Az úgy volt, hogy az IGN-nek köszönhetően ma megjelent egy exkluzív hat perces gameplay anyag a hamarosan megjelenő Sonic Frontiers-ből. Ami a játék Chaos Island terepére vezet el bennünket.
Namost a látottak után már csak a következő kérdéseink vannak:
- Hová lettek a Sonic világokra oly jellemző színek?
- Csak az enkódolásnál döcögősödött be a kép olykor-olykor, vagy tényleg lesznek ekkora frame dropok?
- Mi ez a borzalmas, korai X360 játékokat idéző pop-up a háttérben?
- Hogy lesz integrális játékélmény az egymásra dobált se füle-se farka pályaelemekből?
- Miért nincs zene a videóban?
- Hogy jönnek össze ezek ezek a Shin Megami Tensei játékokból szabadult szörnyek az általános Sonic hangulattal?
- A platformozás tényleg ennyire darabosan kezeli a karakter vertikális elhelyezkedését? Tényleg Stomp-jellegű mozdulatokkal kell korrigálni a sün izgését-mozgását?
- A támadásoknál ugye csak a videóban tűnik kiegyensúlyozatlannak az egyes támadások ütőereje?
Reméljük ezeket megválaszolja majd a november nyolcadikán megjelenő teljes verzió. Ha van válasz a fenti kérdésekre, akkor jó, csak érthetetlen, hogy akkor miért ilyen kidolgozatlan játékmenet-bemutatóval kínozzák a rajongókat.