A Sucker Punch és a Sony már kellően beharangozta, mire is számíthatnak a játékosok single player fronton az augusztusban érkező Ghost of Tsushima Director's Cut tartalmaival, a játékhoz ingyenesen adott Legends újdonságairól azonban hallgattak. Mostanáig.
Egy friss bejelentésből kiderül, hogy a Director's Cuttal egy időben a Legends is kap egy kis bővítést, melynek keretében a közösség visszajelzései alapján finomhangolják a multiplayer módot. Ennek köszönhetően változik a Survival nehézsége, új Survival Nightmare challenge-eket kapunk, valamint további kozmetikai tárgyak is érkeznek.
Az igazi újdonság azonban szeptember 3-án érkezik. Ekkor debütál ugyanis a játék új módja, a Rivals. Ebben két csapat harcol egymással, azonban némileg közvetett módon. Mindkét oldal hullámokban támadó ellenfelekkel küzd, akik legyőzésekor Magatamát szereznek, amivel az ellenfél oldalán aktiválhatnak különböző nehezítő körülményeket. Amelyik csapat előbb költ el adott mennyiségű Magatamát az ellenfél kárára, megnyitja a Final Stand hullámot. A játék célja, hogy ezt a kört előbb teljesítsük, mint az ellenfél csapata. (Ha valakinek volt szerencséje a Destiny Gambit módjához, ismerős lesz számára a formula.)
A Rivals-en kívül érkezik a Gear Mastery rendszer is. Ennek lényege, hogy a 110-es szintű tárgyaknál aktiválhatjuk a Mastery Challenge-eket, amik teljesítésével 120-as szintre tornázhatjuk a tárgyakat, valamint egy új perk slotot is megnyithatunk rajtuk. A Mastery Challenge-ekkel továbbá mindegyik kaszt számára új képességeket oldhatunk fel.
Szeptember 3-án nem csak a fentiek érkeznek, hanem velük együtt a Legends standalone kiadása is. Aki csak a multiplayer módra kíváncsi, az 20 dollár / euró ellenében lecsaphat rá. Aki pedig a Legends megvásárlása után a Ghost of Tsushima egyjátékos részére is ránézne, az PS4-en 40 dollár / 50 euró, PS5-ön pedig 50 dollár / 60 euró mellett bármikor kibővítheti azt a Director's Cutra.