[2011] Az év legjobb játékai: 10-1

Az év legjobb játékai: 10-1

Gamer3652011.12.31. 11:00

Elérkezett a nagy finálé: a két hétig tartó voksolás és visszaszámlálás után végre lerántjuk a leplet - íme az a tíz cím, amely szerintetek az idei évben a legmeghatározóbb volt, köztük az Év Játékával. Az eredményhirdetést szokás szerint most is a ti hosszászólásaitokkal díszítettük.

*Visceral Games / 360, PS3, PC / Szerintünk: *****9 pont

Nem csak a játék pazar, de arra is rá kellett jönnöm, hogy ez a kedvenc franchise-om a generációban. A világ, amit teremtettek hátborzongató, részletes és teljesen magával ragad. (Untchbl)

Isaac Clarke tor-Túrája folytatódik. Sprawl-on minden sarkon új élmény vár, de a régi ismerősökkel sem felhőtlen a találkozás. (sketch)

A Visceral Games-nél kitettek magukért, a környezet elképesztő, a történet az első rész szintjén van, bár az a multi nem kellett volna... Ám Isaac megtanult beszélni, ami még inkább szerethetővé teszi a programot. Lehengerlő folytatás. (uhrindam)

Az első rész nekem nem tetszett, a második viszont annál inkább! Bár túl félelmetesnek nem tartom, a hangulata nagyon jó volt. (doomsayer)

Más mint az első rész, inkább az akció és kevésbé az ijesztegetés irányába ment el, de éppen emiatt, nekem sokkal jobban tetszett, mint az első epizód. Végig nagyon izgalmas, éppen kellően félelmetes, és sokkal monumentálisabb, epikusabb, látványosabb az egész. (Balee)

*Turn 10 / 360 / Szerintünk: *****9 pont

Annyira jó lett a játék, hogy teljes mértékben kielégíti az autóverseny rajongók legnedvesebb vágyálmait is. Sikerült felülmúlni az előző részt, és minden olyan hiányosságot pótolni, ami lényeges a kitűnő játékélményhez. A hab a torta tetején pedig a grafika, amiről csak szuperlatívuszokban lehet beszélni, gyakorlatilag egy kategóriával az összes konzoljáték felett helyezkedik el, ami a technológiai megvalósítást illeti. (Magus)

A leleplezése után nagyon vártam a megjelenését és nem hiába. Megjelenéskor meg is vettem és azóta tolom, mert ugyanazt a jó érzést adja mint a 3, csak kicsit magasabb fokon! (Keyoo)

Minden idők legjobb autós játéka a Forza Motorsport, melyet egy rövid időre sikerült a konkurenciának letaszítani a trónról, de a 4. résszel újra visszaállt a rend! Vannak még mindig hiányosságok és vannak amiben jobbak más autós játékok, de a közösségi / online funkciók, a remek szimuláció és meseszép grafika mindenért kárpótol! (Tommy_Angelo)

Számomra az év játéka, már most nagyon sok kilométert levezettem és még mindig tud újat mutatni. Az elődhöz képest tényleg szebb és jobb. (Makker1337)

Bár én nem vagyok szimuláció bajnok, sőt, leragadtam a Flatoutnál, de ha mindenképpen ilyesmivel akarnék játszani, csak ezt veszem elő... és mindig be is szerzem a Forza összes részét, minden előzőleg elhangzott ellenkezésem ellenére is. (sidocious)

*Ubisoft Montreal / 360, PS3, PC / Szerintünk: *****8 pont

A búcsú. Engem meggyőzött, ismét és megint! Ez a játék számomra még mindig azt a minőséget képviseli, amit akárhányszor képesek lecsúsztatni a torkomon, jöhet bármennyi folytatás én szeretettel várom. Mert kiváló a játékmente, izgalmas és érdekes a sztorija. Játéktörténelemben még ilyen lezárást nem láthattunk egy karakternek sem. Itt megcsinálták, végigvitték a szálat, elbúcsúzhattunk Ezio-tól és Altair-tól. Igazán ezt csak az tudja értékelni, aki rajongója. (Lavitz)

Öreg ember nem vén ember. Ki is lehetne erre jobb példa, mint a jó öreg Hogyishívják? Ezio tudja, hogy a korral bölcsesség is jár és e tudás birtokában bármikor kész borsot törni a templomosok orra alá. (sketch)

Méltó folytatása az elődjeinek, és ugyancsak méltó befejezesét kaptunk a nagy Ezio életművéhez. (ganjaman)

Nem vittem még végig, de amennyit játszottam vele, az alapján bőven hozta a 2 óta tartó iszonyat magas színvonalat. Én azok közé az AC rajongók közé tartozok, akiknek nem hiányzik az újítgatás, csak legyen jó történet, izgalmas missziók! Ezio meg ahogy öregszik, úgy keményedik. A kedvenc videójáték főszereplőm. (doomsayer)

Ez az a sorozat, ami nem esik a többi futószalagon gyártott sikerjáték hibájába, hanem mindig ad valami újat. És egyben megtartja a sorozat régi értékeit is. (Velral)

*Valve Corporation / 360, PS3, PC / Szerintünk: *****9 pont

Példaértékű a Valve munkája, a kísérleti nyulat jól megtömték minden földi jóval, így teljesedhetett ki a Portal, és válhatott olyan fontos címmé, mint a Half-Life. Mintha a következő szintre lépett volna a játék, rengeteg folytatás a több, szebb, nagyobb sémán él, míg a Portal a nulladik részt követően vált teljes értékű alkotássá. Az új elemek egyszerűek, mégis nagyszerűek, újabb dimenziót nyitnak az előrehaladásban. Legnagyobb erénye, hogy senkinek sem tolja a képébe a megoldást, egy-egy feladvány megoldása pedig földöntúli elégedettséggel töltött el. Nem mellesleg a legnagyobb co-op élmény is a két kicsi robotot irányítva maradt meg bennem idén. (casper007)

Ritka az a játék amikor már majd összeesel a fáradságtól, de még mindig élvezettel játszol a játékkal, és nem teszed le a vezérlőt akármilyen fáradt is vagy. A Portal 2 ép ezen ritka játékok egyike. Fantasztikus, hogy hangulatával, világával, és leginkább logikai feladványaival menyire le tudja kötni az embert. Emlékszem, hogy még hajnali 3-kor is ott virrasztottunk testvéremmel a monitor előtt és azon agyaltunk, miként kellene megcsinálni az adott szintet. Számomra annyira kellemes és örömteli órákat okozott ez a játék, hogy nem is kérdéses, ő lett nálam az év játéka. (AnnexHUN)

A zseniális első rész után is képes volt újítani, amellett, hogy a játékidő is legalább a háromszorosára nőtt (és akkor az önálló történettel rendelkező coop-módról még nem is beszéltem.). Számomra ennyi elég volt. (getro2)

Nem képes megismételni az első rész által kiváltott sokkot, de úgy nyit ki egy világot és zár le (?) egy történetet, hogy a sztori minden mozzanatát bravúrosan felépített játékmenetre váltja. (rehynn4)

Valve ismét kitett magáért, tökéletesen vitték tovább az első részben lefektetett alapokat, a multiplayerről pedig ha akarnék se tudnék semmi rosszat írni, különösen, hogy a szabadon hozzáférhető pályaszerkesztőnek és a lelkes rajongók hadának köszönhetően már most is rengeteg magas minőségű külsős pályával játszhatunk, akár koop, akár single Portal élményre vágyunk. (Jungle)

*Infinity Ward / 360, PS3, PC, Wii / Szerintünk: *****8 pont

Az MW3 kampánya egy interaktív film. De a világ legjobb interaktív filmje! Átélheted benne a 3. világháború legemlékezetesebb ütközeteit: a New York-i tengeri csatát, a hamburgi partraszállást, vagy éppen a prágai felkelést. Multiban pedig az új Survival mód nyújt addiktív szórakozást. (deku82)

A bevált recept tovább csiszolása, ötletes újítások. Kávé helyett is megteszi, instant adrenalinbomba, sosem áll meg az akció. (galpepe)

Nagyon vártam a 3. részt. Talán nem fogott meg annyira, mint anno a 2, de az új mapek, fegyverek, újragondolt pointstreak és perk rendszer és a folyamatos akciót nyújtó játékmenet még mindig eladja a játékot. Lassan viszont már nem ártana az a motorcsere. (Deadman)

A sztori jó, de a multi az, amiben a lényeg van. (REJTJ)

Ez a játék csapattal játszva a legjobb. Pozitívum: nem kell hozzá atomerőmű, hogy rendesen fusson, mint egyeseknek. (Adamka1995)

*Naughty Dog / PS3 / Szerintünk: *****9 pont

A videojátékok jelenlegi csúcsa kategóriáján belül. Szinte nem lehet olyat kívánni tőle, amit már ne teljesítene, pedig az ígéretük szerint még van ötletük az alkotóknak. Szinte jobb mint egy film. (rozsomak007)

Iszonyatos látvány és hangulat, a játékmenet szinte tökéletesre balanszírozása jellemzi a trilógia utolsó részét. Lehet, hogy néhol túl hatásvadász és a játékmenet is sokszor megszakad a röpke filmes átvezetők miatt, de én ezt egyáltalán nem nehezményeztem. (hajdugabor)

Bár a végén hiányoltam valami epikusat, mégis elégedetten álltam fel a végigjátszás után. Jót tett a szériának, hogy több érzelmet vállalt fel, jól áll neki. A látványt és a változatosságot nem kell dicsérnem, megtették előttem már elegen. (Untchbl)

Az év legjobban várt játéka volt, és hozta is azt a magas színvonalat, ami elvárható volt a Naughty Dog csapatától. A 2. rész után nem hittem volna, de simán képesek voltak az ott látható álleejtős jelenetekre még pár lapáttal rátenni. Fantasztikusabbnál fantasztikusabb jelenetek váltják egymást, a játék folyamatosan képes meglepni a játékost. Rettentően élvezetes, pazarul gyönyörű, messze az év egyik legjobb játéka. (Balee)

Drake ha élá személy lenne és ismerném, akkor valószínűleg nagy haverok lennénk. Ritka az, amikor egy videojáték karakterével szimpatizálok (főleg így, hogy mellben sem eleg erős :). De vele jó párszor osztottam a virtuális pacsit játék közben, és néha azon kaptam magam, hogy hasonlóan elmélyedtem es önfeledten ujjongtam a kalandozás során, mint a jó öreg Indy a promós videóban! (Patrick Bateman)

*EA DICE / 360, PS3, PC / Szerintünk: *****9 pont

Epikus. Földbedöngölő. Hatalmas. Gyönyörű. A multiplayer játékok alfája és omegája. Nem fog mindenkinek tetszeni, de egy dolog biztos: ilyet még nem láttál SOHA, SEHOL, SEMIKOR. (Kencsu)

Már rég vártam erre a játékra, de gondolom ezzel mindenki így van. És nem hiába, mert van benne élvezet bőven. Ami talán a legjobban megfogott benne az látvány és a hangvilága. Már csaknem filmszerű grafikával büszkélkedhet, remek hangzással párosítva. Az egyetlen negatívum a túl rövid single. De amit a single elvesz, azt a multi bepótolja, ugyanis tele van izgalmas és emlékezetes pillanatokkal. (SzucsBenji)

Ha elég erős PC-t tud az ember alárakni, akkor véleményem szerint a legszebb játék idáig. De szerencsére nem csak a grafika üt, hanem van mellé egy elfogadható single és egy nagyszerű multi rész is. A Caspian Border-es gameplay trailerbe meg a mai napig beleborzongok, annyira átjött belőle a hangulat. (Gabe-18)

Számomra a single könnyen felejthető volt... de nem a multi! Nem hittem liquidnek, mikor a multit dicsérte, de 100%-ig igaza volt: olyan élményben volt részem multi közben, mint már régen nem. (Livingbox)

Nagy volt a hype körülötte, végül nagyobb is lett a füstje, mint a lángja, de még mindig a DICE tudja, hogyan kell IGAZÁN jó háborús multi FPS-t gyártani. Ott újított és ott javult, ahol kell, a 64 fős összecsapások pedig mindig hatalmas élményt adnak. (General_XTX)

*Rocksteady Studios / 360, PS3, PC / Szerintünk: *****9 pont

Ha jobban belegondolunk, az Arkham City tipikusan olyan játék, ami megosztja a játékosokat, de minősége és nagysága mellett nem mehetünk el szó nélkül. Akik beleszerettek az Arkham Asylum egyedi, kissé klausztrofóbiás hangulatába, azoknak akár még csalódás is lehet. Aki viszont beleszeretett mindabba, amit az első rész alkalmával a Rocsteady alkotott, annak maga a Kánaán. Nekem, aki szimplán csak imádja mind a karaktert, mind pedig a köré épített kultuszt, a tökéletesség fogalma. És az is marad, egészen a következő rész megjelenéséig. (Kencsu)

Sikerült az előző részhez képest még egy lapáttal rá dobni. Fantasztikus a hangulata, még dinamikusabb a harcrendszer, de amit a legjobban szeretek benne az a gyönyörűen kidolgozott város. Csak úgy bármi cél nélkül repültem házról házra, gyönyörködtem a városban és megbújva, fejjel lefelé lógva hallgattam a bűnözők párbeszédeit. Felejthetetlen élmény. (Lonewolf)

Már az előző rész is teljesen magába szippantott, mivel amúgy is szuperhős fan vagyok, akármelyikről legyen szó - ez számomra a legmegyőzőbb játék formájában. Jár neki az első hely, nagyon sokat el lehet vele szöszmötölni, hangulatos, szép, és elég hosszú is. Bárcsak kapnánk a Supermanből is egy hasonló játékadaptációt a Rocksteady-től. (Spaceghost)

A Rocksteady minden tiszteletet megérdemel, a jól bevált receptet félretették, és kipróbáltak valami újat. Batman mondhatni műfajt váltott, és nem akadt fent a két zsánert elválasztó kerítésen. Bruce Wayne itt válhat azzá a hőssé, akivé rendeltetett. Egyszerre a sötétbe olvadó éjszakai vadász és briliáns detektív ő, Arkham City falain belül pedig minden adottságára szüksége lesz. Külön kiemelném Riddler feladványait, melyek a következő szintre emelték a gyűjtögetést, így válhatott ez az okostojás számomra a játék igazi nemezisévé. (casper007)

Nem vagyok az a nagy Batman fanatikus, de a játék első része után ez is nagyon megfogott. A kiváló első rész után képes volt több dologban is újítani és ismételten kaptunk egy remek sztorit, valamint egy jóval nagyobb szabadon bejárható területet. (Devildante96)

*Epic Games / 360 / Szerintünk: *****9 pont

Minden kétséget kizáróan remek lezárása volt a sorozatnak. Még több fegyver, még több kivégzés, még több szín, színesebb pályák, ami a megszokottól eltért és remekül működött a játék alatt. (Wolverine)

Alapjaiban véve egyszerű, mint a bot. A mélyítés ellenére még mindig felszínes karakterek. A Gears of War mégis egy jelenség, és egy játékos életmód, ha az ember beleássa magát, egykönnyen nem mászik ki a Locustok üregeiből. Hiába tud hajmeresztő dolgokat produkálni a multiplayer, csapatunk csak törtet előre, és vívjuk véget nem érő háborúnkat a többiekkel. Betanuljuk a pályákat, a fegyverek helyét, tudjuk, mikor mit kell csinálni. És milyen furcsa több ezer élet kioltása után átváltani egy másik fegyverre, az ugyanis merőben más jázékmódot kíván meg. Ebben igazán nagy az Epic sorozata. A munkában, annak az útnak a végigjárásában, amelynek a végén profi leszel. (casper007)

A Gears of War sorozat méltó lezárása. Hihetetlenül addiktív és élvezetes multiplayer, jó történet, remek fegyverek és pályák, állleejtős grafika (szerintem a legszebb idén Xbox-on) és a legjobb TPS élmény. Az előző GoW-ok felejthetőek voltak számomra, de ez rész teljesen magával ragadott. Nálam idén ő a befutó. (bLz)

Már a béta alatt megtapasztalhattuk, hogy az Epic Games valami nagyon komoly tartalmat kreál a játékhoz. A játék megvételekor pedig szembesülhettünk azzal a ténnyel, hogy a legszebb játékot kaptuk meg Xbox 360-ra. A játék multi része pedig hihetetlenül gazdag tartalmat adott minden rajongónak, ami akár évekig is kitart. A GoW 3 olyan játékká vált, ami mellett még a szkeptikusok sem tudnak szó nélkül elmenni. Számomra egyértelműen a multis játékok királya a GoW 3. (macewindu74)

A trilógiát lezáró darab méltó elődjeihez, és végre a kampányt is lehet négyen játszani. Nagy élmény volt csapatként harcolni a túlerővel szemben, végrehajtani a változó helyzetekhez legmegfelelőbb taktikát. Emellett vizuálisan a legszebb játék, amit 360-on láttam. (deku82)

Az Év Játéka pedig nem más, mint...

*Bethesda Game Studios / 360, PS3, PC / Szerintünk: *****10 pont

Fantasztikus, magasan az év legjobb játéka. Skyrim hatalmas és szemkápráztatóan gyönyörű, tényleg ilyennek képzeltem el anno a birodalom északi régióját. A harc- és fejlődésrendszer egyszerűbb és könnyebben kezelhetőbb lett, a küldetések és frakciók messze ötletesebbek ,mint eddig. Simán képes az ember beletenni több 100 órát anélkül, hogy megunná, erről a több száz változatos és gyönyörű dungeon, bejárható romváros és a megannyi egyéb felfedeznivaló gondoskodik. A játék véleményem szerint magasan a valaha készült legaddiktívebb, legbeleélősebb RPG, és a sorozat legjobban sikerült epizódja. (Balee)

A nagybetűs Szabadság. És nem a területre gondolok. A történetre, a nordok sorsára, és mindenre ami embernek eszébe juthat. Történelmet írsz a két puszta kezeddel, háborúkat szíthatasz és dönthetesz el egymagad, kardod egyetlen mozdulatával meghatározod a birodalom sorsát. Élet és halál ura vagy a szépséges és kegyetlen tundrán, ahol viszályok tépik ketté Skyrim egységes képét, s melyet egyedül Te formázhatsz ismét egységbe. (kingslayer)

Nálam a Skyrim az év játéka! Hatalmas szabadság, gyönyörű vidék, végtelen számú küldetés, sárkányok. Egyszerűen beszippant a játék, a hang és látványvilág lenyűgöző. Rengeteg tartalom, és nagyon sok lehetőség a karakterem fejlesztésére. A küldetések tömkelege pedig biztosítja hogy sose unjam meg a játékot. (SzucsBenji)

A fantasy és a skandináv környezet keverése nálam már alapból egy nagyon tetszetős és nyerő elgondolás. Ráadásul egy hatalmas területről van szó a játékban mely szabadon bejárható és felfedezhető. Sárkányra vadászni miközben az égen az Aurora Borealis pompázik? Bizony kérem, itt ilyen is van. Meg sok minden más is. Minden játék alkalmával újabb és újabb csodák és meglepetések várnak a gyanútlan játékosra. (Mortanius)

Tetszett, hogy nem mentek el az übercasual irányba, és csak annyit egyszerűsítettek, amennyit kellett. Jó sztori, hosszú órákig lekötő tartalom, nagyon szép grafikával megáldott terület. Nagyon sok lehetőség van a játékban, itt aztán tényleg szabad kezet kapunk mindenre, azt csinálhatunk, amit akarunk. (Bencsizy1)

A fantázia világának eddigi legtökéletesebb manifesztálódása videójátékban. Bámulatos környezetben, végeláthatatlan tartalommal teletűzdelt és rendkívüli hangulattal meglocsolt alkotás. (Magus)

Kérdezd a vörös szemeimet, a börkeményedésemet a hüvelykujjamon meg a szomszéd boltost akinek mindenáron eladni szerettem volna nvásárlás elött vagy a kocsmárost akitől mézsört kértem. (ticsi)

Régen volt olyan játék ami ennyi időre a képernyő elé szegezett volna és közben minden percét élveztem. Gyönyörű tájak, fenomenális hangulat, sárkányok, mi kell még? (seci92)

Még egyszer köszönjük mindenkinek a szavazatokat és a hozzászólásokat! A részletes végeredményrőlide kattintvaolvashattok.

eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

PlayStation Plus: a márciusi négyes

Ezúttal szinte minden műfajt sikeresen lefedtek a szolgáltatás belépő szintjén. Verekedünk. Vezetünk. Szomszédolunk. Boszorkányt üldözünk.

2 órája

The Mobius Machine

Az indie tengeren járva újra apró zsákmány akadt a horogra: a Moebius Machine egy parányi Metroidvania. Tesztlaborba vittük és megnéztük, mire jutunk egy ilyen koncepcióval.

8 órája
3

Perel a Nintendo, leépít a PlayStation – ez történt kedden

Továbbá: Pokémon Legends: Z-A, Pokémon TCG Pocket, F1 24, Rise of the Ronin, Paranormal Acticity: Found Footage, TMNT Arcade: Wrath of the Mutants, Balatro, Playdead, Rise of Industry 2, Reel Fishing: Days of Summer.

13 órája
6

Last Train Home: Legion Tales DLC - Retúrjegy

A Last Train Home a tavalyi év egyik indie gyöngyszeme volt, mely a Frostpunkból ismerős súlyos döntéseket vegyítette a modern világháborús RTS-ek mechanikáival és egy igencsak izgalmas történelmi háttérrel. Teszteltük a DLC-t.

1 napja
2

PlayStation Studios: a masszív leépítési hullám a Sony belsős csapatait is utolérte

Nagyjából 900 főtől válnak meg, ami a teljes munkaerő mintegy 8 százaléka. Több stúdió érintett.

1 napja
30

Leépít a Supermassive Games, bajban a Die Gute Fabrik – ez történt hétfőn

Továbbá: Ender Magnolia: Bloom in the Mist, Tekken 8, No Rest for the Wicked, Passkey, Reynatis, Stardew Valley, Sea Fantasy, Between Horizons, Taxi Life: A City Driving Simulator.

1 napja
7

Heti megjelenések

2 napja
2

Mario Vs. Donkey Kong

Az 1994-es Donkey Kong egy mágikus cím volt, ami a Game Boy Pocket és a Super Game Boy megjelenését követte. Utána jött tíz évre rá egy Game Boy Advance epizód, amit most a Nintendo felújított Switch platformra. Időhúzás vagy egy újabb zseniális téma a Nintendo-trezorból? Teszt!

3 napja
5

Vasárnap szervert költöztetünk

4 napja
7

Tomb Raider I-II-III Remastered: a gúlaidomú Lara visszatér

Gúlamellek? Pixeldzsungel? Támadó krokodilok által hirtelen ébredő fenyegetettség érzés? Ez csak a Tomb Raider lehet! Mi pedig ránéztünk, közel 30 év távlatában miként lifeg a Lara Copf!

4 napja
15

Suicide Squad eladások, Rise of the Ronin kaszabolás - ez történt pénteken

Továbbá: Prince of Persia: The Lost Crown, Bo: Path of the Teal Lotus, Dungeons of Hinterberg, Age of Mythology: Retold, Age of Empires II: Definitive Edition.

4 napja
5

Contra - Operation Galuga: demonstráció kibeszélő

5 napja
1

Még mindig Palworld, szülinapos PS VR2 - ez történt csütörtökön

Továbbá: Mortal Kombat 1, 2XKO, Unicorn Overlord, NieR: Automata, Elden Ring, Dead by Daylight.

5 napja
6

Egy éves lett a PlayStation VR2

Néhány izgalmas címmel és egy nagy bejelentéssel ünnepelték az évfordulót. Még idén kompatibilissé válhat PC-vel a headset!

6 napja
27

Megérkezett a Borderlands előzetese, újraindul az Elden Ring-őrület – ez történt szerdán

Továbbá: Final Fantasy VII Rebirth, The Forever Winter, Flintlock: The Siege of Dawn, Turbo Kid, The Plucky Squire, Prison Architect 2, Little Devil Inside, Beholder: Conductor, Wild Bastards, Harold Halibut, Marvel's Spider-Man 2.

6 napja
11

Kiderült, mikor költözik más konzolokra az első négy Xbox-játék

Jönnek a Grounded, a Hi-Fi Rush, a Pentiment és a Sea of Thieves PlayStation és Switch verziói.

6 napja
6

Ender Lilies-folytatás, Epic Mickey-újrázás – Nintendo Direct összefoglaló

A legújabb Nintendo Direct kiadás a külsős kiadók és fejlesztők portékájára fókuszált: lássuk, milyen újdonságokkal szolgált a szerda délutáni Partner Showcase adás, melynek tartalma nem csak a Switch-tulajok számára lehet érdekes!

6 napja
15

Keleti újhullám: Kína előretörése a játékiparban

Egyre többet látjuk a videójátékiparban Kína előretörését nem csak befektetési szinten, hanem a fejlesztői világban is. A szektor nagyságára már nem csak az E-sport figyelt fel, hanem a nagyobb videójáték cégek is egyre többször kacsintanak az ország felé. De honnan jön ez a nagy lendület?

6 napja
11

Nyár elején érkezik az Elden Ring: Shadow of the Erdtree

Az első előzetes mellé néhány friss részletet is kaptunk a kiegészítőről.

6 napja
3

Képeken a Borderlands-film, gépfegyverrel írja át a történelmet a Kingmakers – ez történt kedden

Továbbá: Elden Ring: Shadow of the Erdtree, Sifu, Gigantic: Rampage Edition, Killer Klowns from Outer Space, Need for Speed Unbound, Temtem: Swarm, Dragon Ball Z: Kakarot.

7 napja
5