A 343 Industries a megszokott Halo Waypoint blogbejegyzés helyett ezúttal egy közel félórás videóban foglalta össze az elmúlt hónap fejlesztéseit. A középpontba természetesen a technikai próbakörök tapasztalatai kerültek, amiből rengeteget tanult a csapat és a hónapokkal korábbi állapotokat tükröző verzió számos aspektusát módosították és javították azóta. Szóba került azonban az induláskor elérhető tartalom, valamint a várhatóan három havonta váltakozó későbbi szezonok is, ami néhány meglepő információt hozott magával.
“Sajnálatos módon ahhoz, hogy a csapat a határidőket be tudja tartani és egy minőségi élmény létrehozására fókuszálhasson meg kellett hoznunk a kooperatív kampány eltolásának rendkívül nehéz döntését. Ezen kívül úgy határoztunk, hogy a Forge szintén a megjelenés utáni tartalom része lesz.”Mondta el Joseph Staten kreatív rendező. A csúszás azonban nem feltétlenül tart majd sokáig. A kooperatív kalandozás például már a három hónappal később érkező második szezonra be lett tervezve, míg a minden eddiginél több lehetőséget biztosító Forge fél évvel később, a harmadik részeként debütálhat. A stúdió elmondása szerint a teljes első egy év tartalmi bővítéseinek tervét kidolgozták már.
A Halo Infinite továbbra sem kapott napra pontos megjelenési dátumot, de a tervek szerint valamikor 2021 év végén debütálhat Xbox Series X|S, Xbox One és PC platformokon.