... Rengeteg izzadás egyetlen egy (1) achievement pontért ..., talán igy tudnám a legőszintébben kezdeni beszámolómat ...
A BulletWitch cimű játékról bizony nem sok jót lehetett hallani, a teszteredmények siralmasak voltak, alig kapta meg a néhány pontos átlagot. Ha Oliver barátomnál nem látom élőben a gémet, akkor messziről elkerültem volna ...
A játékot, játékmenetet nem szeretném bemutatni, aki próbálta tudja miről van szó. Technikailag rendkivül gyenge, a hangulat viszont nagyon el tudja varázsolni a gémert, pláne ha megnézzük az achiementeket, akkor fog igazán nagy meglepetés érni. Eddig még nem találkoztam egyetlen olyan játékkal sem, amiben 1 pontos achievement lett volna, ha mégis van ilyen, nem hiszem, hogy a fejlesztők a lehető legnehezebb kihívást társitották volna ehhez. A BulletWitch esetében azonban ez másképp van, a 14 achievementből az első 13 viszonylag könnyen kijátszható, ha mind megszereztük, akkor 999 pont lesz az elért eredményünk. Bizony, a maradék egy pontért is küzdenünk kell, ráadásul nem is keveset, Hell fokozaton - ami a játékban a legnehezebb, embertpróbáló szint - kell végigtolni a játékot.
Hell fokozaton valóban pokoli élményt tud okozni a játék, elég egy pillanatra megállni vagy rossz helyre ugrani, azonnal elhalálozunk. A sok gyakorlás és a korábbi fokozaton összeszedett tapasztalatokat megfelelően használva azonban viszonylag hamar túl lehet jutni a szinteken ( a negyedik pálya vége, illetve az utolsó a legbrutálabb )
Összeségében nagyon örülök, hogy sikerült mind az 1000 pontot kijátszani vagy inkább megnyerni a játékból. Annak ellenére, hogy elég gyenge stuff, a jó achievementek és a hangulat majd húsz órára biztos szórakozást nyújtottak.