[Teszt] God of War - a PC változat

God of War - a PC változat

mcmackoGéczy Attila2022.01.12. 17:00

A fiú utolsó erejével veti le magát a bestia szőrös testéről, majd kifeszített íjával meglövi a szörnyeteget. Nincs már sok ereje küzdeni, de a szörnynek sem, aki a kettő ellen állt ki habzó szájjal és tornyosuló méretével. A fiú mire eszmél, addigra apja már vicsorogva, természetfeletti erővel tépi, forgácsolja a lény húsát, aki térdre rogyva, párolgó mellkassal, hörgés közepette múlik ki a havas tisztás közepén... A fiú és az apa egymásra néznek, majd a kölcsönös bizalom erejével szaladnak neki a következő embertelen túlvilági teremtménynek. Kötelékük nem ismer határokat, párosuk akár egy istent is képes lehet legyűrni ...

A Sony legendát és ikont csinált már egyszer a God of War-ból. PlayStation 2-n jött az első siker, majd az ikont megreptette a PlayStation 3 generációjában is. Kratos több korszakon át tudott alfa lenni az antihősök között, a relatíve későn érkező PlayStation 4 újragondolás pedig egyszerre volt bátor folytatás és teljes reboot. A görög mondavilágot hátrahagyva Kratosnak 2018-ban ismét gőgös isteni alakokkal kellett szembenéznie, de a gyász bánata most sem hagyta nyugodni. A megújult God of War egyik legnagyobb ötlete mégsem a biom/mítoszváltás volt, hanem a Fiú érkezése, aki Kratosból az utolsó csepp megmaradt emberséget is természetes módon hozta ki. És ami a legfontosabb: akivel a játék dinamikája minden rétegében meg tudott újulni.

Ha PC játékosként nem nyomultál volna a PS-en elérhető epizódokkal, akkor annyit érdemes tudnod, hogy az első hat God of War játék egy speciális hack and slash sorozattá nőtt, saját egyéniséggel, a japán stílustársakhoz képest talán egyszerűbb, de jutalmat bőséggel locsoló mechanikákkal felvértezve. Logikai feladványok és eposzi jelenetek keveredtek a szörnyszecskázással és a görög mítosz érdekes fordulataival. A folytatás/reboot viszont kicsit lassít a tempón. Kratos öregebb, nehezebb, a mozdulatai viszont brutálisabbak, megfontoltabbak és ott van mellette a Fiú, Atreus, aki az agilis harcostársként áll bele a bunyókba. A God of War (2018) ráadásul egy félig-meddig nyitott világ koncepciójával is megpróbálkozott. Még nem Zelda, de már nem lineáris csőjáték - hanem valahol a kettő között. Az opcionális küldetések, világok és főellenfelek mindig azt sejtették, hogy egy jóval méretesebb univerzumnak vagy a része, mint valójában. És a központi HUB önmagában is egy olyan helyszín, ami egy életre be tud égni a memóriába. Ha bővebben is kíváncsi vagy, miért is igazán nagyszerű a játék, akkor olvasd el Drag tesztjét a játék konzolos megjelenésének idejéből.

Nem túlzás azt állítani, hogy az előző generáció egyik legpatinásabb játéka volt tehát a GoW, ehhez mérten pedig a Sony fantasztikus PC portot tett le az asztalra. Ahogy Kratosék kalandjának minőségén is alig lehetett fogást találni, úgy most a PC port minősége is meginoghatatlan. Az hagyján, hogy a grafika skálázható, viszonylag részletes lehetőségek mentén. Azaz a PS4 szintje alól indulhatunk és elvihetjük a képtelenül tűéles assetekig az egész beállítási sort. Másrészről ott van az Nvidia DLSS, az AMD Super Fidelity FX opció, a Reflex-támogatás... tehát minden olyan lehetőség, ami most a PC-ben rejlő lehetőségeket high-end szintig pörgetheti. És nem győzünk majd ámuldozni. A 2018-ban, egy 2013-as hardverre kiadott program még ma is a leggyönyörűbb videojátékos élmények között tud lenni modern technológiákat megszégyenítő módokon. Ennek a titka amúgy a kézműves karakter- és világépítés. Az odáig rendben van, hogy a motor szépen animál, szépen rajzol fényeffekteket és bőrtextúrákat... De amit a művészeti csapat csinált a programmal, az embertelen. Minden helyszínnek az utolsó tűlevélig és csavarodó korhadt faágáig egyedi stílusa van, rettentő sok organikus, természetesnek tűnő apró részlettel. Ugye ismerős ez a PS-rajongóknak? Az utóbbi évek konzolos látványdominanciája pont ebből fakadt: a Santa Monica stúdió is annyi erőforrást tudott rendelni a míves környezet kidolgozásához és optimalizálásához, amire legfeljebb csak Naughty Dog-ék vagy más belsős Sony stúdiók voltak eddig képesek.

És a teljesítményre sem lehet panaszunk. A régi alapokat megöröklő God of War egy 2060 RTX-es GPU-val és mondjuk full HD felbontásban (a beállítások és képkocka sebesség tekintetében is) simán a PS4 verziók felé tud nőni. Ráadásul ott van a DLSS opció, mint ahogy a Death Strandingnél is volt - tehát hatékonyan és pofátlanul lehet felbontást növelni és ezzel tudunk 4K közelében, PS4-et vastagon lepipáló beállításokkal operálni. Az FPS-t általában nem is bántják a nagyobb pixelsűrűséget kínáló beállítások, inkább a videomemória fogy el az assetek javulásával, és akkor pufferelési/swappolási jelenségeket lehet tapasztalni. Ha a high-end közelében vagy hardver szempontjából is? Nos, készülj fel, hogy a God of War le fogja olvasztani az agyad! Apropó, van fotó mód is, úgyhogy ha a virtuális fotográfiák rajongója vagy, akkor itt a lehetőség, hogy egy új kedvencet avathass. Furcsaság, de feltételezhetően a motor működéséből fakad, hogy ha valahol fix a kamera (például mikor Kratosék valahova nagyon néznek, vagy előre kell menni egy átvezető alatt), ott a fotókamerát nem tudod kizökkenteni abból a pozícióból, ahová optimalizálták az adott jelenet operatőri beállításait.

Csak a legmagasabb szinteken beszélünk a God of War-ról, pedig lehet rajta fogást találni. Én a tavalyi karantén alatt mentem végig a játékon először, és tényleg iparági csúcsnak tartottam mindig is, de mára azért kiütközött pár apróság, amit a megjelenésekor lehet jobban elnéztünk neki. Például azt, hogy bár a főbb, partikuláris sztorielemeket lezárják, érződik a koncepción, hogy alaposan megágyaztak egy folytatásnak. A terep kihasználtsága is változó. Akadnak tökéletesen megalkotott mellékküldetések, amelyek néha a fő szálnál is izgalmasabbak, de bizonyos extra elfoglaltságok kicsit mesterségesen elnyújtottak, és ez néha a főbb sztori pályáira is igaz. Mint ahogy a harc mélységeinél is elérkezünk azokhoz a határokhoz, amit mondjuk a japán hack and slash játékok vígan megugrottak már pár konzolgenerációval hamarább. Kontrasztban viszont a fenti siránkozással, a Sony sötét tónusú, narratív fókuszú játékait figyelembe véve a God of War egy igazán kiemelkedő alkotás maradt az évek során. Ennyi holdtölte után is azt mondom, hogy a sztori sokkal közelebb áll hozzám és sokkal komolyabb mélységeket feszeget, mint az ilyen téren legnagyobbra tartott The Last of Us 2. Suta az összehasonlítás? Lehet, de az exkluzívok és a drámai megközelítés és olykor morbid hangulati elemek mellett azért lehet helye a hasonló összevetésnek...

A PC felhasználóbázis hálás fogadtatásban fogja részesíteni a God of War-t. Az átirat gondos, a játék maga pedig jól fog feküdni a pécén szocializálódott akció- és szerepjátékos közeg számára is. A Sony ügyesen érzett rá arra, hogy miként lehet piacot bővíteni a régebbi termékeik számára. Az exkluzívokra éhes PC-s közönség emiatt már úgysem vesz PS4-et, a PS5-re (is) készülő folytatás előtt pedig a Sony újra a jeges gleccservíz fölé tudja emelni az immár lassan négy éves játékot. Kratos és Atráskó (sic!) pedig még mindig pusztít. Egyszerűen magával szúr ki az, aki most már PC-re kibővült lehetősége révén sem pótolja a háború istenének szuperlatívuszokkal kikövezett kalandját.

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

Semmi különös, csak már megint eladtak pár millió GTA V-öt

Továbbra is megállíthatatlan a Rockstar játéka, az összeladások már 170 milliónál tartanak.

16 órája
3

Tessék megkapaszkodni: jön az élőszereplős Pac-Man

A Namco kabalája is betámadja a mozivásznat, magáról a filmről azonban egyelőre nem sokat tudni.

17 órája
1

Ismét csúszik a Marvel's Midnight Suns

Az új dátumot azonban egyelőre még a Firaxis sem tudja.

21 órája
1

Premierdátumot kapott a következő Sonic-mozifilm

Sonic és cimborái harmadszorra is kirándulást tesznek a mozivásznon, méghozzá 2024 végén.

22 órája
2

Újból megvillant az Unreal Engine 5 által hajtott The First Descendant

Látványos előzetes érkezett a Nexon újgenerációs motorral futó külső nézetű shooteréről.

1 napja
2

Ünnepeljük a definitív cicás játékkal a Nemzetközi Macskanapot

Ennek a macskafélének egyik pályatársa sem érhet a nyomába.

1 napja
6

Master Chief vs. Doomguy: avagy mire képes a God of War modder közösség

Az abszolút klikkvadász-kompatibilis anyagban mérsékelten izgalmas mod mutatkozik, annál izgalmasabb hívószavak kíséretében.

1 napja

Mától kezdődik a Guilty Gear Strive második szezonja

Az indulással együtt az első karakter is színre lépett.

1 napja

Új Fatal Fury játék jöhet az SNK-tól huszonpár év után

A fejlesztés elindult, az első kedvcsináló már nézhető is.

1 napja
3

Turbo Golf Racing - Early Access

Mi történik ha egy árkád autóversenyt összekeverünk a golffal a Rocket League által ihletve? A válasz egyszerű: ez a Turbo Golf Racing, amit elvittünk egy gyors próbakörre.

1 napja
1

Régi ismerős és új belépő tűnik fel a Street Fighter 6-ban

Az Evo 2022 alatt két új harcosról rántotta le a leplet a Capcom.

1 napja
2

Heti megjelenések

1 napja
3

Voyage: páros viszontagságok

Érdekes narratív kaland jön a Ratalaika gondolzásában, kézzel rajzolt formában, ̶M̶ú̶m̶i̶n̶f̶ö̶l̶d̶r̶ő̶l̶ Svédországból.

2 napja

EDGE #375 pontszámok

Stray. Xenoblade Chronicles 3. Live A Live. As Dask Falls. Az igen ritka 10 pontot azonban nem ezek kapták a frissen nyomtatott magazinban!

3 napja
12

Ennyit fejlődött az évtizedek alatt a Pac-Man World Re-Pac grafikája

Wakka-wakka! Új trailerrel jelentkezik a remake!

3 napja
1

Multiversus

A Super Smash Bros klónok élete nehezebb ügy mint a tűzőgéppé változott Rob Schneideré. Próbálkozott már ezzel a reménytelen kísérlettel platform holder és (konzolon) egyjátékos indie stúdió is - most pedig a kettő közé megérkezett egy free to play jelentkező a Warner gondozásában.

3 napja
7

A Cyberpunk 2077-et is lenyomhatná az új Deus Ex

Ha egyszer elkészülne. Most úgy fest, valami elindult a montreáli fejlesztőknél.

3 napja
8

Two Point Campus

Szeretnéd látni, hogy működik egy egyetemi rendszer belülről? Na ezt a Two Point Campusból nem fogod megismerni, de a friss megjelenés egy újabb remek és szórakoztató menedzsment játékot nyújt kicsiknek és nagyoknak.

4 napja
3

Be is futott a lovecrafti Sherlock Holmes: The Awakened első trailere

A játékot Kickstarteren is megtolhatjuk, ha biztosítani akarjuk elkészültét.

4 napja

Tactics Ogre - Reborn: visszatér az Ogre Battle

A Square Enix előkapja a régi klasszikust.

4 napja
6

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