Grand Theft Auto IV - teszt

Grand Theft Auto IV - teszt

WarhawkLusztig Zsolt2008.04.29. 18:20

Képek, videók, weblapok, előzetesek. Rengeteg különböző információt kaptunk az utóbbi hetekben, hónapokban a GTA sorozat legifjabb tagjáról, azonban mikor a lemeztálca becsusszan a gépbe, akkor tudatosul, hogy ez mind porhintés, egy nagyon jól megszervezett kampány, hiszen a legfontosabbról, magáról a játékról semmit nem tudunk. Ismerjük a főszereplőt, de nem tudjuk, mi motiválja, láttunk tucatnyi fontosabb karaktert, de nem ismerjük a szerepüket. Utólag visszagondolva ez így jó, és valószínűleg pont ez volt a cél. Az, hogy Liberty City lassan, komótosan bontakozzon ki előttünk, hogy a sztori minden egyes momentuma, minden vicces, vagy drámai jelenete újdonságként hasson és vésődjün bele elménkbe. Aztán, mikor 40-60-130 óra után befejezzük a játékot azt mondhassuk, ez igen, ezt megérte várni. Mert ha valaki belekóstol a Grand Theft Auto IV-be az ezt fogja mondani, ebben nem kételkedem.

Már a kezdőképsorok lenyűgözőek, pedig igazából semmi nem történik. Befut egy hajó, rajta a főhőssel, Nikoval, ennyi, de a zene, de a körítés, de a kameraállások... Mint egy rengeteg pénzből készült film eleje. Tart néhány percig, és igazából az embernek kell még néhány pillanat, míg felocsud, rájön, hogy a program már inputra vár, elindulunk a kocsival és jön a már szokásos, de még mindig lenyűgöző GTA életérzés. De még mielőtt továbbmennénk, meg kell jegyeznem, hogy indításkor a játék tölt úgy egy percet. Miért? Mert nagyjából ez az egyetlen alkalom, mikor töltőképernyővel találkozunk. Innentől kezdve gyakorlatilag folyamatosan streameli be a játék a tartalmat, szóval tessék kibírni azt a néhány klasszikus GTA stílusban rajzolt képet!

Szóval a szokásos GTA életérzés, ugyebár. Szokásos, mert a játék gyökere gyakorlatilag a kezdetektől, de legalábbis a 3D-be kilépő harmadik résztől fogva változatlan. A változás mindössze annyi, hogy még az előző részeknél is lassabban indul be a tényleges játék, azaz igencsak sok idő fog eltelni, míg kilépünk a tanuló üzemmódból. No nem azért, mert a Rockstarnál nagyon fogni szeretnék a kezünket, hanem mert annyi újdonság van a játékmenetben. Jajj, igazából nem is tudom, hol kezdjem... Komolyan, annyi minden van, amit le kell írnom, amiről áradoznom kell, hogy nehéz sorrendbe szedni! Ok, ok, kezdjük az elején. Az első küldetések megtanítanak vezetni - ami egyébként kicsit más, mint eddig, lévén a kamera ilyenkor is Nikot követi, azaz nem középen van a kocsi, hanem a képernyő jobb szélén. Megtanuljuk használni a csini kis új GPS-t, a szuper kis mobiltelefonunkat, illetve képet kapunk arról, milyen a harcrendszer, illetve az új fedezékhasználat. Kezdjük az elején, GPS. Segítségével a térképen bárhova rakhatunk egy célpontot, a valós élethez hasonlóan a gép pillanatok alatt kiszámol egy optimális útvonalat, jobb autókban pedig barátságos hang búgja, merre kell menni. Rendkívül okos ötlet volt, sőt, gondolkodóba estem, miért nem volt eddig ilyen az előző részekben? Lépjünk tovább, mobiltelefon. Innen intézhetjük személyes hívásainkat, segítségével munkát vállalhatunk, elhívhatjuk ismerőseinket szórakozni, üzeneteket olvashatunk (például ha elbénáztunk egy feladatot, akkor kapunk egy sms-t, melyből azonnal újrakezdhetjük, nem kell folyton fél várost átutazni), van benne kalendárium, stb. Még mielőtt továbbmennénk, ez nem mobiltelefon teszt, ez csak egy igen aprócska része a játéknak! Mondok poént, lehet benne választani csengőhangot, vagy azt, hogy csöngjön, vagy csak rezegjen. Először poénnak hittem, de ha rezgésen van, akkor csörgés helyett a kontroller kezd el csak rezegni! Kell még egy? Ha hallasz egy dalt a rádióban amit nem ismersz, csak fel kell hívnod az info vonalat (948-555-0100) és már meg is kapod válaszban az előadót, címet!

A harcrendszert korábban sokan, és sokat szidták - a GTA IV ezen a téren változtat egy nagyot, az új szisztéma rendkívül kézreáll. Meghúzod a ravaszt, célkereszt befogja ellenfeled. Félig húzd csak meg a ravaszt, a kamera beközelít és szabadon célozhatsz. Egyszerű? Igen, az! Hibátlan? Szinte teljesen, bár néha beakad a kamera, de bőven az elviselhető érték felett van. Ami újdonság az a fedezékek használata. Nem egy Gears of War, de nem sokkal kevesebb, egyetlen gomb lenyomásával Niko bevágja magát a legközelebbi kiszögelés mögé. Újabb olyan dolog, melyet sokszor fogunk használni.

Legutóbbi ittjártunk óta a LCPD, a helyi rendőrség is lényeges reformon ment keresztül. A szokásos csillagos rendszer itt is megtalálható, azonban nagyon fontos tényező lesz az, mennyire látnak minket a zsaruk. Kevés csillagnál elég kellő ideig eltűnni előlük, később azonban ezt kompenzálják helikopterekkel, majd jönnek az ügynökök, stb. Újdonság és rendkívül hasznos, hogy megtarthatjuk fegyvereinket egészen addig, míg élve be nem visznek.

Ez mind technikai dolog, de a játékban az a szép, hogy nem ezek viszik a prímet. Sőt, nem is a grafika, vagy hasonlók, de ha már itt tartunk, akkor beszéljünk róluk. Mikor láttunk képeket, akkor csodálhattuk a látványvilágot, de higgyetek nekem, ez mozgásban más, ez egyszerűen mindent visz! Minden az utolsó részletig ki van dolgozva, a legutolsó csatorna alól feltörő gőzcsomótól az utca emberének mobiltelefonjáig. Nem túlzok ha azt állítom, ebben a konzolgenerációban nem biztos hogy stílusán belül bárki megszorongatja ezt a grafikát, de úgy általánosságban is egy olyan színvonalat képvisel, melyet nehezen fog bármi utolérni. külön kiemelnél a karakterek ábrázolását, nálam nagyon nagy pont, ha a szereplők arcáról le lehet az érzelmeiket, itt pedig Niko, Roman, minden karakter annyira emberi, hogy bármikor találkozhatnánk velük az utcán.

No nem csak a grafika miatt, az összképhez hozzájárul két nagyon fontos dolog. Meg kell említenem a kitűnő szinkronhangokat, melyek hozzák a sorozat színvonalát, hibát nem találni bennük, de ami fontosabb, meg kell említenem Dan Housert, akinek tollából kipattantak a karakterek. Azok a karakterek, melyek olyan emberiek, annyira tele vannak érzelemmel és élettel, hogy pillanatok alatt azonosulni tudunk vele. Pedig Niko nem az a magasztos hős, sőt. És talán pont ezért szerethető, nem kegyetlen gyilkos, csak egy átlagember néhány rossz döntéssel a háta mögött. Ez az érzelmi töltöttség egyébként az egész játékot átszövi, Niko és testvére, Roman kapcsolata rendkívül mély és főhősünk minden döntése - már azok, melyeket nem mi irányítunk - komplex személyiséget tükröz. Roman mellett egyébként nem lehet szó nélkül elmenni. Nem ő a főhős, azonban annyira gyarló, annyira ellentétes, annyira tele van azokkal a hibákkal, melyekkel sokunk küzd akár tudat alatt, hogy szinte észrevétlenül kapcsolat alakul ki köztünk és... végeredményben egy jól megírt bithalmaz közt! Ez, uraim, ez az, ami játékokat naggyá tud tenni!

A kapcsolat pedig fontos, olyannyira, hogy gyakorlatilag központi szerepet tölt be a játékban. Nem csak azon a szinten, amit fentebb leírtam, de megkapjuk a lehetőséget, hogy a valós élethez hasonlóan szocializálódjunk. Barátnőt szerezhetünk, elmehetünk vele szórakozni, nem tudom másképp mondani, randizhatunk! Fontos ez a játék végeredményének szempontjából? Annyira nem, de az ilyenek miatt érezzük azt, hogy ezt a feladatot Little Jacob, vagy Vlad adja, nem egy nyavajás betű a térképen.

Lépjünk tovább (bár a bennem lévő játékos nem akar, órákig szeretne inkább mesélni a különböző karakterekről, megvitatni a motivációjukat, mint egy jobb mozifilmben, nem érdekelve, mennyi titkot tudnátok meg a sztoriról...) és térjünk vissza a technikai létsíkra. Van egy szó, melyet innentől kezdve az eszünkbe kell vésni: Euphoria. Nem szeretek mindenféle motorokról írni, egyrészt mert a programozó szakikon kívül nem sokakat érdekel, másrészt mivel én nem vagyok egy közülük biztos, hogy pillanatok alatt hülyeséget írnék, de most meg kell említenem, de inkább példákon keresztül teszem, úgy talán nem azonnal égek le. Az Euphoria tehet róla, hogy ha nagy sebességgel betonfalba rongyolunk, akkor Niko kirepül a szélvédőn és elnyúlik a betonon. Ő tehet arról, hogy mikor megpróbáltam ellopni egy kocsit, akkor a tulaj megpróbálta visszaszerezni, viszont beakadt a keze és olyan valósághűen rántotta az induló autó el, hogy percekig én éreztem magamat rosszul miatta. Ez tehet róla, hogy a járműben lelőtt ellenfél rábukik a kormányra, nyomja a dudát és a lövés irányától függően akár magatehetetlenül a gázra is rátehénkedik. Komolyan nem értek a dolog technikai részéhez, de az ilyen és ehhez hasonló esetek miatt azt mondom, hogy nagy hiba lett volna ezt a rendszert kihagyni a játékból.

A játék zenéje szokásos. Ne értsétek félre, szokásos alatt azt értem, hogy temérdek rádióadó, melyek közül mindenki megtalálja a kedvencét, legyen az dumacsatorna, vad metal, vagy épp orosz rockzene. Rengeteg előadó van, híresebbek, kevésbé ismertek, minden eseményhez, minden emberhez passzol egy. Vicces apróság, a rádió berezonál, ha a telefonban keres valaki mobilon.

Kezd elegetek lenni az áradozásból? Pedig még csak most lendülünk bele! (Egyébként meg, mit vártatok?) Ami a játékot igazán naggyá teszi az a rengeteg apróság. Nem akarok felsorolásba bonyolódni, úgyis kihagynék valamit, de megpróbálom azokat a momentumokat megemlíteni, melyek bennem mély, maradandó nyomot hagytak. Meg kell mindenképp említenem a minijátékokat, ezek ugyanis kis túlzással önmagukban is megállnák a helyüket mondjuk Wiin. Bowling, billiárd, darts, vagy éppen játékautómata, minden van itt. Eleged van a játékokból? Menj a szobádba és nézz tévét! Nem kevés csatorna, szerintem több órányi műsorral. Eleged van ebből is? Akkor tudom ajánlani a lenti internetkávézót, ahol szabadon lehet netezni. Van itt chat, felugró ablakok, csengőhang letöltés... A rengeteg küldetés mellett megint több tucatnyi a sztori szempontjából lényegtelen feladat van, kocsiversenyek is feltűnnek és még ki tudja mi, valószínűleg még hónapok múltán is találunk újdonságot. Meg kell említenem a csajozás keményebb felét, mely miatt TÉNYLEG érdemes figyelni, hogy nemi érettség előtti ismerősök ne nagyon figyeljenek, sok kínos kérdéstől megkíméljük magunkat. Maradjunk annyiban, hogy a San Andreas híres Hot Coffee jelenete ehhez képet szerintem kutyafüle volt és gyakorlatilag értetlenül állok az előtt, hogy az erkölcscsősz egyesületek hogy engedhették át így a játékot a rostán, és minden bizonnyal megint sok felszínes hírműsor főszereplője lesz. Az időjárásról beszéltem? Az eső már megszokott jelenség, de valami hihetetlen ülni és nézni, ahogy az emberek újsággal a fejükön rohangálnak, majd eső után lassan szárad fel a talaj. A járókelők egyébként lényegesen élőbbek mint bármikor ezelőtt. Egyszer az utcán sétálva hallottam a telefon csörögni. Már éppen vettem volna elő, mikor kiderült, hogy a mögöttem sétáló fazont keresik, felvette és elkezdett beszélgetni! Ah, csak belementem a felsorolásba, de itt abba kell hagynom, a többit tessék személyesen felfedezni!

A GTA IV multiplayer komponense akár új belépőnek is nevezhető a széria történetében. Akár, mert “nagykonzolon” most adódik lehetőség először ilyesmire, GTA univerzumba oltott többjátékos hancúrt eddig csak a PC-s modok, vagy a PSP-s mellékágak kínáltak - korrekt, de elég alapszintű formában. A GTA IV multija ezzel szemben meglepően robosztus darab. Mint sok minden mást, ezt a lehetőséget is elérhetjük közvetlenül (a mobil segítségével), két gombnyomást követően gyakorlatilag már a választott játékmód lobby-jában találhatjuk magunkat. A meccsek felállítása nagyban hasonlít a manapság megszokott és elvárt módozathoz: a szereplők beválogatása automatikus, nyomhatunk sima player és ranked meccseket is. A ranked küzdelmek előnye, hogy az itt bezsebelt pontok (bocsánat: pénz) további külső karakterfejlesztésre, és a mostanság szintén egyre megszokottabbá váló rang-lépkedésre adnak lehetőséget. Játékmódokban nincs hiány, van belőlük tizenöt, a sima deathmatchtől a feladat-alapú Mafia-ig - a játék egyaránt kényezteti az egyéni és csoportos multi kihívásokra vágyókat, maximum tizenhat játékosig. Ami még jobb: a játékmódoknál további részletes beállítások végezhetők el, ki-be kapcsolhatjuk az automata célzást, a rendőröket, meghatározhatjuk a forgalom sűrűségét, és a játék helyszínét. Ha úri kedvünk úgy tartja, egész Liberty City a játszóterünk lehet, a dinamikusan változó respawn pontoknak köszönhetően ráadásul a csapat / játékosok túlzott “szétszakadásától” sem kell tartanunk. Summa summarum: a GTA IV multija eddig méretes pozitív meglepetés, a magunk részéről nem vártunk ennyit tőle - nem szimpla “nesze, van ilyen is” multi, hanem átgondolt, élvezetes többjátékos móka. Mint minden multis megmozdulásnál, itt is az idő fogja eldönteni, hogy mennyire, és milyen hosszan mozgatja meg az online játékra (is) kapható GTA közösséget a többjátékos szekció - a viszonylag rövidke első kóstoló után a magunk részéről komoly potenciált látunk benne.

Kénytelen vagyok azonban megjegyezni egy dolgot. Van egy állandó vendég, mely minden GTA játékban feltűnik és sajnos itt is. Igen, testvéreim, sajnos a szaggatás itt is tiszteletét teszi. Nem sokszor, sőt, nagyon kevésszer és annyira nem is látványosan, azonban épp elégszer és épp elég feltűnően ahhoz, hogy ha mindenféleképp negatívumot keresünk, akkor belekapaszkodhatunk.

Felmerülhet a kérdés, tényleg ennyire jó játék lett a GTA4? Igen, minden kétséget kizáróan. Emlegetni fogjuk fél-egy-három-öt év múlva? Ebben is biztos vagyok. Kihívók már a spejzban vannak, lehet esélyük? Csoda bármikor megtörténhet, én mégis azt mondom, ennyire összetett, ennyire egységes játékélményt nehéz lesz überelni. Tehét: mondhatjuk rá, hogy tökéletes? Szerintem nem. Még mindig vallom, hogy tökéletes játék nem létezik. Egy dolog azonban biztos. Niko kalandja olyan közel került ehhez az eszményi státuszhoz, melynél közelebb még játék nem jutott.

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj5cbjxkaXYgY2xhc3M9XCItLWJuci17e2lkfX1cIj5cbjxhIGhyZWY9XCJ7e3VybH19XCIgdGFyZ2V0PVwiX2JsYW5rXCI+XG5cdDxpbWcgc3JjPVwie3twYXRofX1wYXRyZW9uLW1wdS1iaWcucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDo2MDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj5cblxuPHN0eWxlPlxuLi0tbXB1LXt7aWR9fSwgLi0tYm5yLXt7aWR9fXtkaXNwbGF5Om5vbmV9XG4ubGFyZ2U+Li0tYm5yLXt7aWR9fSwgLm1lZGl1bT4uLS1ibnIte3tpZH19e2Rpc3BsYXk6YmxvY2s7fVxuLnNtYWxsPi4tLW1wdS17e2lkfX17IGRpc3BsYXk6YmxvY2s7fVxuPFwvc3R5bGU+IiwiaW1hZ2VzIjpbIlwvfmZzXC9iYW5uZXJcLzAwXC8wMFwvMHpcL3BhdHJlb24tbXB1LWJpZy5wbmciLCJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB6XC9wYXRyZW9uLW1wdS5wbmciXSwidXJsIjoiaHR0cHM6XC9cL3d3dy5nYW1lcjM2NS5odVwvYXJ0aWNsZVwvcGF0cmVvbiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB6XC8iLCJpZCI6MzV9
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Top Spin 2k25 - újra csavart a labda

Több, mint tíz esztendőt követően tér vissza a teniszjátékok legendája, hogy ismét köztudatba hozza a népszerű labdajátékot: terítéken a TopSpin 2k25!

10 órája
1

Capcom siker, Warner kudarc - ez történt csütörtökön

Továbbá: Stray Gods: The Roleplaying Musical, Cotton Reboot! High Tension!, Shin Megami Tensei V: Vengeance, Jurassic World.

20 órája
2

Indika - apáca, megkísértve

Az orosz ortodox apácás indie játék, amelynek már a demója komoly hullámokat vetett, érdemes azonban teljesen vakon belevágni. Egy viszonylag hagyományos megkísértés történetre számítottam a címszereplő fülébe obszcén dolgokat suttogó ördöggel, ám egy ennél jóval nehezebben leírható élménnyel gazdagodtam.

1 napja
1

Bemutatkozott az Akimbot, begördül a #DRIVE Rally – ez történt szerdán

Továbbá: Nintendo World Championships: NES Edition, Designated Demigod, Gundam Breaker 4, Sonic Rumble, Quest Master, WitchSpring R.

1 napja
1

Rainbow Cotton - a pamutboszi visszatér

A Cotton játékok gyakorlatilag új életre keltek az elmúlt években, és nem telt el sok idő, hogy az obskúrus Rainbow Cotton is megkapja a maga felújítását. A Dreamcast-éra játékai a gyönyörű SEGA-árkád életérzést hozták, és a Success 3D-s pamutboszija is tele volt szívvel-lélekkel. Lássuk a cukorkát, induljon a tea-parti!

2 napja
4

Kaszál a Microsoft és a Remedy - ez történt kedden

Továbbá: Nintedo és EA üzleti jelentés, Don’t Kill Them All, Hades II, Wholesome Direct, Rocksmith+.

2 napja
22

SaGa Emerald Beyond - Világokon át

Az új SaGa játékban nem kell beérnünk egy vagy két új világgal, hanem kalandjaink során tizenhét egyedi helyen is megfordulhatunk! De vajon mindez elég lesz ahhoz, hogy lekössön minket a mindig különc JPRG sorozat új epizódja? Teszt!

3 napja

Így kerül egy platformra a gaming, a család és a kibervédelem

Mind használunk IT eszközöket, internetezünk, a felhasználók ma már pici gyermekkortól kezdve részesei ennek a világnak. A Gamer365 felületén – szponzorált anyagunkban -, a felnőtt gamereket, gyermekes szülőket célozva igyekszünk felhívni a figyelmet a leselkedő veszélyekre.

3 napja
2

A Microsoft négy Bethesda stúdiót zár be

Az Arkane Austin (Redfall), a Tango Gameworks (HiFi Rush), az Alpha Dog Studios (Mighty DOOM) és a Roundhouse Games esett áldozatul az átrendezésnek.

3 napja
69

140 millió felett a Switch, közel az utód bejelentése

A Nintendo készen áll az új hardver leleplezésére, amire még ebben az üzleti évben sor fog kerülni.

3 napja
8

Hades II Early Access-start, Helldivers 2 megfutamodás – ez történt hétfőn

Továbbá: QuakeCon 2024, Wizard with a Gun, Sword & Fairy Inn 2.

3 napja
10

Heti megjelenések

4 napja
7

Endless Ocean: Luminous - sekély e mély

Az Endless Ocean utoljára a klasszikus Wii konzolon úszott be a nappalinkba, 2024-ben pedig a folytatás úgy tesz, mintha nem telt volna el tizenöt év azóta. Na, nem azért mert így rohan az idő, hanem mert a Luminous alig újít az elődökhöz képest, és sok tekintetben vissza is fejlődött. Teszt!

5 napja
1

Jól áll a Resident Evil 9, a Helldivers 2 értékelései már kevésbé – ez történt pénteken

Továbbá: SteamWorld Heist II, Realm of Ink, Serum, Senua's Saga: Hellblade II.

6 napja
36

Elden Ring jövőkép morzsák, The Forever Winter gameplay leleplezés – ez történt csütörtökön

Továbbá: XDefiant, RKGK, Cozy Caravan, Helldivers 2, Bloodstained: Ritual of the Night, THQ Nordic Digital Showcase.

7 napja
1

Steve Jackson - Salamonis titkai

Folytatjuk a magyar nyelven megjelenő lapozgatós könyveket bemutató sorozatunkat, a negyven éves évfordulóra Steve Jackson lepte meg a rajongókat Salamonis titkaival.

8 napja
1

Visszatér a Batman: Arkham, érkezik a nagy Starfield frissítés - ez történt szerdán

Továbbá: két különleges stúdiót zárhat be a Take-Two, Assassin’s Creed a zsebedben és a Steam Deck legtöbbet játszott címei.

8 napja
2

PlayStation Plus: a májusi négyes

Kimondottan izgalmas friss címeket kínál a Sony előfizetéses szolgáltatásának belépő szintje, ami mellé újabb Destiny 2 kiegészítőt is kapunk.

9 napja
12

Wrath: Aeon of Ruin - a poszt-Quake romtúrda

Ha boomer-shooter akarsz lenni, akkor mindenképp hivatkozz legalább egy (de akár több) jellegzetes FPS-re a kilencvenes évekből. Próbáld meg lemásolni annak sikeres elemeit, és ha igazán abiciózus vagy, akkor akár újíthatsz is néhány ponton. A Wrath a Quake technológiáján próbál új utakat lefektetni, de vajon sikerül neki? Teszt!

9 napja
5

Square Enix rekord veszteség, leépít a KeokeN - ez történt kedden

Továbbá: Xbox Games Showcase, Game Pass frissítés, Funko Fusion, Star Wars: Hunters és Shin Megami Tensei V: Vengeance trailer, Returnal évforduló.

9 napja
4

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==