Annak ellenére is érdekelt a játék, hogy tudtam, PS3-ra kevésbé nemezises rendszert szántak. Lelkesen, nagy előkészületek után biztosítottam mindent magam körül, hogy zavartalanul belemélyedhessek. Erre egy olyan penetráns bughalmazt kaptam a képernyőre játék címén, hogy majdnem megfordultam ültömben. A grafika olyan, mintha nem tenné ki a textúrákat sokszor (sokszor ez látszik is kegyetlenül a menüben).
Cserébe szaggat, nemcsak a kép, de a hang is rendszeresen. A térképre való váltás egy tíz másodperces loading (amit nem kell ecsetelnem mennyire praktikus). Az, hogy maga a játék milyen is csak foltokban jutott el hozzám, de ez a minősíthetetlen technikai prezentáció nagyon rányomta nekem a bélyegét a produkcióra. Másnak is volt ezzel ilyen tapasztalata?
Félreértés ne essék, láttunk mi már generáció határán korábbi gépekre készült multiplatform játékokat PS2 érában is, de itt konkrétan olyan neglegancia tapasztalható a fejlesztők részéről a PS3-as Shadow of Mordort illetően ami konkrétan BÜNTETENDŐ kellene legyen. A Destiny demó után például gyakorlatilag ocsmány ez amit a képernyőre kitesz a játék.
Uff.