Boom Blox = Wii - legalábbis számomra. Kifejtem bővebben. A Boom Blox testesíti meg azt a játékot, amilyet nagyon szívesen látnék szinte bármilyen formában, legyen nextgen vagy valós életbeli móka (tényleg, egyszer a társasjátékokról is érdemes lenne cikket írni, legalább annyira szórakoztatóak, mint a legjobb multis konzolcsodák), de mégis a Wii a legalkalmasabb a kivitelezéséhez. És nem is hibázták el.
Aki nem ismerné: hatalmas tornyokat kell ledönteni, de egyáltalán nem mindegy, hogyan. Van olyan játékmód, ahol el kell érnünk, hogy csak bizonyos elemek essenek a földre, másokban úgy kell lebontani az épületet, hogy a teteje stabil maradjon. Az első néhány pálya határtalan tombolás és rombolás, a játék vége olyan precíziós munka, mint a sebészet. És közben repkednek a kocka alakú tehenek és kakasok, ami kellően pszichadelikus hangulatot kölcsönöz az egésznek.
Mi a Boom Blox? Egy szemtelenül egyszerű ötlet párosítása a tökéletes fizikai modellezéssel és egy betépett állatfarmmal. Ha nem tudnám, hogy egy milliárdos áll az egész mögött (na jó, nem ötletgazdaként, hanem befektetőként), azt hinném indie fejlesztés :)
Örökké emlékezetes pillanat: Dőlj le! Dőlj le! Dőlj le! De ne úúúúgy!!!! Le ne dőlj!
Mélypont: Nem annyira mélypont, csak kritika: néha a szerencsének nagyobb szerepe van, mint az ügyességnek.