[Teszt] Singularity

Singularity

dragCsető Zsolt2010.07.06. 07:30

Mindig jó érzés egy olyan játékkal találkozni, amely képes eredményesen szembeszállni napjaink gaming trendjeivel. A Singularity pontosan ezt teszi. Na nem arról van szó, hogy mostantól a Raven Software fejlesztésére kell etalonként tekinteni, hiszen nincs itt semmiféle revolúció, vagy innováció, egész egyszerűen csak arról, hogy a Singularity annak ellenére is képes abszolút élvezetes és szórakoztató játékélményt biztosítani, hogy kicsit olyan, mintha a generáció korai szakaszából ugrott volna közénk.

A Singularity-ben nincs regenerálódás, sem fedezékrendszer, hiába keressük benne az epikus szkripthalmazokat, és még a pályadizájn is kissé folyosószerűnek tűnhet első blikkre. Hogy lesz ebből élvezetes játék? A kulcsszó: Time Manipulation Device. Egy szovjet fejlesztésű ördögi készülék, aminek kifejlesztése egy rejtélyes incidensbe - nevezzük Szingularitásnak - torkollott a Kamcsatka melletti Katorga-12 elnevezésű szigeten a hidegháború hajnalán. Ötvenöt évvel később mi leszünk azok, akik a kezünkre húzhatjuk majd: Nate Renko egy Black Ops küldetés túlélőjeként kap lehetőséget arra, hogy belepillantson a Katorga-12 múltjába. Nem csak képletesen.

A TMD fantasztikus találmány, amely a negyedik dimenzió hathatós birizgálásával természetfeletti erőket ad a kezünkbe - szó szerint. Olyannyira igaz ez, hogy a ránk támadó fegyveres erők sokkal inkább ettől, mintsem hagyományos arzenálunktól fognak tartani: a katonákat egyetlen gombnyomással előre-, illetve visszaküldhetjük az időben. Ne tessék naív gondolatokat dédelgetni, az említett tevékenység nem azt takarja, hogy vidám kalandra küldjük őket a tér-idő kontinuum valamelyik másik pontjára: végeredményként csak egy marék hamu, illetve egy degenerált mutáns kreatúra fog maradni belőlük. Így van, meglehetősen brutális - a Singularity egy ilyen játék.

Sok minden mást is tud még a TMD: többek között tárgyakat lebegtetni. A készülék ezen funkciója szintén nagy segítségünkre van a harcok során, hiszen ezáltal kiragadhatjuk például az egyébként elpusztíthatatlan pajzsot az ellenfeleink kezéből, vagy ami még jobb, elkaphatjuk a felénk küldött gránátokat és rakétákat, és ügyesen visszaküldhetjük őket a feladójukhoz. Előszeretettel dobálózhatunk emellett a tereptárgyakkal is - a különféle gyúlékony és robbanékony tartályok például képesek erőteljesen megcsócsálni az emberi szövetet -, a közel kerülőket pedig pusztító lökéshullámmal tarthatjuk távol magunktól. Hatalom ez, nagybetűs Hatalom.

Még mindig TMD, a kütyü ugyanis amellett, hogy egy elképesztően ízletes és vastag réteget ken a fegyveres harc tetejére, még továbbjutásunkban is nagy segítséget nyújt. A Singularity a jelenre és a múltra, 2010-re és 1955-re épít, és gyakran hajít elénk olyan tárgyakat és berendezéseket, amelyeknek az adott állapotukban nem vesszük túl sok hasznát. A probléma megoldásához szerencsére nem kell átugranunk a másik évezredbe - bár bőséges látogatást fogunk tenni mindkettőben -, hiszen itt is egyetlen gombnyomással elővarázsolhatjuk az adott objektum korábbi, illetve későbbi állapotát. Egy leomlott lépcső, vagy egy elromlott kapcsoló? Egyik sem akadály!

A Raven csapata ügyesen beleintegrálta a készüléket a történetmesélésbe is, a háttértörténet és a katasztrófát megelőző események felgöngyölítése ugyanis a játékosra marad. Barangolásunk alatt számtalan jegyzetre, vázlatra, feliratra és hangfelvételre bukkanunk, melyeket gyakran át kell rántanunk a szomszédos idősíkból, így aki nem csak végigrohanni szeretne a Singularity-n, hanem a Katorga-12 történetére is kíváncsi, az alaposan belemerülhet a játékba ezeknek az apróságoknak köszönhetően.

Van az akciójátékoknak egy olyan tulajdonsága, amely döntően befolyásolja az élvezeti faktort, ez pedig nem más, mint a tempó. És lám, a Singularity is pont emiatt lett annyira jó: mint azt korábban említettem, szigorúan a "magot" vizsgálva a Raven alkotása nehezen rakható bármelyik aktuális vetélytárs mellé, és az első fél óra alapján akár még fantáziátlan folyosó-shooternek is tűnhet, ám a fejlesztők egy olyan eseménysoron, olyan szituációkon és olyan helyszíneken rángatnak keresztül bennünket, aminek a végén tényleg csak elismerő bólogatás lehet a lelkiismeretes válasz. Változatos, izgalmas, és cseppet sem válik unalmassá.

Az imént említett dolgokról a fegyverarzenál is gondoskodik, ami azért természetesen jelen van a TMD mellett. A felhozatalban minden megtalálható, aminek egy magára valamit is adó FPS-ben helye van, megspékelve néhány kreatívabb példánnyal: a nagy kedvenc bizonyára mindenkinél az irányítható és szuperhalálos lövedékekkel operáló Seeker lesz. A repertoár mindegyik tagja remekül használható egyébként, köszönhető többek között a növelhető tűzerőnek, tárkapacitásnak és újratöltési sebességnek, és ha már fejlesztések: a TMD, illetve rajta keresztül maga a karakterünk is erősíthető, így van mibe fektetni a fizetőeszközként működő E99 pakkokat.

Kár lenne tagadni, hogy a dícséretesen kimunkált alapok mellett azért vannak jó esetben is csak közepes jelzővel illethető dolgai is a Singularity-nek. A látvány például mindenképpen ilyen: a játék alatt dolgozó Unreal technológia kissé már megkopottnak hat, és egyetlen, a játék közepén bedobott monumentális szekvenciát leszámítva nem is igazán alkalmas arra, hogy szájtátásra bírja a játékost. Ez pedig nagy kár: a játékmenet még szebben ragyoghatna, ha első osztályú külcsín párosulna mellé. A karakterdizájnt illetően sem parádéztak a fejlesztők: mind a katonák (akik egyébként rettentő bután viselkednek), mind pedig a mutánsok úgy néznek ki, mintha valamiféle random ellenfél-generátor pottyantotta volna ki magából őket.

Érdekes eset a sztori is. Magával a történettel nincs gond, már csak a fentebb már említett háttér miatt sem, és mint minden időutazós kalandban, itt sem marad el a Végső Csavar, ám a karakterek már legalább egy kategóriával alsóbb ligából érkeztek. Az átlagos szintet épp hogy csak megütő szinkron még elfogadható (ilyenkor fájó a felirat hiánya), a baj inkább a szereplőkkel van, akiknek egész egyszerűen nincs kellően nagy súlyuk. És itt most főleg a főhősre gondolok, aki egyébként elegáns némasággal abszolválja a kalandot, és csak a sztori legeslegvégére jut el odáig, hogy a játékos valamelyest azonosulni tudjon vele. Hol van ez a csendes protagonisták királyához, Gordon Freemanhez képest?


A MULTIPLAYER

A Singularity esetében a többjátékos móka egyértelműen másodlagos lehetőség csupán, ami a mennyiségen is látszódik, hiszen mindössze két játékmód áll rendelkezésünkre az online csatározások során: a Creatures vs. Soldiers lényegében egy Team Deathmatch módot takar, az Extermination pedig egy objektívás támadó-védekező variáns. A mennyiséggel ellentétben a minőség szerencsére teljesen rendben van, és némi plusz mélységet nyújt a multinak az, hogy nem csak a két oldal (emberek és szörnyek) szolgáltatják a változatosságot, hanem különféle kasztok és perkek is vannak, melyek egyébként a kezdetektől fogva elérhetők.

A hercegnő egy másik kastélyban van. Elnézést, elkalandoztam egy kicsit - csak elgondolkoztam azon, hogy mikor játszhattunk utoljára igazán jó időmanipulálós játékkal, és eszembe jutott, hogy a Braid mennyire mély jelentéssel volt képes megtölteni az egyik leghíresebb mondatot, ami valaha videojátékban elhangzott. Na, a Singularity ilyet biztos nem tesz: nem értelmezi újra az FPS-eket, nem duzzad szét az innovációtól, nincs benne érzelmi töltet. És az az igazán jó benne, hogy ezt tökéletesen tudja magáról: a Raven játéka csak egy klasszikus FPS akar lenni, egy-két remek ötlettel. Semmi több.

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

Sniper Elite 5

Karl, a komor mesterlövész ezúttal Normandiába látogat, távoli, ólom-alapú agyműtétek végrehajtása céljából - és páciensek is akadnak bőven!

19 órája

Firegirl DX

Minden gyerek viszonylag korán megtudja, hogy a tűzzel nem szabad játszani - ennek ellenére mindig sikerül összehozni egy kis munkát a tűzoltóknak. Háztűznézőbe mentünk a tűzoltóságra és *tüzetesen* átvizsgáltuk a lánglovag(iná)k mindennapjait.

1 napja
1

Az EA sikeresen beintett a single player játékoknak a Twitteren

Egy mémet akartak meglovagolni, de végül a visszájára sült el az egész.

2 napja
25

Jönnek a F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch dobozos változatai

Most pedig már azt is tudni, hogy pontosan mikor.

2 napja
7

Így készül az új Skate

Ténylegesen még korai lenne megmutatni a játékot, egy rövidke fejlesztői naplóval azonban előrukkolt az EA és a Full Circle.

2 napja
2

Zorro The Chronicles

3 napja
10

PlayStation Plus: a július havi játékok

Kompetitív lövöldözés, klasszikus figurákat mozgató ugrabugra és rettegés egy antológia első darabjával. Ez várj a PlayStation Plus előfizetőket!

4 napja
9

Games with Gold: a júliusi négyes

Felfedezés. Feladványok. Forgalmas vidámparkok és félelmetes katakombák. Ez várja az Xbox Live GOLD és Game Pass Ultimate előfizetőket!

4 napja
8

A Sony az INZONE márkanévvel lép be a PC perifériák világába

Természetesen a cél a gamerek kiszolgálása.

4 napja
30

Klasszikus Sonic világok is villannak az új Sonic Frontiers trailerben

Úgy látszik nem csak a melankolikus központi világban fogunk kalandozni.

4 napja
2

Klasszikus Pac Man játék tér vissza a PlayStation korszakból

Teljes újraátdolgozás formájában.

4 napja
4

Switch-verziót kap a NieR: Automata

Exkluzív tartalmak is lesznek a hordozható változatban, amely idén októberben fog megjelenni.

5 napja
4

Bemutatkozott a Return to Monkey Island játékmenete

Switch-re is megjelenik a nagy múltú kalandjátéksorozat visszatérő epizódja.

5 napja
4

Jövőre visszatér Mega Man

A Battle Network sorozat gyűjteményes kiadása formájában.

5 napja
1

Kilenc játékkal készül a gamescomra a THQ Nordic

Ezek közül négyet még be sem jelentettek.

5 napja
7

Év végén jöhet a Metroid Prime remaster

Jeff Grubb osztott meg új részleteket a régóta pletykált újrázásról.

5 napja
7

Bemutatkozott a Smurfs Kart

Idén sem maradunk Hupikék törpikék feldolgozás nélkül: ezúttal egy gokartjáték érkezik, méghozzá Nintendo Switch-re.

5 napja
5

Kiszivárgott az új Mario + Rabbids megjelenési dátuma

A Ubisoft Store-ban bukkant fel az októberi premierdátum, melyet várhatóan a mai napon fognak megerősíteni.

5 napja
6

MSI GF66 gamer notebook - Katana a karmaink közt

A szerkesztőségben járt az MSI gamer noti felhozatalának egyik friss darabja, ami bitang erős i7 processzorával és GeForce RTX 3050 GPU chipjével bizony elég agilis résztvevője a piaci vagdalkozásnak. Elő a Katanával, lássuk, mennyire hasít a pengéje!

6 napja
3

Nintendo Direct: Partner Showcase

A külsős fejlesztők játékaira koncentrál a Nintendo következő mini-műsora. Megközelítőleg 25 percnyi anyagra számíthatunk.

6 napja
9

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