Több apró részlet is kiderült nemrégiben a Final Fantasy VII Remake kapcsán: Tetsuya Nomura rendező és Yoshinori Kitase producer a Denkegi Online-nak beszélt a hétvégi PlayStation Experience-en is mutogatott játékról.
A legfontosabb részlet, hogy a Remake-et epizódokra fogják szabdalni. Erre azért volt szükség, mert ilyen kidolgozottság mellett lehetetlen volna egyetlen játékba zsúfolni mindent anélkül, hogy ne vágjanak ki belőle fontos részleteket. Így sem jut majd hely minden tartalomnak az eredetiből, igaz, lesz cserébe rengeteg újdonság is, és olyan helyekre is eljuthatunk majd Midgarban, ahova korábban nem. Hogy a megjelenés szempontjából mit jelent majd mindez, arról nem esett szó.
A harcrendszer kapcsán megtudtuk, hogy leginkább a Dissidia - Kingdom Hearts vonalhoz hasonlít majd, de megmarad az ATB-rendszer és a Limit Gauge is. Valósidejű, akciódús csatákat vívhatunk majd tehát, de nagyobb hangsúly lesz a taktikán, mint az említett címeknél.
Ami a karaktereket illeti: a szereplők kapcsán nem törekednek 100 százalékos realizmusra, hiszen így egyes karakterek nehezen lennének felismerhetőek - igyekeztek mindenkinek megtartani a legfontosabb személyiségjegyeit.