Tippek és trükkök a csavaros feladványokhoz
Nem tagadom, hogy az utóbbi időben kevés olyan játékkal szórakoztam annyira jól, mint a Fezzel, nem is csoda, hogy nem hagytam abba addig, míg meg nem lett az összes kocka, összes achievement. (Bár inkább az előbbi volt a cél :) )
Vallom, hogy ehhez a játékhoz szigorúan tilos valamilyen netes végigjátszás használata, a feladványok 99%-a előbb-utóbb érthető lesz, a maradék egy százalék pedig a fekete monolit, amit úgyse fejt meg az ember egyedül.
Viszont tanácsokat, rávezető tippeket lehet adni a játékhoz, ezekből szedtem össze egy kis adaggal:
32 sima és 32 antikocka van, azonban nem érdemes ráizgulni arra, hogy mindet elsőre megtaláld. A játék befejezéséhez összesen 32 darabra van szükség, bármilyen sima-anti arányban.
A 32 sima kocka mindegyike, függetlenül attól, hogy egészben vagy darabokban van, megtalálható a pályákon különösebb nyomozás nélkül. Néhány van ládába rejtve, de ez a legtöbb.
Az antikockák megtalálása már nehezebb dió, viszont ők legalább mindig egyben vannak, tehát összesen 32 darabot kell "csak" keresnünk.
Térkép, térkép, térkép, nem lehet eleget mondani, hogy használni kell a térképet. Soha nem hazudik, tehát ha valami arany színű akkor tényleg nincs már ott semmi.
Az antikockáknál egyértelmű előnyben vannak azok, akiknek van valamilyen QR olvasójuk.
Nem véletlen rezeg úgy az irányító, ahogy.
A térképek mindegyike hasznos, a helyek ahol használni kell őket könnyen beazonosíthatóak.
Viszont ne felejtsd el, hogy a térképeket is meg lehet fordítani!
Ha úgy érzed minden megvan egy pályán, mégis a térkép szerint van ott egy titok, várj egy "napot". És keresd a baglyot.
Az órás pályán az óra mind a négy oldalának van értelme.
Végül, egy kép, ami NAGYON sokat segít, ha valaki elakad:
http://db.gamefaqs.com/console/xbox360/file/fez_alpha.png
(érdekesség: a kép egészére rá lehet jönni a játék közben is egy jó adag jegyzeteléssel és angol tudással)
Sok siker a nyomozáshoz!