Odacsapott a digitális piactereknek a Hollow Knight: Silksong. A Team Cherry régóta várt metroidvaniaja a tegnapi nap során végre megjelent, a játékosok pedig annak rendje és módja szerint lecsaptak a folytatásra... vagyis csak tették volna, ugyanis az összes nagyobb store felület, így a Steam, a Nintendo eShop, a Microsoft és PlayStation Store is megbicsaklott a rajongók hadától, sokan a játék megvásárlásáig sem jutottak el. Szerencsére akadtak olyanok is, akiknek sikerült fejest ugraniuk Hornet kalandjába, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy a Steam az egy időben játszó játékosok száma az 500 ezret is meghaladta.

Jövő hónapban jön a Castle of Heart: Retold. A 7Levels oldalnézetes akció-platformerének bővített változata az előzetes tervek szerint még a nyáron megérkezett volna, a csapat azonban némi késéssel, csak október 3-án küldi a boltok polcaira az újrakiadást PC-n, PS5-ön, Xbox Series-en és Switch-en.
Áttekintőn a Dragon Quest I & II HD-2D Remake. A Square Enix egy újabb klasszikusát hozza el modernebb köntösben, az Artdink Corporationnél készülő újrakiadás pedig a legújabb kedvcsinálóban az új funkciókkal bővült harcrendszert is bemutatja. A remake páros október 30-án jelenik meg PC-re, PS5-re, Xbox Series-re Switch-re és Switch 2-re.
Bemutatkozott a Puzzle Quest: Immortal Edition. A 505 Games gondozásában szállítja az Infinity Plus 2 csapata a klasszikus puzzle játék újrakiadását, ami nem pusztán szép külsővel, de bővített tartalommal hozza el a Puzzle Questet a modern közönségnek. Az érkezésére sem kell sokat várni, szeptember 18-án fut be PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra, Xbox Series-re és Switch-re.
Átértékeli kiadói tevékenységét az IO Interactive. A dán stúdió még a tavalyi évben jelentette be, hogy a saját címeinek megjelentetésén túl kiadói babérokra is törne, a frissen megalapított IOI Partners pedig meg is találta első felkarolt címét... a Leslie Benzies (ex-Rockstar North elnök) nevével fémjelzett Build a Rocket Boy első játékát, a MindsEye-t. Azóta már ők is tudják, hogy ez nem volt a legjobb döntésük, olyannyira, hogy Hakan Abrak elnök szerint MindsEye katasztrofális premierje után elgondolkodnak azon, hogy a jövőben vállalkozzanak-e más csapatok játékainak megjelentetésére a saját címeiken túl.