Én a tavalyi év legjobb autós anyagának választottam a Stuntman: Ignition című PS2/PS3/X360 játékot. Ugyan nem nevezhető klasszikus értelemben vett autós játéknak, mégis ehhez áll a legközelebb. Adva vagyon egy pálya, amin minél tökéletesebben, minél kevesebb hibával és minél gyorsabban kell végigmennünk. Ugyanis a feladatunk nem más - ha a cím vagy a zseniális PS2-es előd nem lenne árulkodó - , mint hogy egy film járműves kaszkadőr-mutatványait a rendező által megálmodott koreográfiának minél inkább megfelelve bemutassuk. Pontosabban több filmét is, van itt Dante pokla típusú lávás-menekülős, James Bond típusú havas-robbantós vagy Hazárd megye lordjai típusú vidéki-ugratgatós szint is. Remek játék, aki érez magában ilyen indíttatásokat, nem zavarja a nem-szimulátor járművezetés (kedveli az árkád anyagokat) és szereti a látványos autós/motoros akciókat, mindenképp tegyen vele egy próbát - sőt, egyjátékos mivolta ellenére remek partyjátéknak is, rendkívül szórakoztató tud lenni a pályák közös megoldása. Na de a lényeg. Most fedeztem fel a videókat, amit a játék egy bugjáról készítettünk még ősszel, amikoris Samusaran és Ghz koma társaságában egy este nekiültünk a játéknak. Mi nemes egyszerűséggel Ghost Rider-nek neveztük el. Hogy miért, azt a videó remekül mutatja. :D (felhívnám a figyelmet a videó első felében, a 27. másodperc magasságában látható lebegésre is, ami csak a replay-ben jött ki :P) Íme:
Van még valakinek hasonlóan archívált programhibája? Esetleg csak egy jó sztorija?
Ha igen, azt ossza meg velünk!