[Teszt] Kingdom Hearts III

Kingdom Hearts III

ne5hVáradi Dániel2019.02.13. 10:00

Az újdonság jó, a változatosság nem az ellenségünk, az ismeretlen lehet barát. Ilyen és hasonló gondolatok jártak a fejemben, amikor macko előzetes ajnározása után elvállaltam a Kingdom Hearts III tesztelését.

Mindenképpen érdekes vállalkozás volt, hiszen a széria egyik korábbi felvonásához sem volt szerencsém, azonban kíváncsi voltam rá, mit is tud a franchise, elvégre ha egy széria ennyi epizódot megélt, akkor bizony kell, hogy legyen benne valami. Nem kizárt, hogy még mindig nem találtam meg ezt a bizonyos valamit, de egy biztos: mindenképpen kimagasló élmény volt a játékkal eltöltött idő.

Az első pillanatokban még tartottam tőle, hogy mennyire is lesz nehéz követni vagy egyáltalán csak értelmezni a játék eseményeit. Nos, úgy tűnik, hogy a Kingdom Hearts III mindent elkövetett, hogy a lehető leghamarabb elhessegesse ezeket az aggodalmakat, hiszen az első pár percben annyi esemény, helyszín és név kerül elő, mintha a játék pont azt akarta volna, hogy mindenki elveszítse a fonalat. Bevallom, megpróbáltam tisztesen helyt állni és kihámozni az előzményeket, a kapcsolati pontokat és a motivációkat a karakterek mögött, néhány óra után azonban végleg föladtam ezen irányú eltökéltségemet, ugyanis rá kellett jönnöm, hogy ezt majdnem képtelenség követni. El sem tudom képzelni, hogy Nomura miképp képes lépést tartani a történettel, de van egy olyan érzésem, hogy egy ponton túl már ő is csak lendületből érne végig rajta és nem azért, mert pontosan tudja, mik és miért történnek. Emiatt előre is elnézést kérek, de aki azt várta, hogy részletes elemzést kap róla, hogy a III-as számú rész miként és hogyan kapcsolódik az események láncolatába, annak sajnos csalódást kell okoznom. A játékot magát azonban sokkal könnyebb értékelni.

Hiszen ezen a téren a Kingdom Hearts harmadik része frenetikusan teljesít. Már az első pillanatoktól kezdve olyan érzésünk lehet, mintha egy Disney mesét követnénk végig és ez a játék végéig elkísér majd minket. Az Unreal Engine használatával szinte milliméter pontosan rekonstruálták a feldolgozott mozik világát, képi világát és nem egy esetben a történetet is. Persze bizonyos pontokon azért a kreatív szabadság kellően elszabadult, viszont ennek ellenére érdekes volt látni, hogy mennyire jól voltak képesek beleépíteni a már ismert mesékbe a játék szokatlan alapkoncepcióját és az egyes kis univerzumoktól teljesen idegen karaktereket. Az egyes világok felkeresése egyébként olyan hatást kelt, mintha egy party-játék részesei lennénk, ahol minden egyes Disney-világ egy-egy minijátékot testesít meg. Ennek következtében a játék folyamatosan dobálja be az újabb mechanikákat és ötleteket, hol kisebb, hol nagyobb mértékben építve ezekre. Ennek következtében bár az alapok végig megmaradnak, folyamatosan valami újdonságot is kapunk a játéktól, ami miatt még hosszú órák után is képes meglepni minket.

Maguk a világok egyébként nagyjából 4-5 órás etapokat biztosítanak, azonban tekintve, hogy a bennük való történeti szálak teljesítésén kívül még bőven szolgáltatnak tennivalóval, nem nehéz ezek többszörösét belerakni mindegyikbe, ebből könnyen kikövetkeztethető, hogy aki teljesen ki akarja sajtolni a játék lehetőségeit, az bizony hosszú elfoglaltságra készüljön. Az alapfelütés minden világban megegyezik: Sora, Donald és Goofy megérkezik az éppen aktuális univerzumba, ahol a helyi hősöknek, hercegnőknek kell segítséget nyújtaniuk, hogy a saját problémáik mellett a trió ellenségei által generált extra nehézségeket is leküzdjék. Említettem már, hogy ez az elsőre szokatlannak hangzó fúzió mennyire jól tud működni a gyakorlatban, azonban még egyszer ki kell térnem rá. A játék központi, örök ellentétre építő története, melyben a fény és a sötétség harca kapja a főszerepet, remekül illeszkedik a Disney mesék szintén mondanivalóval bíró eseményeihez. Nem egyszer volt olyan érzésem, mintha az egyes mesék rendezői változatát nézném, ahol a kivágott jeleneteket is megtekinthetem.

A játékmenet két nagy részegységből épül fel, az első a különböző világok bejárása, amelynél az egyes pályákon való felderítés és harc váltogatja egymást, a másik pedig a szükségszerű átvezetők nézése. Előbbi ugye rögtön két egységre oszlik, a felfedezés még annak ellenére is érdekes, hogy a legtöbb esetben viszonylag lineáris területeken mozgunk, ugyanakkor annak köszönhetően, hogy nem tudjuk, pontosan merre is kell haladnunk, könnyen hagyhatunk ki leágazásokat és beugrókat, rejtett zugokat, ami csak ösztönöz arra ,hogy többször is visszatérjünk a már meglátogatott világokba. Ha pedig éppen nem bóklászunk, akkor harcolni fogunk, nem is keveset. A harcrendszer viszonylag egyszerű tematikára épül, a valós idejű harcokban sokszor nyílik lehetőségünk a taktikázásra is, ugyanakkor a sokszor érezhetjük a körökre osztott rendszer hiányát.

Az alaptámadásokért felelős méretes Keyblade a puszta hadonászásnál jóval több mindenre képes, így az esetek többségében mindig kezünkben lesz a megoldás kulcsa (pun intended). Az egyszerű fizikai támadáson felül különféle varázslatokat is elsüthetünk vele, amelyek esetén rendkívül jó használatot fog tenni a Shortcutok alkalmazása. Ennek lényege, hogy a harcok között lehetőségünk van különböző leosztásokat létrehozni, legyenek azok csak varázslatok vagy akár tárgyak vagy speciális képességek összeállítása. Ezeket aztán a harcok alatt egy gombnyomással elérhetünk és a nekünk szükséges támadást vagy eszközt vethetjük be. Ezek nélkül is elérhető a legtöbb támadás és képesség, azonban a köztük való matatás meglehetősen nehézkes lehet az összecsapások közben, ezért célszerű legalább egy loadoutot előre összeállítani, akár csak a legszükségesebbeket bedobálva.

Az előrehaladás során nem csak új képességeket és támadásokat sajátítunk el, hanem minden egyes világ végén egy új Keyblade kerül az arzenálunkba, melyek mindegyike vagy a fizikai támadásra vagy a varázslatra koncentrál, ráadásul mindegyikük rendelkezik több-kevesebb speciális mozdulattal és támadással is.

Nem pusztán a Shortcutoknál van lehetőségünk leosztásokat összerakni, hanem a karaktereinknél is. Háromfős csapatunk mindegyik tagjánál beállíthatjuk az éppen aktuális fegyvert, adhatunk rájuk különféle ruhákat és kiegészítőket, amik a különönöző passzív védelmi értékek és ellenállások mellet sokszor új támadásokat és képességekei s elérhetővé tesznek, amiket aztán a megfelelő menüben aktiválhatunk. A Kingdom Hearts III karakterfejlesztése nem mondható szokványosnak, hiszen az egyes szintek után kapott képességek vagy támadások abban az esetben érhetőek el, ha aktiváljuk őket, ugyanakkor ügyelnünk kell rá, hogy mindegyik rendelkezik egy aktivációs értékkel. Ha ezek összege meghaladja az aktuális maximumunkat, akkor mérlegelnünk kell, mit is akarunk használni.

Itt jön el az első pillanat, amikor egy negatívumot is fel kell írni a játék számlájára, ez pedig a tárgyhasználat korlátozottságán érhető tetten. Arról van szó, hogy a harcok alatt csak akkor tudunk a nálunk lévő különböző gyógyító vagy egyéb segítséget nyújtó cuccok közül bármit is használni, ha azt előtte a karakterünk loadoutjába betettük, azonban ilyenkor is csak annyit, amennyit a meglehetősen limitált szekcióba pakoltunk. Hiába van tehát nálunk például 10 élettöltő itóka, ha mi csak egyet raktunk be a használandó tárgyak közé, akkor bizony csak egyet tudunk használni a harc során. Ez még nem lenne hatalmas tragédia, ha legalább a harcok közben is elérhető lenne a tárgykezelő, sajnos azonban nem ez a helyzet. Így sok esetben csak reménykedhetünk, hogy társaink a segítségünkre sietnek egy jól időzített regeneráló varázslattal. Végszükség esetén pedig bevethetjük az úgynevezett Link mozdulatokat, amik egyszerre idéznek meg egy újabb Disney karaktert (a Final Fantasy hősök most távolmaradnak), hogy az segítsen nekünk egy speciális, időzített támadássorozattal és közben még maxra is töltik az életünket. Ennek aktiválásához azonban az összes manánkra szükségünk lesz.

Itt azonban még nem ér véget a harcokkal kapcsolatos apró neheztelések sora, hiszen még egy dologra ki kell térnem. Ez pedig a különböző fókusztámadások felhalmozása. Itt alapesetben egy pozitív dologról van szó, hiszen mind a nálunk lévő Keyblade, mind a társaink fegyverei a sikeres támadásokkal töltődnek és kellő szint elérése után vagy egy rögtönzött, területre ható támadást vethetünk be (Donald és Goofy segítségével) vagy a Keyblade-et alakíthatjuk át és érhetünk el új trükköket (Second Form).

Ráadásul itt még nem ér véget a lista, a leghatásosabb fókusztámadások egy újabb mérő feltöltésével érhető el, amik során olyan elsőre nevetségesen hatásos fegyvereket idézhetünk meg, mint egy körhinta, egy lézervetővel felszerelt dodzsem vagy egy hullámvasúti kocsi (a lista itt még nem ér véget).

A probléma ott kezdődik, hogy ezeket a különleges támadásokat könnyű felhalmozni, a köztük való váltásra azonban nincs lehetőség. Így ha egy fókusztámadást előbb töltünk be, minthogy Sora Keyblade-je elérné a Second Formhoz szükséges töltést, akkor annak aktiválása előtt vagy elpuffantjuk a nagy erejű csapatos csapásunkat vagy hagyjuk, hogy az aktiváláshoz elérhető idő lejárjon és ezzel veszni hagyjuk az előzőt, csak azért, hogy a Second Formot aktiválni tudjuk.

Ennél valamivel kisebb gond, ám néhány alkalommal bizony tetten érhető, hogy a nagy harcok során vagy az operatőr nem tud velünk lépést tartani, vagy mi nem tudunk az eseményekkel. A dolog nem tragikus helyzetű, ám előfordulhat, hogy azért kapunk be néhány kemény ütést, mert a holtterünkből érkezik a támadás és a tucatnyi ellenfelet nem tudjuk egyszerre kordában tartani.

Említettem, hogy a világok bejárása mellett melléktevékenységekre is lehetőségünk adódik. És hogy mik is ezek? Például videojátékozás a Buzz-zal és Woody-val, fesztiválos néptáncozás Rapunzellel, kötetlen hajózás és fosztogatás a Karib-tengeren Jack Sparrow kapitány(!) jóvoltából. De említhetném az Apróséffel való sütés-főzést is a Bistro-ban, aminek végén az elkészített finomságokat magunkkal is vihetjük, hogy a harcok előtt, alatt és után legyenek segítségünkre. A lista pedig itt még mindig nem ér véget. Az egyes univerzumok felkeresése előtt egy virtuális térben repkedhetünk űrhajónkkal, ahol Space Invaderre hajazó csatákba kerülhetünk és rejtett tárgyak után kutathatunk, a világokban pedig a rengeteg kincs keresése mellett emblémákra vadászhatunk és fényképeket készíthetünk különböző megbízások alapján. Természetesen a felsorolás nem teljes és talán ezt olvasva lehet leginkább megérteni, miért is próbáltam egy party-játékhoz hasonlítani a Kingdom Hearts III-at. Sajnos a társas játék teljesen hiányzik a 3-as Szívkirályságból (vagy Királyi Szívek III-ból), így legfeljebb úgy lehet többedmagunkkal is elszórakozni vele, ha az egyes minijátékokat egymás után ismételgetjük.

Vizuális oldalról már méltattam a játékot, harmadszor már nem tenném meg, ellenben technikai vonatkozásban is érdemes pár szót említeni a játékról. A készítők gondoltak azokra, akik még nem ugrottak be a 4K-s megjelenítők tengerébe, így a menüben lehetőségünk van választani a stabilabb és a szebb látvány között. Előbbi esetében a stabilt tényleg szó szerint kell érteni, ezt választva még a leglátványosabb összecsapások és jelenetek alatt sem esik a kritikus 30-as alá az FPS szám. A szépséges opció azonban már nem produkál ennyire betonbiztos eredményt, ezt választva ugyanis teljesen hullámzó teljesítményt kapunk a 40-es és a 60-as tartomány között. Ha esetleg minden álmunk lenne konzolon is a 60 FPS, megoldhatjuk a dolgot, mindössze a felbontást kell 1080p-re beállítani.

Zenék terén sem kell szégyenkeznie a játéknak, hiszen a legtöbb világban a népszerű betétek kerülnek feldolgozásra vagy egyszerű beágyazásra, így a Frozen agyvérzésig ismételgetett Let It Go-ja mellett például Hans Zimmer híres, He's a Pirate szerzeménye is felcsendül. Természetesen nem pusztán a Disney mesék zenei anyaga hallható, a teljesen eredeti szólamok legalább annyira illeszkednek a játékhoz, mint az átvett dalok. Annak pedig külön örültem, hogy nem vitték el a musical irányba a dolgokat, kivétel talán Elsa rögtönzött jeges szólója.

Bevallom, nem tudom, mit vártam a Kingdom Hearts III-tól a sorozat előzetes ismerete nélkül, az azonban meglepett, hogy az elsőre teljes agymenésnek tűnő alapkoncepció egy ponton túl meglehetősen koherens fúziót tud alkotni, már amennyiben az ember felül tud emelkedni a két, egymástól merőben különböző univerzum találkozásán. A részletesség, az aprólékosan megalkotott Disney világok és az összkép olyan érzést nyújtott, mintha a Disney a Marvel mintájára megalkotta volna a saját filmes univerzumát. Viszont mindezt történetvezetés szintjén a DC-hez lőtte be, így sokak legnagyobb bánata lehet, hogy a hosszú átvezetőkkel tarkított cselekményből aligha fog bármit is megérteni.

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

Ahhoz, hogy te is hozzászólj, be kell jelentkezned!
ne5h
ne5h2019.02.16 09:10:43#0054v

Igazából a hajó fejlesztése sem bonyolult. Ha az egyes rendszerekben a kristályokat és az aranygömböket is szétlövöd, a belőlük eső alapanyagokból tudsz jobb hajót gyártani.

Masterchief Masterchief2019.02.16 08:58:51
Masterchief
Masterchief2019.02.16 08:58:51#0054u

Még mielőtt elkezdtem a 3. részt kipróbáltam az elsőt ps2 emulátorral. Őszintén megmondom az nem tetszett, mert lassú tötymörgős a játékmenete, igaz kb 1 órát játszottam vele, de aztán nézegettem videókat a 3-ról, na mondom egye fene megveszem lesz ami lesz. Hát emberek ez zseniális! Mindig pörög a játék, mindig történik valami, szépen vezet minket mit tegyünk. Fejlesztési rendszer sem bonyolult. Bár őszintén megmondom az űrhajóval nem foglalkozok, mert annak a fejlesztése baromira magas nekem 😃 7 órát tettem eddig bele és cseppet sem unom. Imádom 😃 Már csak az zene ami a főmenübe visz minket. OMG! Csodálatos! 🙂

Feco88
Feco882019.02.15 18:22:29#0054t

"stabil" 30 FPS.....
mein gott, pc átirat pls.

Ja hogy stabil 60 1080pn, akkor nem szóltam.

Feco88
Feco882019.02.15 18:19:24#0054s

Eejj ejj ejj hát mi ez a hepbörn átirás!! Tessék a magyar nyelvtannak megfelelően Szorának irni.

Hát azért izzadtak itt honfölde bölcsészei hogy megalkossák a magyar átirást hogy itten sutbadobva leszorázzák szorát ahelyett hogy Szorának irnák?!?!?!?!

A tesztet nem olvastam, ugyanis tervezek játszani a játékkal.

TidusFamous
TidusFamous2019.02.15 10:47:14#0054r

Nagyon imádom ezt a játékot,direkt olyan lassan haladok vele amennyire csak lehet.Nálam szinte tuti ott lesz az év végi top 3-ban...ezt vártam a 3.résztől és nem csalódtam !
Külön örülök,annak hogy bitang sikeres lett (attól függetlenül hogy Magyarországon semmi visszhangja nincs..),több mint 5 millió eladott példány után nem igen mondható réteg játéknak ..
Remélem valamilyen formában folytatódni fog a széria,mert szerintem ilyen egyedi szériákra szükség van...

eandre
eandre2019.02.14 12:00:41#0054q

Nálam tök átlagos game. Olyan 6/10. 8 óra elég is volt belőle.

kiső
kiső2019.02.14 08:05:00#0054p

Egy kölcsönpéldányba csak belenéztem. Sajnos amit szerettem volna. az első rész pályatervezése a második rész harcának könnyedségével, nem jött össze. Ráadásul nagyon könnyű is. Sokszor úgy éreztem, a hőseim mindenféle beavatkozás nélkül maguktól lenyomnak mindenkit, mint a Ni no kuni 2.-ben. Plusz nagyon túltolták a Disney-t ebben a részben. A történet, nekem, aki mindegyik részt végig játszotta, is kissé katyvasz, nem kevés ön ellentmondással, de szódával elmegy.
Viszont szép, és a zene is frankó. Tíz éve sokkal nagyobbat ütött volna, de ezt ,már írtam egy párszor. Remélem végleg befejezik, de látva az anyagi sikert, lesz még kb. három mellék, és ugyanannyi főszál is. Jaj!

Sora967
Sora9672019.02.13 18:52:37#0054o

Nagyon korrekt teszt lesz. 🙂

Trishtan
Trishtan2019.02.13 18:04:26#0054n

" Ha esetleg minden álmunk lenne konzolon is a 60 FPS, megoldhatjuk a dolgot, mindössze a felbontást kell 1080p-re beállítani."

Tehát itt nincsen az, mint a szintén UE4-et használó DQ 11-nél, hogy Pro-n játszva fullHD TV-n szétmosódik a kép a legkisebb mozgásnál? Ott ugyanis a Pro miatt 1080p-nél nagyobb felbontásban renderel a játék, amiből bugosan méretez vissza.

ne5h
ne5h2019.02.13 15:54:23#0054m

Szeretek listákat írni, ilyen egyszerű a dolog. Az már más kérdés, hogy mennyire gyakran szoktam befejezni őket. 😃
(Jogos az észrevétel, a jövőben igyekezni fogok jobban figyelni erre.)

Patrick Bateman Patrick Bateman2019.02.13 14:44:10
soliduss
soliduss2019.02.13 15:04:37#0054l

" elsőre teljes agymenésnek tűnő alapkoncepció egy ponton túl meglehetősen koherens fúziót tud alkotni" 17 évvel ezelőtt pont ugyan ezt gondoltam a sorozatról.

Annyira lehetetlennek tűnik, hogy működjön, de mégis működik. Ez lehet bármit írni, de egy játéktörténeti mérföldkő. Nyugat és kelet találkozása..... egy meseszép játékban.

9 pont.... majdnem tökélets.

Patrick Bateman
Patrick Bateman2019.02.13 14:44:10#0054k

A teszt maga jo, csak tele van veget nem ero dolgokkal, altalaban listakkal. 😃
Ezen kicsit lehetne finomitani.

"Itt azonban még nem ér véget a harcokkal kapcsolatos apró neheztelések sora"
"Ráadásul itt még nem ér véget a lista"
"(a lista itt még nem ér véget)"
"A lista pedig itt még mindig nem ér véget."

Shifty Fox
Shifty Fox2019.02.13 13:13:25#0054j

AVGN csinált egy videót a történet kuszaságáról, pont ez az ami engem eddig visszatartott. Ez a sorozat még egy nagy lélegzetvételű pótlásmaratonja lesz a backlogomnak.

ne5h
ne5h2019.02.13 10:54:48#0054i

Kösz a tippet, ez elkerülte a figyelmem. Szerencsére nem sokszor volt ebből gondom, csak ugye harcok alatt még a menü sem érhető el, free roamban meg mindig elfelejtettem megnézni.

Kenshinxxx Kenshinxxx2019.02.13 10:51:24
zaz
zaz2019.02.13 10:54:02#0054h

Így van. Illetve a B kiosztással a digi pad le-fel

Kenshinxxx Kenshinxxx2019.02.13 10:51:24
ne5h
ne5h2019.02.13 10:51:41#0054g

Semmiből. Kicsit oda kell figyelni, hogy a keményebb ellenfeleket elkerüld, ha nem foglalkozol a hajóval, de nem buksz semmit. Én se öltem túl sok időt a tuningolásba.

bilicsi bilicsi2019.02.13 10:46:52
Kenshinxxx
Kenshinxxx2019.02.13 10:51:24#0054f

L2-vel váltasz a különleges támadások közt, hogy melyiket akarod aktiválni.

bilicsi
bilicsi2019.02.13 10:46:52#0054e

Én a "repülő" épitgetését hanyagolom meg a repkedést, az nyögvenyelős.. Kimaradok valamiből így?

theSickness
theSickness2019.02.13 10:37:55#0054d

Ahogy elnéztem, laikusnak sem kell lenni ahhoz, totálisan butának tűnjön a sztori (a faszi amúgy bírja a KH-t):



ne5h
ne5h2019.02.13 10:33:35#0054c

Nem kizárt, hogy lehet váltani a speckó támadások között, nekem nem sikerült. 😃
A gombkiosztással egyetértek, azt beszéltük is korábban, viszont egy olyan 6 óra alatt hozzászoktam, ezért nem hoztam fel negatívumként.
A tárgyhasználat korlátozottsága pedig nálam is mélyütés volt, de ezt részleteztem is.

zaz zaz2019.02.13 10:23:42
mcmacko
mcmacko2019.02.13 10:25:55#0054b

Köszi a részletes tesztet, Nesh! 🙂

zaz
zaz2019.02.13 10:23:42#0054a

Jó lett a teszt, a játék meg pont ugyanakkora joyride mint az elődei.
Egy dolgot viszont nem értek:
'A probléma ott kezdődik, hogy ezeket a különleges támadásokat könnyű felhalmozni, a köztük való váltásra azonban nincs lehetőség,'

Én váltogatok köztük..vagy biztosan máshogy használom ezeket és a cikkben említett "hiba" nekem nem tűnt fel,mert a felhalmozott speciálok közül azt használom amelyiket akarom.
Talán annyi, hogy ha egy keyblade speciálnál eltolof a FINISH-t akkor abból nem tudok kilépni és közben valami más frankó speciál ideje lejár. De ez ritka eset, emiatt még soha nem buktam.

Engem sokkal jobban zavar az ,hogy a kontrol konfig kőbe van vésve!
Illetve hogy menet közben nem lehet megkajálni amit főztem, és shorcuthoz sem rendelhetem. Ez olyan mint a Witcher 2 ben a potion használat ,amit harc közben nem lehetett elsütni...kösz bammeg! 😃

2026 végére csúszik a Grand Theft Auto VI

A Rockstar Games rövid közleményben jelezte, hogy még néhány hónapot várnunk kell mielőtt Leonida állam területére léphetünk.

6 órája
6

Beneath – Félelem és reszketés az óceán fenekén

A Beneath fejlesztőit nem kisebb cím isnpirálta, mint a 2005-ös F.E.A.R., de vajon fel tud-e nőni egy kis indie csapat alkotása a Monolith legendás horror FPS-éhez?

7 órája
5

Tervek a jövőre - ez történt szerdán

Benne: Insomniac, Unbeatable, PlayStation Portal, One Piece: Pirate Warriors 4, Nintendo, Planet Zoo.

21 órája
4

Konc (Bone): Sárkányok mégis léteznek

Kiteljesedett a Vad Virágok Könyvműhelynél kimondottan igényes kivitelben megjelent Omnibus-sorozat, mely nem kínál nagy újdonságokat, de amit nyújt, azt nagyon szerethető és emlékezetes formában teszi.

1 napja

Switch 2 menetelés - ez történt kedden

Továbbá: Darwin’s Paradox!, Leaf Blower Co., Warhammer Survivors, Metroid Prime 4: Beyond, VRacer Hoverbike, Audio Trip, Roboquest VR, Shadowgate VR: The Mines of Mythrok, Rager.

1 napja
9

Game Pass: november első hetei

Távozik a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chernobyl. De rengeteg érdekes indie fejlesztés érkezik helyette a Black Ops 7 előtt!

2 napja
1

Iparági apróságok - ez történt hétfőn

Benne: Electronic Arts, Odds Chronicles, Fantastic Pixel Castle, Fatal Fury: City of the Wolves.

2 napja
5

Programajánló: Telekom PlayIT Show, TECHXPO és Hungarian Game Awards

Hamarosan újra a játékok és a technológia világába ugorhatunk a Hungexpón megrendezésre kerülő Telekom PlayIT Show és a TECHXPO konferencia keretein belül.

3 napja

Chickenhare and the Treasure of Spiking-Beard

Már a 8-bites korszak óta alapvetés, hogy a gyerekeknek szánt mozifilmek mellé érkeznie kell valamilyen videojátékos feldolgozásnak, vagy tie-in játékprogramnak. Lássuk, Pipiána Hoppsz új kalandját hogy sikerült feldolgozni!

3 napja

Heti megjelenések

3 napja

Farthest Frontier - Poros Polgi

Középkori városépítős témában az utóbbi 10 évben igen kevés érdekes játékot sikerült kiizadnia a játékiparnak; a nagy stúdiók helyett rendszerint az indie fejlesztők találják fején a szöget. Most a Farthest Frontier 1.0-ás verziója került be a tesztlaborba. Lássuk is, mire megyünk poros utak polgármestereként.

4 napja
2

DLC-k és átiratok - ez történt pénteken

Benne: Arknights: Endfield, Frostpunk 2, Silent Hill 2, Turok 2: Seeds of Evil, Triarchy, Fatal Fury: City of the Wolves.

5 napja
1

Tormented Souls II

Caroline és Anna csak ideiglenesen menekültek meg a borzalmakról, a Tormented Souls folytatásában ugyanis valami még szörnyűbb vár a nővérekre.

6 napja
6

Call of Duty mozi, Gyűrűk Ura MMO kasza - ez történt csütörtökön

Továbbá: Thief VR: Legacy of Shadow, Animal Crossing: New Horizons.

6 napja
4

PlayStation Plus: a novemberi hármas

Egy visszatérő macskás kaland, az utolsó EA Sports dagonyázás és egy őrült csataszimulátor. Ez várja az előfizetőket a következő hónapban.

7 napja

Limited Run Games újdonságok, Resident Evil Requiem előrendelés – ez történt szerdán

Továbbá: Shantae 7, Pine Creek, Viewfinder, NBA The Run.

7 napja
3

Dispatch S0E1-2 - A várva várt szuperhős

A szuperhősös alkotások népszerűsége a 2008-as Vasember filmmel egyből az egekbe emelkedett, ami - szerintem - a 2012-es Bosszúállók filmmel a csúcsra ért. Az azóta bekövetkezett apátia és menekülés egyik friss eredménye a Dispatch is, amely szokatlan dolgokkal próbálkozik a videojátékos mezsgyén. Betekintő!

8 napja
14

Battlefield, horror és sci-fi – ez történt kedden

Benne: Battlefield REDSEC, The Florist, Darkwood 2, Routine, over the hill, Aphelion, UnGodly.

8 napja

EA Sports FC 26 - a Nintendo Switch 2 változat

Több kutatás is foglalkozott azzal, hogy melyik játék váltja ki a legtöbb káromkodást a játékosokból. Ebben a listában a Mario Kart és a Fif… akarom mondani az FC széria áll az első két helyen. A Switch 2 megjelenésével az új FC-játék lehetővé teszi, hogy a felgyülemlett frusztrációt a játékosok mindenféle módon kiélhessék ezen a platformon is.

9 napja
5

F2P Battlefield a láthatáron, mozgásban a Loulan – ez történt hétfőn

Továbbá: Descent of Lunaris, Retrace the Light, Two Point Museum, Incantation, Brotato,Vampire: The Masquerade – Bloodhunt.

9 napja
3

A felhasználói élmény érdekében cookie-kat használunk.