Gears of War 4 kevés új dolgot hoz nekem rajongónak, észre vehetően sokat ad majd egy Gears szűz játékosnak akinek ott van VERSUS CO-OP, kampány számomra unalmas és hosszú betanuló része az új belépőknek ez a szájbarágosdi talán nem is lesz rossz örülni fognak játék ennyire fogja a kezüket. Ennek ellenére játék sztori része erezhetően rajongóknak készült, azok fogják megérteni a rejtet mondatokat azok fognak értékelni egy-két részt. Coalition láthatóan erősen fordult kezdők felé is ez rossz vagy jó az már tényleg csak nézőpont kérdése. Én kezdem látni mi lesz a jövő, tényleg triologia lesz belőle? Mivel mindig bestia párti voltam.

"FOR THE QUEEN"

vem
Az "inventory hell" jelenség

A mostani videóban arról mesélek, milyen mechanikák vezetnek ahhoz hogy tele leszünk haszontalan és/vagy nehéz dolgokkal, melyik játék hogy próbálta ezt kezelni és mit várhatnánk el joggal a jövő játékaitól.

12 órája

Necroman Mk2
Mutropolis

A lelet azonosítása: old school kalandjáték a XXI. századból

5 napja
5

Cash Bacsi
Forge of Empires - Teszt (iOS)

Annyit és olyan régóta jött az arcunkba a reklám, hogy most már ki kellett próbáljuk!

7 napja
1

p34c3
Drága hobbi a videojáték?

- Tényleg léteznek olyan emberek, akik eredeti, dobozos játékokat vesznek? Akik megengedhetik maguknak ezt a méregdrága úri huncutságot? Gondoltam magamban, miközben vágyakozó pillantásokkal néztem a kirakat túloldalán díszelgő protoss csábító sárga szemeibe.

7 napja
41

pendrivedealer
Stardew Valley és aniMonológ!

Sziasztok! A mai bejegyzés egyik jelmondata, hogy online kertészkedni igenis jó!

2021.02.23.

elvis
Monza Action (GT Sport)

Volt pár izgalmas verseny a hétvégén, de ezt az akciót ki kellett emeljem!

2021.02.22.
6

Stadia HUN
Cyberpunk 2077 (Stadia)

Good morning, Night City! Megérkezett a Stadia legjobb játéka?

2021.02.20.
5

vem
Retro PC #12: HD 6450 vs 9600 GT

Mire képes egy gép, ami olcsóbb mint egy AAA játék? És vajon hogy teljesít a 9600 GT a HD 6450 ellen? Mennyit dob ez a konfigon? Nézd meg a videót és kiderül!

2021.02.16.
4

Necroman Mk2
HuniePop 2: Double Date

NYERTESSEL FRISSÍTVE! Szeretnéd megmenteni a világot, miközben a két nős randi és a hármas szex mesterévé válsz? (18+)

2021.02.14.
36

Stadia HUN
Baljós árnyak

A Stadia jelenlegi helyzete és jövőbeli kilátások

2021.02.12.
19

Stadia HUN
Reigns (Stadia)

Király király-szimulátor, tinder-stílusban.

2021.02.09.

CHASE
Az Évtized filmjei - 10-6.

Az utolsó előtti etap következik.

2021.02.07.
8

Necroman Mk2
Strike Suit Zero

Ace Combat az űr hidegében

2021.02.02.
1

CHASE
A kétezres évek legjobb filmjei

Úgy gondoltam, az Évtized filmjei felsorolás - természetesen soha el nem készülő - finisébe érve, fokozva a várakozásokat és az elvárásokat kiblogolom, hogy sztem mik voltak a 2000-es évek ugyanezen mérföldkövei.

2021.02.02.
19

elvis
TimeCop1983

Synthwave/electro gyöngyszem! Füleljétek, hallgassátok!

2021.02.02.
4

Cash Bacsi
Giblins - Teszt (iOS)

Az ötlet nem eredeti, de a játék nagyon!

2021.02.01.
3

carville
A Gamestop részvények bohócai

Hosszú és szakszerű(bb) ellenvélemény a címlapi cikkel kapcsolatban.

2021.01.31.
16

p34c3
Pod előttem, pod utánam

Sok éve már, hogy a napjaim jelentős része podcast hallgatással telik, azok közül is talán a videojátékokkal foglalkozóak a legkedvesebbek számomra.

2021.01.23.
17

Necroman Mk2
Surgeon Simulator 2013

Orvost! De ne azt az egybalkezest!

2021.01.21.
2

axl
Tükörország peremén...

...hitem újra meglelém.

2021.01.21.
15