A sajtó éppen tömve van a Halo Infinite-el, amióta megy a multiplayer, valamint amióta a single tartalomról is elszállt a teszt-embargó korlátozó mivolta.
A megjelenés előtti napon megjelent hírek között voltak azonban jók, kevésbé jók, és viccesek is.
Többen kiszúrták, hogy a kampány küldetésekkel probléma van - egyszerűen nem lehet igény szerint újrajátszani őket, ha ahhoz szottyanna kedvünk.
A 343 közben frissítette a kérdésre vonatkozó állapotot - vették az adást, és dátum nélkül, de ígéretet tettek arra, hogy ezt a lehetőséget valahogy belecsempészik a játékba.
Még akkor is, ha a nyitott világ miatt az újrajátszhatóság kérdését direkt vetették el. Ez sajnos azonban azzal is járt, hogy a maximalisták és acsihuszárok mindent újra kell hogy kezdjenek, ha valami küldetésből kihagytak valamit.
Közben a memehőssé avanzsált Craig, a brute easter egg-jeit is megtalálták a játékban. Ezek alapján Craigből közben rocksztár lett. A Greatest Hits albumát és a Zeta Halo turnéját is mókás találatok formájában lelték fel a szemfüles játékosok.
Idő közben a Digital Foundry is jól megvizsgálta a pixelnagyító alatt a különböző verziókat. A konzolos kampány technikáját ugyan pl. generációs lemaradásúnak ítélik meg (mondjuk egy RTX-es Metro Exodushoz képest), de a megoldások néhány furcsa apróságot leszámítva korrektnek ítéltetnek.
A PC változat kapcsán már nincsenek ilyen jó hírek. Bár a játék technikailag képes arra, hogy többet mutasson grafikában mondjuk, mint az Xbox kiadás, maga a teljesítmény nem túl jól optimalizált. Pláne egy hasonló cross-platform megjelenéshez, a Forza Horizon 5-höz képest. (Ezt magunk is érzékeltük a PC-s multi kapcsán.) A kód döcögős képfrissítésre képes erős vasakon is, és az engine nem igazán támogat olyan next-gen lehetőségeket sem PC-n, amit konzolon igen.
A Halo Infinite kampányról szóló kritikánkat itt olvashatjátok: KATT!