he7edik2016.10.27. 17:41

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

Lehetőségem nyílt pár órára kipróbálni a Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands játékot Tech Test formájában.

FIGYELEM az iromány csak a játék egy kis szeletének a megismerése után keletkezett a teljes játék ismerete nélkül.

Történet: ha egy mondatban akarnám összefoglalni azt mondanám olyan mintha a Ghost Recon és a Far Cry 3 szerelemgyermeke lenne a játék. Nyilván annyi eltéréssel hogy itt spéci katonák vagyunk akik a gonosz drog kartell elnyomása felől akarjuk felszabadítani dél-amerika népét.

Játékmenet:(nyugi nem kell tornyokra felmászni :D ) A gun play az 101%-ig Ghost Recon csapat irányítással, lopakodással, fedezék harccal. Itt jegyezném meg hogy a játék normál fokozaton se könnyű még úgy sem hogy hárman mentünk csapatba. Egyedül is nagyon élvezetes a játék (a gépi társak nem túl okosak de az alap dolgokat végrehajtják) és ahogy észrevettem a rendszer nem veszi vissza ekkor sem a nehézséget. A játékban nincs fedezékbe húzódás mint mondjuk a Gearsbe csak guggolás és fekvés. Célzásra kizárólak FPS módban van lehetőség amit én kicsit sajnálok bár valószínűleg ezt nehezítésnek szánták a fejlesztők. Két puska gránát és egy oldalfegyver lehet egyszerre nálunk. A sebzésmodell realisztikus (felüdülés volt a GeoW 4 non-stop darálása után) de te is hamar megfekszel két találattól. A társaknak 1 percük van felhúzni téged ha elesnél az ütközetben és ezt ha nem vagy elérhetetlen helyen a gépi társak is megteszik. Figyelem indikátor van de az esetek túlnyomó részében ez sem segít elkerülni a tűzharcot.

A feladatok amennyire lehetséges változatosak (nyilván lehet hogy a 40. óra után már nem annyira) de ilyen ismétlődő mellé feladatok pl. jelöld meg az élelmiszer ellátmányt az üzemanyag ellátmányt vagy szabadítsd ki a túszokat minden ellenséges bázison elérhetőek. Apropó túszok. A túszokból diverzáns szabadcsapatok szerveződnek akiket alkalomadtán segítségül tudunk hívni, ezért is érdemes kiszabadítani őket. Vannak skill pontok amiket jobb felszerelésre tudunk beváltani, amire szükség is van. Egy alap drone-nal aminek alig van hatótávolsága és üzemideje egy valódi fejesugrás az akció az ismeretlenbe. Bizonyos helyeken új fegyvert vagy fegyver alkatrészeket tudunk gyűjteni ezekkel is bővítve az arzenálunkat. A történetnek van CIA szála is amibe nem mentem bele mert a játékmenetre próbáltam koncentrálni. Itt az átvezetőkben azért látszik hogy nem a legújabb grafikai motort használja a játék.

És akkor mielőtt még a grafika kerülne szóba a beszéljük a térkép nagyságáról. Szívesen beszélnék róla de sejtelmem sincs hogy mekkora lesz a végleges játék nagysága. Abból kiindulva hogy én egy helyszínen 2km-t is mentem két feladat között (helikopterrel is) nem kicsi és tartom valószínűnek hogy több országban esetleg több kontinensen is kell akcióznunk.

Na akkor gyűjön' a Grafika: Amikor megtudtam hogy a játék az AnvilNext motort használja (AC Black Flag, AC Rouge) nem voltam boldog. Jobban örültem volta egy újabb engine-nek pl. a WD Distrup motorjának de tekintettel arra hogy a játék már több mint 4 éve készül (a bevezető kisfilm tanúsága szerint) nem igazán volt akkor jobb kéznél. Még egyszer figyelmeztetnék mindenkit hogy ez egy Tech Test fél évvel a megjelenés előtt szinte biztos hogy amit láttam az nem a végső build. Na szóval a játék nem csúnya sőt sűrű növényzetű környezetben egész faszán tud kinézni. Nem FC4 szinten jó de abszolút korrekt. Az élettelen tereptárgyak, épületek, sár, szikla stb. textúrázásával már kevésbé voltam elégedett de ezeken még bőven javíthatnak a megjelenésig. Maga grafika dizájnja viszont nagyon bejött. Ezeket a meleg dél-amerikai színeket nagyon kellemes volt nézni (a magyar esős októberi szürkeségben) Nincs két egyforma épület, nincs két egyforma tájrészlet, az út mentén emberek jönnek mennek rád is köszönnek (olá) autók-motorok haladnak az úton, állatok is mozgolódnak a

környezetedben egy szóval van élet körülötted (jó nem Los Santos belvárosa). Én még nem jártam Dél-Amerikában de valahogy így képzelem el ezt a hegyes pampás környezetet színes ruházatú indiánokkal.

És a végére hogy valami valóban rosszat is mondjak a játékról az a jármű használat. Papír autókat vezetsz nulla fizikával az tényleg borzalmas. Reméljük ez is változni fog még. És ha már az irányíthatóságnál tartunk kipróbáltam a kontrolleres irányítást. Bevallom nálam mindig is az Ubi lopakodós játékai az etalonok az irányítás terén és ez most se változott. Nem kevés opciót kellett a kontrollerre rakniuk de ezt hibátlanul oldották meg.

Zárszónak a végére csak annyit hogy jövő márciusban ismét egy 1000 %-ig Ubisoft játékot fogunk kapni ennek minden előnyével és hátrányával.

eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Necroman Mk2
WVG Hall of Fame 2025 nyertesek

1 napja
1

Comedian
Fenegyerek: Újjászületés

2025.04.18.
2

p34c3
HITMAN PSVR2

2025.04.11.
8

Necroman Mk2
Remains of Edith Finch

2025.04.10.

Comedian
Pearl

2025.03.12.
5

Necroman Mk2
Mythwrecked

2025.03.12.
2

Comedian
X

2025.03.08.
5

Necroman Mk2
Video Game Hall of Fame 2025 - az idei döntősök

2025.03.07.
10

Necroman Mk2
Vanishing of Ethan Carter

2025.02.28.

Necroman Mk2
NFS Undercover

2025.02.20.
8

p34c3
2 éves a PlayStation VR2

2025.02.16.
5

Doberman
Út a Semmibe..

2025.02.14.
2

CHASE
25 legjobb/kedvenc jelenet..

2025.02.09.

Necroman Mk2
20 Days to Find Amy

2025.01.29.
3

keviny
Feltörekvő zenés blog

2025.01.06.
22

Doberman
Thy Catafalque

2025.01.01.
4

Necroman Mk2
2024. év dala

2024.12.31.
3

p34c3
Alien: Rogue Incursion

2024.12.29.
6

Necroman Mk2
Cthulhu Saves Christmas

2024.12.26.
2

p34c3
BolGOG Karácsonyt

2024.12.24.
21