Mérges vagyok és szomorú...
Pontosan három héttel ezelőtt járunk, még elég hideg volt egy kisvárosi faluban ahol egy helyi fiú telefonon keresztül rendelt egy játékot egy viszonylag jó névvel rendelkező cégtől.
A vonal túloldalán beszélő kellemes női hang azt mondta, hogy a játék külföldről érkezik hozzájuk is, ezért beletelik 1 vagy (jelzem VAGY) 2 hét, hogy a játék megérkezzen. Oké oké nem sürgős csak itt legyen....
Két héttel később...
A fiú...na jó elárulom ÉN felhívtam őket és azt mondták, hogy még ők sem kapták meg.
Az előző két hétnél egy héttel, vagyis a rendeléstől számítva három héttel később, 12 perce.
Újra telefonáltam, a készüléket férfi vette fel. Közölte velem, hogy a játék még mindig nincs határon belül. Haragomat egy telefon, egy 120 éves porcelánkészlet és egy ablaküveg bánta...
Mit tegyek? Tanácstalan vagyok. Ha a héten belül nincs játék... apropó játék, a Scribblenauts-t rendeltem NDS-re... tehát ha a héten belül nincs játék lemondjam a rendelést? vagy ha mégis van kérjem féláron? Tanácstalan vagyok... és mérges...de itt egy videó ami segíthet.