[Teszt] Battlefield 6

Battlefield 6

elvisLaborci Gergely2025.10.18. 14:00

Hosszú, unalmas évek teltek el azóta, hogy a Battlefield közösség egy emberként, őszinte lelkesedéssel várjon egy új epizódot. A legendás sorozat az elmúlt évtizedben hullámzó teljesítményt nyújtott. És a hullámzásra inkább a hullámvölgyek voltak a jellemzőek. A Battlefield 1 hiába volt atmoszférikus és grandiózus, sok veterán játékos idegenkedett az első világháborús hadszíntértől. A Battlefield V megosztó lett, a történelmi hűséget és a játékmechanikát érintő döntéseket sok kritika érte. A Battlefield 2042 pedig... nos, a katasztrofális indulására, a technikai problémákra és az alapvető funkciók hiányára a legtöbben inkább nem is emlékeznek szívesen.

A rajongók elvesztették a bizalmukat. Úgy tűnt, a DICE elfelejtette, mitől is volt nagyszerű a Battlefield sorozat: a kurrens, modern hadviselés, a csapatjátékra épülő osztályrendszer, a taktikai mélység és a páratlanul látványos rombolhatóság. Éppen ezért fogadta a világ hatalmas elvárásokkal és egy jó adag szkepticizmussal a Battlefield 6 bejelentését, amely egy teljesen új struktúra, a Battlefield Studios munkájának gyümölcse.

A Battlefield Studios

A Battlefield 2042 kudarca után az Electronic Arts belátta, hogy radikális változásra van szükség. Ahelyett, hogy egyetlen stúdióra terhelnék egy ekkora franchise fejlesztésének minden nyűgét, egy új modellt alkottak meg Vince Zampella felügyelete alatt. FYI: Vince Zampella az Infinity Ward, a Respawn Entertainment és a Ripple Effect Studios társalapítója. Ekkor született meg a Battlefield Studios, egyfajta szupercsapat, amely több tehetséges stúdió egyesített erejével dolgozik a sorozat jövőjén. A magot továbbra is a svéd DICE adja, ez nem csoda, ők a franchise megalkotói. Hozzájuk csatlakozott a Ripple Effect (a korábbi DICE LA, akik a Battlefield Portal módot készítették), a Criterion Games (akik a járművek fizikájában verhetetlenek és korábban is besegítettek a sorozatba – emlékszünk még a Burnout sorozatra, ugye?), valamint a Motive Studio, amely a Dead Space Remake-kel már bizonyította, hogy kiválóan értenek a lebilincselő egyjátékos kampányok készítéséhez. A cél egyértelmű volt: mindenki abban a legjobb, amivel hozzájárul, hogy a következő Battlefield ne csak jó, hanem ismét iránymutató legyen.

Single player kampány
Egyedül is lehet

A BF6 univerzumát a nem túl hosszú kampány mód hivatott bemutatni; ha mindent meg akarsz keresni a pályákon akkor 10 óra alatt, ha csak végigszaladsz rajta, akkor 5 óra alatt végezhetsz vele. A Battlefield 6 egy fiktív, közeljövőben játszódó konfliktusba kalauzol el minket, ahol a klasszikus hadviselés keveredik a modern technológiával. Nincsenek szuperképességekkel rendelkező járművek és a valóságtól elrugaszkodó futurisztikus kütyük. Ez talán az a Battlefield, amire a negyedik epizód óta várunk. Viszont azt biztos, hogy ezt az új Battlefield világot nem az egyjátékos kampányban fogjuk végül kiélvezni. Egyrészt nem túl hosszú, másrészt sajnos nem is túl érdekes... inkább unalmas.

Ha csak ezért vennéd meg a játékot, ne tedd! A teszt miatt ugyan beletettük az energiát, de eszembe jutott, hogy anno 2015-ben, egy internet kimaradás sújtotta ködös őszi délutánon közel két évnyi aktív Battlefield 4 multiplayer után döbbentem rá, hogy a játéknak egyáltalán létezik egyjátékos módja is. Ez valószínűleg sokakkal így lesz BF6 kapcsán is.

A kampány mód pont a jellegzetes „Battlefield-mágiát” nélkülözi: hiányzik a nagyszabású, szabad megközelítés, a rombolhatóság alig kap szerepet, sőt, a játékos egyetlen alkalommal sem irányíthat vadászgépet vagy helikoptert, így az egész inkább egy régimódi, sínen vezetett lövölde érzetét kelti, mintsem a sorozathoz méltó, modern élményt. Ha egyszer nem lesz net, akkor próbáld majd ki! De nem nagy gond, hogy egy picit gyengusz a single player mód, hiszen itt van nekünk a ...

Multiplayer
Együtt az igazi

A BF Studios természetesen a multiplayer módban alkotott nagyot. Látszólag minden elemet a rajongói visszajelzések alapján csiszolt tökéletesre, amihez a legtöbb esetben visszanyúlt a sorozat régebbi részeiben megismert mechanikákhoz.

Az osztályrendszer

Végre visszatért a klasszikus négy kaszt (Assault, Engineer, Support, Recon), a Battlefield Studios azonban egy zseniális csavarral modernizálta a rendszert, ami egyszerre ad szabadságot és mélységet. Ahelyett, hogy szigorú fegyverkorlátozásokkal kötnének gúzsba, a fejlesztők bevezették a Signature Weapon (Kaszt-specifikus fegyver) rendszert. Ennek lényege, hogy bár bármelyik kaszt bármilyen elsődleges fegyvert használhat, jelentős bónuszokat kap, ha a saját, specializációjához illő fegyvertípus mellett dönt. Ez arra ösztönöz, hogy a szerepkörödnek megfelelően játssz, de nem büntet, ha a helyzet egy másik fegyvertípust kíván meg. A Carbine, a DMR és a Shotgun fegyverekhez nem kapcsolódik bónusz, így ezek univerzális, minden kaszt által kompromisszumok nélkül használható alternatívát jelentenek. A testre szabás új szintjét a Field Specs rendszer szolgáltatja. Ez lényegében kaszt-specifikus passzív képességek, amelyekből egyet választhatunk a loadoutunk részeként, és ez a választás alapjaiban határozza meg a játékstílusunkat.

Assault

A frontvonal ura, a gyalogsági harc specialistája. A Signature Weapon bónusza az Assault Rifle fegyverekhez kapcsolódik: érezhetően gyorsabban tudja előrántani őket, ami a váratlan összecsapásoknál életet menthet. Kütyüarzenálja a támadásra fókuszál: a gránátvetővel fedezékeket rombol, míg az adrenalin injekció rövid időre felgyorsítja a mozgását és az életerő-regenerációját.

  • Breacher Csökkenti a beérkező robbanások sebzését, miközben növeli a gyújtólövedékes sörétesek és a gránátvetők hatékonyságát. Ideális választás megerősített állások áttöréséhez.
  • Frontliner Csökkenti az esésből származó sebzést és javítja a passzív életerő-regenerációt. Bónuszként a ránk vagy a Spawn Beaconünkre spawnoló csapattársak ideiglenesen megkapják az Adrenalin Injektor hatását.

Engineer

A járművek réme és barátja egyben. Bónuszát az SMG-k használatakor élvezhetjük: csípőből leadott lövései sokkal pontosabbak, ami tökéletessé teszi a járművek körüli közelharcra. Felszerelésének gerincét a rakétavetők és a javítóeszköz alkotják.

  • Anti-Armour Több rakétát vihetünk magunkkal, gyorsabban újratöltjük őket, és az általunk eltalált ellenséges járműveken a javítás hatékonysága csökken. A tökéletes tankvadász specializáció.
  • Combat Engineer Drasztikusan megnöveli a baráti járművek és kütyük javítási sebességét, lehetővé téve, hogy a harc sűrűjében is mozgásban tartsa a gépeket.

Support

A csapat logisztikai gerince. Az ő kedvenc fegyver kategóriája az LMG: jobban tud velük mozogni, kevésbé lassítják le, ami elengedhetetlen a tűztámogató pozíciók gyors felvételéhez. Könnyűgépfegyvereivel képes a tűzfölény kialakítására, miközben a csapattársait gyógyítja és lőszerrel látja el.

  • Combat Medic Gyorsabban tudjuk vonszolni és újraéleszteni a csapattársakat, miközben a védekező kütyüink (pl. Ballistic Shield) hatékonysága is javul.
  • Fire Support Csökkenti a lőszeres ládák újratöltődési idejét, és növeli a hatékonyságunkat a telepített fegyverek (pl. nehézgéppuskák) használatakor.

Recon

A felderítő és a csendes gyilkos. Talán senkit sem lep meg, hogy az ő bónusza a Sniper Rifle fegyverekre érvényes: sokkal precízebb a célzás és gyorsabb a tolózár kezelése, ami lehetővé teszi a gyors, egymás utáni, pontos lövéseket. Feladata az információgyűjtés és a fontos célpontok kiiktatása. A klasszikus mozgásérzékelő mellett visszatér az elmaradhatatlan C4 és a felderítő drón is.

  • Sniper A távolsági harc mestereinek választása. Javítja az automatikus spotolás képességét, és ami a legfontosabb: a mesterlövész puskával elért fejlövések megakadályozzák az ellenfél újraélesztését.
  • Spec Ops A lopakodás-orientált specializáció, ami csökkenti a lépéseink zaját és megnehezíti, hogy az ellenfél észrevegyen minket.

Fegyverek

A "Gunsmith" menü a többi játékból (pl COD) már megismert felületet biztosít a fegyverek pimpeléséhez. Minden fegyverhez több tucat kiegészítő (célzók, markolatok, csőszájfékek, lézerek, töltények, tárak) érhető el, melyeket a fegyverrel elért ölésekkel és teljesített kihívásokkal nyithatunk meg. A lényeg a kompromisszumokon van: egy nehezebb cső növeli a pontosságot, de lassítja a célra tartást; egy hangtompító elrejt a minimapon, de csökkenti a lövedék sebességét és hatótávolságát. Minden egyes felszerelt alkatrésznek van egy pontértéke, viszont van egy limit, hogy mennyi pontérték pakolható a puskákra beállítva a leginkább stílusunkhoz illeszkedő karakterisztikát; és természetesen vannak skinek, matricák, hogy méginkább sajátunknak érezzük ezeket.

Gunplay

Ez nyilvánvalóan egy nagyon szubjektív része az értékelésnek, úgyhogy ki kell hangsúlyozzam: Szerintem! A fegyvereknek súlya van. A visszarúgás erőteljes, de tanulható, a hangdizájn pedig egyszerűen fenomenális. Egy M4-es ropogása egy szűk folyosón, egy Barrett .50-es fülsiketítő dörrenése a hegytetőről, vagy egy LMG fémzárszerkezetének csattogása mind hozzájárulnak a hihetetlenül immerzív élményhez. A TTK (Time to Kill) arany középúton helyezkedik el: gyorsabb, mint a Battlefield V-ben, de elég időt hagy a reakcióra, így a pontos lövések és a jó pozicionálás többet ér, mint a vaktában tüzelés. A lövedékfizika (bullet drop és travel time) ismét kulcsfontosságú, a távoli célpontok eltalálása igazi tudomány.

Járművek, csak a szokásos

Ha van valami, ami állandó a Battlefield univerzumban, az a polírozott egyensúly a gyalogság és a gépesített harcászat között. Ez most sincs másként, így is sok jármű áll a rendelkezésünkre, de remélem, hogy a jövőben ez változni fog, mert érzésre is és számszakliag is több jármű volt elérhető a BF4-ben. A másik állandóság a sorozatban az az, hogy minden egyes részben finomhangolják, vagy éppen teljesen átalakítják a járművek irányítását. A Battlefield 6 sem kivétel. A fizika élethűbbnek érződik, a gépeknek súlya és tehetetlensége van, ami komoly megszokást igényel, főleg a légi járműveknél. Senki ne lepődjön meg, ha az első pár alkalommal, amikor helikopterbe száll, 10 másodperc után a legközelebbi domboldalban végzi a füstölgő roncsok között. A földi járművek irányítása sokkal intuitívabb, de a légi fölény megszerzéséhez bizony órákat kell majd a gyakorolni.

Rombolás

A Frostbite motor legújabb verziója lélegzetelállító látványt és dinamikát tesz lehetővé. A rombolási rendszerben már nem csak előre szkriptelt események vannak. Az épületek valós időben, majdhogynem tégláról téglára omolhatnak össze, a becsapódások krátereket hagynak, a füst és a törmelék pedig valós taktikai előnyt vagy hátrányt jelenthet. Arról a mókás mellékhatásról nem is beszélve, hogy az ellenségeidnek pillanatokon belül síremléket is állíthatsz. A pusztítással nem csak rövid távú taktikai előnyöket szerezhetsz, hanem a teljes stratégia megváltozik adott esetben, ha egy-egy nagyobb épületcsoportot ér el a vég. Ahol a játék elején a házak között a gyalogság lőtte egymást és sarokról-sarokra, utcáról-utcára nyomultak előre, a játék végén tankok vonulnak végig ellenállás nélkül.

A mészárlás helyszínei

A játék induláskor 9 rendkívül változatos pályával büszkélkedhet. A pályák hatalmasak és okosan felépítettek. Minden helyszín több harcmodort is támogat.

1. Siege of Cairo

A Siege of Cairo egy sűrű, városi hadszíntér Kairó szívében, melyet az intenzív összecsapásokra terveztek. A pálya dinamikáját a gyalogság és a tankok közötti feszült macska-egér harc határozza meg. A szűk sikátorok a gyalogsági harcok fő helyszínei, míg a romos épületek fedezéket és lehetőséget adnak a rajtaütésekre. A pálya kialakítása miatt sosem lehet tudni, honnan jön a következő támadás, így a túlélés kulcsa a folyamatos helyzetfelismerés.

2. Iberian Offensive

egy falu erdős szélére kalauzol Gibraltárban, ahol a háttérben robbanások és tűz adja meg a csata hangulatát. A pálya kanyargós utcáin a játékmenetet a szűk sikátorokban való lopakodás, a nehézpáncélos tankok elöli kitérés és az épületeken való áttörés dinamikája jellemzi. Ez a hadszíntér számos lehetőséget kínál a taktikai előny megszerzésére.

3. Liberation Peak

A pálya Tádzsikisztán fenséges hegyvidékére kalauzol, ahol egy havas hegyvonulat lábánál egy kis falu leégett romjai adják a hadszíntér komor hátterét. Ez a hatalmas, sziklás terep a légi harcok során fedezéket nyújt a vadászgépeknek és a helikoptereknek, a földön pedig stratégiai magassági előnyt biztosít a gyalogságnak és a tankoknak.

4. Empire State

A pálya a New York-i Brooklynba vezet, ahol a mentőszolgálatok által lezárt utcák és egy, a háttérben lángoló híd látványa teremti meg a csatatér hangulatát. Az Empire State egy tisztán gyalogsági hadszíntér, ahol a robbanékony összecsapások a szűk sikátorokban, a háztetőkön és a kerület ikonikus utcáin zajlanak.

5. Manhattan Bridge

A hadszíntér egy jellegzetes, barna téglás házakkal szegélyezett városi utca, mely egy híd aluljárójához vezet. Ezen a pályán a harcmodor rendkívül változatos: az utcákon intenzív közelharc folyik, míg az égboltot a harci helikopterek uralják. A csata menetét pedig a nagyméretű, rombolható környezet bármelyik pillanatban megfordíthatja.

6. Saints Quarter

Ez a map egy hangulatos, borostyánnal benőtt épületekkel szegélyezett kisvárosi utcába kalauzol. Ez egy tisztán gyalogsági, közelharcra tervezett hadszíntér, ahol a gyors tempójú összecsapások egy rombolható épületekkel övezett szökőkút körül összpontosulnak.

7. New Sobek City

A Kairó külvárosának peremén elhelyezkedő New Sobek City egy poros, befejezetlen épületekkel teli építkezés, ahol totális háború dúl hatalmas homokdűnéken át. A gyalogság a hőséggel dacol, a tankok a frontvonalon törnek előre, a harci helikopterek pedig az eget uralják.

8. Mirak Valley

A totális hadviselés egyik kiemelt helyszíne, a Mirak-völgy a megjelenéskor a legnagyobb pálya. Ezen a hatalmas, háború sújtotta tájon egy falut lövészárkok szelnek át, a vidék pedig tele van mindenféle járművel.

9. Operation Firestorm

És a végére maradt a legendás Battlefield 3 pálya teljeskörűen újjáépített változata. Az olajfinomító hatalmas, rombolható komplexuma ismét a nagyszabású, jármű-központú csaták epicentruma.

Stabil start

A nyári nyílt béta, amelyen nagyon sokan vettünk részt, már sejtette, hogy óriási az érdeklődés. Az október 10-i megjelenés is ezt igazolta: az első napokban a szerverek komoly terhelésnek voltak kitéve, és a hatalmas játékosroham miatt sokszor kellett várni a bejutásra. Az online csapat azonban gyorsan reagált, és a kezdeti sorban állás mára teljesen megszűnt. A játék technikailag rendkívül csiszolt, a bugok száma pedig elenyésző a sorozat korábbi, problémás indulásaihoz képest – de ne legyünk naívak: vannak bugok!

Bugok

Mint az előbb is írtam, van pár, ami ez alatt a pár nap alatt is szemet szúrt, nem csak a népes játékos közönségnek, hanem nekem is. Egyes tárgyak eldobnak, mintha csak egy trambulinra ugrott volna a játékos. Időnként a játék rosszul számolja a ticketeket. Ez időnként csak annyiban jelentkezik, hogy rossz számot ír ki egy-egy játékosnál. Nálam például végig 0-t írt, ami nem lenne baj, de ilyenkor ugye jön a „közel a győzelem” muzsika... a meccs végéig. Zavaróbb, amikor a ticket számlálás ténylegesen nem történik meg, azaz mindkét csapat kezd 900-al és amíg le nem jár a meccsre szánt idő, ez senkinél meg sem moccan.

És hát a szokásos, ha a PS5-ödet pihenő módba rakod, akkor gyakran nem kerül vissza online és összezavarodik a szentem. De mondjuk ez utóbbit a COD WarZone is hozta napi szinten hosszú éveken keresztül.

Szóval vannak bugok, és bizony zavaróak is, de egyik sem olyan, amitől égnek állna a hajam; talán hamar javítani is fogják őket!

A közeljövő: Season 1

A Battlefield 6 játékosok idén 3 nagyobb update-et is kapnak a Season 1 keretein belül. Ezek közül az első, a Rogue Ops alig két hét múlva, a California Resistance novemberben érkezik, az utolsót pedig, a Winter Offensive-et pedig december 9-én tölthetjük majd le. Mindhárom update tartalmaz majd egy-egy új pályát, fegyvereket és fegyver alkatrészeket, új járműveket és új játékmódokat is. Meg talán a bugokat is kitakarítják a játékból.

Verdikt

A Battlefield 6 nem egyszerűen csak egy jó játék; ez az a játék, amire a közösség egy évtizede várt. A Battlefield Studios egyértelműen meghallotta a rajongók szavát, és egy olyan alkotást tett le az asztalra, amely tiszteleg a sorozat legjobb pillanatai előtt az aktuális követelményeknek megfelelve. A fantasztikus osztályrendszer, a mély testreszabhatóság, a súlyos gunplay és a visszatérő, tartalmas kampány mind azt jelzik, hogy a franchise újra a helyes úton jár. Bár a néhány jelenleg létező bug, a járműirányítás újratanulása okozhat némi bosszúságot, és a szerverek kezdetben megroggyantak a terhelés alatt, ezek csak apró kellemenségek egy amúgy mesterien összerakott csomagban. Az első szezon ígéretes tervei pedig azt mutatják, hogy a jövő is fényes. A Battlefield 6 nem csak az év shootere, hanem egy nagy sorozat nagy visszatérése, ami a következő pár évre garantálja, hogy ne legyenek unalmas estéink.

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Battlefield 6

2 órája
2

Változatos apróságok - ez történt pénteken

Benne: Silent Hill 2, Marvel Rivals, Dragon Ball, Assetto Corsa Rally, Zoochosis, Horizon Zero Dawn.

8 órája
2

Snoopy & The Great Mystery Club

19 órája
2

Gyásznap, Quantic Dream tervek - ez történt csütörtökön

Benne: Tomonobu Itagaki, Battlefield 6, Spellcasters Chronicles, N++.

1 napja
11

Sonic Wings: Reunion

1 napja
2

PlayStation Game Catalog: októberi érkezők

Silent Hill 2. Until Dawn. V Rising. A PlayStation előfizetéses szolgáltatása komolyan vette az októberi rettegést!

2 napja
1

Száguldó metrók, driftelő autók – ez történt szerdán

Benne: EXODUS, Metro Rivals: New York, Dragon Quest I & II HD-2D Remake, Protocol: Terminate, JDM: Japanese Drift Master, Sonic Rumble, Videoverse, Witchbrook, Surviving Mars: Relaunched.

2 napja
1

Steam Next Fest 2025 ősz - Öreg hősök, gyászoló apák, vérszomjas robotok és szellemkamionok

Október 13. és 20. között újra megrendezésre kerül a Steam Next Fest, melynek keretein belül egy héten át számtalan játék demója válik elérhetővé a Valve digitális áruházában. Lássuk hát, mit lehet érdemes megnézni és kipróbálni a brutális méretű felhozatalból!

2 napja
14

Visszatér a Summer Game Fest, lelépett az Assassin's Creed-főnök – ez történt kedden

Továbbá: Rules of Engagement: The Grey State, Silly Polly Beast, Decision: Red Daze.

3 napja

Absolum

Újabb hónap, újabb „újrakezdős” játék, mondhatnánk már unott arccal, de az Absolum olyat tesz le az asztalra, amit eddig még nem igazán láttunk. Pedig annyira adja magát a koncepció, hogy felfoghatatlan, miért nem jutott ez eddig senkinek eszébe. Roguelike / Beat ’em up / Comic-style egyben? Frankón? Frankón!

3 napja
7

Game Pass: az októberi mozgolódás

Ball x Pit. Keeper. Ninja Gaiden 4. The Outer Worlds 2. Premier özön az Ultimate előfizetők számára. De néhány érdekes címmel bővül a Premium könyvtár is.

3 napja

Demók és megjelenési dátumok minden mennyiségben – ez történt hétfőn

Benne: Pathologic 3, Beneath, Painkiller, Reanimal, SpongeBob SquarePants: Titans of the Tide, Of Ash and Steel, The House of the Dead 2: Remake, Wall World 2.

4 napja
2

Yooka-Replaylee - Visszatértek a mulató aztékok!

A Yooka-Replaylee egy remaster, vagy inkább már remake. A grafikus motor teljes lecserélésével és a tonnányi variációnak, finomhangolásnak köszönhetően olyan, mintha egy régi jó ismerős térne vissza egy detox kúra és egy szépítészeti szanatóriumban töltött nyári szabadság után. Teszt!

4 napja
4

Beneath – Félelem és reszketés az óceán fenekén

A Beneath fejlesztőit nem kisebb cím isnpirálta, mint a 2005-ös F.E.A.R., de vajon fel tud-e nőni egy kis indie csapat alkotása a Monolith legendás horror FPS-éhez?

4 napja
4

Heti megjelenések

5 napja
2

Super Mario Galaxy 1 + 2

Mario csak a belengetett tortából szeretett volna enni egy szeletkét, a jól kinéző teadélután helyett azonban királyságokon átívelő mentőakció kerekedett újra és újra Peach meghívóiból. Szegény vízvezetékszerelő ráadásul puszit sem mindig kapott, de volt olyan kalandja (kettő is), ahol a „nagy hűhó semmiért” jegyében még galaxisokon is keresztülnyargalt. Emlékeztek ezekre a játékokra?

5 napja
5

The Knightling

Egy kis lovag útra kél, hogy rátaláljon az ünnepelt hősre, az út során azonban olyan felfedezéseket tesz, amikre kicsit sem számított. Mi is így jártunk a játékkal.

5 napja
3

Alig valami - ez történt pénteken

Benne: Build A Rocket Boy, Tavern Keeper, MachineGames.

7 napja
5

Real Bout Fatal Fury 2: The Newcomers

8 napja
4

EA Sports FC 26

Újabb év, újabb FIFA. Illetve, bocsánat, FC. Mert most már harmadik éve így hívják. A világ egyik legnézettebb cirkuszának digitális kivetülése, borzasztó renoméval, de mellé 20+ milliós eladásokkal. Lássuk, mit tud az idei epizód!

8 napja
7