Kickstarter projektként indult, rengeteg ígérettel, köztük hogy a Divine Divinity után méltánytalanul sárba tiport Divinity nevet újra felélesztik egy az első részhez méltó játék formájában .... aztán lett belőle Steam early access, és végre 2014.06.30-án megjelent a végleges változata ... ez a Divinity: Original Sin ...
... amiben minden ígéret teljesül. Sikerült továbbvinniük a Divine Divinity szellemiségét, mindent ami abban jó, amitől különleges volt, és amiért szerettük ... ezt most mind megkapjuk egy előzmény történet formájában, de mai, 2014-es színvonalon ... ugyanis a játék gyönyörű.
Egy dolog változott, a Diablo style harcrendszert felváltja a körökre osztott, de ez egyáltalán nem rontja az elődhöz képest, sőt, mivel a technologia ma már sokkal több mindent megenged, egy olyan körökre osztott harcrendszert kapunk, mint még talán soha ... ugyanis itt a harcok szerver részét képezik a harcmező manipulálása mindenféle elementális képesség segítségével.
De hogy ne csak írjak, mert elmondani úgysem lehet mennyire jó, így itt van egy általam rögzített röpke fél órás videó, amiben van egy kis boltolás, és a már említett harc :)
És végül még annyit tudok mondani, hogy aki szerette a Divine Divinity-t a számtalan újítása és lehetőségei (pl tárgyak mozgatása), története, részletessége és nyitottsága miatt, annak ez kötelező :)
(a harcos rész kb a harmadik perc után indul, bele lehet tekerni :) )