Az AI segítségével durvulhat tovább a GTA és a Counter Strike grafikája. Na meg még sok más játéké is.
Az Imagination Technologies egy olyan tanuló algoritmuson alapuló megoldáson dolgozik, ami megvadítja a játékok kinézetét utólag. A játékokból (például a GTA5-ből) érkező frame-eket egy shader pipeline-on átküldve, különböző kiindulási tanuló adatokat felhasználva lehet radikálisan átalakítani valós időben a játékok látványvilágát
A bemutatott Cityscapes és a Kitty megvalósítás is meglehetősen dögös eredményeket tudott produkálni, nem csak a GTA és a CS:GO, hanem a PUBG és a Project Cars látványvilágával.
A nagy teljesítményű, generatív shader-alapú megközelítés során, gépi tanulási technikákat valós idejű alkalmazásokhoz igazítja a rendszer, még erőforrás-korlátozott környezetben is, például beágyazott és mobil GPU-kon.
A rendszer lehetővé teszi egy célképkészlet megjelenésének hű reprodukálását kézi hangolás nélkül. A shader pipeline a céleszközön történő rendkívül hatékony végrehajtásra van optimalizálva, és időbeli szempontból stabil, a valós időnél gyorsabb eredményeket biztosít, amelyek minősége versenyképes számos neurális hálózat alapú módszerrel.
További információk: KATT!
És a preprint anyag az ínyenceknek: Arxiv.org