[DLC] Nioh 2: Darkness in the Capital

Nioh 2: Darkness in the Capital

ne5hVáradi Dániel2020.10.21. 10:00

A Team Ninja továbbra is mesterien ért ahhoz, hogy úgy emelje a kihívást és a játék tétjét, hogy közben legalább ennyire magas szinten tartja az érte járó jutalmat is, ezzel folyamatosan biztosítva, hogy megérje sokadik alkalommal is nekiveselkedni az ismerős ellenfeleknek és szembenézni a teljesen újakkal.

Nioh 2: Darkness in the Capital | Trailer

A Darkness in the Capital továbbviszi az első kiegészítővel megkezdett történeti szálat, vagyis ezúttal is a Heian-kor démonaival kell viaskodnunk, miközben a múlt ikonikus alakjai mellett az eddig látott legagresszívabb és -brutálisabb ellenfeleivel kell felvennünk a harcot. A dolgokat pedig csak fokozhatjuk, ha igénybe vesszük a játék egy új funkcióját.

A Team Ninja ismét gondolt azokra is, akik nem akarnak egyből fejest ugrani a DLC nyújtotta kihívásokba, helyette inkább felkészülnének az előttük álló új nehézségi szintre. Ehhez jöhet jól a Stone of Penance, mellyel passzívan növelhetjük a játékban található ellenfelek élet- és támadóerejét, ezáltal tesztelni, hogy mit is bírunk keményebb ellenállással szemben. A követ akkor is megéri használni, ha már befizettünk a DLC-re (sőt, akkor éri meg igazán), hiszen ilyenkor a működéséhez szükséges kiegészítő tárgyat a lehető legmagasabb szintre fejleszthetjük. Ez pedig csak azért lesz kulcsfontosságú, mert a harmadik NG+-ban már ezen tárgyaink is megkaphatják a különböző szettbónuszokat, ezáltal egy korábban sosem látott mélységet kapott a buildkészítés rendszere.

Mindezeken túl a fejlesztők - hallgatva a közösség visszajelzésére - azt is megoldották, hogy az új leosztások összeállításának alfája és ómegája ne a kovácsnál való végeláthatatlan gyártás legyen, hanem inkább a yokai rémek véget nem érő sorainak aprítása. Néhány új perknek köszönhetően ugyanis beállíthatjuk, hogy az ellenfelek az általunk is használt fegyvert és páncélt dobálják előszeretettel, így sokkal hasznosabban eltöltve az időnket, mintha a kovácsnak ömlesztenénk a különféle alapanyagokat, hogy ugyanazt a tárgyat tucatszor elkészítse. Ráadásul a legjobb perkek magasabb értékeket kapnak, ha harcok során szerezzük őket, vagyis még egy érv szól amellett, hogy ne a menüket bámulva töltsük el a játékra szánt időnket. Kicsit talán túl nagy lett a kontraszt az eddigi felálláshoz képest, de mindenképpen örömteli, hogy ezt meglépték.

A már bevettnek tekinthető szokás szerint ezúttal is kaptunk egy új fegyvertípust az aktuálisan elérhető legmagasabb nehézségi szint mellé, valamint nem hiányozhatnak a szintén megszokottnak számító új képességek és mozdulatok, melyek egy része azonnal elérhető, a többiért azonban a boss-okat kell többszöri alkalommal is elpáholnunk. Mindezeken túl természetesen az új szettek sem hiányozhatnak, melyek segítségével még tovább nő a változatosság, mellyel a karakterünket fejleszthetjük. A kötelezően megemelt szintlimitről már nem is beszélve, ráadásul mostantól már az egyes tulajdonságainkat is sokkal tovább erősíthetjük.

A megannyi újdonság mellé ezúttal is jutott némi újrahasznosítás, mely leginkább pályaelemekben, valamint néhány főellenfélben nyilvánul meg. A Team Ninja azonban gondoskodott róla, hogy ezek a régi visszatérők is kapjanak néhány új trükköt, valamint erősséget, így a veteránok számára is képesek meglepetést okozni. A teljesen új ellenfelek között pedig ezúttal is megtaláljuk azt a kényes egyensúlyt, ahogy a fejlesztők lavíroznak a hihetetlen élvezetes és a már-már szabályos szívatásnak tűnő vékony peremen a boss-ok között.

A Darkness in the Capital jó érzékkel viszi tovább az alapjáték és az első DLC által kitaposott úton a játékot, az újdonságok, változtatások és lehetőségek pedig csak előrevetítik, hogy az utolsó kiegészítővel a fejlesztők könnyű szerrel licitálhatnak rá még ezekre is. A fentiek fényében elképzelni is nehéz, mennyivel nyújthatna többet az Abyss visszatérése.

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Csendes nap - ez történt pénteken

Benne: Hyperfunk, Dragon Ball: Sparking! Zero, Stellar Blade, Sonic Racing: CrossWorlds.

1 napja
1

Hirogami

Színes papírokból, hajtogatás útján alkotott állatkák, szamurájok, sőt, teljes flóra és fauna. A Hirogami egy 3d akció-platformer, melynek legfőbb vonzereje a stílusos látványvilág. Mi kell még? Tesztünkből kiderül!

1 napja

The Rogue Prince of Persia

Herceg újra itt van velünk egy másabb, kompaktabb kalandban. Tesztlaborunkban a The Rouge Prince of Persia.

2 napja

Ninja Gaiden 4 demonstráció - ez történt csütörtökön

Továbbá: Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2, Tangerine Antarctic, Unyielder, Finding Paradise, Dying Light: The Beast.

2 napja
13

Próbakör és megjelenések - ez történt szerdán

Benne: Little Nightmares III, Lollipop Chainsaw RePOP, Alien: Rogue Incursion, Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, Arkheron, Blood of Mehran, Strange Antiquities.

3 napja
2

Arctic Awakening

Egy Északi-sarkvidéken játszódó narratív kaland, amelyet a Firewatch ihletett és amelyben terápiás robotpajtim is van? Tesztünk!

4 napja
3

Formula Legends

Egy nem hivatalos F1-játék, amely egyfajta szerelmes levél az autósport királykategóriája számára.

4 napja
7

PS5-újdonságok és naptárbővülés – ez történt kedden

Benne: The Lift, Ghost of Yotei, Wreckreation, Sopa - Tale of the Stolen Potato, PS5 rendszerfrissítés, Dispatch, Annapurna Interactive Direct, Valheim, Relooted.

4 napja
10

Game Pass: szeptember utolsó hetei

A Deep Rock Galactic: Survivor és a Frostpunk 2 konzolos premierje mellett Call of Duty: Black Ops 7 nyílt próbakör is érkezik.

5 napja
4

Hell is Us

A Hell is Us egy komor történet polgárháborúról és démonokról, mely minden hibája ellenére is hamar belopja magát az ember szívébe.

5 napja
3

1.0-s hétindítás – ez történt hétfőn

Benne: Palworld, RoboCop: Rogue City Collection, Detective Instinct: Farewell, My Beloved, Overthrown.

5 napja

Heti megjelenések

6 napja

Everybody's Golf Hot Shots

Hosszú ideje futó sorozat, bár a golf tematika miatt mindig egy szűkebb közönségnek szólt: az Everybody's Golf visszatért, a Hot Shots alcímmel pedig összeköti a keleti és nyugati névadást egy új epizód apopóján. Teszt.

6 napja
5

Gradius Origins Collection

8 napja
4

Egy Nintendo Direct - ez történt pénteken

Benne: The Super Mario Galaxy Movie, Mario Tennis Fever, Yoshi and the Mysterious Book, Mega Man Star Force: Legacy Collection, Hades II, Dragon Quest VII Reimagined, Virtual Boy, Metroid Prime 4: Beyond, Donkey Kong Bananza, Pokémon Pokopia, Fatal Frame II: Crimson Butterfly Remake.

8 napja
18

Drag & Drive

Guruló dollárok helyett most jöjjenek a guruló robotok akik kosárlabdáznak is. Egy biztos: valakinek nagyon elgurult a gyógyszere Kyoto-ban.

9 napja
10

PlayStation Game Catalog: szeptemberi érkezők

A WWE 2K25 és a Persona 5 Tactica mellé kiváló független fejlesztések érkeznek ebben a hónapban a kínálatba.

9 napja

Warner Bros. Discovery felvásárlás - ez történt csütörtökön

Továbbá: Awaken: Astral Blade, Knights of the Fall, Neon Inferno, Rain World.

9 napja
4

Kisebb címek debütálása - ez történt szerdán

Benne: Elden Ring Nightreign, Talaka, Sonic Racing: CrossWorlds, HyperYuki: Snowboard Syndicate, Nintedo Direct, Tossdown, GRIDbeat!.

2025.09.11.
1

DLC-k apró csokra - ez történt kedden

Benne: Digimon Story: Time Stranger, Towa and the Guardians of the Sacred Tree, Pacific Drive, Spark! Photon Blast, Destiny 2, Panzer Dragoon II Zwei: Remake.

2025.09.10.
2