Iparági érdekességek rovatunkban az Oreo és a The Pokemon Company kollaborációját vesszük szemügyre. Egyelőre nem lehet tudni, hogy a két szuper brand hogyan fog együttműködni, de szeptembertől valamilyen érdekes kombináció lát majd napvilágot. Az tuti, hogy a lenti Tweet alapján a három alap típus (tűz, víz, levél) Pokémon képviselteti magát valahogy (Talán három különböző ízzel?), a felirat pedig egyértelmű utalás Pikachura, a villámpocokra.
Ne nézz furán, hasonló kombóra már volt példa a távolkeleten. A Pokémon amúgy itthon már nem akkora jelenség, mint az ezredforduló környékén volt, de azért a Pokémon Go sikere és az állandóan felszínen tartott AAA játékepizódok a márkanevet is sikeresen marasztalják az állandó rivaldafényben.
A Pokémon játékokból eddig 380 millió példányt adtak el összesen (2020-as adat alapján), Mario után így ez a második legerősebb videojátékos brand ilyen téren. A Pokémon Go-ból pedig 1 milliárd felett jár a letöltések száma.