Katt a továbbra, ha érdekel a listám és te is szeretbnéd leírni a tiedet .
Naszóval így kezdődik a TOP 20 , hogy :
- Alan Wake :
Miért ? :
Igaz annyira sokat még nem láttunk/tudunk erről a gameről , de az eddigiek alapján bűntetni fog, űber grafika , hatalmas bejárható kis város , olyan technikai megoldások , amiket eddig még nem láttunk (pl. a hurrikán ) , pscyho-thriller story (állítólag olyan lesz , mintha az SHt a Twin Peaks-el keresztezték volna , huhú ) és Max Payne szerű akció részek . Mi kel még ? Semmi , csak jelenjen már meg, meg mutassanak belőle valamit újra . Talán a GCn ? Lehet .
- Project Offset
Miért ? : Ez a játék nincs annyira a radar alatt , de aki látta róla az eddig kiadott trailereket , az tudja , hogy a grafika olyan lesz , amilyet még nem láttunk , meghát igen hangulatosnak is tűnik fantasy fps/rpg , nem sok van belőle én meg imádom a fantasyt , amúgy kb. ugyanaz a helyzet , mint az AWnél , nem tudni pontosan mikor jön , és rég láttuk őkelmét is , talán majd ez is felbukkan a GCn .
- Diablo 3 :
Miért ? : Nincs mit mondani , nézze meg mindenki a gameplay trailert aki eddig még nem tette volna meg , nagyon korrekt graf. , szuperül felépített pályák , ellenfelek garmadálya , akik mostmár igencsak változatosak is, űber hangulat , nagyon intenzív játékmenet áhh alig bírom kívárni a megjelenést , pedig még igencsak odébb van , talán 2010 vége .
- Gears of War 2 :
A GOW-ot anno sokan szídták , mert tartalmatlan volt , nem voltak benne megoldandó feladatok/ fizikai puzzlek , ezt a véleményt én is osztom részben , de a másik oldalon ott van a büntis grafika , jól eltalált sci-fi hangulat , folyamatos akció elég jól megszerkesztett pályákon (dizájn szempontjából mindenképpen) és a Brumackon való lovaglás se lesz egy utolsó dolog .
- Killzone 2 :
Miért ? : Nah ezért kölcsönkell kérjem haveromtól a PS3át , az a grafika vmi kegyetlen , azok a fényhatások , animációk , őrület ahogy a játék kinéz komolyan mondom , ráadásul nagyon intenzív , olyan mint a COD 4 a jövőben csak még vmivel jobb , igazi PS3as blockbuster , kár , hogy kevés ilyen van/lesz a gépre .
- Maffia 2 :
Miért? : Az első rész igazi remekmű volt , mind grafikailag , hangulatilag , küldetések felépítését tekintve , történetileg.... szóval mindenben, ha sikerül hozni ezt a szintet én már teljesen elégedett leszek .
- Final Fantasy 13 :
Miért ? : Ez az a JRPG sorozat , amit sztem még azok is ismernek , akik amúgy nem szeretik a stílust . Az új FF reméljük hozni fogja a sorozattól megaszokott szintet , harcrendszer érdekesnek igérkezik félig körökre osztott félig realtime , viszont a futurisztikus techno világa már most bejön , plusz a főszereplő csajszi is szimpatikus , ahogy szaltóból fejenállva lövöldöz .
- Heavy Rain :
Miért ? : Egy újabb játék , amiről rohadt keveset tudunk , az E3as techdemo nem volt rossz , de aki játszott a Farenheitel az tudja , hogy a fejlesztőknek sikerült újraértelmezni a modern kalandjáték fogalmát, reméljük sikerül ez nekik másodszorra is és akkor majd megint csak ámulhatunk .
9.. Mirror's Edge :
Miért ? : Mert érdekes maga a koncepció , Yamakashi játékban , szuper grafikával , reméljük a feladatok és a pályák is kellően változatosak lesznek , és nem fog unalmas ugrabugrálásba fulladni az egész .
- Fallout 3 :
Miért ? : Mert szeretjük az igényes RPG-ket meg a Behesdat is , ők csinálták az Obliviliont is ami nálam 2006 játéka volt és odaver a látvány meg a poszt apokaliptikus hangulat is.
- Silent Hill : Homecoming :
Miért ? : Nagy rajongója vagyok a sorozatnak és ezt igaz ,hogy nem a Konami japan csinálja meg nem is lesz olyan színvonlú , mint amilyenek az eddigiek voltak , de amiket láttam mostanában róla trailereket azok egész jók voltak és a storyja se tűnik rossznak ,szóval kivácsi leszek rá.
- Dead Space :
Miért ? : Horror rajongó vagyok , és ebben a játékban vannak jó 5letek (folyamatosan mutálódó szörnyek , antigravitáció ) a grafika is szép és a hangulat is rendben van , kicsit olyan , mint a Doom , ami sztem nagyon jó volt, hiába szídták páran .
- Litle Big Planet :
Miért ? : Mert aranyos és ötletes , egyedi , semmihez nem hasonlítható , reméljük kel majd benne sokat logikázni és a pályák is megfelelően változatosak lesznek benne .
- Crysis 2 :
Miért ? : Láttunk róla anno pár képet , de semmi több , igazából csak a grafikája miatt várom , meg kiváncsi leszek , hogy kiég-e az atomerőmű Pakson a NASA gépek miatt amivel majd a pc onlyk futtatják....25 fpsel :) .
- Resident Evil 5 :
Miért ? : Mert egy klasszikus sorozat következő része , amit imádok , bár eddig csak egy nextgen RE4-nek tűnik, de még így is igen impozáns darab , ráadásul Capcomék megmondták , hogy a falu csak az első helyszín , lesz itt még sok minden más is úgyhogy nem kell miatta aggódni ütni fog ez szép nagyot .
- Prince of Persia : Prodigy :
Miért ? : Tetszik az artstyle , megújult a játékmenet , és hozza a színvonalat . Reméljük a harcok azért nem fognak túlságosan háttérbe szorulni , mert az nem tenne jót neki.
- Operation Flashpoint 2 :
Miért ? : Nagyon élethű , Taktikai FPS és az egy is nagyon jó volt anno , csak ne legyen olyan bugos , mint az volt , mert akkor hetekig patchelgethetünk .
- Dragon Age : Origins
Miért ? : Bioware RPG , Bladur's Gate feeling , valószínűleg jó hosszú és tartalmas lesz és történetileg is ütni fog valószínűleg .
- Street fighter 4 :
Miért ? : Mert nagyon jól néz ki , nagyon hangulatos és benne van minden régi karakter , akiket szerettem , csak maga a harc lehetne gyorsabb .
- Brutal Legend :
Miért ? : Tim Schaffer új játéka , az ipse egy zseni , Grim Fandango Monkey Island sorozat valaki ? Reméljük ez is akkorát fog ütni , mint az említett játékok .
Nah ennyi egyenlőre , és most ha gondoljátok osszátok meg velem meg a többi olvasóval , hogy ti miket vártok a legjobban , jó lenne , ha olyan címeket írnátok , amiket már bejelentettek és tudunk róla már valamit , láttunk képeket , trailert esetleg , hogy legyen róla fogalmunk milyen is lesz az adott game .