Cash Bacsi2019.07.18. 09:36

Eternity Legends - Teszt (iOS)

A végtelenség legendái akcióban.

Az Eternity Legends a semmiből jött és nem mondanám hogy mégis nagyot durrant. A fejlesztő a picinyke csapat, akik a „Divmob” névre hallgatnak. Ha még sose hallottál róluk ne érezd rosszul magad - bevallom én se - elnézegetve az oldalukat és az eddigi játékokat azt kell hogy mondjam, hogy mind a címben mind pedig a játékmenetben valamelyik korábbi sikercímet próbálják majmolni és abban bízni, hogy majd ezúttal nagyot durranhatnak. Lássuk hát sikerült-e ezúttal nekik!

Az Eternity Legendsben ismerős görög és római istenségekről elnevezett gépruhában lévő hősökkel harcolhatunk a végtelenségig és még azután is. Mivel a játéknak története nem nagyon van, ha pedig van akkor biztosan túlléptem rajta - ezért utólag is elnézést kérnék - ezért nem nagyon tudjuk, hogy mi a konfliktus, miért kell harcolnunk, miért hívnak mindenkit valami híres istenségnek és miért vannak ennyire modern környezetben, páncélban, fegyverekkel felszerelve. Szóval gyakorlatilag nem lesz más dolgunk mint harcolni valamiért, valakikkel, valakik ellen, a cél viszont szentesíti az eszközt, tehát amit a legjobban szeretünk, gyúrni karaktereinket arra lesz lehetőségünk bőven.

Egyrészt ugye ott lesz a „sztori” de nevezzük inkább csak kampánynak (Adventure), ezt három különböző nehézségi fokozaton is végig lehet játszani, a sima fokozat száz pályából áll, az elite fokozat ötvenötből, a hard fokozathoz először teljesíteni kell a normal százat, szóval sejthetitek hogy ennyi idő alatt erre nem volt lehetőségem. De pont eleget teszteltem a játékot ahhoz, hogy kellő rálátásom legyen a történésekre és a tartalomra. Alapvetően az Eternity Legends egy hack&slash játék, abból a klasszikus fajtából való, ami egészen a legendás árkád játéktermekből ismeretes Golden Axe-ig vezethető vissza. Tehát adott lesz egy balról jobbra szkrollozó, oldalról látható pálya, ahol nem lesz más dolgunk mint szanaszét szeletelni mindenkit. Irányítani az istenséget a bal joyal tudjuk, támadni a jobb oldali nagy karddal tudunk illetve minden hősnek lesz három speckó képessége amiket a megfelelő pillanatban aktiválva jóval hatékonyabbak lehetünk mint csak a sima szeleteléssel.

A játék akkor válik csak igazán érdekessé amikor már több karakterünk van - összesen négy lehet egy csapatban - és képesek leszünk magunkon kívül behívni másokat is, akik maguktól harcolva - meglepően hatékonyan - fognak nekünk segíteni a győzelem elérésében. Minden egyes pályát időre kell teljesíteni, az hogy hány csillagosra sikerül teljes mértékig csak az idő függvénye. Idővel egyébként a harcot igény szerint automatikusra is rakhatjuk, ahogyan azt már egyre több mobilos játéknál megszokhattuk, a leghatékonyabbak továbbra is akkor leszünk, ha hagyjuk hogy a játék magától játsszon. Ezzel a módszerrel meglepően sokáig el tudunk jutni, idővel viszont betonfalba fogunk ütközni, ez pedig nem más mint az ellenfeleink szintje. Szóval idővel nekünk is fejlődni kell, ahogyan azt még korábban írtam, karakter gyúrásban nagyon szépen teljesít a játék, az alapfejlődés a játékban borzalmasan lassú, de szerencsére lesznek különböző méretű XP löttyök amikkel ezt a folyamatot felgyorsíthatjuk. Ha egy hőssel elértük a maximális szintet és rendelkezésünkre áll elég karakterkártya, akkor rangot tudnunk vele lépni, tehát egy csillaggal erősebb lesz, az hogy ez mit jelent már mindenki tudja, aki akár egy hasonló játékkal is nyomult már előtte. Az új csillag elérésével többek között további elérhető szinteket fogunk kapni, majd ha ezt is maxoltuk akkor kezdődik minden elölről. A Tier Uppal ritkasági szintet tudunk lépni, ezzel tovább erősödve, mindemellett pedig a cuccainkat is tudjuk fejleszteni, legfőképpen más nem használatos cuccok betörésével. Minden hősnek lesznek skilljei, képességei amiket ugyancsak gyúrni tudunk, ezeknek a maximális szintje a karakterünk szintje lesz. Mindez kelleni fog ahhoz, hogy a csapatunk összereje növekedjen, ez nem csak a sztoriban való továbbjutáshoz lesz szükséges, hanem az egymás elleni játékban is elengedhetetlen. Az Adventure módban egyébként a sima kampányon kívül számtalan más játékmóddal találkozhatunk (Elite campaign, Idle campaign, Heroes Hunt, Super Boss, Stargate, Heroes challenge, Skyscraper), ezek nagyjából megegyeznek az összes hasonló játékban találhatókkal, nem találtam semmi újdonságot vagy olyasmit ami szót érdemelne. A Super Boss például a szokásos napi szinten üthető giga boss akit mindenki üt a jelenleg játszók közül, míg mondjuk a Scyscraper az Infinity Towernek a megfelelője, csak más néven.

Az Online módokat választva se fogunk semmi egyedivel vagy különlegessel találkozni. Ahogyan az se meglepő, hogy ezek a módok nem élőben, valós időben történnek, hanem más játékosok által kiválasztott csapatokkal verekedünk amit az AI irányít. Ilyenkor persze mindig csak a számok számítanak, mindegy milyen jó a csapatunk, ha az össz DPS-ünk alacsonyabb akkor veszíteni fogunk. Az online módban is lesz Arena, Global Boss és Boss Party. A Boss Partyban random bossokat tudunk ütni három nehézségi fokozaton, ha sikerül az egyiket legyőzni jöhet a következő. Az Arénában mindig kapni fogunk három random ellenfelet, minél erősebbet verünk le annál magasabbra jutunk a ranglétrán, minden nap elején kapni fogunk pontokat az alapján, hogy hányan próbáltak leverni minket az este és ebből mennyit sikerült megnyernünk. A pontokért vásárolni tudunk az online shopban, illetve acsikat is teljesíthetünk értékes nyereményekért.

Az Eternity Legends fizetős része egész kellemesre lett kitalálva, egyrészt bőségesen kapunk nyersit ahhoz, hogy mindenünk meglegyen, másrészt pedig napi szinten tudunk reklámokat nézegetni ha még többre szeretnénk szert tenni. Éppen ezért nem nevezném a F2P modellt igazságtalannak vagy erőszakosnak, a játékkal inkább minőségben vannak gondok. Hamar rá lehet unni, hiába van benne tartalom bőven ha nem hoz semmi újat a stílusba. A grafika fura, nekem nem igazán jött be, de csúnyának semmiképpen sem nevezném, az irányítás kellemes de úgyis hamar át fogunk váltani automatikusra, szóval ez se számít igazán. Lehet benne farmolni rendesen, gyúrni ezerrel, fejlődni a végtelenségig, de nem vagyok biztos benne, hogy bárki is tovább nyomulna vele egy hétnél. Nekem is pont elég volt ennyi, éppen ezért inkább csak középszerűnek nevezném az anyagot. Kipróbálni érdemes, de túl sokat ne várjunk tőle akkor járunk a legjobban.

3/5

liquid
We Fight For Love

Mivel vasárnap van, és nem történik semmi...

14 órája
1

Stadia HUN
Panzer Dragoon (Stadia)

A SEGA jó szokásához híven mindenre is kiadta a Panzer Dragoon Remake-jét. Jól sikerült a Stadia-port?

6 napja
3

Cash Bacsi
A3 Still Alive - Teszt (iOS)

A tavalyi év igencsak jól indult, vajon így lesz ez most is?

2021.01.06.

Hwopapa
VR-vélemények 2 hónap után

Aki már régebb óta olvassa a blogom, megszokhatta, hogy rendkívüli módon tudok lelkesedni az új dolgokért / friss élményekért, amik néha hosszabb-rövidebb idő után elhalnak és ilyenkor kicsit objektívebben tudok/fogok nyilatkozni a témáról.

2021.01.05.
12

Necroman Mk2
Flash játékok 2021-től

Élet a kivégzés után, avagy az utolsó FlashFan bejegyzés

2021.01.03.
3

p34c3
A VR soha nem érhet véget

Ahogyan szemezgettem az év játéka szavazás helyezettjei között, nem túlságosan meglepve szembesültem a VR játékok szerény szereplésével, mindössze két címnek sikerült bekerülnie a legjobb harminc játék közé.

2021.01.02.
8

Warhawk
21 indie 2021-re

Nézzünk szét a radar alatt!

2021.01.02.
16

mcmacko
Készázötvenhat

MB, GB, avagy 16 év távlata egy ezres nagyságrend ugrásának szemszögéből.

2021.01.02.
8

CHASE
2020 25 legjobb száma

2020-ben őrületes mennyiségű zenét hallgattam. Ennek egy különleges világjárvány volt az oka, amely mindenkit otthon maradásra késztetett.

2020.12.31.

Stadia HUN
Cthulhu Saves Christmas (Stadia)

Megérkezett a könnnyed karácsonyi JRPG Stadiára is. Teszt.

2020.12.30.
3

Necroman Mk2
2020. év dala

2020-ban ismét keresem az év dalát! Nem a legjobb zenét, nem is a személyes kedvencemet, hanem azt a slágert, amely adott esztendőben, nemzetközi szinten a legnagyobb hatást váltotta ki. Így ha azt mondom, hogy 2020. év dala, akkora válaszom:

2020.12.29.
4

vem
Retró kvíz (tuti Steam kulcs!)

Gyere játékosnak vagy nézőnek, olyan címeket nyerhetsz mint pl. a Duke Nukem: Forever a 2 DLC-vel vagy a Two Worlds: Epic Edition. December 31-én este 20.00-kor.

2020.12.26.

Idgn
SYNERGY

Sziasztok! 12 évvel ezelőtt fogant meg először a gondolat bennem, hogy készítek egy grafikus novellát. Idő közben az alap koncepció többször változott átalakult, míg végre olyan formát öltött, amivel meg vagyok elégedve. Az elmúlt 10 évben beutaztam azokat a helyszíneket, ahol a történetem játszódik és szorgalmasan fotóztam, videóztam, jegyzeteltem. Nem ezen a platformon szeretném elindítani ezt a projektet, de úgy döntöttem teszek egy próbát az új Gamer365 blogban is. Új oldalak hamarosan!

2020.12.22.
4

reptile
AMONG US - PERMANENS DISCORD

Gyertek játszani, link a posztban.

2020.12.20.
1

maktub
Destiny 2 - Beyond Light

Amikor a sötétség jelenti a fényt az alagút végén.

2020.12.20.
13

Necroman Mk2
Hijacker Jack

Gazdag. Híres. Körözött. (Részben) Magyar.

2020.12.18.
10

Warhawk
Alba: A Wildlife Adventure

Környezetvédelmi kisokos a napsütéses mediterrán szigetvilágban.

2020.12.18.
4

Stadia HUN
Stadia bemutató

Már Magyarországon is elérhető a Google Stadia szolgáltatása. Mivel egy teljesen újfajta gaming platformról van szó, sok minden magyarázatra szorulhat. Rövid bemutató arról, hogy mit tud a Stadia, és mit várhatunk tőle a közeljövőben.

2020.12.18.
15

p34c3
Jó polákok / Loot atyafiak

Hosszú várakozás után döbbenetes körülmények között jelent meg az amúgy is elég kalandos utat maga mögött tudó lengyel szerepjáték. Ennek kapcsán - meg persze a gamer 2.0 miatt is - végre belecsapok én is a lecsóba, hiszen alig 15-20 éve tervezem csak a blogolást.

2020.12.15.
14

c0m1n65un
Pumpkin Jack és egy aniMonológ!

Sziasztok! Eljött az idő egy újabb bejelentkezésnek, hogy mit csináltam, vagyis pontosabban mit nem csináltam az elmúlt hetekbe.

2020.12.15.
1