Azt hittem, hogy csak mikuláskor süti el a gyártó ezt a "poént"... tévedtem... Micimackó visszavág, és még durvább képzavarral, mint valaha...
Közeledik a húsvét, és ahogyan az lenni szokott ilyenkor, a boltok polcain megjelennek a különböző csoki nyuszik, tojások, kiscsibék, és egyéb csokoládé lények. Így történt meg, hogy kedvesem midőn a szokásos bevásárlását végezte, erre a rettenetre lett figyelmes.
Mivel tudta, hogy mikuláskor egészen jól kiveséztem (meg jóízűen megettem) a Micimackó álca mögé rejtett figurát, úgy érezte, hogy erre is mindenképpen szükség van az "állatságok" sorozatomban.
Tipikus példája ez a termék, mennyire nem gondolták végig a TM-esek (termék manager) miként is kéne valahogyan jobban fogyóvá tenni egy húsvéti csokoládét. Mert ha már a micimackó témánál tartunk, és nyulat keresünk, a bandában, akkor kézenfekvő mindjárt magával az egyik szereplővel - gyk.: Nyuszival (kinek neve is elég kísértetiesen hasonlít a húsvétkor igencsak szeretett kisállatéra) - reklámozni, vagy éppen becsomagolni a terméket.
Elképzeltem az ötletgyűjtő konferenciát a cégnél:
Gyerekek figyeljetek... óriási ötletem van... be fogtok sz@rni olyan jó...
Halljuk!!! Halljuk!!!
Vegyük a Micimackó franchise-t és abból válaszunk egy szereplőt.
Na igen... De kit? Malacka?
Az túl kicsi...
Hmm akkor Kanga?
Áhh annak erszénye van, meg kölyke is... baromság.
Hát akkor ki? Bagoly és Róbertgida kiesett...
Evidens, hogy Tigris legyen az!!!! Ugrál is, sokan szeretik, kedves pofija van... Tökéletes!
Igen az, de mégis hogy lesz belőle nyúl?
(hátsó sorból félénken valaki) Srácok! Nyuszi? Azon semmi változtatni való nincs.
Hülye vagy? Egy mogorva idiótát, akit senki sem szeret? Hányas voltál te marketingből? Menjél inkább főzzél kávét. (kizavarják a hozzászólót)
Hol is tartottunk? Ja igen: hát kapjon egy jelmezt, nagy fülekkel, kis kosárral, ahogyan ez lenni szokott...
Najó, de hogy őrizze meg a Tigris mivoltát? Mert mégiscsak tudatni kell a kölykökkel, hogy ő az akit szeretnek.
Hát majd rövid kabátkát kap... Ne akadjatok már fenn.
Szuper! Mehet is a gyártósorra! Ezen meggazdagszunk...
Valami ilyesmi lehetett...
Viszont, ha tényleg ő mellette döntöttek a cégnél, akkor mégis miért nem találtak ki valamilyen vicces szlogent? Például: "A Tigrisek tudnak a legjobban nyulat utánozni" Vagy nem tudom...
Ez az egész így elég sarkos...
És most kitérnék a design-ra, amit az elképzelt konferenciám szereplői is fejtegettek. De előbb íme egy-két kép:
Nyissuk azzal, hogy miért kell egyértelművé tenni mindenki számára, hogy nem a nyúl, hanem a Tigris jött hozzánk húsvétra? Úgy értem, miért nem kaphatott teljes méretű fehér nyuszi jelmezt szerencsétlen csíkos barátunk? Miért ilyen rapper jelmezt kellett ráadni? Nem egészen értem, mert így szerintem egyáltalán nem azt a célt éri el a cucc, nevezetesen hogy aranyosságát látva a gyerek meg akarja venni, amit kéne, hanem pont ellenkezőleg kérdéseket és megmagyarázatlan feltevéseket (A nyuszi nem létezik? Hazugság az egész? Mit keres Tigris a nyúl bundájában? Megölte nyuszit, megnyúzta és különös perverzióból magára rántotta a bőrét?)
Elmebaj...
Ezeket látva, csípőből azt mondanám, hogy NE vegyétek meg ezt a csokit....
DE!
Az idegesítő alufóliát lehántva értékes belsőhöz jutunk.
Nevezetesen egy kivételesen finom tejcsokoládéhoz, melynek formája megnyugtatóan nyuszi, és semmilyen rejtett turpisság nincs rajta.
Így azt javaslom, hogy aki finomsággal szeretné megajándékozni szeretteit, az vegyen egy ilyet, szedje le Tigrist róla, és csomagolja be maga alufóliába, és fessen rá filctollal nyúl arcot... Még az is biztosan 100x jobb mint ez a borzalom.
Maradok tisztelettel: RedBoyforCE