[2023] Az év legjobb játékai: 20-11

Az év legjobb játékai: 20-11

Gamer3652023.12.29. 15:00

Következzen év végi olvasói toplistánk második felvonása, újabb tíz címmel az idei esztendó legjobbjai közül.

#20 | LORDS OF THE FALLEN

Hexworks | PC, PS5, Xbox One

c1b3rpunk írta | Rettentően alulértékelt játék, pedig simán megállja a helyét akár DS3 folytatásának is. Óriási világ, ötletes bossok, gyors DS3-szerű harcrendszer, na és ez a párhuzamos világok mechanika Axiom és Umbral között - nem semmi újítás ebben a műfajban, és bitang jól működik. Ha jól tudom, ez is első próbálkozás a csapattól, ha így nézzük, brutális, mit tettek le az asztalra.

fozelek írta | Ha van soulslike, nálam mindig az az első, na most ennek Mr. Scratch keresztbetett. A második helyért a LOTF és a Lies of P versengett, és az előbbi jött ki győztesen, tisztán a sokkal jobb setting és hangulat miatt. Kinek mi.

#19 | COCOON

Geometric Interactive | PC, PS5, PS4, Xbox Series, Xbox One, Switch | Teszt

Ra1D3n írta | Bevallom, hazudnék, ha azt mondanám, hogy mindent vágok, ami itt történt, de mégis helyet érdemel az év végi összefoglalómban. Eleinte egyszerű kis logikai feladványokkal operál a játék, aztán ahogy haladtam a játékkal, egyre összetettebb és egyre lehetetlenebb akadályokat görgetett elém, míg a végén már iszonyatosan megdolgoztatta az agyamat.

#18 | ARMORED CORE VI: FIRES OF RUBICON

FromSoftware | PC, PS5, PS4, Xbox Series, Xbox One | Teszt

Drazse írta | Erre az évre is jutott egy FromSoftware játék, ami nagyon sokáig a legszórakoztatóbb élmény volt számomra idén. A korábbi epizódokhoz nem volt szerencsém, de újoncként is könnyű volt beleszokni a Rubicon által nyújtott zord világba, és elveszni a kismillió mechalkatrészben.

Pdr írta | A FromSoftware csapata folyamatosan bizonyított az elmúlt 10 évben. A fejlesztőgárdán belül azok készítették, akik Sekiro: Shadows Die Twice-ért is feleltek 2019-ben, a végeredményt pedig kitűnőnek is jellemezném. A maga idejében is egy szűk közönsége volt Armored Core-nak, de sikerült (a cég hírnevének is köszönhetően) a nagyközönség számára is befogadhatóvá tenni. Hiába "VI"-os jelző, aki először ugrik fejest benne, nem fog elveszni. Gyors harcok jellemzik, reszponzív irányítása pedig lehetővé teszi az izgalmas csaták kimenetelét. Hosszú sorokat tudnék írni még a játékról, hogy mennyire tökéletesen időzítették a megjelenést, mennyire okos döntés volt a rövid missziókra való bontás stb. Pár negatívum azért így is akadt. A From-féle grafikán már nem lepődök meg, hogy lemaradásban van, mert kompenzálnak a művészi vonalon. Azonban kihagyott ziccernek tartom a DualSense adottságok mellőzését, mert pont itt lehetett volna vele mit kezdeni. A másik, ami inkább szubjektív vélemény, de elég gyengére sikerült, az audiovizualitás, minden tekintetben, legyen szó a térben elhelyezkedő hangokról vagy fegyverekről. A Titanfall 1-2 számomra nagyon kiemelkedő helyen van a szívemben, ezért is hiányoltam egy mech-es játékot, de megkaptam. Köszönöm a Fromnak, hogy elkészítették.

csekefool írta | A bejelentéskor tartottam tőle, mert semmi ismeretem nem volt az Armored Core szériával, úgy voltam vele, hogy miért nem az Elden Ring DLC a prioritás, viszont a FromSoftware megint megcsinálta, összerakott egy olyan rétegjátékot, amit alig vártam, hogy újra leüljek elé, és hogy lássam, milyen kihívásoknak fog kitenni. Remek játékhívási fejlődési görbének voltam a tanúja. Mikor az első pályákon még óvatosan, tisztes távolságból kezdeményeztem a harcokat, hogy biztosan túléljem az összecsapásokat, pár órával később olyan tűzrobajjal robbantottam ki az ellenséget, amire a mecha anime széria nézők elégedetten csettintenének, baromi jó élmény volt.

#17 | LIES OF P

Round8 Studio | PC, PS5, PS4, Xbox Series, Xbox One | Teszt

Spaceghost írta | Ha van játék, amire nem számítottam idén, akkor biztosan ez az. Az Elden Ringen kívül más szószlájk játékot nem is vittem végig, csak próbálkoztam általában, de nem jöttek át. Viszont ez a játék valahogy nagyon elkapott. Pedig a világa nem is a zsánerem, de a harcrendszer, a fegyverek, az irányítás, valahogy minden klappolt.

csekefool írta | Lies of P az egyik legjobb példa, hogy a klasszikus mesehősöket érdemes kimozdítani a komfortzónából, és egy olyan műfajba áthelyezni, ami elsőre összeférhetetlennek tűnik a világával, de kis idő után kiderül, hogy nagyon is működik. A FromSoftware magasra tette a lécet a műfajban, de a Neowiz és a Round 8 Studio alkotása (az utolsó, undorító útvesztős időhúzó fejezet ellenére is) igen jól megközelíti, mint Geppetto alkotása a bábúval, aki ember szeretne lenni.

Tom írta | Remekbe szabott akciójáték, különleges képi világgal. Soulslike játékok kedvelőinek kihagyhatatlan. Az idei év meglepetése számomra.

c1b3rpunk írta | Engem leginkább az egyedi képi világával nyert meg, szerintem valami hihetetlen, mit hoztak össze a srácok, pl. amikor beléptem az operába, el se akartam hinni, amit látok. Első soulslike próbálkozásra emelem kalapom a fejlesztők előtt, parádés. Még nem platina, de már csak 3 trófea kell, a backlogban van és itt az ünnepi szünetben be is húzom.

#16 | FINAL FANTASY XVI

Square Enix | PS5 | Teszt

M.Á.G.U.S. írta | Már az első előzetes óta vártam, a Trónok harca sorozat és a Final Fantasy sorozat is nagy kedvencem, kellemes egyveleg lett, a történet érdekes és végig leköt, a harcrendszer is merőben más, mint az eddigiek, nekem tetszett.

TidusFamous írta | Bár kissé keserű a szájízem, mert ez a kedvenc franchise-om, és a harcrendszer egyszerűsége végig jelen van, viszont a karakterek, a világ és a tipikus FF-es történetvezetés (amely tudom, megosztó) miatt nagyon szerettem ezt a címet, és imádtam átélni újra a tipikus FF hangulatot, amit sehol máshol nem kapok.

Spaceghost írta | Nálam mindig nagy napnak számít az új FF megjelenése. Sajnos most nem volt alkalmam megjelenéskor nekiállni PS5 hiányában, de azóta megoldódott. Szokni kellett ezt az új formátumot, de mégis otthon éreztem magamat a játékban. Minden ismerős volt, mégis más. A történet pazar, a látvány elképesztő, a zenék fenomenálisak. A mellékküldik viszont unalmasak és feleslegesek. Ettől még idén számomra az év játéka.

Tom írta | Elképesztő csaták során menthetjük meg a világot ismét a végső fantáziában. Új belépőknek kiváló epizód lett. A történet végig fenntartja az érdeklődést, és a szereplőket is remekül bemutatták ebben az igazán egyedi világban.

#15 | ASSASSIN'S CREED MIRAGE

Ubisoft Mirage | PC, PS5, PS4, Xbox Series, Xbox One | Teszt

Malleus írta | Bagdad az egyik kedvenc AC városom lett, gyönyörű, részletgazdag, hangulatos helyszín, és remekül megfelel a parkournak és a stealth alapú játékmenetnek, ami kellemes váltás a Valhalla után. Számomra a franchise élmezőnyében van ez a rész.

Oresztisz írta | Amit az Ubisoft az AC világok megalkotásával tesz, azt nagyon szeretem. Mivel az összes AC játékkal játszottam, így le merem írni, hogy ez a játék a legjobb AC-k mögött következik. Megmutatta, hogy Basim miért és hogyan lesz/lett az, akit a Valhallában láthatunk. Hozzátenném, hogy azért most már erősebb storykat is eltudék viselni a következő AC-kban.

Wucy írta | Nagyon tetszik, hogy ezzel a játékkal visszanyúltak az első Assassin’s Creed játékmenetéhez. És azok az environmentek mindig lenyűgöznek.

#14 | FORZA MOTORSPORT

Turn 10 Studios | PC, Xbox Series | Teszt

Krisz576 írta | Az új Forza számomra egyszerre volt csalódás és kellemes meglepetés is, ugyanis (nekem is) hatalmas elvárásaim voltak vele szemben, és sajnos úgy érzem, nem lett sem technikai, sem generációs mérföldkő, ugyanakkor van benne bőven potenciál. Valamilyen szinten számomra a fejlődés a Forza 7 után vegyesnek tűnik, amolyan két lépés előre, egy hátra, de a váz nagyon is tetszik. Az irányítás és a gameplay kezdettől bejött, és grafikailag is tudott olyan nextgenes elemeket mutatni (főleg fénykezelés és tükröződések terén, pláne esőben), hogy abszolút rákattanjak a fotómódra. A lényeg, hogy ez az első (és egyetlen) turismo stílusú játék, ami elé szívesen leültem játszani a Gran Turismo 7 után is. Habár úgy érzem, a karriermódot még illene alaposan bővíteni frissítésekkel, a játék alapvetően már X|S konzolokon is igen komoly, komolyabb hardvereken pedig még inkább meg tudja (majd) mutatni, mire képes. Jelenlegi formájában Series X-en számomra ugyan nem lett dobogós, de a TOP 10-ben a helye.

Animejetix írta | A játék, ami nulla marketinges felhajtással jött ki. A játék, ami nem lehet konkurenciája a Gran Turismonak. A játék, amely nem is szimuláció, csak árkád. A játék, amiről senki se tudja, hogy mennyire népszerű, hisz nincsennek számok. Hogy én hogyan éltem meg? Hát, arra nem számítottam, de senki más se, hogy nincs két egyforma kanyar. Hogy amit egyszer begyakoroltál, ami működött, talán megismételhetetlen. Hogy minden versenyt egyedivé tesz az a puszta erő és tény, hogy a vassal meg kell küzdeni! Teljes mértékben kijelenthetem, hogy ez az első szimulátor, ahol nem elég csupán a gázt nyomni és a kanyarok előtt jelképesen fékezni! Itt kőkeményen tízedmásodpercek alatt dől el hogy mikor mire lépsz, és hol meg hogyan! De ha ez se volt elég, az autót még meg is kell tartani! Túlszimulált az egész, túl tiszta, túl valóságos, csak te és az autó. Valahogy bejött nekem...

#13 | METROID PRIME REMASTERED

Retro Studios, Iron Galaxy Studios | Switch | Teszt

JackHarper írta | Idejét nem tudom már, mióta vár a játékos közösség a Metroid saga soron következő nagygépes epizódjára: a Nintendo tetszhalott állapotából rángatta vissza a legendás sorozatát először a Samus Returns 3DS (best handheld of 2017), a Metroid Dread (best action-adventure of 2021), majd idén a minden idők egyik legjobb játékaként számontartott Metroid Prime remaster kiadásával, ami nálam is toronymagasan az év legjobb játéka címet zsebelte be. Ez a cím a piedesztálra emelt iskolapéldája annak, hogyan kell szívvel-lélekkel bánni egy legendás játékkal: minden nemében tökéletes elegye a misztikus-felfedezős akció-kaland zsánernek, ugyanakkor szívszorító, hogy ezt a nagyszerű játékot csak a Nintendo tábor tudhatja magáénak.

TidusFamous írta | Bár "csak" egy Remaster, de elképesztő, hogy 2002-be mit alkotott a Retro Studios. Konkrétan annak ellenére, hogy egy majd 21 éves játékról beszélünk, így, hogy a grafikát ilyen szépen felújitották, simán elhinném róla, hogy ez egy teljesen új játék, és ez több mint értékelendő... csak jönne már a Prime 4.

Krisz576 írta | Életem első igazán komoly konzolélményét a Metroid 2 adta nekem Gameboyon bő 30 évvel ezelőtt, a Kaland-Játék-Kockázat könyvek korszakában. „Samus Aran visszatérése” kezdettől fogva elvarázsolt, és évekig kedvencemmé vált fantasztikus világával és fejtörős hardcore játékmenetével. Nehéz leírni azt az örömöt, amit akkor éreztem, amikor 2002-ben a Retro Studios átültette 3D-be a Metroid világát Gamecube-on, ami még évekkel később is maximálisan lenyűgözött minden téren. Idén újra átélhettem felújítva Switch-en, visszatérve a gyermekkorom kedvenc világához, újra hosszú órákon át a jól ismert Metroid Prime soundtracket hallgatva, ahogy sorra fedezem fel a titkokat, szerzem meg új képességeimet, és küzdök kalózok, különféle különleges lények és persze metroidok ellen, kedvenc hősömmel.

#12 | STARFIELD

Bethesda Game Studios | PC, Xbox Series | Teszt

Tommy_Angelo írta | Nálam a nyári hype végül átbillentett, hogy day 1 vegyem meg a Starfieldet. Mivel költözés közepette voltunk, így megjelenéskor elég keveset tudtam vele játszani, viszont most télen pörög tovább és engem totál elkapott. Sci-fi Elder Scrolls, annak minden bájával és hibájával együtt, egészen fantasztikus helyszínekkel és sok helyen látvánnyal. Látom, hogy mit nem szeretnek a játékban sokan, és miért csalódtak benne, de szerintem ennek ellenére ez egy tök jó, hiánypótló sci-fi játék, azt leszámítva, hogy a sok töltőképernyőt és átvezető videót szerintem is megoldhatták volna elegánsabban is.

Doberman írta | Egy rendes űreposz, ami már nagyon kellett. Nincs elcseszve a gunplay, odafigyeltek rá. Sziszifuszi: igen, bughalmaz: egyáltalán nem. Todd Howard örülhet. Egy új IP bevezetése nehéz, akinek nem tetszik, lehet utánuk csinálni, nem pedig remaster editionnel indulni az év játéka díjért, vagy esetleg számozott folytatással, mert nagy a kockázat.

Krisz576 írta | A Bethesda sci-fi RPG-jét számos kritika érte középszerű megoldásaiért (mármint részben), vagy éppen a megosztó hangulatú fővonalért, vagy a kompromisszumos konzolverzióért, de úgy gondolom, butaság lenne negatív vélemények miatt nem észrevenni, hogy valójában milyen monumentális is a Starfield. Jómagam sem a fő sztorivonal első óráiban kattantam rá, hanem amikor a sok-sok mellékküldetésnek hála elkezdtem magamtól felfedezni a rengeteg (fantasztikus) világot, és egyre jobban kiaknázni a rengeteg lehetőséget benne. Ez az a játék, amelyre ha (idővel) rákattansz, 100 órákra is simán leköthet, és mindig marad új felfedeznivaló az űrben, vagy új fejlesztenivaló, vagy egy új sztorivonal. Nem feltétlenül a leghangulatosabb Bethesda RPG, de kétségkívül hatalmas tartalmat kínál nekünk, és részemről a Series X verzió is nagyon látványosra sikerült.

JackHarper írta | A Starfield nem tökéletes, de olyan szomjoltó nedű, amely még a legkomorabb pathfinder szívét is megmelengeti. Minden hibájával és tökéletlenségével együtt is az egyik legjobb időtöltésem volt idén, a végtelen űr néhol kíméletlen, néhol pedig döbbenetes látványa hosszú időre a retinámba égett az általam épített hajó kapitányi székében. A játéknak TÚL sok jó és kiváló pillanata van ahhoz, hogy ne szerepeljen itt, még akkor is, ha bizonyos esetekben megosztóra sikerült a fogadtatás.

#11 | STAR WARS JEDI: SURVIVOR

Respawn Entertainment | PC, PS5, Xbox Series | Teszt

Oresztisz írta | A Star Warst kiskorom óta szeretem, viszont mostanában ami vele történik, az hagy némi kívánnivalót maga után. Ezért is vagyok boldog, hogy az EA megcsinálta ezt a játékot és az elődjét. Sok fénykardtípus és szín, nagyon hangulatos pályák, jól idősödött karakterek. A lényeg viszont, hogy bele tudod élni magad, mintha tényleg JEDI lennél.

HuN Makaveli írta | Ha csak röviden kéne jellemeznem, akkor azt mondanám, hogy a valaha készült legjobb SW játék. A régi Jedi Knight játékok óta vártam erre, és már az előző rész is különösen tetszett. Minden itt van, ami meg volt a Fallen Orderben, csak sokkal jobb minőségben. Nagyobb, szebb, jobb, több. Audiovizuális szempontból nekem “nextgen” élményt nyújtott, ilyen szintet vártam el a PS5/XSX generáció exkluzív játékok első hullámától. Tökéletesen visszaadja azt az SW hangulatot, amit megszerettem gyerekkoromban, minden tekintetben. Valószínűleg elfogult vagyok és beleköthetnék itt-ott, de minek? Nekem nyújtott akkora élményt, hogy már most a folytatást várjam.

Spaceghost írta | Nagyon vártam, és nem is csalódtam. PC-n mondjuk vállalhatatlan volt az optimalizálás, de ettől függetlenül remekül szórakoztam vele. Tetszik ez a fajta harcrendszer, mert van is benne kihívás, de azért haladni is lehet vele. Azért a történet kicsit kérdőjeles, hogy hová fogják kifuttatni. Remélem a következő rész már megkapja az UE5-öt, nem is tudom elképzelni, mit fognak kihozni belőle.

szeth36 írta | Nem lettem volna a Respawn helyében, amikor SW játékot adtak nekik fejleszteni. A KotOR olyan baromi magasra tette a lécet történetben, ami megugorhatatlan, a Disney és az EA pedig olyan következetesen taszította az érdektelenségbe gyerekkorom kedvenc filmvilágát, hogy azt oktatni kellene. A Respawn mindezek ellenére képes volt ellenszélben helytállni, és az utóbbi évek legjobb SW történetét, karaktereit, grafikáját, fénykardozós Tomb Raiderét hozta el. Le a kalappal előttük.

Folytatás holnap a fináléval, avagy a Top 10-zel!

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

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
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Crow Country - varjúdombi rémmesék

"Hát ismét beléptél a túlélő-horror világába. Sok szerencsét!" - Resident Evil, 1996.

6 órája

Xbox Game Pass-cím lehet az új Call of Duty – ez történt pénteken

Továbbá: SteamWorld Heist II, The Glass Staircase, College Football 25, Isles of Sea and Sky, Cygames Singapore.

7 órája

GTA VI megjelenés, új Activision Studio az Elsewhere képében - ez történt csütörtökön

Továbbá: Roll7, Intercept Games, Xbox Proteus Controller, GreedFall II: The Dying World, Shield Strike, Phoenix Labs, Pinball FX, Horizon Chase 2, XDefiant.

1 napja
2

Buckshot Roulette - pofád leszakad!

Az egyik friss tavaszi virális csapást (sic!) a Buckshot Roulette lőtte bele a világ arcába, pedig a Mike Klubnika által fejlesztett indie szösszenet már 2023 év végén elérhető volt az Itch.io felületén. A Steam verzióval játszva egyértelművé vált - erről a játékról írni kell. Viszont egyáltalán nem volt egyértelmű, hogy valódi értékről beszélünk-e.

1 napja
1

EDGE #398 pontszámok

Instant klasszikusok közé lépő független fejlesztések és néhány alacsony pontszámmal lenyomott AAA cím a brit magazinban.

2 napja
6

Sand Land

A Sand Land ugyan nem váltja meg a világot (a sajátján kívül persze), mégis azon kaptam magam, hogy észrevétlenül repülnek vele az órák. Kiporoltuk a homokot a szánkból és elmondjuk hogy mi a véleményünk Toriyama mester utolsó (?) kollaborációjáról.

2 napja
2

Assassin's Creed Shadows leleplezés, új játék a NieR alkotóitól – ez történt szerdán

Továbbá: PlayStation Plus, The Division Heartland, F1 Manager 24, Enotria: The Last Song, Sword of the Necromancer: Resurrection, Future Games Show.

2 napja
40

PlayStation Game Catalog: a májusi felhozatal

Red Dead Redemption 2. Deceive Inc. Crime Boss: Rockay City. Cat Quest I-II. Csöndes hónap társul a megszokottnál lényegesen több távozó mellé.

2 napja
3

MADiSON VR

A népszerű argentin pszichológiai horror két évvel a megjelenése után VR platformokra költözött, nekünk pedig minden bátorságunkra szükségünk volt, hogy a fejünkön tartsuk a headsetet. TESZT!

3 napja
1

Bemutatkozott a SteelSeries legújabb gaming headsetje, az Arctis Nova 5

Az új Nova 5 Companion App több mint 100 féle hangprofillal segíti a minél jobb hangzást.

3 napja
2

Sony évértékelő, Dead by Daylight bejelentések - ez történt kedden

Továbbá: ALZARA Radiant Heroes, What the Fog, The Casting of Frank Stone, Midsummer Studios, Albatroz.

3 napja

Dread Delusion – Morrowind rémálomföldén

Még szerencse, hogy az indie csapatok jóval bevállalósabbak az átlagnál, és nem restek bedobni játékosaikat a mélyvízbe, ahogy azt a korai hozzáférésből mostanában kilépő Dread Delusion példája is jól mutatja. Teszteltük a nagyon furcsa kinézettel bíró szerepjátékot.

3 napja
3

60 millióhoz közelít a PS5, rekorder a Helldivers 2

Üzleti évet zárt a Sony is és összességében elégedettek lehetnek az eredményekkel.

3 napja
15

Game Pass: mozgolódás május második felében

Premier áradat, nagy nevek és izgalmas független fejlesztések. Senua’s Saga: Hellblade II. Lords of the Fallen. Chants of Sennaar.

3 napja
2

Bemutatkozik az új Assassin's Creed, stratégiát vált a Square Enix – ez történt hétfőn

Továbbá: Sony Interactive Entertainment, Monster Hunter, Big Helmet Heroes, INDIKA, Fabledom, Shin Megami Tensei V.

4 napja
20

Heti megjelenések

5 napja
2

Final Fantasy 16: The Rising Tide

A Final Fantasy 16 második letölthető tartalma megérkezett, azt adva, amit vártunk tőle. De elég lesz ez a nagy többségnek? Teszteltük a Rising Tide-ot!

5 napja
3

Heading Out - kerék a nyakamon

Pár napon belül ez a második cikkünk egy lapozgatós könyvről, ami persze ferdítés, hiszen a Heading Out egy autós, narratív, roguelike kalandjáték akar lenni... aminek a lényegi része valójában egy lapozgatós könyvhöz hasonló rétegben nyer formát. Lássuk, mennyire váratlan élményként hatott a Saber gondozásában megjelent különleges csemege.

5 napja
2

Ian Livingstone - Az óriások árnyéka

Folytatjuk a magyar nyelven megjelenő lapozgatós könyveket bemutató sorozatunkat, ezúttal a sorozat atyjának, Ian Livingstone-nak új kötetével.

6 napja
3

God of War Ragnarök PC pletyka, Microsoft mobiljáték bolt - ez történt pénteken

Továbbá: Lightforge Games, Senua’s Saga: Hellblade II, Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Sweep the Board!, CI Games, Marathon, Eternal Threads, The Rogue Prince of Persia.

7 napja
25

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==