Idáig csupa csalódás övezi körül számomra a GoW:J-et... Olyan változtatások ami miatt komolyan meggondolom h érdemes-e megvenni a játékot. Bár a kampány nagyon jónak tűnik, az Overrun mód is királynak látszik, ezeken jívűl csak a Free for All-t mutatták be, ami egyálltalán nem tetszik, sőt a Versus-os változások egyenest kiakasztanak!!..
Infók a Judgment MP-ben bekövetkező változásokról (aláhúzottak szerintem a negatívumok):
-Gyors gránát dobás van, azaz; LB megnyomásával gyors dobás, nyomva tartásával célzós dobás.
-Gránátok falra tapasztása megszűnik! Ellenségre még mindig lehet tapasztani (LB nyomva+B) sőt ha dobásnál eltaláljuk akkor is ráragad!
-Kezdéskor már alapból lesz mindenkinek gránátja
-Ink gránátnál nincs az h lebénul az ember egy helyen. Cserébe nagyobb lett a hatótávja és sebzése (elvileg nem tudunk átfutni rajta úgy h ne kerüljünk földre/haljunk meg)
-Világítanak az eldobott gránátok
-Kezdő fegyverek: Gnasher, Lancer, Retro Lancer, Marzka(Sniper) és a Klasszikus Hammerburst, plusz a Snub pisztoly (ez a kiosztás még változhat)
-Ha új fegyvert akarunk felvenni, a Snub-ra kell váltani és akkor tudjuk másodlagosnak felvenni (mert különbem lecserélnénk a már nálunk lévőt)
-Sawed-off (dupla csövű) shoti is lesz felvehetőként (még változhat), és most már két lövetű lesz
-Folytonosan lesz célkeresztünk, csak halványabban (kivéve fedezékben, olyankor eltűnik)
-Akár két emelet magasról is leugorhatunk mostantól..
-Lesznek felvehető boost-ok amik rövid ideig gyógyítanak meccs közben
-Játékmódonként eltérő pályák lesznek, azaz nem univerzális minden pálya
-Nincs megállító erő a játékban (ha lőnek gépfegyverrel, nem lassulsz le futás közben)
-Nincs DBNO azaz földre kerülés, hanem azonnali halál van
-Versus-ben megszűnik a Locust csapat, helyette piros és kék COG csapatok lesznek
-A Boompajzs mellé mostmár egy kézben használhatunk akár Lancer-t is Versusban
-Nincs többé aktív újratöltési bónusz, azaz nem lő erősebbet a fegyver, csak valóban az újratöltés gyorsul vele
-Ha belemegyünk egy eldobott fegyverbe, automatikusan megkapjuk a töltényt érte, nem kell "felvenni"
-Gnasher shoptival újra lehet tolni a Gears2-ből ismert ütök aztán egyből lövök taktikát amit angolul 2Piece-nek hívnak.
-Új fegyver a Booshka ami egy gránát vető. 3 gránát egy tárban, ha közvetlen találat akkor egyből robban, ha nem akkor 1-2mp után robban.
-Biztos karakter skinek: Kilo Squad tagjai, Marcus, Dom, Anya, Alex Brand, férfi és női Onyx Guard skin, és Tai is lesz dzsungel páncélban
-Pályákon lesznek interaktív részek, pl a Könyvtár pányán, titkos folyosó
-Lesznek bizonyos Epic Pontok (ezek neve még változhat) amit fel lehet használni, mint pl az adott meccsen dupla XP-t kapunk majd
Egy pár kép:
Ilyesmi lesz a Kék vs Piros csapat
A gránátokt Egyik a Stim grenade, ez tud gyógyítani, a másik a beacon grenade, ez megmutatja a közelben lévő ellent (mindkettő használatos lesz elviekben Versus módban)
Marzka sniper és Booshka gránátvető
Új Locust ellenség a Rager, Overrun-ban is hazsnálható lesz; alaból Breechshot-ot használ, vagy el tudja azt dobni és átalakulni ilyen tüskés Berserkerszerűvé
A Markza és a Breechshot; elvileg a Breechshot a Locustok a Markzából csinálják maguknak, mint látható, leveszik a távcsövet és hozzáadnak az alján egy pengét. A játékban a Breechshotnak kevesebbtöltény fér a tárjába és aerősebbett is lő