[Korai öröm] Motor Town: Behind the Wheel - Early Access teszt

Motor Town: Behind the Wheel - Early Access teszt

JohnBartBarta János2022.04.24. 00:07

Mi történik, ha összegyúrjuk a Euro Truck Simulator 2 sandbox játékmenetét a Snowrunner küldetésrendszerével, valamint a Bus Simulator sorozat, a Cityconomy és a BeamNG.drive gépparkjával? Megkapjuk a közúti járműszimulátorok legújabb indie üdvöskéjét, a Motor Townt!

Noha jómagam is osztom volt Gurus főszerkesztőm, Bate azon álláspontját, hogy olcsó írói fogás személyes élményekkel kezdeni egy cikket, a Motor Town: Behind The Wheel esetén mégsem tudom kikerülni eme hobbizsurnalisztikai manővert. A javarészt szólóban fejlesztett (!) dél-koreai indie portéka ugyanis eredetileg azért keltette fel a figyelmemet, mert egyetlen olcsó, de nagyon tartalmas csomagban kínálta azon polgári járműszimulátoros élményeket, amelyek élvezetéhez számomra eddig több játékra volt szükség. A közúti sandbox közlekedésbe még 2008-ban kóstoltam bele a műfajt akkor letaroló Euro Truck Simulatorrel - azt követően a teherszállítási vágyaimat szűk tíz (!) évig a Euro Truck 2-vel, buszvezetői aspirációimat a Bus Driverrel, a digitális hiénáskodást taxizást a City Car Driving Uberező játékmódjával, a félig-meddig realisztikusabb járőrözést a GTA IV LCPD:FR modjával, míg a sokszor töréstesztbe hajló önfeledt joyriding vágyát a BeamNG.drive-val éltem ki.

Öt téma, öt játék - így szólt eddig a matek, legalábbis tavaly decemberig, amikor közösségi tesztkörre indult a P3 Games első játéka. Egyetlen céllal: hogy készítője, MrHwang, egy olyan (fél)könnyed járműves játékot tegyen le az asztalra, amelyben mind a gépesített munkaszimulátorok veteránjai, mind pedig a virtuális krúzolásnak élő autófalók megtalálhatják a számításukat. Az eddig látottak alapján pedig a Motor Townnak minden esélye meg is van rá, hogy elérje ezen aspirációját.

Friss jogsival,
Camaroval...

...ezzel a felütéssel indul a Motor Town, legalábbis a fő Drive modulban (a főmenüből ugyanis elérhető egy zárt versenypályás versenyzői és időmérős mód is). Karaktermodellünk kiválasztását követően ugyanis rögvest szerény hajlékunknál találjuk magunkat, valahol félúton egy dögös, a játékban Stinger néven futó Chevy Camaro, illetve egy kevésbé dögös, de legalább szakállas jóember között - utóbbi indítja el a program gyors oktatómódját, amely röviden összegzi a Motor Townban rejlő lehetőségeket.

Aki játszott már a Euro Truck Sim 2-vel, annak ismerős lesz a közlekedésszervezés, a gépfalu ugyanis a cseh SCS Software remekművének nyíltvilágú, sandbox játékmenetén alapul. Ennek megfelelően nincs központi karrier és kötelezően teljesítendő feladatok: helyettük egy tutorialt követően azonnal nyakunkba vehetjük izomautónkkal a dél-koreai Csedzsu tartomány kicsinyített másán alapuló 64 km2-es szigetet, hogy aztán a saját tempónkban fedezzük fel annak látnivalóit, és vállaljuk el a Snowrunner-iskolának megfelelően az azoknál kínált feladatokat.

Utóbbiakból pedig már az e sorok írásakor elérhető 0.6.4-es buildben is bőséges a kínálat! A drosztokon sárgataxiba pattanva, a végállomásokon pedig buszba szállva fuvarozhatjuk a népet, míg a világban elszórt farmokon és raktárházaknál pickupok, furgonok és teherautók várják, hogy elcipeljünk velük pár (vagy sok) kisebb (vagy nagyobb) rakományt. A szeméttelepnél kukásautóba ülve gyűjthetjük össze a környezetükre kevésbé adó helyiek szemeteszsákjait, az út mentén lerobbant (vagy a domboldalon felborult) autókat ugyanakkor lopóskocsival kaparhatjuk össze.

Az élet védelmére felesküdők viszont szintén megtalálhatják számításaikat a szigeten. A rendőrőrsökön járőrautóba pattanva közlekedésrendészeti műszakokat vállalhatunk (lekapcsolva a gyorshajtókat és a veszélyes közlekedőket), míg a kórházaknál mentőbe szállva biztosíthatjuk, hogy a tartomány derék népe időben megkapja a sürgős orvosi ellátást. De az aszfaltkoptatás akkor sem merő unalom, ha a saját autónkkal vágunk neki a szigetnek, utunk során ugyanis stopposok felvételével jófejkedhetünk, de bármikor mehetünk is pár időmérő kört a tartományban elszórt versenypályák valamelyikén.

A fentebb felsorolt feladatok nem csak eltérő gépparkot, hanem eltérő játékmenetű küldetéseket is jelentenek. A személyszállító megbízásoknál pl. illik hanyagolni a hirtelen manővereket, sürgős fuvaroknál pedig nem árt időben célba is érni (a kedves utas ugyanis kevesebb jattot hagy a markunkban, ha mondjuk késéssel vagy épp okádva száll ki a járművünkből). A teherfuvarozós vonulatnál ugyanakkor ügyelnünk kell a rakomány rögzítésére, félpótkocsik esetén a gólyalábak fel- és letekerésére, illetve több áru esetén a raktér optimális kihasználására és a GPS-re is. Bizony, a Euro Truck Sim / American Truck Sim párossal szemben a Motor Townban a menetlevél több tételből is állhat - egy fuvarral pedig nyilván akkor kaszálhatunk a legtöbbet, ha minél jobban megtöltjük a rakteret, és minél logikusabb sorrendben látogatjuk le a bevállalt célállomásokat.

Megmásszuk a szamárlétrát!

A járműves fusizás persze nem csak öncélú szórakozás (még ha a játék legfontosabb és azonnali jutalmának az igény szerint zene- és podcasthallgatással megtámogatott, relaxáló kormánymarkolászást is tartom), munkánk során ugyanis a teljesített feladatok után XP és pénz üti a markunkat. Mindkét "valuta" a sofőri előmenetelünk záloga: előbbivel további (és jellemzően nagyobb, szebb, gyorsabb, jobb) járműveket oldhatunk fel az egyes küldetéstípusoknál, míg az utóbbival a kötelező tankolás és javítások mellett saját járműveket vehetünk, feltuningolhatjuk és testreszabhatjuk a vasainkat, valamint gyorsutazási, járműtárolási, és időtekerési pontként funkcionáló házakat vehetünk. Ja, és a szervizeknél illetve a megjelölt parkolóhelyeknél egy kisebb összeg fejében lespawnolhatjuk a sziget túloldalán hagyott kocsinkat is...

A fejlődés és pénzgyűjtés pedig, bár nem kötelező, de erősen ajánlott. Egyrészt, mert alacsonyabb szinteken csak a géppark belépőszintű szegmensét vezethetjük, a jobban tejelő megbízatások viszont csak a nagyobb kapacitású, illetve - személyszállítás esetén - jobb komfortbesorolású vasakkal válnak elérhetővé, ahogy a különböző specializált munkagépek (pl. kukás-, lopós-, és mentőautók) is a magasabb szintű karakterek privilégiumai. A pénzmag ugyanakkor szintén lényeges faktora a gépfalvi boldogulásunknak, ugyanis bár dolgozni a küldetéseket kínáló telephelyeken parkoló (és a szintünkön elérhető) vasak leakasztásával is lehetséges, a megbízói gépparkot használva minden teljesített fuvar után jattolni kell a flottát birtokló cégnek, ami ugye hosszú távon lényeges fekvőrendőr lehet anyagi gyarapodásunk kisutcáján. No meg taxizni mégis csak egy tuningolt és fóliázott sárga Nissan Skyline-nal az igazi, nemde?

A motorháztető alatt

Ismét bűnözve egy picit a cikk elején egyszer már ellőtt cikkírói életképekkel: volt némi ellentmondás köztem és az ex-PC gurus szimulátorspecialista jóbarátom, Gebbbe között, amikor szóba került a Motor Town képi világa. A Euro Truck Sim 2, az American Truck Sim és a Snowrunner hazai felkent streamerpapját ugyanis kifejezetten taszította az egyszerű, már-már meseszerűen elnagyolt képi világ - de el kell ismernem, engem is meglepett, amikor a játék menüjét böngészve kiderült, hogy a programot Unreal Engine 4 hajtja, tekintve hogy engem vizuálisan minden ízében a Unity-t használó Lake-re emlékeztet.

Grafikai téren tehát a Motor Town elmarad a realisztikusabb vizuális stílussal fényezett konkurenciától, még ha az absztraktabb megközelítés alapvetően jól is áll neki. A főszerepet játszó (nem licencelt) vasak is jól felismerhetőek, a jelenleg 35 darabos flottát pedig már most sem érheti panasz. Személyautóknál pl. a kockalada és Ford Crown Victoria szedánoktól a szemnek kedves izomautókon és tuningvasakon át (Buick GNX, Toyota Supra, Ford Focus RS, stb.) a Lamborghini Aventadorig terjed a kínálat. De hasonlóan gazdag a munkagépek listája is: csak hogy néhány példával éljek, elnyűhetetlen Toyota és Ford pickupok, Subaru Sambar furgon, Volkswagen kisbusz, fülkésalvázas Volvo és Isuzu teherautók, vagy épp turista- és iskolabuszok, illetve böszme amerikai kamionok adják a flottát.

A tájjal szemben viszont már kritikusabb vagyok. Bár napkelte és napnyugta során Csedzsu hangulatosan fest, maga a játéktér még elég üres és kidolgozatlan. A városok foghíjasak, a telephelyek környéke sok polírozást igényel, de az utak kidolgozottsága is elég minimalista: közlekedési táblákat csak elvétve látni, a főutakhoz T-kereszteződéssel csatlakozó négysávos autóutak láttán pedig garantáltan gutaütést kap minden közlekedésmérnök. Tény persze, hogy a map kidolgozottsága miatt hiba lenne jelenleg savazni a programot, egyrészt mert az early access műszak csak tavaly decemberben indult, másrészt pedig, mert dedikált pályamunkást is csak pár hónapja kapott a projekt...

Indie járműszimulátor lévén a hangsúly persze nem is a vizualitáson, hanem a vezetési élményen van, ott pedig a Motor Town már most jelesre vizsgázik, a program fizikai és abroncsszimulációs rétege ugyanis remekül eltalálja az arany középutat a valósághű és szórakoztató megközelítés között. Az elérhető vasak mindegyike érezhetően eltérő menettulajdonságokkal bír, a volánjuk mögé ülve így egyedi gyorsulással, végsebességgel, kanyarívekkel, súlyponttal, és tehetetlenséggel kell számolnunk. Tehergépek esetén ugyanakkor a rakomány tömegét és méreteit is figyelembe kell vennünk, ahogy illik nem elfelejteni azok (fentebb már emlegetett) lerögzítését is. Igen kellemetlen élményekkel járhat ugyanis, ha a havas hegycsúcs tetején, rögzítetlen rakománnyal túlpakolva, emelkedőn próbálunk nekilódulni a jeges útnak a leggyengébb szériamotorral szerelt kisteherautónkkal...

A fizika tehát teljesen rendben van (vizuális deformációra meg amúgy bármilyen törésmodellre azonban ne számítsunk), de az irányítást sem érheti panasz. Bár a kedvezőbb fogyasztású vezetéshez és a (személyszállító megbízásoknál elvárt) finomabb manőverezéshez elkél egy kormány vagy egy kontroller, a játék billentyűzet és egér párossal is kitűnően játszható, köszönhetően a számtalan (be- és kikapcsolható) vezetési segédletnek. A vezetési élmény így a rendelkezésre álló perifériák függvényében a GTA IV-et idéző, automataváltós félkönnyed károsanyag-kibocsátástól a keményvonalas kuplungolós-gangolós, kormánymarkolászós szintig konfigurálható, a benzingőzt lélegző játékosok közül így esélyesen mindenki megtalálhatja a neki legmegfelelőbb beállításokat.

Az offline sofőrök mellett ugyanakkor a virtuális fuvarcégek diszpécserei is dörzsölhetik a tenyerüket, a szóló fusizás mellett a Motor Town ugyanis online lobbikat is támogat. Ezekben maximum 10 játékos dorbézolhat együtt vagy egymást szívatva - utóbbi pedig fontos kitétel, a program ugyanis nem nagyon bünteti az utóbbi vonallal szórakozó játékosokat (épp ezért PROTIP: online játék során mindig zárjuk be a kocsink ajtaját a Tabbal előhívható menüben, nehogy aztán lába kéljen, amíg valami más munkagéppel termeljük a GDP-t). Az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy MrHwang folyamatosan adagolja az online kooperációra ösztönző jutalmakat is: az egymást segítő autómentős szakik pl. minden közösen elvontatott verda után megosztott jutalmat kapnak.

Rejtett hibák

A foghíjas pályán és az alkalmi online trollkodáson kívül viszont a Motor Town pályamérnöksége pár egyéb átgondolatlansággal is beárnyékolja a máskülönben feelgood fuvarokat. Ott vannak először is a cikk elején említett (főmenüből indítható) Race és Time Attack módok, amelyeket azért elég súlytalannak érzek. Noha a rendőrautók és sportkocsik kioldásához szükséges verseny XP-t ezen módokban is gyűjtögethetjük (ami azért szórakoztatóbb alternatíva, mint a szigeten elszórt versenypályákon egymagunkban körözgetni), a Motor Town ezen modulokban csak a szükséges kötelezőt hozza, jómagam így nem hiszem, hogy komolyabb konkurenciájává válhat a kortárs zártpályás simcade versenycímeknek.

Nem vagyok ugyanakkor kibékülve bizonyos küldetéstípusok jelenlegi kidolgozottságával sem. Buszozás esetén például nincs semmilyen, szigorú értelemben vett menetrend, olyan apróságokról pedig, mint például a jegykiadás szimulálása, ne is álmodjunk. De a műszak leadása is minimum groteszk, a menetrend kiválasztása után ugyanis a végtelenségig ismételhetjük a viszonylatot, szóval ha mondjuk idővel teherautózni támad kedvünk volánozás helyett, akkor jó MÁV-os megoldással élve le kell tennünk az utasokkal teli (!) vasat, hogy más fába vághassuk a fejszénket. De a mentős vonulat sem tér el jelenleg számottevően a taxizástól - az út mentén mentőt stoppoló kedves betegek különösen megmosolyogtatóan festenek.

A buszozás mellett ugyanakkor a rendőri vonal sem teljesen kóser még a jelenlegi buildben, tekintve hogy a szóló járőrözések során alig találni szabályszegőket - ha pedig egy AI sofőr véletlenül meghúzza az oldalunkat, az esetek többségében a játék valamiért nem engedi, hogy üldözőbe vegyük és megbírságoljuk az érintett kocavezetőt. A közlekedésrendészet tehát egyelőre még nem tör a Need for Speed: Rivals babérjaira, és inkább csak online szervereken kínál tennivalókat a közúton száguldozó játékosok megregulázásának lehetőségével.

Ha pedig már fentebb az AI-t emlegetettem, nem mehetek el szó nélkül a gépi forgalom pedigréje (?) mellett sem, mivel ráférne egy újabb forgalmi vizsga. Az AI ugyanis borzasztó lassan, és teljesen kiszámíthatatlanul közlekedik: néha a stoptábla felől érkezőknek is elsőbbséget ad, máskor viszont minden életösztön nélkül nyomja a dugó felé a gázt, vagy hajt belénk egy kereszteződésben. De az útkeresése sem százas, aminek a legjobb jele, hogy sokszor a főmenü hátterét adó kisvárosi mapon is képes elakadni a tereptárgyakban, ami nem igazán játékoscsalogató látvány...

Végezetül pedig, ott van pár, a korai hozzáférési státuszból eredő apróság is. Többek között az olykor megtévesztő kezelőfelület (a mentőzés pl. alapból elérhető küldetéstípusként van jelezve, holott minimum tízes szintű személyszállítási skill kell hozzá), a gyors és természetellenes napszakváltások (amelyek az in-game napok beállított hosszától függetlenül igen hamar lepörögnek), a még teljesen statikus időjárás (a derűs nyári időtől eltérő vezetési körülményeket jelenleg csak a map hófödte hegycsúcsa kínál), illetve a még gyerekcipőben járó házvásárlási vonal is (amelynek keretében a jövőben remélhetőleg jobban testre szabhatjuk majd szerény hajlékunkat).

Nem értem ugyanakkor azt sem, hogy ha már egyszer a játék támogatja az internetes rádiókat, akkor miért nem adhatunk hozzá a beépített listához további adókat - ezt ugyanis a City Car Driving már öt, míg a Euro Truck Simulator 2 cirka 10 éve simán támogatja. Zárásként pedig érdemes megemlíteni a keményvonalasabb sofőröknek, hogy VR és TrackIR támogatás jelenleg szintén nincs a játékban - az előbbi beépítése még kérdőjeles, utóbbi ugyanakkor MrHwang ígéretei szerint jó esetben már csak idő kérdése.

Ha munka, legyen munka!

Noha a Motor Town a fenti digitális kátyúk okán még messze áll attól, hogy teljes értékű, kész játéknak nevezhessük, a koncepció alapjai már a helyükön vannak, az elérhető early access változat így már most veszett szórakoztató. Ennek pedig - még egyszer, és utoljára személyesebb fokozatba kapcsolva - én örülök a legjobban, nem gondoltam volna ugyanis, hogy a Euro Truck Sim 2 után akad majd még olyan civil járműves játék, amelyre olyannyira ráharapok majd, mint anno az SCS Software nehézsúlyú fuvarmágnesére. A P3 Games all-star szimulátora azonban a jelenlegi hiányosságai és fapadossága ellenére is lazán behálózott, így nagyobb összegben mernék rá fogadni, hogy a TrackIR támogatás befutásával leporolom majd a Logi G29-es kormányomat is, hogy azzal is nekiveselkedjek Csedzsu közúti kihívásainak.

Egy jópofa, tartalmas, változatos, és szórakoztató indie járműshow rejlik tehát a Motor Town: Behind The Wheelben, amelyre bár hosszú út vár még, hogy valóban késznek lehessen nevezni, a jelenleg játszható build már a cikkben taglalt hiányosságok és problémák ellenére is bőven megéri a befektetést. Főleg, hogy miként azt a cikk elején írtam, a dél-koreai simcade belépő mókás képi világa mögött gyakorlatilag minimum öt különböző szimulátortéma várja az aszfaltra vágyókat.

Platform: PC Fejlesztő, Kiadó: P3 Games Megjelenés: 2021. december 18. | Ár: 12,49 EUR (~4900 Ft)

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

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
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Szigorít a Steam, meglepetés megjelenések - ez történt szerdán

Továbbá: Sand Land, Bit.Trip ReRunner, Lords of the Fallen, Insurmountable, Rotwood, Island of Winds.

17 órája
15

Stellar Blade

A Shift Up mérnöki pontossággal tervezte meg első konzolos játékának köztudatba emelését. De vajon van-e több a csinos külcsín alatt?

1 napja
8

Feltámad az Infogrames, Metaphor: ReFantazio megjelenés - ez történt kedden

Továbbá: Stellar Blade, Destiny 2, Morbid: The Lords of Ire, Remnant 2, 2XKO, Indika, Karma: The Dark World.

1 napja
11

Meghasad az Embracer, új Gyűrűk Ura játék - ez történt hétfőn

Továbbá: Starlight Games, Tales of the Shire, Star Wars Jedi: Survivor, ID@Xbox Digital Showcase, PowerWash Simulator, The Whims of the Gods.

2 napja
13

Heti megjelenések

3 napja
3

The Smurfs 2 - The Prisoner of the Green Stone - Hupizöld Törpikék

A Microids tavaly év végi felhozatala igen kellemesen alakult, sajnos nem is volt időnk minden fontosabb címükre ránézni. Most a tavaszi üresjáratot kihasználva vissaztérünk a Hupikék Törpikékhez!

4 napja

Anomaly Collapse

Teszteltük a legújabb roguelite próbálkozást, ami ezúttal az egy dimenziós csataterekből próbálja kihozni a maximumot - és mindezt nem is akárhogyan teszi.

5 napja
1

Eiyuden Chronicle folytatás, Prison Architect 2 csúszás - ez történt pénteken

Továbbá: Kena: Bridge of Spirits, Sclash, Biped 2, Unending Dawn.

5 napja
3

Új projektek a Lariannál, bemutatkozott a Kingdom Come: Deliverance II - ez történt csütörtökön

Továbbá: F1 24, Fabledom, Darkest Dungeon II, V Rising, Human Fall Flat 2, Cozy Caravan, Remnant 2.

6 napja
2

Lovagregény újratöltve: bejelentették a Kingdom Come: Deliverance 2-t

Mi már egy hete tudjuk, de csak most szabad róla beszélni. A Plaion és a Warhorse Studios párosa bejelentette a sikeres lovagregényük folytatását, a Kingdom Come: Deliverance II-t.

7 napja
1

Botany Manor

Egyedül sétálgatni egy viktoriánus kori udvarházban, feljegyzéseket olvasgatni és virágokat növeszteni? Izgalmasabb, mint hinnéd! Tesztlaborba vittük a Botany Manort.

7 napja
6

Baldur's Gate fejlesztővadászat, Ghost of Tsushima gépigény – ez történt szerdán

Továbbá: Sea of Thieves, Potionomics, Crow Country, Mullet Mad Jack, Dementium: The Ward.

7 napja
3

Sok jó indie 20 percben is elfér - Nintendo Indie World Showcase összefoglaló

A kis címek is tudnak izgalmasak lenni: a Nintendo legújabb indie-specifikus adásában láttunk is jó néhányat - nem csak Switch-re! Összegyűjtöttük nektek a látottakat.

8 napja
6

Children of the Sun

A Devolver Digital továbbra is remek érzékkel karolja fel az ígéretes, egyedi, kreatív projekteket. René Rother debütáló alkotása sem lóg ki a texasi kiadó portfoliójából. Na de miért érdemes odafigyelni rá? TESZT!

8 napja
1

Műsoron az indie-k, folytatódnak a leépítések – ez történt kedden

Benne: Nintendo Indie World Showcase beharangozó, Take-Two és Kwalee leépítés, Rolling Hills bejelentés, Capes és Athenian Rhapsody megjelenési dátumok.

8 napja
4

Game Pass: mozgolódás április második felében

A hónap második fele talán elsőre csendesebbnek tűnik a megszokottnál, de még így is számos izgalmas premier címet találhatunk a listában.

9 napja
1

A Nintendo kihagyja a Gamescomot, Keanu Reeves lesz Shadow hangja – ez történt hétfőn

Továbbá: No Rest for the Wicked, One Piece Odyssey: Deluxe Edition, Sand Land, Telebbit, Horrific Xanatorium.

9 napja
17

Ereban: Shadow Legacy – Árnyakkal sunnyogó

A sunnyogást az árnyakba olvadással keverő koncepciójával az Ereban már korán felhívta magára a figyelmet. A játékot a régi idők nagy lopakodós címei iránt érzett határtalan tisztelet hívta életre. De ebből vajon mennyit sikerült átemelni és jól értelmezni? Teszt!

2024.04.15.

EDGE #397 pontszámok

Dragon's Dogma 2. Rise of the Ronin. Alone in the Dark. Princess Peach: Showtime! Izgalmas címek. Rendkívül vegyes pontozás.

2024.04.15.
21

Heti megjelenések

2024.04.15.
2

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==