[Teszt] Battlefield 2042 - csatatér romokban

Battlefield 2042 - csatatér romokban

GhzSzabó Ákos2021.11.27. 21:50

Az egyik szemem sír, a másik meg nevet. Néha elég nehéz egy olyan szakmában dolgozni, amit bár mindennél jobban szeretek a világon, tud néha igazán kellemetlen meglepetésekkel is szolgálni. Ebben az évben nem is eggyel. Sokan írták/mondták és fejezték ki nemtetszésüket az irány miatt, amerre a világ legnagyobb szórakoztató iparága fordult, és sajnos nagyon nehezen lehet velük vitatkozni, vagy védeni a mundér becsületét.

Tény, hogy van egy covidunk, ami miatt sok mindent át kellett alakítani, jöttek új gépek, technológiák és kihívások, miközben drágult mindenhol az élet és ezzel együtt a játékok ára is. Tudom, hogy hihetetlen, de a fejlesztők is emberek. Nekik is pont ugyanazokkal a gondokkal kellett megküzdeniük, mint mindenki másnak. Természetesen ez nem kifogás keresés, mivel vannak sokkal rosszabb munkák is, mint egész nap a gép előtt ülni az otthon “biztonságából”. De mégis hatott rájuk, hat ránk. És talán ez is az egyik oka annak, ami a BF 2042-ből lett.

Nincs rá tökéletes kifejezés a magyarban de talán úgy tudnám a legjobban lefordítani a “I was always a Halo guy”-t, hogy a zöld, ugra-bugráló katona, a sok színes, csilli-villi lövedékeivel mindig is sokkal közelebb állt hozzám, mint a komoly katonásdi bármely franchise-a, vagy azok epizódjai. Ezt örökre megváltoztatta az a márciusi nap 2010-ben, amikor életemben először elindítottam a Battlefield Bad Company második részét. A brutál látványos kampány mód után megszámlálhatatlanul sok időt töltöttünk a srácokkal a többjátékos mókák végtelen vermeiben. Utána már nem volt megállás és a Battlefield 3 után a 4. rész generációs ugrásával együtt, szintén örök kedvencek maradtak. A BF V és I valahogy már nem tudott ennyire megfogni, és talán az V relatíve sikertelensége a játékosok körében már talán előre vetítette, hogy talán nem a legjobb úton halad a sorozat.

A 2042 három fő mód köré épül: az All Out Warfare a szokásos Conquest és Breakthrough (RUSH) módokat takarja, az átlag katona itt fogja a legtöbb időt tölteni. Szokásos objektív orientált módok, a jelenlegi konzolokon és PC-n 128 játékossal. Összesen 7 pálya van, amik között jelenleg nincs lehetőséged váltogatni, azt dobja a gép, amit csak akar. A Hazard Zone az igazi hardcore móka, csapatos, feszes, egy életes történet, ahol adatokat kell összeszedni, miközben az ellenséges csapatok vadásznak ránk. Állítólag van egy bizonyos “Escape from Tarkov” vibe-ja, azzal a különbséggel, hogy ezek a küldetések is a 128 játékosra tervezett óriási nagy térképeken játszódnak, így itt még hatványozottabban működik, a sokak által gyűlölt BF-es, futok 10 percig, hogy agyonlőjenek játékmenet. Ettől függetlenül az összeszokott csapatoknak adhat egy kis változatosságot, ha már unják a nagy csatákat. A Portal mód az, aminek örülni is kell meg nem is. Itt tudjuk ugyanis a régi nagy kedvenceink, legjobb pályáinak felújított verziójával csapatni. Ami amúgy hatalmas élmény, hiszen nagy kedvencek ezek, amik még soha nem csillogtak ennyire fényesen, mint most. Akkor miért is nem kell ennek örülni? Nos.

A BF 2042 olyan, mint a tökéletes, lelketlen, iparos munka definíciója, azzal a különbséggel, hogy minden dolgozó úgy csinál, mintha tegnap kezdte volna a gyárban. Szép, de nem kápráztat el. Látványos, de másnap már nem biztos, hogy emlékszel rá. Sokszor jó móka a hatalmas csata, de mindig van valami, ami elrontja az élményt. Olyan, mint amikor szembejön veled egy festmény, amitől elsőre hátrahőkölsz, mert teljesen elkápráztat a látvány, de amint egyre több időt töltesz el a részletek megismerésével, rájössz, hogy azért vannak itt elnagyolt részletek. Aztán elnézel jobbra, és ott van egy régi kedvenced egy igazi mestermű, ami magán tartja a szemedet, nem ereszt, beszippant, és tudod, hogy minden egyes millimétert szeretettel, odaadással és tehetséggel alkottak. Azért hogy akik majd elidőznek a megcsodálásával, örökre emlékezzenek rá. Na pontosan ez történik a BF2042-ben, ha egymás után indítod el az új részt és a Portal, BÁRMELYIK pályáját. Döbbenetes a különbség. Lehet, hogy élesebb a textúra, dúsabb a növényzet néha, szebb a robbanás és látványosabb a hurrikán, de az összkép egyszerűen lelketlen. A régi pályákon minden a helyén van, az utolsó részletig. Kidolgozott belsőterek, kerítések, homok, sár, fúj a szél, és a rombolhatóság. Úristen az a rombolhatóság. Ez az új BF nagyon, de nagyon messze van attól a sorozattól, amibe sok millióan beleszerettünk.

A csapatjátékot is sikerült átvariálni, mivel nincs már a tradicionális négyes felosztás, helyette specialistákat választhatunk. Mindegyiküknek van egy egyedi képessége, de az már a múlté, hogy bármelyik eszközt csak egy bizonyos kaszt vihet magával. Lehet most már bárkinél, töltény, medpack vagy rakétavető. A squadon belül lehet már egymást éleszteni, ezért, ha csak nem akarsz random idegeneket feltámasztani, nem sok értelme van a medic specialistának. Pozitív dolog, hogy sokkal nagyobb a szabadságunk, viszont, ha nem egy megszokott csapattal játszunk, akkor nagyon sokszor előfordul, hogy a 4 fős csapatunkban, senkinél nincs a fentebb felsorolt cuccokból. Mivel töltényeket fel tudunk venni a hullákból és az életünk lassan magától visszatöltődik, ezért úgy tűnhet, hogy az új rendszer nem akkora probléma, viszont a taktikai tervezést lényegesen hátráltatja. Ami nagyobb probléma az a végtelen mennyiségű bug, ami bár nem idegen a sorozatnál, ennyire még talán sosem volt rossz a helyzet.

Már a két hónapja megjelent Beta-nál is látni lehetett, hogy nagyon nincs még kész ez a játék, de a “végeredmény” sajnos még ennél is lehangolóbb lett. A találati zónák rendszeresen nem működnek, bele lehet ragadni a földbe, kiesni a pályáról. Láthatatlan dolgokban meghalni, a szétrobbanó járművek darabjainak, remegős haláltusáját végig nézni, és az abszolút kedvencem, amikor nem tudsz fegyvert/felszerelést váltani az egész meccs során, mivel nem aktív az az opció. A UX hiányosságait muszáj vagyok külön kiemelni. Botrányosan rossz lett, de komolyan. Egyszerűen felfoghatatlan, hogy ez a menü irányítás így ebben a formában bárkin is átment. Tudom, hogy mekkora kihívás és munka egy UX-et jól megcsinálni, főleg multiplatformként. Szóval elismerem, hogy nehéz, de akkor sem értem, hogyan tudta ezt bármilyen teszter így elfogadni. Olyan érzésem volt végig, hogy megcsináltak egy alapot, majd jöttek sorban a funkciók, amiket valahova tenni kellett és gyorsan egymásra dobálták. Az egyetlen jó dolog, az a meccs közbeni felszerelések gyors választása, az tényleg jó lett. De ahhoz az kell, hogy előre “legyártsd” a loadutokat és a fegyverek módosításait.

Természetesen azért megvannak a jó pillanatai is, ezt kár lenne tagadni. Amikor éppen minden működik és együtt csapatjuk a BATO Mocskosok brigáddal, akkor azért jókat szórakozunk. Mert minden hibája ellenére a BF védjegyévé vált masszív csatákat, a földön, vízen és levegőben, nem találod meg sehol máshol. Az időjárás változásai, a fények játéka, a tankok és helikopterek halálos tánca, miközben konkrétan minden oldalról repül felénk az ólom. Egyre több játék vállalja be és itt is nagyon jól működik a botok elleni harc. Nem mondom, hogy hatalmas kihívás így játszani, de azért oda kell figyelni és a különböző fegyverek fejlesztésére és a helikopter/repülő irányításának megtanulására kiválóan használható. Szóval a jobb pillanataiban ott van az a hangulat, de sajnos nagyon messze van még az út vége, mivel minden korábbi részhez képest visszalépés a 2042. Egy tonna, már jól megszokott funkció hiányzik, nem is beszélve az egyelőre elég gyengus fegyver felhozatalról és a bosszantó hibákról.

Keményebb leszek a megszokottnál pontügyileg, mivel tényleg kezdünk telítődni azzal, hogy egyre több pénzért olyan játékokat kapunk, amiknek a legnagyobb jóindulattal is kellett volna még legalább fél év fejlesztési idő. Ez nem az a szint, amit egy-két gyors patch-csel javítani lehet. Egyértelműen hiányzott a koncepció, és egy erős art direktor víziója. Nincs igazán lelke a játéknak, és semmi olyat sem tud felmutatni, amit már ne láttunk volna, illetve nem csinálták volna meg jobban máshol. Ezért egész egyszerűen ezt a játékot a jelenlegi állapotában, nyugodt szívvel senkinek sem tudom ajánlani. Hetek, talán hónapok kellenek ahhoz, hogy megérje azt a pénzt, amit kérnek érte. Remélem a részvényesek és az EA vezetői is tanulnak ebből (nincsenek illúzióim) és végre rájönnek arra, hogy lehetetlen ekkora méretben minőségi játékokat gyártani két év alatt.

Pontosan
5
Battlefield 2042
Platform: PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series S|X (tesztelt)
Kiadó: Electronic Arts | Fejlesztő: DICE
Megjelenés: 2021. november 18. | Ár: 21890 forint

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

Ahhoz, hogy te is hozzászólj, be kell jelentkezned!
Sakee
Sakee2021.12.05 09:26:10#1wpj7

Van 10 óra én is azt nyomom, még egyszer elő nem rendelek BF-et ( okulva az előző kettőből) ha ezt előrendeltem volna a gép is repült volna az ablakon ki.

Necroman Mk2 Necroman Mk22021.12.02 15:24:53
Sakee
Sakee2021.12.05 09:25:17#1wpj6

S mindezek ellenére veszik,mint a cukrot. Első hét 4,23M. Kiemelkedő a BF történelemben. Pedig tényleg egy olyan izé lett. Gyorsabban kerül GPbe(ea Play) mint az előző rész, az ha jól emlékszem 8hónapig bírta.

kzb
kzb2021.12.03 07:17:31#1wp58

A Hardline szerintem nyugodtam mehet a levesbe, az nem is igazi BF (állítólag a fejlesztése a Visceral-nal nem is annak indult, csak utólag húzták rá a brendet).

Necroman Mk2 Necroman Mk22021.12.02 15:28:40
Ghz
Ghz2021.12.02 18:29:39#1wp34

Van 10 órás trial konzolokon is. A legtöbb embernek, jelenleg elég is lehet.:)

Necroman Mk2 Necroman Mk22021.12.02 15:24:53
Necroman Mk2
Necroman Mk22021.12.02 15:28:40#1wp19

Közben eszembe jutott, hogy volt még egy Hardline is a kettő közzött. Gyanítom, hogy azt se sokan tolják ma már, így annak a kivezetése is esélyes lehet.

kzb kzb2021.12.02 06:44:05
Necroman Mk2
Necroman Mk22021.12.02 15:24:53#1wp15

Benne van az EA Play _Premium_ előfizetésében, de a mezeiben nincs (még). A GP pedig az utóbbival van összekötve.
Azt nem tudom, hogy konzolon is van-e lehetőség X órás trialra, de gyanítom, hogy nem.

Kuresz Kuresz2021.12.02 11:49:07
Kuresz
Kuresz2021.12.02 11:49:07#1woyg

Én simán elvagyok vele. Felesben vettem haverral, így bőven megérte. Még ps4-en tolom, így nem 128 fős szerverek vannak, ahol a fele bot, hanem ki van töltve a 64 játékos. Update óta a pp 29 sem idegel ki. Sokkal inkább ez a rész, mint az 1 vagy a V.
A GP-ért rimánkodóknak 1 elvileg benne van, mivel benne van az ea access a gp-ben jó reggelt.... 2 sok szerencsét a pc crossplay-hez.

kzb
kzb2021.12.02 06:44:05#1wow4

BF3-nál XBOX-on általában 5-6 aktív privát szerver szokott lenni, ill. ahogy láttam, amerikaiak szoktak nagyobb létszámban fent lenni, mikor ott szombat este/éjszaka, itt vasárnap délelőtt van. A többit nem ismerem, BC2 esetében már valószínűleg indokolt lehet a lelövés, viszont a BF1-nél lehet, hogy most még egy kicsit erős lenne.

Necroman Mk2 Necroman Mk22021.12.01 09:22:58
Necroman Mk2
Necroman Mk22021.12.01 09:22:58#1wopp

A 4. rész szerintem is nagy ellenállást szülne, de a BC2 vagy a 3, esetleg még a BF1 multijának lelövése esélyes.

zolesz76 zolesz762021.12.01 05:09:39
zolesz76
zolesz762021.12.01 05:09:39#1woot

"Bár ezen "segíthet" az EA úgy, hogy a régebbi részek hivatalos multi támogatását megszűntetik."

Ha ezt meglépnék, akkor utána szerintem konkrétan vér folyna. Ha látnád, hogy például Xbox-on, még BF4-ben is milyen sok hivatalos és privát szerver működik még és vannak is rajta nem kevesen.

Necroman Mk2 Necroman Mk22021.11.29 16:33:37
Necroman Mk2
Necroman Mk22021.11.29 20:11:10#1woj1

Azt, hogy "milyen legyen a multi", elvileg nem kéne befolyásolnia a singleplayer tartalom; főleg ha nincs is. De még ez az ötleteléses irányváltás sem mentség a legtöbb bugra, pl. pályáról kiesésre vagy a hitbox problémákra.

soliduss soliduss2021.11.29 16:52:13
☠️  gxd
☠️ gxd2021.11.29 19:13:54#1wois

A teszt korrekt,minden szavával egyetértek….de 10 óra triál után nekem tetszett.igaz csak TDM. Meg a Portál ment,és a kontrollert be kellett állitani.ennek ellenére nem veszem még meg.majd ha minden működik rendessen,kijavitják a hibákat,és ha addig még érdekell még.sajnálom hogy ilyen lett

soliduss
soliduss2021.11.29 16:52:13#1wohd

Ezt ne is boncolgasd 😃 Itt szerintem az volt a gond, hogy össze vissza változtatták az irányokat ennek az eredeménye ez az egész. Első infók alapján még Battle royalnak készült... majd jöttek az Operátorok mert az menő... majd egy nagy hátraarc és vissza a klasszik volnara .

Necroman Mk2 Necroman Mk22021.11.29 16:35:07
Necroman Mk2
Necroman Mk22021.11.29 16:35:07#1woh8

Attól még egy normálisan kikalapált multi minimum elvárható lett volna, hogy ha a szóló tartalomra nem kellett fejelsztési időt "pazarolni".

GOW Beast mode GOW Beast mode2021.11.28 16:20:23
Necroman Mk2
Necroman Mk22021.11.29 16:33:37#1woh6

Szerintem elég sokan, még ha nem is annyian, mint mondjuk az előző részekkel, beleértve a 4-t is. (Bár ezen "segíthet" az EA úgy, hogy a régebbi részek hivatalos multi támogatását megszűntetik.)

kaloz2_ kaloz2_2021.11.28 14:32:31
Necroman Mk2
Necroman Mk22021.11.29 16:32:06#1woh3

Az EA-nek ott a Play előfizetés, ami ugyebár be van drótozva a Game Pass-be. F2P ebből szerintem nem lesz, azzal NAGYON magukra hargítanák a hardcore rajongókat.

skiz0 skiz02021.11.28 06:16:34
Necroman Mk2
Necroman Mk22021.11.29 16:30:47#1woh2

"I was always a Halo guy" magyarul kb: HALO rajongó voltam.
A teszt amúgy jó lett, és lényegretörően bemutatja, hogy mi a fő gond a játékkal, pontosabban annak jelenlegi állapotával. Remélhetőleg ez hamarosan változik, és most inkább a bugok eltűnésére gondolok - új tartalom jöhet majd ezután, akár 1-2 havi rendszerességgel is.

Lavitz
Lavitz2021.11.29 13:14:46#1woeq

Talán alternatívakent akinek csalódás a BF örömteli hogy Vanguard! Korábbi évek be vett szokása nálam hogy karácsonyi ajándékként szoktam kérni az új BF-et vagy AC-t. Nos idén AC nincs BF meg csak elrontaná így az örömöt. Kár érte idei év leginkább várt címe volt. Marad a Cod jövőre is.

legolas70
legolas702021.11.29 08:27:25#1wodg

Teljesen egyetértek a cikket elolvasva a pontozással, végre valaki ezt bevállalta,hogy ez így ebben az állapotában egy szeméthegy. Bárcsak a Cyberpunk is hasonló kritikákat kapott volna mindenhol, akkor talán elvenné a kiadók kedvét a félkész játékok kiadásától egy életre. Köszi Ákos 🙂

soliduss
soliduss2021.11.29 08:15:16#1wod9

A fórumon már rendeztem egy kisebbfajta ámokfutást így itt most tömören. Kurvára csalódott vagyok, és rohadtúl szégyellem magam azért amit a Dice csinált. Egy borzalmas béta... és egy meglepően szuper zárt Pc-s Review zóna ( ide a rozsdás bökőt, hogy csak arra a 3. napra teljesen más játékot/servereket raktak össze, hogy minden fain legyen) 80-90 % értékelései után megjött a fekete leves.

A Cyberpunk után itt egy újabb példa, hogy miért nem jó deal ha hülyének nézzük a gamerekeret.

kzb
kzb2021.11.28 22:25:24#1woc6

"Hetek, talán hónapok kellenek ahhoz, hogy megérje azt a pénzt, amit kérnek érte."

Vagy majd ha EA Play-be bekerül.

backstab
backstab2021.11.28 22:14:59#1woc4

Eddig egyértelműen az év csalódása. A trial alatt elegem lett belőle, ingyen se kéne. Pedig a 3. részben 1200, a 4. részben 2000 órám volt, és mindet imádtam annak ellenére, hogy nagyon gyenge játékos vagyok. De mégis imádtam unlock-olgatni a fegyverek kiegészítőit, kikísérletezgetni, melyik markolat melyik optikával, melyik tusával a legjobb a számomra... Na, itt ilyen sem lesz, mert azt a 22 fegyvert 100 óra alatt ki lehet maxolni. De hát miért is maxolnám, mikor a PP-29 géppisztoly az összes többi fegyvert feleslegessé teszi? 😞

GOW Beast mode
GOW Beast mode2021.11.28 16:20:23#1woai

Egyetértek a pontozással, de nálam a BF az kötelező és ez is nagyon adja nekem multiban. A Kampány meg egyáltalán nem hiányzik belőle, sőt jobb is így.

kaloz2_
kaloz2_2021.11.28 14:32:31#1woa0

Az a kérdés hogy lesz-e vki, aki nemhogy 4 év hanem 4 hónap múlva fog játszani vele 😕

travis18 travis182021.11.28 14:24:01
travis18
travis182021.11.28 14:24:01#1wo9z

Sajnos teljesen reális az 5 pont, és egyetértek a tesztben leírtakkal. Én Unreal Tournamentről szoktam át BF-re, mikor megjelent a Bad Company 2. A lelkesedés kitartott 3. és a 4. rész alatt is, de sem az I, sem az V nem tudott megfogni. Valahogy nem volt meg az az igazi BF hangulat egyikben sem. Ezért is vártam e 2042-t, mint a messiást. És sajnos hatalmasat csalódtam. Elveszett az az élmény, ami eddig a Battlefieldek sajátja volt. Valóban lelketlennek hat az új rész.
Ettől függetlenül kitartok a játék mellett és remélem, hogy a patch-ekkel épül-szépül a következő hónapokban, de sajnos az elbalázott kocepciót (kasztok helyett specialisták, túl nagy pályák) megpeccselni nem lehet.
(A DICE egyébként bejelentette, hogy a játékot 4 évig fogják supportálni).

kompedli
kompedli2021.11.28 14:23:40#1wo9y

Csak azért rendeltem elő, mert a profilmegosztásnak hála haverral felesben meg tudtuk venni. Hát komolyan mondom ennyi pénzt sem ért meg. A 3. rész óta nem rendeltem elő hát most sikerült a legszarabba belenyúlni 😃 de azért csak játszok és bízok benne hogy valamit még kihoznak ebből..

p34c3
p34c32021.11.28 08:26:13#1wo8i

Kíváncsi vagyok meddig lesz rentábilis ez fajta kiadói hozzáállás, bár személy szerint engem nem érintenek a multis témák egyáltalán. Tágabb környeztemben azt érzékelem, hogy a COD, BF, Fifa közepesen van csak veszélyeztetve, de nem azért mert a kritikus bácsik csúnyákat írnak, vagy a hardcore arcok dühöngenek a fórumokon - hiszen ezen játékosok háromnegyede életében nem olvas játékkritikákat - hanem a Free2Play/esetleg GamePass hódítása okán.

Miért fizesse ki egy éves GP árát egy játékért, ha amúgy is az összes haver a Warzone-t vagy az Apex-et tolja? Lassan minden évben jön néhány új cím ingyen/GP áráért, amelyek összességében jóval többet kínálnak egy lelketlen, bugos kódhalmaznál, amelyet csak a névvel próbálnak már elsózni.

Crockett
Crockett2021.11.28 07:56:13#1wo8a

A béta alatt éreztem, hogy nem fogom megvenni, pedig a listámon volt jó ideje. Nagyon sajnálom, mert számítottam rá, hogy ez lesz az új multi kedvencem. Majd GP-ba maximum.

skiz0
skiz02021.11.28 06:16:34#1wo86

Brutálisan jó és őszinte cikk, tényleg nem tudok jobban egyetérteni, pláne a végszóval..
Kár érte, de én sem érzem javíthatónak az egészet, amolyan CP2077 módra..
Majd talán a kövi BF (reboot), ha túléli ezt a DICE 😕
Nagyon max még azt tudom mentőövnek elképzelni, hogy egy fél-1 éven belül F2P modellre váltanak/GP-be kerül - más kérdés, hogy akik megvették, azok hogyan lesznek kompenzálva..

pendrivedealer
pendrivedealer2021.11.28 02:04:27#1wo81

Nem vagyok egy nagy multis. Sőt, kerülöm a műfajt, mint a tűzet, de nekem ez most úgy tűnik, hogy mire rendbe rakják a játékot, addigra ki fognak halni a szerverek.
Furcsa, hogy vannak, akik még bekajálják ezt az igénytelenséget.

A Gamescom előszele – ez történt hétfőn

Benne: Nintendo Direct, Lost Soul Aside, Honeycomb The World Beyond, Aethermancer, Towa and the Guardiands of the Sacred Tree, Rewilders: The Lost Spring, StarRupture, Morsels, Shenmue III Enhanced, WW1: Gallipoli, Pokémon Legends Z-A, BrokenLore: LOW.

2 órája

Towa and the Guardians of the Sacred Tree

Ismeritek a Hades-t? Szeretitek a könnyed zsiványkodást? Szeptember 19-én a Bandai Namco-tól is érkezik egy magasabb profilú roguelite alternatíva, a Towa and the Guardians of the Sacred Tree pedig előzetesben tárult ki előttünk.

18 órája

Heti megjelenések

1 napja
1

Fretless: The Wrath of Riffson

Bundok nélkül szép az élet. Vagy nem? Ennek is utána járunk, mindamellett, hogy riffelünk egy nagyot a Fretless című nagyszerű zenés szerepjátékban. Húrokat feszít, bypass lekapcs, hadd szóljon!

1 napja

Catto's Post Office

Olyan sokat beszélünk a videójátékok milyenségéről, hogy gyakran meg is feledkezünk a funkciójukról. Szerencsére ott vannak nekünk az olyan címek is, mint a Catto's Post Office, amelyek emlékeztetnek minket a dolgok mikéntjére...

1 napja
3

Lost Twins 2

Egy könnyed, családbarát logikai játékot teszteltünk - nem feltétlenül a műfaj rajongóinak szól, belépőnek viszont több mint ideális.

2 napja
1

Gameplay bemutatók - ez történt pénteken

Benne: Reanimal, Bubsy in: The Purrfect Collection, Crimson Desert.

3 napja
1

Senua's Saga: Hellblade II - Enhanced

A Ninja Theory tavaly megjelent narratív kalandját kellemes kritikai visszhang, éles viták és lehangoló eladási adatok kísérték. Képes változtatni ezen a PlayStation konzolokra is megjelent Enhanced kiadás?

3 napja
16

Endzone 2

A várósépítő- kolóniamenedzsment játékokban már mindent ellőttek, ami itt újdonság lehet, gondolhatnánk. Lássuk, mit tud az Endzone 2, amely tovább csavarja a formulát.

3 napja
3

Korai megjelenések, új bejelentések - ez történt csütörtökön

Benne: Of Peaks and Tides, Jurassic Park: Survival, Crosswind, Docked, Ratatan, Ghost of Yōtei, Arctic Awakening, Neo Berlin 2087.

4 napja
5

Titan Quest II

Akció RPG ókori görög mitológiai csomagolásban, második felvonás. Majd húsz évvel később, másik fejlesztőcsapattól, de hosszú célegyenesben a Titan Quest II.

4 napja
9

Focis visszatérés és nyomozás Snoopyval – ez történt szerdán

Benne: Football Manager 26, Lego Voyagers, Zoochosis, Snoopy & The Great Mystery Club, Kumarn: The Wandering Spirit, Fast & Furious: Arcade Edition, CloverPit, R-Type Delta: HD Boosted, The Secret of Weepstone, Davy X Jones.

5 napja
8

PlayStation Game Catalog: augusztusi érkezők

Sword of the Sea a premier napján! Mortal Kombat 1. Marvel’s Spider-Man. INDIKA. Többek között ezt várhatják az előfizetők ebben a hónapban.

5 napja
1

Mafia: The Old Country

A Mafia sorozat gyakorlatilag a negyedik epizódjához érkezett, a most megjelent Old Country pedig nem is tipikus folytatás, hanem előzmény, amely új hősökkel és ismerős helyzetekkel operál...

5 napja
33

Vidám és véres kalandok – ez történt kedden

Benne: Remedy, Haunted Bloodlines, Dunkadillo, Mandragora, Chip 'N Clawz vs. Brainioids, Detective VR, Vex Mage, Robots at Midnight.

6 napja
1

Heretic + Hexen

Hirtelen jött, nem is számítottunk rá, pedig épp itt volt már az ideje. A Doom I + II után a Bethesda a Heretic és Hexen párossal is elvégezte a házi feladatot, a mérnöki munkát pedig a Nightdive-ra bízta.

6 napja
15

Fantasy akció-kaland Koreából – ez történt hétfőn

Benne: Woochi the Wayfarer, Digimon Story: Time Stranger, Henry Halfhead, Blippo+.

7 napja
1

Battlefield 6

7 napja
10

Recharge: Early Access - Egyszer majd Re-Volt lehet

A régi motorosok egyik kedvence a Re-Volt, ami meghatározó játék a retro árkád versenyzős címek között. Sokan - ahogyan mi is - azóta a feltámadását várják a távirányítós kisautókat szerepeltető játékoknak.

7 napja
1

The Royal Writ

Egy aprócska magyar fejlesztőcsapat igyekszik újat mutatni a rendkívül telített rougelike pakliépítők műfajában. Lehetetlen? Tesztünkből kiderül!

8 napja
4

A felhasználói élmény érdekében cookie-kat használunk.