Az év legjobb játékai: 10-1

Gamer3652017.12.30. 15:00

Elérkeztünk a visszaszámlálás utolsó - és egyben legizgalmasabb - részéhez: itt az ideje, hogy kiderüljön, mely játékok végeztek az élmezőnyben olvasói szavazásunkon. Íme a 2017-es esztendő tíz legemlékezetesebb alkotása, köztük az Év Játékával - természetesen továbbra is a ti szösszeneteitekkel kiegészítve.

*Wolfenstein II: The New Colossus | MachineGames |*Szerintünk: 8 pont

"Összhatás. Úgy vélem, egy videojáték esetében ez a legfontosabb. Hiszen lehet, hogy egy-egy eleme nem a legtökéletesebb egy jó játéknak, de ha valami ezt palástolni tudja, a nap végén lehet, hogy még így is tud nyerni. A Wolfi 2 pedig pontosan ettől különleges. Első ránézésre nem tűnik többnek - az egyébként klassz - elődjénél, ám a stáblistához érve egy messze tetőzött élményt kaptam tőle. Jóllehet, a játékmenetben akad némi negatív újdonság is, de ennek ellenére valahogy a történetmesélés és interaktív náciirtás, még sosem alkotott ilyen remek fúziót." (multishoot)

"Az előző rész után egyszerűen nem tudtam nem várni. Számomra mindenben jobb lett annál, de még is megtartotta, amiben az jó volt." (Jakec1115)

"Hihetetlen pörgés, rengeteg kivégzett náci, jó - bár lezáratlan - történet, elképesztő atmoszféra. A MachineGames igazából ezzel kimaxolta az FPS műfajt, ahogy tavaly a Doom, úgy idén ez a játék is valami hihetetlenre sikeredett. MUST PLAY bárkinek, aki szereti az FPS-eket." (Ide93)

*NieR: Automata | PlatinumGames |*Szerintünk: 8 pont

"Az előző Nier játékot X360-on szerettem, csak a gameplay nem volt épp tökéletes, így egy végigjátszás után félretettem. Itt viszont Yoko Taro-t segítette a PlatinumGames, és ők elhozták nem csak az idei év, de (talán) játékos pályafutásom kedvenc játékát. A harc remek, a karakterek emlékezetesek és szerethetőek, változnak a történet alatt, a zenére pedig nincsenek szavaim. Ritka, hogy minden ennyire egyben legyen egy játékban, és bár nem tökéletes (a PC-s verzió a mai napig nem mentes a hibáktól, és ez valószínűleg már így is marad), bármilyen hiányosságát hajlandó vagyok elnézni, mert ez a játék egy élményt adott." (B3asT)

"Az első Niert a zene adta el, amivel még a szürreális története is befogadható volt. Ezt a részt viszont a továbbra is tökéletes zenén kívül kétségtelenül a csiszolt játékmenete és harcrendszere tette igazán élvezetessé... és persze a folyamatosan képernyőn lévő kerek idomok. :)" (Laza)

"Lehet nem a legszebb, lehet nem a legkidolgozottabb, de annyire egyedi és különleges hangulata van ennek a játéknak, amire nem nagyon vannak szavak. Remek sztori, érdekes karakterek és világ. A játékműfajok ügyes vegyítése. Azok az ügyes kikacsintások a gamerek felé (aki kiplatinázta, az tudja, miről beszélek.) Úgy érzem, feltámadt a japán játékfejlesztés, lehet más úton járnak, mint a nyugatiak, de ha azt ilyen minőségben teszik, én csak örülni tudok!" (TidusFamous)

*Cuphead | StudioMDHR |*Szerintünk: 9 pont

"A süllyesztőből a mennyekbe. A végtelenségig elhúzódó fejlesztési idő megtérült, ugyanis a Cuphead valami más. Valami olyan, ami reményt adhat a játékosok és fejlesztők számára, mert lehet ezt másként is csinálni. Lehet valami képzőművészeti, miközben a tömeg számára egyszerű és feldolgozható. A 20. századi elemek és látványvilág összemosható a modern kor elvárásaival, miközben olyan interaktív élményt nyújt, amire emlékezni fogunk; különösen a nehézség és hangulat miatt." (CoolCat)

"Egy játék, ami annyira cuki, amennyire nehéz - ugyanakkor nem csal, ami nagyon pozitív! Feleségemmel ketten próbáljuk megfektetni a bossokat, néha a saját idegrendszerünk rovására, mindenesetre eddig nem lett kontroller széttörve, és ez egy jó dolog. A zenék egy-az-egyben idézik a régi, fekete-fehér Mickey egeres rajzfilmeket, azokat az idióta ringatózó mozgásokat, és ez az egész hangulatot annyira megdobja, hogy mindig kíváncsian kezdünk bele egy újabb menetbe." (Hwopapa)

"Az év meglepetése! A képi világa, zenéi és hangjai egy üde színfolt az általában megjelenő játékok között. A Cuphead idézi a 16-bites érát nehézségében és hangulatában. Nem igazságtalan, minden tanulható, csak kitartás kell hozzá. Az eleinte legyőzhetetlennek gondolt bossok mind legyőzhetőek, és a sikerérzés egy ilyen küzdelem után a játék legjobb része!" (Palmer07)

*Nioh | Team Ninja |*Szerintünk: 9 pont

"Ha csak egy Dark Souls klón lenne a Szengoku érában, már akkor is jó eséllyel pályázna az "év játéka" címre, de ennél jóval többet tud a Nioh. Komplex harcrendszer, loot, kőkemény kihívás és a japán történelem egyik legizgalmasabb periódusának szórakoztató feldolgozása, plusz három kimondottan erős DLC. Kell ennél több? Igen, egy második rész." (shearer)

"Soulsborne játékmenet megspékelve fantasztikus loot rendszerrel, felgyorsított, mély harcrendszerrel és autentikus japán szamuráj hangulattal. Nem mostanában rakott le a Team Ninja kimagasló játékot az asztalra, de a Nioh révén újra visszatértek az első osztályba. Párját ritkítóan igényes játék." (maccc)

"A képlet egyszerű: Diablo + Onimusha + Ninja Gaiden + Dark Souls + sok-sok szeretet = Nioh. Az egyik legjobb akció-RPG, ami valaha készült. Remek sztori, végletekig polírozott harcrendszer, tonnányi tartalom, csúcs soundtrack! Remélem, a második részre nem kell több mint 10 évet várni!" (p.jay)

*Uncharted: The Lost Legacy | Naughty Dog |*Szerintünk: 8 pont

"A Naughty Dog egyszerűen nem tud hibázni. Nem világmegváltó, de minden ugyanolyan jól működik benne, ahogy eddig is. Remek lövöldözés, pazar grafika, könnyed és vicces történet. Izgalmas 10 órás kaland, ami remek instant szórakozást nyújt." (Tom)

"Gyönyörű játék, amely folytatta az Uncharted 4 által kitaposott utat. Tökéletes gunplay, gyönyörű tájak, érdekes fejtörők. PlayStation 4 tulajoknak a tipikus Must Have játék." (Csabee86)

"A szokásos gyönyőrű látvány, és harci, ügyességi, illetve logikai elemeket kaptunk itt is. Ami miatt különleges, az a két főszereplő hölgyemény és az ő rendkívűl egyedi stílusuk, személyiségük. Számomra nagyon élvezetes volt őket hallgatni, illetve a történetüket követni, és felüdülés volt Drake után ez a vérfrissítés." (AdamMcKraken)

"Az Uncharted az egyik kedvenc videojáték sorozatom, így nagyon vártam a megjelenést. A grafika elsőrangú, rendkívül szépen kidolgozottak a karakterek és a környezet. A játék közben nekem sokszor visszaköszönt az első két rész, gondolok itt az őserdős helyszínre vagy avonatos küldetésre, ezeket a figyelmességeket külön értékeltem. Nekem 13 óra lett az első végigjátszás, de még biztosan újra végig fogom játszani a közeljövőben. Remélem, hogy a nyilatkozatokkal ellentétben lesz még Uncharted játék a jövőben." (Piki)

Még nincs vége! Folytatás a következő oldalon az 5-1. helyezettekkel.

*Super Mario Odyssey | Nintendo EPD |*Szerintünk: 10 pont

"Egy hajszálon múlott, de ez az első, ennek oka pedig roppant egyszerű: A Super Mario Odyssey fantasztikus új elemekkel bővült mozgásrepertoárja más dimenzióba emeli a 3D-s Mariók nyújtotta játékélményt. A jump-throw-dive-jump-dive kombó, amely bármilyen ugrástípussal indítható, emellett éles irányváltásokkal és akár több wall jumppal is bővíthető, vagy a különböző ugrásokkal kombinálható roll technika után én nem látok visszautat a korábbi Mariókhoz." (bmw530d)

"Még mindig meglep, milyen természetességgel dob be olyan ötleteket, amelyekre más fejlesztőknél egész játékok épülnek fel. Gyakorlatilag zsigerből, izzadtság nélkül mutatja meg, hogyan lehet új szintre emelni a már kimaxoltnak hitt zsánert." (the Sickness)

"Ennyi ötlet és mosoly nem tudom hogyan fért el egy ekkora kártyára. Valahogy úgy képzelem a fejlesztést, hogy 20-30 ember pályánként tart workshopot arról, hova is lehetne még úgy csillagokat dugni, hogy az insiprálja a játékosokat - gyermekeket és felnőtteket egyaránt. Az idei év oximoronja: a SMO egy félelmetesen komplex mászkálós játék." (paisacha)

*Assassin's Creed Origins | Ubisoft Montreal |*Szerintünk: 8 pont

"Az Assassin's sorozat mindig is szép volt, de az idei egyszerűen gyönyörű lett! Ez nagyban köszönhető az újabb konzolgenerációnak is, ami immár támogatja a 4K-t és a HDR-t is. A térkép hatalmas, a feladatok kellően változatosak, vannak benne könnyebbek és nehezebbek is és természetesen gyűjtögetnivaló is akad bőven. A harc és a (falra)mászós/ügyességi részek jó arányban vannak. Érdemes a szintünknek megfelelő - max. 3-5-tel magasabb - feladatokat választani, ellenkező esetben könnyen beleszaladhatunk egy végzetes pofonba, amit a pályán cirkáló Phylakes ellenfelek e nélkül is rendre osztogatnak, így van a játékban egy folyamatos üldözős-menekülős nyomás…" (Renatto)

"Nem igazán hittem volna, hogy valaha újra ilyet fogok írni egy AC játékról, de a Ubisoft megcsinálta - a maga mércéjéhez képest - a tökéletes játékot! Az ég egy adta világon szinte minden a közelmúltban sikeres játékból lop egy picikét, de pont azt az elemet, és pont úgy olvasztja magába, hogy minden hibája ellenére (ugyanis akad sok), EGY-IGAZI-VIDEOJÁTÉK kerekedik ki belőle. Nem rossz a történet sem, de rengeteg rétege akad a játékmenetnek, ami által csak úgy repülnek vele az órák és mindig találni valami célt, amiért a lefekvés helyett az ember tovább szorítja a kontrollert és fut még egy kört a csodás Egyiptomban." (multishoot)

"Nem gondoltam volna, hogy a topba bekerül nálam valaha is egy AC, de ez most tényleg lehagyhatatlan a Top 3-ból... Nekem az AC2 óta kvázi halott a széria, viszont ezzel a résszel most meg kellett emeljem a kalapomat az Ubi előtt, mert brutálisan jól összerakták a játékot - ehhez persze azért kellett azért a Horizontól, illetve a Witcher 3-ból átemelnie pár játékelemet, de végül nagyon jól sült el. Szintén álleejtős látvány, sokszor csak azon kaptam magamat, hogy megyek a nagy semmibe céltalanul a lóval, mert annyira elvarázsolt az ókori egyiptomi látvány. Bízom benne, hogy ezzel végre magára talált a széria - és hogy az Ubisoft is..." (skiz0)

"Az utolsó rész, ami ennyire megfogott a második rész volt. Hihetetlen a hangulat, ami árad belőle, és Egyiptom szépsége, nagysága mellett sem lehet elmenni szó nélkül. Valahogy a második rész után nem tudtam lopakodva gyílkolni, de ebben újra előjött ez az "ösztönöm", és egyszerűen élvezem. De ez az egész játékra igaz! Van, hogy csak bóklászom a sivatagban, céltalanúl, mint egy eltévejedett ember, de ebben Géza, a GPS teve is segít, mert nem mindig oda visz, ahova kérem. Beszippantott a játék, minden percét élvezem, és nem utolsó sorban, lehet benne cicát simogatni." (szentpeter360)

*The Legend of Zelda: Breath of the Wild | Nintendo EPD |*Szerintünk: 10 pont

"A BotW legnagyobb erénye az, hogy az első fél-egy óra után szabadjára enged, aztán a játékos itt szembesül azzal, mennyivel jobb, amikor a felfedezésre csábító, minden kis sarkában meglepetésekkel készülő világ, és nem villogó markerek, otrombán segédkező minitérképek meg ideális nyomvonalak miatt indul el kalandozni." (the Sickness)

"Manapság sok játékkal úgy vagyok , hogy sajnos elöbb megunom, mint hogy a végére érnék! Lassan sok játékból kihal a jó gameplay (szerintem), mert mindenki rá van feszülve a grafikára, 4K-ra stb... Ez a játék viszont olyan változatos játékmenettel, ötletekkel van ellátva, amit már nagyon régóta keresek a játékokban! Nem unalmas, nem vontatott, és olyan dolgokkal találkoztam benne, mint eddig egy játékban sem, úgyhogy nálam abszolút nyertes!" (Viper)

A Breath of the Wild az a játék, amelyben az almát is legalább féltucat érdekes módon lehet leszedni a fáról. Hyrule világa egy óriási játszótér, ahol a játékos szabad kezet kap, és csak a fantáziáján múlik, hogy mihez kezd. A Nintendo szerencsére nem csak Mariót turbózta fel, Link is kapott pár új mozdulatot. A Souls játékokra emlékeztető, de annál valamivel játékosbarátabb parry rendszernek (és sok más apróságnak) köszönhetően a sorozat történetében ez az első alkalom, hogy nem csak primitív kardozgatásról, hanem végre harcrendszerről beszélhetünk." (bmw530d)

"Maga a nagybetűs VIDEOJÁTÉK. Minél régebben hódolsz ennek a hobbinak, annál jobban tudod értékelni mindazt a csodát, amit ez a játék mutat. Nehéz pár mondatban összefoglalni azt, amit ez a mestermű nyújt, ezt át kell élni. Megváltoztatja, újraformálja mindazt, amit eddig videojátéknak gondoltál." (grosy)

"Új etalon született általa az open-world játékok műfajában.Végtelen kreatívitás és odaadás jellemzi ezt a címet. Megmondom őszintén, picit nehezen kapott el... konzervatív gamer vagyok és hiányzott a klasszikus Zeldák játékmenete,de elkezdtem rá más szemmel nézni és életem egyik legjobb élményét kaptam. Amiért imádom a klasszikus videojátékokat,az ízlésesen vegyítve a modern játékok hozományaival egy szinte tökéletes játékot eredményezett. Annyi a negatívuma a játéknak,hogy utána minden open-world játék számomra olyan "kevésnek" tűnt... még az olyan nagyszerű játékok is, mint a Horizon. A Zelda felült az open-world játékok képzeletbeli trónjára." (TidusFamous)

"Szinte az összes Zelda játék végigvitele után is sikerült újra olyat alkotni, amiről évekig beszélünk majd. A kaland, amit nem felejtünk el, remelém a következő rész is ezt a vonalat viszi tovább." (vumar)

*Resident Evil 7: Biohazard | Capcom |*Szerintünk: 9 pont

"Sok évnyi vakvágány, lejtmenet után a széria visszatér az igényes szórakoztatás műfajához egy jóval lassabb, Silent Hill-szerű horror játékmenetre váltva. Bár a történet lezárása némileg csalódás, maga a játék feszes, kreatív, izgalmas az elsőtől az utolsó percig." (maccc)

"Az elmúlt években ez volt az első igazi olyan horrorjáték, ami képes volt felnyomni a pulzusomat (mind jó és mind rossz értelemben ), de maga a játékmenet és a grafika is király. Méltó a Resident Evil címhez a játék." (Sefneni)

"A JÁTÉK, ami a KILLER APP a VR vásárláshoz. Ha unod a sok szir-szar lim-lomot, mobiljáték szintű kacatokat, amiket csak úgy fosnak ki VR-ra, akkor EZ KELL NEKED. Ha valami, akkor EZ a játék validálja a VR Headset vásárlást. Olyan, mintha egy másik játékkal játszanál. NEM TUDOD, milyen a valódi rettegés, ameddig nem próbáltad VR-ban. Olyan részletességű látványt tár eléd a játék a kisebb felbontás ellenére, annyira "ott vagy", hogy ez még a hasonló játékoknál is sokkal intenzívebb. Megéri a pénzt! Arról nem is szólva, hogy maga a játék is mennyire IGAZI Resident Evil. Visszatérés a horror gyökerekhez a borzalmas 6. rész után. Bolyongással, meneküléssel, lőszer managementtel, felfedezéssel (itt tényleg minden zugot érdemes megnézni - VR!!!) és egy nagyon fasza sztorival." (ssj4vegita)

"Annak ellenére, hogy egyáltalán nem vagyok egy Resi fan (csupán az 5. epizódot toltuk végig annak idején couch-coopban), és a horrort is csak mértékkel fogyasztom, simán beszippantott elsőre, és nem nagyon engedett a történet, amíg végig nem toltam. Folyamatosan nyomasztó, félelmetes, amire csak rátesz a fantasztikus zene és a naturalisztikus grafikai megvalósítás. A napokban végre VR tulajdonos is lettem, és újból nekikezdtem. Annak ellenére, hogy már nagyjából tudtam, mire számíthatok, iszonyú PARA még mindig, és megkönnyebbülés volt egy óra után letépni a fejemről a VR headsetet." (p34c3)

"Az első rész hangulata a negyedik részben megismert ocsmányságokkal megtöltve, belső nézetből, Outlastosan ijesztgetve, DE fegyverekkel ? Hát mennyire brutálisan jól sikerült már ez a váltás?!" (KiswechPS3)

"A Capcom megmentette a Resident Evil franchise-t. Remek módon tálalták, kissé Outlast hangulattal és játékmenettel megbolondítva, de legbelül ez az igazi, régi, "totyogós" Resident Evil játék." (frg_dnl)

"A legjobb dolog, ami történt a sorozattal az utóbbi 10 évben." (p.jay)

Az Év Játéka pedig nem más mint...

*Horizon Zero Dawn | Guerrilla Games |*Szerintünk: 9 pont

"Az év meglepetése volt számomra. Érdekes történettel megáldott sci-fi, ami remek grafikával és kellemes játékmenettel rendelkezik. Nem próbálta meg feltalálni a spanyol viaszt, de mégis egyedire és elképesztően élvezetesre sikerült. Ha van PlayStationöd, akkor mindenképpen a gyűjteményedben a helye." (Tom)

"Nagyszerűen összeollózott játékmechanika egy gyönyörű és eredeti open world környezetben. A sztori egészen jó, a főszereplő meg egyenesen fantasztikus." (Lameth)

"1080Ti így, milliós gamer PC úgy, ameddig nem látok ilyen minőséget rajtuk, addig fabatkát nem érnek. De ez nem minden. Nem tudom, mivel kezdjem a dícséretek sorát. Hogy a történetet említsem? Vagy azt, hogy mennyire emberi főhőst sikerült kreálni? Vagy azt, hogy sose éreztem azt, hogy elnyújtják az unalomig a feladatokat? Vagy azt, hogy élvezet minden egyes szegletét felfedezni ennek a csodának? Vagy az, hogy itt éreztem először azt az IGAZI dzsungeles-elveszős, sűrű érzést? Vagy hogy a játék egy HDR referencia még a szakmai TV tesztoldalakon is? Vagy hogy nincs mikrotranzakció és lootbox szerencsejáték mechanika (erre sose gondoltam, hogy egyszer meg kell említeni)? A sort folytathatnám. A játék MINDEN szempontból egy pozitív, követendő példa, ami mindenre és mindenkire pozitív hatással lehet a sikerességére nézve." (ssj4vegita)

"Trendek jönnek, és mennek, de köztük kevés marad említett. Az AAA open world-játékok talán lassan egy kaptafára épülnek, miközben a fogyasztók valami másra vágynak. Valami pluszra, amit a Horizon nagyon eltalált. Az első olyan nyitott világú játék, amiben a világ szót ki lehet emelni. A látvány, a környezet mind egy magával ragadó univerzumot alkot, miközben a hozzá hasonló játékok hibáin javít! A remasterekkel a Sony egyfajta biztonsági játékot játszik, de ha kapunk legalább 1-1 ehhez hasonló játékélményt, akkor jöhet 10 remaster is egy évben. Ha csak egy csillag van az égen, az legalább ékes." (CoolCat)

"Szkeptikus voltam kissé, mivel a Guerrilla Games eddigi munkássága nem nyűgözött le sosem (max. technikailag), de az alapszituáció érdekesnek tűnt. Aztán beszereztem én is a kezdeti pozitív hangok után, és csalódtam: hatalmasat, pozitívan. Hihetetlen érdekes világ, az ősközösségi élet és a messzi jövő keveredése egy végig izgalmas sztoriban, kitűnő játékmenettel, szuper élvezetes harcokkal, kalandokkal, rengeteg gyűjtögetnivalóval, érdekességgel. Rettentő élvezetes kideríteni az ellenfelek gyengéit, elsajátítani, hogy mily módon, milyen eszközökkel, fegyverekkel vehetjük fel a leghatásosabban ellenük a harcot. A grafika/audio természetesen csak hab a tortán." (unknown soldier)

"A Witcher 3 óta ez az első játék, ami sztori és karakter szinten is le tudott láncolni. Aloy karaktere nagyon szerethető, igazi hős és harcos. A játék története zseniális, és nagyon jól adagolják, hogy szépen lassan megtudjuk, hogy jutott el odáig a világ, ahol tart, sőt, mindezek mellett még maradtak rejtélyek a következő részre. Maga a harc rendszer is nagyon jól meg van csinálva, bár nem kiemelkedő, de a változatos fegyvereknek és a még változatosabb ellenségeknek köszönhetően maga a harc elég különleges és jó kihívás tud lenni. Grafikailag gyönyörű, szemkápráztató, az Uncharted 4 mellett a második legszebb játék, amit valaha láttam." (AdamMcKraken)

"2015-ben, majd rá egy évre a második kiegészítőjével a Witcher 3 olyan nyomot hagyott bennem a több száz lejátszott óra után, hogy attól tartottam, már semmi nem fog így lekötni az elkövetkezendő években. Aztán az idei év brutális kezdésekor végre megérkezett a Horizon, amitől ugyan nem vártam, hogy pótolhatja is akár a W3 utáni űrt, de jó eséllyel indult a címért. Röviden összefoglalva, sikerült is neki. Aloy karaktere, a Zero Dawn project, a non-plus ultra körítés, a játékmenet (nyilazás nem volt még számomra sehol ilyen élvezetes és hatékony), a világ mind-mind olyannyira beszippantott már a kezdetetektől, hogy tudtam, amit előre nem vártam: ez a játék lesz az, ami betölti majd a W3 utáni hiányt. Így nem is lehet kétséges, hogy az első hely miért illeti meg nálam a HZD-t." (KiswechPS3)

Ezúton is köszönjük mindenkinek, aki szavazatával hozzájárult a 2017-es toplista létrejöttéhez!

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tcGF0cmVvbi1tcHVcIj5cbjxhIGhyZWY9XCJodHRwczpcL1wvcGF0cmVvbi5jb21cL2dhbWVyMzY1XCIgdGFyZ2V0PVwiX2JsYW5rXCI+XG5cdDxpbWcgc3JjPVwiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8wNVwvcGF0cmVvbi1tcHUtYmcucG5nXCI+XG5cdDxpbWcgc3JjPVwiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8wNVwvcGF0cmVvbi1tcHUtcm0ucG5nXCI+XG5cdDxpbWcgc3JjPVwiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8wNVwvcGF0cmVvbi1tcHUtcmliYm9uLnBuZ1wiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj5cbjxzdHlsZT5cbi4tLXBhdHJlb24tbXB1e1xuXHRvdmVyZmxvdzpoaWRkZW47XG5cdHdpZHRoOiAzMDBweDtcblx0aGVpZ2h0OiAyMDBweDtcblx0cG9zaXRpb246IHJlbGF0aXZlO1xufVxuLi0tcGF0cmVvbi1tcHUgaW1ne1xuXHR0cmFuc2l0aW9uOiBhbGwgLjNzO1xuXHRwb3NpdGlvbjphYnNvbHV0ZTtcblx0dG9wOjA7IGxlZnQ6MDtcbn1cbi4tLXBhdHJlb24tbXB1IGltZzpudGgtY2hpbGQoMSl7XG5cdGZpbHRlcjogYmx1cigycHgpO1xuXHR0cmFuc2Zvcm06IHNjYWxlKDEuMSk7XG59XG4uLS1wYXRyZW9uLW1wdTpob3ZlciBpbWc6bnRoLWNoaWxkKDIpe1xuXHRmaWx0ZXI6IGJsdXIoNHB4KTtcblx0dHJhbnNmb3JtOiBzY2FsZSgxLjEpO1xufVxuXG4uLS1wYXRyZW9uLW1wdTpob3ZlciBpbWc6bnRoLWNoaWxkKDEpe1xuXHRmaWx0ZXI6IGJsdXIoMCk7XG5cdHRyYW5zZm9ybTogc2NhbGUoMSk7XG59XG48XC9zdHlsZT4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8wNVwvcGF0cmVvbi1tcHUtcmliYm9uLnBuZyIsIlwvfmZzXC9iYW5uZXJcLzAwXC8wMFwvMDVcL3BhdHJlb24tbXB1LWJnLnBuZyIsIlwvfmZzXC9iYW5uZXJcLzAwXC8wMFwvMDVcL3BhdHJlb24tbXB1LXJtLnBuZyJdLCJ1cmwiOiIifQ==

Optimus Prime feláll, a szájak tátva maradnak

A Hasbro következő nagy dobása megdobbantotta a geek szívünket.

5 órája
9

A Resident Evil Village térképétől te is lehidalsz

Mesebeli ábrázolásban éled fel a Falu és környéke a Resident Evil VIII legutóbbi screenshotján!

5 órája
2

Epic Games Store: információ-morzsák

Hány regisztrált és aktív felhasználója van? Hol érhető el? Mennyi játék található meg rajta. Na és a lényeg: mennyire nyereséges mindez?

7 órája
7

Sonic Colors Remastered?

Szivárogni kezdett a kék sündisznó bő tíz évvel ezelőtti kalandjának felújítása. Te még emlékszel arra, amikor először láttál wispet?

8 órája
4

A PlayStation csak a blockbuster címekről szól?

The Last of Us Remake készül? Soha nem lesz Days Gone 2? Jason Schreier újabb érdekes írással jelentkezett a Sony belsős stúdióinak mélyéről.

22 órája
29

Super Meat Boy Forever: a második kör

Egy bő évtized után éledt fel a húsfiú tavaly év végén. Most viszont visszatér oda, ahonnan elindult. Érkezik a PlayStation és Xbox változat.

24 órája

Say No! More

Egy igen érdekes kombinációt szállít a Studio Fizbin, Lux Games és a Thunderful triója. A Say No! More-hoz hasonlót garantáltan nem láttál még. Hogy kerül a Virtua Cop és Maurice Moss egy asztalra? így!

24 órája

Apex Legends: játékos háború, háborús játékok

Jövő héten új eventtel köszön be Mad Maggie és 5 új játékmódot is hoz magával.

1 napja

Wonder Boy: Asha in Monster World bemutató

Szűk két perces bepillantás a szörnyek harmadik dimenzióba átemelt világába. Érkezik az 1994-es epizód felújítása.

1 napja

NEO: The World Ends with You megjelenés

Tizennégy év után visszatér a Kaszás játéka Tokió utcáira egy új csapattal. Immár három dimenzióban, három platformon.

1 napja

The Fermi Paradox: narratív sci-fi stratégia PC-re

Egy fő kérdés foglalkoztja az univerzumot: hol a fenében van mindenki?

1 napja
1

Hupikék Törpikék: négy Smurfs játék készül

Hókuszpók hurkatöltőjében négy cím is be van tárazva - ebből az első még idén érkezhet.

1 napja
5

Hot Wheels Unleashed: gameplay bemutató

Bő félórás élő műsorral készült az olasz stúdió a játék gameplay leleplezésére. Információ-cunami és kellő mennyiségű gameplay érkezett!

1 napja
3

Szeptemberre csúszik a Deathloop

Még egy picit várni kell az időhurkos bérgyilkolásra.

1 napja
5

No More Heroes III: felzárkóztatás

Véget ért a No More Broadcasting 5.1 GHm műsora, hosszabb múltidézést és egy maréknyi új jelentet is kaptunk.

2 napja

Outriders

A People Can Fly csapata is kipróbálja magát a looter-shooterek műfajában, a szolgáltatás alapú modell helyett azonban egy komplett csomagot kínálva. Csatlakoztunk a pionírokhoz, hogy meglássuk, Enoch veszélyes világa vajon kincset tartogat-e.

2 napja
19

Call of the Sea: PlayStation megjelenés?

Gyanús mottóval és képrészlettel incselkedik a spanyol fejlesztőcsapat. Hamarosan lejárna az Xbox exkluzivitás?

2 napja

Resident Evil Showcase: újabb műsor!

Egy hét múlva újabb adással jelentkeznek. Friss trailer, gameplay videó és talán egyéb meglepetések várnak.

2 napja
9

Abandoned: bejelentés

PlayStation 5 exkluzív túlélő lövölde készül egy norvég stúdióban. A cél a realizmus hajszolása minden területen.

2 napja
17

Alex Kidd in Miracle World DX megjelenés

Harmincnégy év után tér vissza a Sega Master System klasszikusa. Már napra pontos megjelenési dátum is van!

2 napja
3