Nioh 2: Darkness in the Capital

ne5hVáradi Dániel2020.10.21. 10:00

A Team Ninja továbbra is mesterien ért ahhoz, hogy úgy emelje a kihívást és a játék tétjét, hogy közben legalább ennyire magas szinten tartja az érte járó jutalmat is, ezzel folyamatosan biztosítva, hogy megérje sokadik alkalommal is nekiveselkedni az ismerős ellenfeleknek és szembenézni a teljesen újakkal.

Nioh 2: Darkness in the Capital | Trailer

A Darkness in the Capital továbbviszi az első kiegészítővel megkezdett történeti szálat, vagyis ezúttal is a Heian-kor démonaival kell viaskodnunk, miközben a múlt ikonikus alakjai mellett az eddig látott legagresszívabb és -brutálisabb ellenfeleivel kell felvennünk a harcot. A dolgokat pedig csak fokozhatjuk, ha igénybe vesszük a játék egy új funkcióját.

A Team Ninja ismét gondolt azokra is, akik nem akarnak egyből fejest ugrani a DLC nyújtotta kihívásokba, helyette inkább felkészülnének az előttük álló új nehézségi szintre. Ehhez jöhet jól a Stone of Penance, mellyel passzívan növelhetjük a játékban található ellenfelek élet- és támadóerejét, ezáltal tesztelni, hogy mit is bírunk keményebb ellenállással szemben. A követ akkor is megéri használni, ha már befizettünk a DLC-re (sőt, akkor éri meg igazán), hiszen ilyenkor a működéséhez szükséges kiegészítő tárgyat a lehető legmagasabb szintre fejleszthetjük. Ez pedig csak azért lesz kulcsfontosságú, mert a harmadik NG+-ban már ezen tárgyaink is megkaphatják a különböző szettbónuszokat, ezáltal egy korábban sosem látott mélységet kapott a buildkészítés rendszere.

Mindezeken túl a fejlesztők - hallgatva a közösség visszajelzésére - azt is megoldották, hogy az új leosztások összeállításának alfája és ómegája ne a kovácsnál való végeláthatatlan gyártás legyen, hanem inkább a yokai rémek véget nem érő sorainak aprítása. Néhány új perknek köszönhetően ugyanis beállíthatjuk, hogy az ellenfelek az általunk is használt fegyvert és páncélt dobálják előszeretettel, így sokkal hasznosabban eltöltve az időnket, mintha a kovácsnak ömlesztenénk a különféle alapanyagokat, hogy ugyanazt a tárgyat tucatszor elkészítse. Ráadásul a legjobb perkek magasabb értékeket kapnak, ha harcok során szerezzük őket, vagyis még egy érv szól amellett, hogy ne a menüket bámulva töltsük el a játékra szánt időnket. Kicsit talán túl nagy lett a kontraszt az eddigi felálláshoz képest, de mindenképpen örömteli, hogy ezt meglépték.

A már bevettnek tekinthető szokás szerint ezúttal is kaptunk egy új fegyvertípust az aktuálisan elérhető legmagasabb nehézségi szint mellé, valamint nem hiányozhatnak a szintén megszokottnak számító új képességek és mozdulatok, melyek egy része azonnal elérhető, a többiért azonban a boss-okat kell többszöri alkalommal is elpáholnunk. Mindezeken túl természetesen az új szettek sem hiányozhatnak, melyek segítségével még tovább nő a változatosság, mellyel a karakterünket fejleszthetjük. A kötelezően megemelt szintlimitről már nem is beszélve, ráadásul mostantól már az egyes tulajdonságainkat is sokkal tovább erősíthetjük.

A megannyi újdonság mellé ezúttal is jutott némi újrahasznosítás, mely leginkább pályaelemekben, valamint néhány főellenfélben nyilvánul meg. A Team Ninja azonban gondoskodott róla, hogy ezek a régi visszatérők is kapjanak néhány új trükköt, valamint erősséget, így a veteránok számára is képesek meglepetést okozni. A teljesen új ellenfelek között pedig ezúttal is megtaláljuk azt a kényes egyensúlyt, ahogy a fejlesztők lavíroznak a hihetetlen élvezetes és a már-már szabályos szívatásnak tűnő vékony peremen a boss-ok között.

A Darkness in the Capital jó érzékkel viszi tovább az alapjáték és az első DLC által kitaposott úton a játékot, az újdonságok, változtatások és lehetőségek pedig csak előrevetítik, hogy az utolsó kiegészítővel a fejlesztők könnyű szerrel licitálhatnak rá még ezekre is. A fentiek fényében elképzelni is nehéz, mennyivel nyújthatna többet az Abyss visszatérése.

Astrologaster

Kigyógyult a pestisből, olvas a csillagokból, csodafőzetei gyógyítják az összes betegséget is, most pedig orvosi címre vágyik. A XVI-ik században élt Simon Forman helyett most a játékos dönthet az összes páciense sorsáról - szegény, szerencsétlen lelkek!

17 órája

Halo Infinite: a Spartan új ruhája

Gőzerővel folyik a munka Joseph Staten irányításával. Master Chief következő kalandja ma már teljesen más arcát mutatja.

1 napja
12

Star Wars Pinball: irány a VR!

Mando fejére is VR sisak kerül! Nyolc asztal, köztük két teljesen új leosztás, három fő platform - komoly csomaggal készül a Zen Studios.

1 napja
4

Idén tutira jön a Tormented Souls

A PQube horror játéka idén már minden bizonnyal megjelenik - nextgen és fizikai kiadásokat is kap az indie Resi-Silent HIll követő!

1 napja
2

Space Otter Charlie: hódító űrvidrák

Márciusban a kvantumfizika és az űrakciózás határait egy DOS-os időket idéző kabalfigura, Space Otter Charlie fogja feszegetni.

1 napja

PS Plus: a márciusi kínálat

Ezúttal négy címmel gazdagítja az előfizetőket a Sony. A négy cím között pedig bomba robban, visszafojtott rengéshullámmal.

1 napja
14

Átalakul a Japan Studio

Az Astro kalandokért felelős Team ASOBI lesz a japán részleg középpontja. A támogató csapatokat átmozgatják.

1 napja
1

Mortal Shell: Enhanced Edition bejelentés

4K. 60 FPS. Feljavított textúrák. Kell még indok arra, hogy ismét magadra öltsd egy nagy harcos elesett tetemét?

1 napja

Ghosts ‘n Goblins Resurrection

A Nintendo hibridje nyitotta fel Arthur lovag sírját 35 év elteltével. A páncél újként csillog, a kérdés, hogy mennyire bűzlik.

1 napja

Bomb Rush Cyberfunk: csak 2022-ben!

A Jet Set Radio szellemi örököse csak jövőre érkezhet, akkor viszont már úgy néz ki konzolokra is begurul!

1 napja
3

Narita Boy: megjelenési dátum

A '80-as évek varázslatos Digitális Királysága egy kedves szerelmi történetet és narratív-központú játékmenetet ígér.

2 napja
2

The Nioh Collection

A Team Ninja hack ’n’ slash öröksége finoman fonódik össze a soulslike formula által elindított újhullámos akció-szerepjáték elemekkel. A kollekció így őrzi meg az utókornak.

2 napja
7

Hot Wheels Unleashed: gyermeki lelkülettel

A Hot Wheels márkanév a Milestone versenyjáték-iparos talján csapattal fonódik össze az új bejelentésben. Trailert is tudunk mutatni.

2 napja
2

Kena: Bridge of Spirits megjelenés!

Három percen keresztül igyekszik elvarázsolni az Ember Lab mesés kalandja, majd a végén bedob egy dátumot is az utolsó képkockákra.

2 napja
14

Returnal: gameplay bemutató

A Housemarque három percben igyekszik összefoglalni álomprojektjének alapjait. Új irányvonal, a régi alapokra építve. Prémium kategóriában.

2 napja
6

Final Fantasy VII R Intergrade: bejelentés

Kiegészítő tartalommal karöltve érkezik a tavalyi év egyik legkiemelkedőbb szerepjáték élményének újgenerációs változata. Yuffie beköszön!

2 napja
12

Deathloop: Deja Vu trailer

Mintha láttuk volna már ezt valahol? Az Arkane Lyon csapata viszont ügyesen keveri újra az elemeket ahhoz, hogy ismét valami egyedit kapjunk.

2 napja

Oddworld: Soulstorm megjelenés!

A PlayStation Plus előfizetők egyik áprilisi játékaként debütál majd hamarosan Abe legújabb szökése. Újabb részletes bemutatót is kaptunk.

2 napja
6

Solar Ash: gameplay bemutató

A Hyper Light Drifter alkotói kilépnek a harmadik dimenzióba és egy nagyszabású akció-platformer kalandra csábítanak még az idei évben.

2 napja

SIFU: bejelentés

Az Absolver fejlesztőinek következő projektje sem távolodik el a keleti kultúrától. A kung-fu harcos bosszútörténete pofonokban gazdagnak ígérkezik.

2 napja
4