”Ez volt az első játékunk ami a Game Pass-ban debütált és egészen letaglózó módon jelenleg ez a legnépszerűbb cím a szolgáltatásban. A Squanch Games megalapításakor az volt a cél, hogy olyan játékokat készítsünk, amivel mi is szeretnénk játszani - a Game Pass pedig segített elérni azokat, akik szintén erre vágytak!”
Olvasható Mike Fridley, a Squanch Games elnökének sajtónyilatkozatában. A stúdió humoros lövöldéje ugyanis pár nap alatt nem csupán a Game Pass idei legsikeresebb premierjévé vált, de mostantól a HIGH ON LIFE a valaha volt legsikeresebb külsős megjelenés és a szolgáltatás legsikeresebb egyjátékos címe is egyben - számolt be róla az Xbox Wire.
”Mi független stúdió vagyunk. Egy kis csapat. De szeretnénk egy jó nagy pénzes ládát magunknak, hogy még több őrült játékot csinálhassunk. Ezt kellett átgondolnunk. Úgy voltunk vele, hogy rendben, mi ezt szeretnénk piacra dobni. Ezt akarjuk megcsinálni és szeretnénk hogy jól fogyjon. Ehhez pedig, hát úgy gondoltam hozzásegít a Game Pass az alapján amit hallottam. Néhány fickó megsúgta már nekem korábban, hogy a játékaik 7x több eladást produkáltak, amikor a Game Pass-ban indították őket.”
Mondta el Justin Roiland, a stúdió kreatív agya - aki nemrég Larry Hryb vendége volt az Xbox Podcast mikrofonjai mögött. Ahogy arról korábban már beszámoltunk, a Trover Saves the Universe után most az FPS műfajt igyekezett kifordítani magából a Rick and Morty alkotója. A HIGH ON LIFE fegyverei ugyanis mind külön karakterek, akiknek be nem áll a szája! Nekünk pedig ezzel a szedett-vetett csapattal kell bejárnunk a galaxist és felvenni a harcot Garmantuous banditáival.
A HIGH ON LIFE már elérhető Xbox Series X|S, Xbox One és PC (Steam / Epic Games Store) platformokra.