Több szempontból is nagy elvárásokkal nézett szembe az Immortals of Aveum fejlesztőcsapata, az Ascendat Studios, a jelek szerint pedig ezek egy részét nem sikerült teljesíteni. A néhány éve alakult stúdió első alkotása nem aratott osztatlan sikereket, ez pedig elvezetett a csapat elnökének, Bret Robbins friss közleményéhez, melyben arról számol be, hogy jelentős leépítés érinti a kaliforniai gárdát.
"Megszakad a szívünk, mert elválnak útjaink az Ascendant Studios barátaival és kollégáival - a csapatunk mintegy 45%-ával. Ez egy fájdalmasan nehéz, de szükséges döntés volt, amelyet nem könnyelműen hoztunk meg - mindazonáltal most, hogy az Immortals of Aveumot leszállítottuk, meg kell hoznunk ezt a változtatást. Minden lehetséges módon támogatjuk az érintetteket, beleértve az átfogó végkielégítési csomagokat és a munkaközvetítési támogatást, valamint a támogató szolgáltatásokat azoknak, akik maradnak" - olvasható Robbins közleményében.
Robbins a nyilatkozatában továbbá megköszöni a dolgozók munkáját, egyben büszkeségét is kifejezi azért, amit az Immortals-szal elértek, egyben arra bátorítja az ipar többi képviselőjét, hogy amennyiben tapasztalt Unreal Engine 5 fejlesztőkre van szükségük, ne legyenek restek kapcsolatba lépni velük.