Tegnap este lenéztem a pokolba!
És ma este visszavágyom oda!
GOW klóóón! harsogtuk tele a netet az előzetes videók alapján.
Joggal.
De 5 óra játék után azt kell mondjam,hogy ez az anyag sokkal több annál, minthogy Kratos klónjának tekintsük!
A Death verziót vettem meg ami már önmagában megér egy misét.
A doboz elején Dante virít holo 3 d formában, melynek az lesz az eredménye hogy a dobozt is alig merjük megfogni,mert félünk, megvágja a kezünket a kasz;)
A doboz belső felén halál apánk virít.
Roppant kellemes kiadvány.
Nade térjünk rá magára a játékra.
Iszonyatosan jó a design! Már a menü alatt kellemesen ficeregtem a székemben-jó lesz ez!
Az első 20 perc azoknak akik tolták a demót nem lesz újdonság.
Minimális változtatásokkal a demó köszön vissza.
20 perc után viszont "megnyílik" a pokol kapuja ,és innetől kezdve egy olyan látvány és harc orgia veszi kezdetét,melyek után a legfanatikusabb GOW rajongók is elégedetten csettintenek! Ez igen!
Hihetetlen az a kép ami elénk tárúl! Ha van pokol...nos akkor az most elérkezett a képernyőnkre!
Mindig történik valami! A terek hatalmasak "élettel" teliek! Egy olyan vizuális orgazmus,melyre a demó után csak félve számítottunk.
A semmiből tovább a semmibe égve zuhanó emberek,a rácsok mögűl kapálódzó arcok ,karó+emberek..stb,stb,stb...Mindez olyan audió élményel megtoldva,hogy a hideg kirázott! "Give me pleasure!!!!!!! " áhhhhh iszonyat:)
De mit érne az audiovizuális gyönyör, egy tuflák játékmenettel?
Nyílván semmit.
Nos a játékmenet..Itt van az a pont ahol simán a GOW 1-2 fölé tudott nőni a játék!
Miért? Mert egy percre sincs megállás! Mindig történik valami ,és most nem csak a harcra gondolok.
Omlik ,szakad,ég,leesik,robban! Olyan intezitással,hogy tegnap a partyban lévő Vuxy barátomnak meg is jegyeztem:Hogy fog ez az iszonyatosan pörgő játékmenet hosszú órákon át kitartani? 5 óra elteltével még tart,és semmi jele nincs lankadásnak,kifulladásnak.
Boss:Több fázisból álló gigantikus csaták! Nem kamu! Már az első főmonsta alatt 4-5 féle QTE durrant el olyan látványorgia közepette,hogy nyomnom kellett egy pausát(ja amúgy a pause képernyő..ááá ahogy az kinéz!)és ki kellett mennem a teraszra elnyomnom egy jó cigit hogy lenyugodjak! Ekkor 1 óra játéknál tartottam.
Aztán jöttek az újabb monsták platform feladatok,és engem levert a víz a gyönyörűségtől.
A Harcrendszer.
Pörgős változatos ,jól kezelhető,és nem mellékesen bas***tt látványos!
Dinamikusan változik,és harci stílusunkat nagyban befolyásolja,hogy a legyengitett monstákat a kivégzésnél büntetjük,vagy felszabadítjuk.
Ha büntetünk akkor az unholy oldalunk lép szinteket.
Ha meghbocsájtásban részesítjük az elkárhozottat akkor viszont a holy oldalunk fog növekedni.
Én egyenlőre büntetek, de az eddigi tapasztalatok alapján jobb keverni a dolgokat,ugyanis így sokkal szélesebb lesz a harci repertoárunk!
és ott vannak a relic-ek (32db) melyekből egyszerre 2 db lehet aktív,és szintén vannak holy/unholy oldalon felvehetőek.Ezek változatos bónuszokat adnak,ki-ki izlésének és holy/unholy beállítottságának megfelelően pakolgathatja be.
Jó! Nagyon jó!
Aki van annyira nyitott,hogy nem csak a közelgő GOW3 at látja, és szereti a stílus,tegyen vele egy próbát! Megéri!
A Pokol egy frankó hely!!!!! ;)