[Teszt] Supreme Commander 2

Supreme Commander 2

mcmackoGéczy Attila2010.03.16. 19:49

A Supreme Commander egy meglehetősen ambiciózus RTS volt a maga idejében, Chris Taylor mestertől pedig ez volt a minimum, amit elvártunk. A második epizód több újítást és szép sornyi változást ígért, de vajon merre billen a mérleg nyelve, ha számba vesszük az újdonságokat és a kigyomlált régebbi funkciókat?

Az SC egyik legfőbb vonzereje a grandiózus méretekben, és a hasonló jelzővel illethető csatákban rejlett. A pályák szó szerint gigantikus vidékeket íveltek át, az ütközetek hatékony vezényléséhez őrült karmesterként kellett a gépesített hadseregünket dirigálni. A második rész az egyszerűsítés elvével, az áramvonalassággal szeretné hangosan felhívni magára a figyelmet. A terepasztalok mérete valamicskét csökkent, a grafika szimplábbá vált, és a játékmechanika komplexitásának is smirglipapírral estek neki a Gas Powered Games mérnökei.

A legfeltűnőbb játékmechanikai változás az erőforrás-rendszert érte. A két fő alapelem (energia és nyersanyag) maradt, viszont eltűnt a túlköltekezés lehetősége. Elcsépelt [de nagyon igaz - a szerk.] magyar szólásmondás következik: addig nyújtózkodhatunk, amíg a takarónk ér! A térképen található bányát szimbolizáló kőhalom szimpla fémlappá egyszerűsödött, az épületek hatékonysága pedig már vajmi kevés hatással van a másikra.

Az energiakonvertáló létesítmény nagyot dob a tempón, segítségével az elraktározott energiánkat nyersanyaggá tudjuk alakíttatni. A kutatási pontok behozatala szintén a szabvány RTS szabályrendszer megoldásaira hajaz. Kutatóintézeteink számától, a mellékküldetések, alfeladatok megoldásától és a mezőkön elrejtett tárolók megtalálásától függ a fejlesztésre használható pontmennyiség. A pontokkal a technológiai fánkat igyekszünk ágastól-bogastól megnyitni pályánként újra és újra, figyelve a szint stílusához alkalmazkodó egységekre (légi, szárazföldi, vízi... stb.). Ötletes, bár nem túl eredeti megvalósítás ez. Arra mindenféleképp jó, hogy a kis mazsoláink erejét és túlélési esélyüket számottevően felturbózzuk. A gyáregységeket és telepeket egyébként külön fegyverekkel és védelmi-taktikai eszközökkel szerelhetjük fel. A taktikai műholdkép most is iszonyatosan hasznos, nagyban segíti az egységek átlátható mozgatását a madártávlati nézet.

A Supreme Commander egyik legizgalmasabb mozzanata a kísérleti (experimental) egységek bevetése volt. A második epizód megduplázza az előd és a kiegészítője által prezentált über-egységek számát. Az experimentalok egészen hamar megszerezhetővé válnak, ám az erejük nem olyan elsöprő, mint korábban. (Azért a Cybran Soul Ripper II-től és annak fergeteges tűzerejétől most is érdemes lesz óvakodni.) Stratégiánk kidolgozásánál mindig fordítsunk figyelmet a kísérleti egységek védelmére, hiszen az ütközetek sorsát gyorsan megfordíthatja egy kis unitokkal megtámogatott háborús gépszörny.

Ha már az egységeknél tartunk, érdemes szót ejteni a használhatóságukról. A kő-papír-olló alapszisztémába mindegyik kiválóan beleillik, ráadásul az összes unit funkcionális - ritkán érezzük szerepüket erőltetettnek vagy feleslegesnek.

A grafikai megvalósításuk ellenben annál több kívánnivalót hagy maga után. Nem is főleg a motor technológiai képességei (erről majd később) szabnak határt a vizuális élménynek, hanem sokkal inkább a gyengus művészeti design. Az egységeink legós kockahalmoknak tűnnek, az Illuminate járműveken a leglehetetlenebb helyeken lengnek a kis zászlók... Gyerekesnek tűnik az egész, mintha egy játékbolt olcsó műanyag figuráit szórnánk szét a szomszéd bácsi terepasztalán. Belátható, hogy a Total Annihilation tradícióját óhajtják ezzel a vonallal tovább vinni, de azért nem ártott volna egy olyan művészeti direktort ültetni a projekt mögé, aki kicsit modernebb, divatosabb külsőt varázsol az egységeknek.

Az engine már egyszer megvillantotta oroszlánkarmait a Supreme Commanderben és annak kiegészítőjében, a második egészestés jelenésnél viszont picit csupaszítottak a látványon. Az effektek száma csökkent (ugyanakkor a robbanások és energiahullámok látványosabbak lettek), a terep sem vágja fejbe az embert (főleg nem egy Settlers 7 vagy egy Anno 1404 után), cserébe gyengébb gépeken is jól fut a játék, nem lehet a programozókra fogni, hogy nem optimalizálták a sebességet. Az egységek számát figyelembe véve is tisztességes a teljesítmény - a képernyőn gyakran annyi minden történik, mint egy frissen szétrúgott hangyabolyban. A finomhangolt motor főként a gyengébb PC tulajoknak kedvez - lássuk be, egyre több játékra alkalmas laptop van a piacon, a Supreme Commander 2 pedig jó alap lehet egy összeszokott társaság ad-hoc módon összerántott lan-partiján. Az éremnek azonban itt is két oldala van, hiszen néhol olyan tájkép fogad minket a pályák felvezető animációjában, mintha valami korai 3DFX-es cuccal nosztalgiáznánk.

A pályák tehát nem hordoznak magukban számottevő esztétikai szépséget, de a felépítésüket tekintve mégis mély főhajtással kell tisztelegnünk a tervezőik előtt. Szenzációs ötleteket vittek a terepek rendezésébe, szinte pályáról pályára ámuldoztam a csavaros kivitelezésen.

A szintek és a kampány a három frakció (UEF, Illuminate, Cybran) történetét próbálja összefogni, de hiába fektettek hangsúlyt a történet kidolgozására, az elbeszélés maradt az évekkel ezelőtti nyögvenyelős szinten. Vannak hősök, van személyes motivációjuk, de ez még nem garantál semmilyen érzelmi kötődést, izgalmas (és teljes mértékben követhető) cselekményszálat. A kampányok során mindenki-mindenki ellen fordul, ostoba katonai és vezetői döntések aknázzák alá a hihetőséget, tisztára, mint egy bárgyú B-moziban...

Jó lenne már látni, hogy az RTS műfaja ezen a szinten is megújul, modernizálódik, ahogyan sok más stílus is mert nagyot lépni a videojáték-generációk történelme során.

A Supreme Commander 2 bizonyos tekintetben beváltotta a hozzá fűzött reményeket, más nézőpontból pedig visszafejlődött. Az első rész rajongóit minden bizonnyal megosztja majd az egyszerűsített koncepció, a polírozás viszont lehet, hogy épp új közönség bevonásáért lesz felelős. Ne feledjük, a játék napokon belül megjelenik Xbox360-ra is, a konzolos közönség pedig nem hogy elvárja, hanem követeli az átlátható kezelést és a röccenésmentes prezentációt.

Bár élveztük a Supreme Commander 2 által nyújtott örömöket, és látjuk a széria ambícióit - tudat alatt is érezzük, hogy a műfajra ráférne már egy vérfrissítés. Talán a jövő játékai megoldják ezt a problémát? Meglátjuk, azonban addig sem járunk rosszul, ha teszünk egy próbát Chris Taylor háborús víziójával.

A cikk megírásához nyújtott ötletei és hasznos megfigyelései miatt nagy köszönetet szeretnék mondani hivatásos SC-őrült kollégámnak, Janóczki Misinek!

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

Ahhoz, hogy te is hozzászólj, be kell jelentkezned!
kakasu
kakasu2010.03.27 16:45:21#01pdy

sokal hangulatosabb lett

Leslie
Leslie2010.03.21 14:08:33#01pdx

Nálam meg ez a baj hogy van olyan brutál PC-m amin minden RTS kegyetlen szépen fut, de szívesen beáldoznám az egeret meg a billentyűzetet ha normális konverzióval nyomhatnám kényelmesen a fotelben eldőlve.

maccc maccc2010.03.21 13:13:53
maccc
maccc2010.03.21 13:19:54#01pdw

Red Alert 3 szerintem nem néz ki egyáltalán rosszúl, sőt szerintem nagyon is szép a grafika 720P-ben egy kellően nagy TV-n.
A Supreme Commander már más tészta. Ott az egységek kidolgozottságán nagyon látszik a butítás, de mikor egy több száz fős ütközet elkezdődik nekem sokszor tátva maradt a szám a robbanás effektektől. Szinte beleborzongtam ahogy több száz egység közeledett egymás fele, nagyon hangulatos volt 360-on is.

Ennek tökéletesen ellentéte a Mark of Chaos, ami akkoriban az egyik legszebb PC-s RTS-nek számított, és konzolon is valami elképesztően gyönyörű a játék HDTV-n, főleg ha közelebbre zoomolok.

Leslie Leslie2010.03.21 12:30:25
maccc
maccc2010.03.21 13:13:53#01pdv

Ha lenne hozzá olyan gépem amin gyönyörűen futna természetesen én is PC-n tolnám, de mivel nincs ez van. És tényleg nincs az soha bennem, hogy ház bazz jó ez, de ennyire fasza lenne inkább PC-n tolni. Én már nagyon beletanultam az irányításba.

Djuree Djuree2010.03.21 11:54:43
Leslie
Leslie2010.03.21 12:30:25#01pdu

Nekem csupán az nem tetszik hogy grafikailag nem kéne szétbutítani ennyire az RTS-eket ha már átportolják nekünk konzolosoknak...
Lásd: Red Alert 3 vagy Supreme Commander

maccc maccc2010.03.21 01:14:57
mcmacko
mcmacko2010.03.21 12:28:14#01pdt

Na ez is egy érdekes és értékes hozzáállás, ami bizonyítja, hogy a konzolportokra igenis van igény RTS téren is.

maccc maccc2010.03.21 01:14:57
Djuree
Djuree2010.03.21 11:54:43#01pds

akkor mégiscsak lehet ezekszerint irányítani konzolon is. ennek örülök. nekem nincs kedvem kisérletezni vele, nekem elmennek a pc-men ezek is, úghogy én inkább pc-n tolom. de jó tudni hogy ha rá leszek kényszerítve boxon is meg lehet tanulni irányítani...

maccc maccc2010.03.21 01:14:57
Djuree
Djuree2010.03.21 11:53:12#01pdr

az jó lenne tényleg. habár még mi a mai napig eljátszunk vele hot-seaten:) asszem már közeledik a 10.000 beleölt óra 😮

flowerpower flowerpower2010.03.19 17:38:29
maccc
maccc2010.03.21 01:14:57#01pdq

Nem értek egyet. Én rengeteget nyomtam 360-on és PC-n egyaránt az első SC-t, és konzolon is tök faszán irányítható volt, és közel sem volt az érezhető, hogy egy butított baromság. Ugyanúgy lehetett irányítani, taktikázni, ezer és ezer egységet irányítani, csak bele kellett jönni szvsz.

Én a mai napig örülök, hogy 360-ra rengeteg jó RTS-t átportoltak köztük olyan címekkel mint a Red Alert 3, Warhammer: Mark of Chaos, BFME2 stb stb. Kiváló élmény volt konzolon egyaránt, és simán meglehetett szokni az irányítást. Nagyon bénának, analfabétának kell lenni, ahhoz hogy ne lehessen belejönni az irányításba. Az persze más tészta, hogy PC-n sokkal kényelmesebb, de nekem pölö nincs olyan zsír gépem, hogy a legtöbb ilyen zsír RTS elfusson rajta, ezért nagyon örülök, hogy játszhatok ezekkel a sikerjátékokkal konzolon HD felbontásban. És szerintem kurva sokan vannak még ezzel így.

A Halo Wars egyszerűsége miatt szerintem hülyeség levonni azt hogy felesleges baromság konzolra RTS-t portolni.

Djuree Djuree2010.03.17 13:16:21
flowerpower
flowerpower2010.03.20 20:16:33#01pdp

istenkiraly lenne. jo kis korokre osztott regi nosztalgiazos felfedezos strategia. szerintem meg nem valoszinutlen 🙂

mcmacko
mcmacko2010.03.20 10:32:48#01pdo

Ha valami, akkor ez maga a nagybetűs Valószínűtlenség. 🙂

flowerpower flowerpower2010.03.19 17:38:29
flowerpower
flowerpower2010.03.19 17:38:29#01pdn

en egy next gen heroes of might & magic 3 remakert imadkozom 🙂

Leslie
Leslie2010.03.17 21:07:36#01pdm

Mit nem adnék egy Total War-ért konzolon...

Alwares Alwares2010.03.17 20:57:16
Alwares
Alwares2010.03.17 20:57:16#01pdl

Ezeket az RTS-eket nem is lehet, kényelmesen, egyszerűen irányítani. De pl egy Total Wart jól lehetne irányítani, vagy egyéb inkább makro-ra koncentráló játékot.

Djuree Djuree2010.03.17 13:16:21
savoo
savoo2010.03.17 18:41:26#01pdk

Egyetértek.

Djuree Djuree2010.03.17 13:16:21
priest
priest2010.03.17 17:16:38#01pdj

Így végig játszva a játékot (PC-n), én visszalépésnek érzem az elődökhöz képest. A történet nem olyan rossz, de a tálalás az eléggé semmit mondó, és sajnos az eredeti SupCom hangulatából alig maradt valami és külön fájópont a kampány szétbutítása, egy küldetés általában fél óra alatt kivégezhető és kihívás sincs sok bennük.

carville
carville2010.03.17 14:32:26#01pdi

Már ezervéve meg van az a recept hogyan lehet egész jól irányítható RTS-t csinálni konzolra, ehelyett a 360-as stratégiáknál itt balf.szkodnak nekem.

Ez volt a mondani valóm.

mcmacko mcmacko2010.03.17 11:41:08
Djuree
Djuree2010.03.17 13:16:21#01pdh

konzolra nem kell rts. joy-al nem lehet komolyabban irányítani soha, csak ha nagyon lebutítják, de akkor az már nem stratégia csak baromkodás...maradjon csak meg pc-n az rts...és ne reformálják meg őket, mert nagyon rossz irányba haladnak már ígyis...

dreampage dreampage2010.03.16 23:01:02
mcmacko
mcmacko2010.03.17 11:41:08#01pdg

Az utolsó bekezdésed nem teljesen értem. 🙂

carville carville2010.03.17 10:07:38
carville
carville2010.03.17 10:07:38#01pdf

Már a PS1/N64 érában is igyekeztek már stratégiai vénát felébreszteni a konzolos közönségben, csak hamar feladták a próbálkozást. Ebben a nagy multisodási hullámban viszont megint fontosabb lett hogy egy konzolos porttal megtoldják a bevételeket, ezért ez inkább reneszánsz.

De azt tartom különösen viccesnek hogy a Blizzard anno egy meglepően irányítóható játékot csinált a Starcraft 64 személyében, pusztán azáltal hogy alig észrevehető módon saját egységeink viselkedését is megbuherálta. És csinátlak egy tonnányi szarul irányítható PS-ről portólt 360-as stratégiát, mert senki se találta fel a spanyol viaszt...

Leslie Leslie2010.03.17 00:13:40
Djuree
Djuree2010.03.17 10:07:29#01pde

ez egy SZAR, így nagybötűvel. a total annihilation után a supcom sem volt már az igazi, de azért bőven jó játék volt, hangulat is fellelhető volt benne. de ez? kevés egység (nem lehet a gyárakat fejleszteni, összesen kemény 10 egység van a frakcióknak), nincsenek gyárfejlesztések csak ez a fás módszer ami nem rossz elsőre, de második nézésre igen szegényes, és gyenge graf. viszont legalább a pályák némelyike 5letes.
végig fogom tolni a név miatt, de csak ezért. a cnc4-et viszont ezért sem, az is ultra szar lett. miért mennek el ebbe az irányba az ős rts-ek? így tényleg kiölik őket, akár a kalandjátékokat....kár értük...az ageof is meghalt....

Hawek
Hawek2010.03.17 08:22:17#01pdd

Háát nem egy Red Alert 3 ,de azért egy próbát megér 🙂

mcmacko
mcmacko2010.03.17 07:59:18#01pdc

Ez a te játékod lesz!

zoba zoba2010.03.17 07:32:22
zoba
zoba2010.03.17 07:32:22#01pdb

én imádtam totalt anno szóval ezt is beszerzem szerintem 😃

flowerpower
flowerpower2010.03.17 01:43:23#01pda

en probaltam a xbox versiont. semmi kulonos de aki szerette a total-t annak ez is tetszeni fog.Csakhogy az a gem mar evekkel ezelott kinalta azt a szamomra felejthetetlen elmenyt ami ma mar csak kisebb ingereket tud bennem ebreszteni.

Leslie
Leslie2010.03.17 00:13:40#01pd9

Tény hogy azt tényleg a dobozra képezték ki!
Szerintem ebben a generációban éli az első szárnycsapásait a műfaj és remélem egyszer a nem is oly távoli jövőben már egyenértékű lesz a Pc-s társaival minden szempontból!

dreampage dreampage2010.03.16 23:44:07
dreampage
dreampage2010.03.16 23:44:07#01pd8

A Halo Wars.

Leslie Leslie2010.03.16 23:14:22
zeroentity
zeroentity2010.03.16 23:35:45#01pd7

Remeljuk nem a Halo Wars...

Leslie Leslie2010.03.16 23:14:22
Leslie
Leslie2010.03.16 23:14:22#01pd6

Mi az az egy játék?

dreampage dreampage2010.03.16 23:01:02
dreampage
dreampage2010.03.16 23:01:02#01pd5

Nekem sosem tetszett igazán ez a játék, valahogy nem fogott meg a világa. A konzolos portnak talán jót tesz az egyszerűsített játékmenet, de ha 360 és RTS, akkor számomra csak egy játék jöhet szóba történetben, játékmenetben, grafikában egyaránt.

Talán épp a konzolokra való "betörés" lenne jó ok az RTS műfaj gyökeres megújulására. Talán majd a mozgásérzékelés?

Leslie
Leslie2010.03.16 22:50:09#01pd4

Sajnos én csak videókat néztem youtube-on (+ screenshotok) de már ott is kijött a különbség a hajók és repülők textúrázása hát hogy is mondjam olyan elkent a dobozos verziónál.

mcmacko mcmacko2010.03.16 22:41:05
mcmacko
mcmacko2010.03.16 22:41:05#01pd3

A BS:Pacific szerintem Boxon ugyanúgy fest mint bika PC-n. (láttam mindkét verziót, de majd lehet Vega megcáfol... :))

Leslie Leslie2010.03.16 22:00:31
mcmacko
mcmacko2010.03.16 22:40:20#01pd2

Sajnos nem, az a hét második felében jelenik meg. PC-s tesztverziót kaptunk a forgalmazótól.

GeneraL_XTX GeneraL_XTX2010.03.16 22:25:52
GeneraL_XTX
GeneraL_XTX2010.03.16 22:25:52#01pd1

a 360-as verziot probáltátok?

Legrant
Legrant2010.03.16 22:12:42#01pd0

Ez a játék valószínűleg kimarad nekem, én RUSE-ra várok, mint RTS.

Leslie
Leslie2010.03.16 22:00:31#01pcz

Szívem mikor indulunk az IKEA-ba? 🙂
Egyébként szerintem még várni kell a következő generációra konzoloknál hogy grafikában valami hasonlót hozzanak mint a jelenlegi éles textúrával felvértezett PC-s társai...
Pl. most gondolkodtam hogy beszerzem a Battlestations Pacific-ot boxra de meg sem közelíti a textúrázás miatt látványban a személyi számítógépét.

Oldern Oldern2010.03.16 21:10:58
Oldern
Oldern2010.03.16 21:10:58#01pcy

Vegyél egy kényelmesebb széket 🙂

Leslie Leslie2010.03.16 21:10:22
Leslie
Leslie2010.03.16 21:10:22#01pcx

Remélem a dobozra most jobb konverziót kapunk...
Nincs sok kedvem megint a PC-m fölött görnyedni.

PlayStation Game Catalog: augusztusi érkezők

Sword of the Sea a premier napján! Mortal Kombat 1. Marvel’s Spider-Man. INDIKA. Többek között ezt várhatják az előfizetők ebben a hónapban.

5 órája
1

Mafia: The Old Country

A Mafia sorozat gyakorlatilag a negyedik epizódjához érkezett, a most megjelent Old Country pedig nem is tipikus folytatás, hanem előzmény, amely új hősökkel és ismerős helyzetekkel operál...

6 órája
7

Vidám és véres kalandok – ez történt kedden

Benne: Remedy, Haunted Bloodlines, Dunkadillo, Mandragora, Chip 'N Clawz vs. Brainioids, Detective VR, Vex Mage, Robots at Midnight.

16 órája
1

Heretic + Hexen

Hirtelen jött, nem is számítottunk rá, pedig épp itt volt már az ideje. A Doom I + II után a Bethesda a Heretic és Hexen párossal is elvégezte a házi feladatot, a mérnöki munkát pedig a Nightdive-ra bízta.

1 napja
11

Fantasy akció-kaland Koreából – ez történt hétfőn

Benne: Woochi the Wayfarer, Digimon Story: Time Stranger, Henry Halfhead, Blippo+.

1 napja
1

Battlefield 6

2 napja
10

Recharge: Early Access - Egyszer majd Re-Volt lehet

A régi motorosok egyik kedvence a Re-Volt, ami meghatározó játék a retro árkád versenyzős címek között. Sokan - ahogyan mi is - azóta a feltámadását várják a távirányítós kisautókat szerepeltető játékoknak.

2 napja
1

The Royal Writ

Egy aprócska magyar fejlesztőcsapat igyekszik újat mutatni a rendkívül telített rougelike pakliépítők műfajában. Lehetetlen? Tesztünkből kiderül!

2 napja
4

Heti megjelenések

2 napja
2

Apróságok zárásként - ez történt pénteken

Benne: Rod Fergusson, Pac-Man World 2 Re-Pac, Drag x Drive, Metal Gear Solid Δ: Snake Eater, Hello, Mario!.

4 napja
3

Hunter x Hunter: Nen Impact

Teszteltük a kétdimenziós 3v3 bunyós műfaj legfrissebb darabját, a méltán híres manga- és animeszériára épülő Hunter x Hunter: Nen Impactot.

5 napja
1

Shadow Labyrinth

Ma már egy teljesen hagyományos új Pac-Man-játék is meglepetésnek számítana, olyannyira háttérbe szorult a gaming-ikon - hát még egy olyan kreatív visszatérés, mint a Shadow Labyrinth, ami szokatlan műfajba helyezi a sárga bogyózabálót.

5 napja
7

Indie kavalkád és azon túl - ez történt csütörtökön

Benne: Heretic + Hexen, Rhell: Warped Worlds & Troubled Times, Contraband, LEGO Party!, Disciples: Domination, Well Dweller.

5 napja
6

Super Mario Party Jamboree + Jamboree TV

A Donkey Kong Bananza után újabb belsős címmel bővült a Nintendo Switch 2 kínálata, ugyanis megérkezett a Super Mario Party Jamboree + Jamboree TV, amely az eredetileg kilenc hónappal ezelőtt megjelent alapjátékot bővíti. A kérdés csak az, hogy mindez megéri-e az árát? Ennek jártunk utána.

6 napja
4

Apróbb bejelentések - ez történt szerdán

Benne: Borderlands 4, Metal Eden, Peregrino, RedOctane Games, Smilegate x Absurd Ventures, Genshin Impact.

6 napja
4

Megjelenési dátumok minden mennyiségben – ez történt kedden

Benne: Formula Legends, Nintendo Indie World Showcase, Karma: The Dark World, Teenage Mutant Ninja Turtles: Tactical Takedown, Oscuro Blossom's Glow, Kirby and the Forgotten Land, Storm Lancers, Ire: A Prologue, Hell is Us.

7 napja
7

Game Pass: mozgolódás augusztus első felében

Izgalmas független fejlesztések érkeznek a Standard előfizetések kínálatába, azon kívül azonban kevés érdekességet tartogat az aktuális lista.

8 napja
4

Dead Take

Belső nézetes kalandjátékot találni nem nagy kunszt, viszont olyat, amelyik túlmutat a sétálószimulátorokon, már egyre nehezebb. A Dead Take megpróbálja a lehetetlent és több vonalon is próbál innovációt nyújtani, miközben két kézzel matat a vetítőszoba sötétjében. Teszt!

8 napja
6

Virtua Fighter pofonok, Hellblade II frissítés – ez történt hétfőn

Továbbá: Marvel Tokon: Fighting Souls, Adventure of Samsara, Stick it to the Stickman, Troublemaker 2: Beyond Dream.

8 napja
3

Heartworm - Analóg szelleműzés

Az egyetlen ember alkotta Heartworm egy nagyon kellemes hangulatú túlélőhorror, ahol a hangsúly a rettegés helyett a melankolián van.

9 napja
3

A felhasználói élmény érdekében cookie-kat használunk.