Kb. november elejétől számítom az időszakot. Azóta ment át a kezem alatt ez a néhány játék. Semmi extra szöveg, csak a címek és a pontszámok. Szerintem ezek a cuccok ennyit érnek...
Far Cry 2 - 7/10
MotorStorm 2 - 9/10
Resistance 2 - 9/10
Prince of Persia - 10/10
Bad Company - 6/10
WipeOut HD - 9/10
Guitar Hero III - 9/10