A Halo Infinite nagyon mozgatja a játékosok fantáziáját - részben azért, mert az Xbox platform talán legnagyobb franchise-áról van szó. Részben pedig azért, mert a cross-platform fejlesztés miatt az első játékból kapott képek nem igazán mutattak szintlépést a korábbi generációs címekhez képest.
Most a Digital Foundry esett neki a technical beta változatnak. Összegezzük az anyagukat.
A Halo Infinite Series X-en 4K/60FPS módot próbál hajkurászni, de kb 75%-os felbontáscsökkenést, és képrekonstrukciós technikákat fedeztek fel Richard Leadbetter-ék. Series S-en 1080p a célzott felbontás.
Series X-en 120 FPS is elérhető 1440p-1080p felbontás mellett, ugyanez S-en 900p-540p között valósul meg. Xbox One és XOX platformokon a performance és a quality mód nem működött egyelőre.
A Series kiadások nagyjából ugynaúgy néznek ki a felbontást leszámítva, sőt, még az XOX kiadás is hasonlóan fest, mint a Series X változat, szimplán csak a régi konzolokon visszavették a frame-k számát 30-ra. Az Xbox One alapgép kapja a legbutább változatot, ami 540p-ig skálázódik vissza, SSR, tesszeláció és egyes árnyékok nélkül.
Természetesen a PC verzió sem rossz, de ott is vannak még apróságok, amiket ki kell kalapálni, például a frame-ek megfelelő időzítésével lesz még dolga a fejlesztőknek.
A csapat majd háromnegyed órás elemzését a lenti ablakban tekinthetitek meg.