[DLC] Nioh 2: Darkness in the Capital

Nioh 2: Darkness in the Capital

ne5hVáradi Dániel2020.10.21. 10:00

A Team Ninja továbbra is mesterien ért ahhoz, hogy úgy emelje a kihívást és a játék tétjét, hogy közben legalább ennyire magas szinten tartja az érte járó jutalmat is, ezzel folyamatosan biztosítva, hogy megérje sokadik alkalommal is nekiveselkedni az ismerős ellenfeleknek és szembenézni a teljesen újakkal.

Nioh 2: Darkness in the Capital | Trailer

A Darkness in the Capital továbbviszi az első kiegészítővel megkezdett történeti szálat, vagyis ezúttal is a Heian-kor démonaival kell viaskodnunk, miközben a múlt ikonikus alakjai mellett az eddig látott legagresszívabb és -brutálisabb ellenfeleivel kell felvennünk a harcot. A dolgokat pedig csak fokozhatjuk, ha igénybe vesszük a játék egy új funkcióját.

A Team Ninja ismét gondolt azokra is, akik nem akarnak egyből fejest ugrani a DLC nyújtotta kihívásokba, helyette inkább felkészülnének az előttük álló új nehézségi szintre. Ehhez jöhet jól a Stone of Penance, mellyel passzívan növelhetjük a játékban található ellenfelek élet- és támadóerejét, ezáltal tesztelni, hogy mit is bírunk keményebb ellenállással szemben. A követ akkor is megéri használni, ha már befizettünk a DLC-re (sőt, akkor éri meg igazán), hiszen ilyenkor a működéséhez szükséges kiegészítő tárgyat a lehető legmagasabb szintre fejleszthetjük. Ez pedig csak azért lesz kulcsfontosságú, mert a harmadik NG+-ban már ezen tárgyaink is megkaphatják a különböző szettbónuszokat, ezáltal egy korábban sosem látott mélységet kapott a buildkészítés rendszere.

Mindezeken túl a fejlesztők - hallgatva a közösség visszajelzésére - azt is megoldották, hogy az új leosztások összeállításának alfája és ómegája ne a kovácsnál való végeláthatatlan gyártás legyen, hanem inkább a yokai rémek véget nem érő sorainak aprítása. Néhány új perknek köszönhetően ugyanis beállíthatjuk, hogy az ellenfelek az általunk is használt fegyvert és páncélt dobálják előszeretettel, így sokkal hasznosabban eltöltve az időnket, mintha a kovácsnak ömlesztenénk a különféle alapanyagokat, hogy ugyanazt a tárgyat tucatszor elkészítse. Ráadásul a legjobb perkek magasabb értékeket kapnak, ha harcok során szerezzük őket, vagyis még egy érv szól amellett, hogy ne a menüket bámulva töltsük el a játékra szánt időnket. Kicsit talán túl nagy lett a kontraszt az eddigi felálláshoz képest, de mindenképpen örömteli, hogy ezt meglépték.

A már bevettnek tekinthető szokás szerint ezúttal is kaptunk egy új fegyvertípust az aktuálisan elérhető legmagasabb nehézségi szint mellé, valamint nem hiányozhatnak a szintén megszokottnak számító új képességek és mozdulatok, melyek egy része azonnal elérhető, a többiért azonban a boss-okat kell többszöri alkalommal is elpáholnunk. Mindezeken túl természetesen az új szettek sem hiányozhatnak, melyek segítségével még tovább nő a változatosság, mellyel a karakterünket fejleszthetjük. A kötelezően megemelt szintlimitről már nem is beszélve, ráadásul mostantól már az egyes tulajdonságainkat is sokkal tovább erősíthetjük.

A megannyi újdonság mellé ezúttal is jutott némi újrahasznosítás, mely leginkább pályaelemekben, valamint néhány főellenfélben nyilvánul meg. A Team Ninja azonban gondoskodott róla, hogy ezek a régi visszatérők is kapjanak néhány új trükköt, valamint erősséget, így a veteránok számára is képesek meglepetést okozni. A teljesen új ellenfelek között pedig ezúttal is megtaláljuk azt a kényes egyensúlyt, ahogy a fejlesztők lavíroznak a hihetetlen élvezetes és a már-már szabályos szívatásnak tűnő vékony peremen a boss-ok között.

A Darkness in the Capital jó érzékkel viszi tovább az alapjáték és az első DLC által kitaposott úton a játékot, az újdonságok, változtatások és lehetőségek pedig csak előrevetítik, hogy az utolsó kiegészítővel a fejlesztők könnyű szerrel licitálhatnak rá még ezekre is. A fentiek fényében elképzelni is nehéz, mennyivel nyújthatna többet az Abyss visszatérése.

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Game Pass: mozgolódás május második felében

A tavalyi év egyik legkiválóbb alkotása volt a Metaphor ReFantazio, de mellette több premier cím is érkezik a szolgáltatásba.

4 perce

Jön a Hellblade II PS5-verziója, új Rayman a láthatáron – ez történt szerdán

Továbbá: PlayStation Stars, Castle of Heart: Retold, Transport Fever 3, Critical Shift, Mukti, Fruitbus, Somber Echoes.

3 órája
7

Helldivers 2 frissítés, mozgásban a Syberia Remastered – ez történt kedden

Továbbá: Doom: The Dark Ages, The Wandering Village, tinyBuild Connect, to a T.

1 napja
26

Onimusha 2: Samurai's Destiny

Néhány héttel ezelőtt publikált előzetesünkből már megtudhattátok, miben több az Onimusha 2: Samurai’s Destiny újrakiadása, mint a 2002-es eredeti, így az objektív köröket már letudtuk. Most azonban eljött a teszt ideje.

1 napja
5

Commandos: Origins

A Commandos az ezredforduó környékén megért még két-három részt, expanziót, mellékágat, klónt... Aztán a műfaj visszaszorult a fősodorból, és mára alig pár képviselő maradt. Most itt a lehetőség, hogy a kommandósok visszatérjenek és újra hódítsanak! Teszt!

1 napja
9

Syberia Remastered bejelentés, Gamescomra megy a Nintendo – ez történt hétfőn

Továbbá: Anno 117: Pax Romana, Chrono Odyssey, Missile Command Delta.

2 napja
1

Ian Livingstone - A Gyíkkirály szigete

Folytatjuk a magyar nyelven megjelenő lapozgatós könyveket bemutató sorozatunkat egy újabb darabbal, "A Gyíkkirály szigetével" Ian Livingstone-tól.

2 napja
6

Heti megjelenések

3 napja
6

Bionic Bay

Emlékszünk még azokra a pixelpontos, fluid, böngészős platformerekre, amelyekben mindig elakadtunk? Ha eddig hiányérzetünk volt ezzel kapcsolatban ne keseregjünk tovább: a Bionic Bay rövid formátumban újra visszahozza a forma legjobb emlékeit.

5 napja
1

Switch 2 frissítések, Jade Raymond távozik – ez történt pénteken

Továbbá: Call of Duty: Warzone Mobile, Killer Instinct Gold, Warhammer 40,000: Speed Freeks.

5 napja
2

Stellar Blade PC-megjelenés, Kingdom Hearts IV életjelek – ez történt csütörtökön

Továbbá: Lost in Random: The Eternal Die, No Heroes Here, Future Games Show, Copycat, Locomoto.

6 napja
2

TGS 2025: idén szeptember végén

Lasssan ünnepelnünk kell a dedikált játékos expókat: TGS szerencsére idén is lesz, és kiderült, hogy hol és mikor.

6 napja
5

Kiadói tervek - ez történt szerdán

Benne: Square Enix, Blades of Fire, DreadOut 3, DreadOut Remastered Collection, S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy – Enhanced Edition, Ubisoft, PlayStation.

7 napja
20

Capcom Fighting Collection 2

A Capcom Fighting Collection 2 most nyolc újabb ikonikus címet hozott el felújítva, újgenerációs konzolokra optimalizálva. Megtalálhatók benne ikonikus 2D-s verekedős játékok, háromdimenziós különlegességek, crossover címek, és kevésbé ismert kuriózumok is.

7 napja
4

Megint leépít a Microsoft - ez történt kedden

Továbbá: The Sinking City Remastered, Marvel 1943: Rise of Hydra, Fallout, Capcom.

8 napja
10

Stellar Blade PC-n, bezárhat a Moon Studios - ez történt hétfőn

Továbbá: Blades of Fire, FBC: Firebreak, Dragon is Dead.

9 napja
22

Doom: The Dark Ages

Szerencsére a Mars-Föld-Pokol háromszögből már az előző epizódban is kizoomoltunk, a Doom háttérvilága így lényegesen gazdagabb és karakteresebb dark fantasy rémálommá bővült. Lássuk, mit hoznak a Sötét Korok!

2025.05.12.
34

Heti megjelenések

2025.05.12.
5

Aranyon a Death Stranding 2, Doom: The Dark Ages launch trailer – ez történt pénteken

Továbbá: The First Berserker: Khazan, Dragon Ball Z: Kakarot, Risk of Rain 2, Sir Whoopass: Immortal Death, Killing Floor III.

2025.05.10.
5

Fatal Fury: City of the Wolves

Huszonhat év dühe kellett ahhoz, hogy a patinás SNK verekedős széria feltámadjon hamvaiból. Megérkezett a Fatal Fury: City of the Wolves és pusztítóbb, mint valaha!

2025.05.09.
13