Vaskos lista a közelgő javításról.
Korrupt mentések: mint kiderült, az anti-cheat rendszer reagálta túl a dolgokat az R&D fejlesztések miatt a szabadedzésen, ez a hiba javítva lesz.
Az AI nem jön ki a boxba száraz versenyen (20% vagy nagyobb versenytávnál): javítva
A játékost sokáig tartják a boxban kerékcserekor: a nyalókásember AI-ja javítva, kevésbé lesz óvatos
Defektek: a defekt esélye jelentősen csökkentve
Lemerevedett szerelők a kerékcsere során: programhibák javítva, amik ezt okozták (csak álldogáltak a szerelőink, és nem csináltak semmit)
A versenystratégia automatikus frissítése: a menet közbeni versenystratégia változásokat (a gyorsmenünk keresztül) most már hibátlanul követi a program (gondok voltak a kemény (prime) keverék választásával)
Az AI első versenykörének ideje most már helyesen kerül kiszámolásra (eddig a rajtvonaltól mért, most már a lámpa kialvásától)
Ezeken felül a következő változások lesznek:
OSD: a részidők (gap times) most már az előtted lévőtől való távolságot/különbséget mutatja, nem az első helyezettől mértet
Az AI kocsikra jobban fog hatni a sérülés, tehát ha egy AI vezette autó sérül, lassabban fog menni, ki fog jönni a boxba javításra, illetve ha kellően súlyos a sérülés, feladja a versenyt
Időmérő: azon autók, amelyek az időmérőn a pályán vannak és nem mért kört mennek, jobban lehúzódnak a játékos elől
Javított kormányvezérlés a következő modellekre: Thrustmaster Ferrari F430 Force Feedback, Thrustmaster Ferrari GT Experience, Thrustmaster RGT Force Feedback Pro Clutch, Fanatec Porsche 911 Turbo S & GT3 RS2
Nedves pálya: mind vizuális, mind irányíthatósági módosítás a nedves pályákon - egyrészt a nedvességi szint növelve, másrészt a keréknyomok jobban látszanak
Fejlesztett sérülésmodell: a kisebb ütközések is nyomot hagynak az autón
Fejlesztett "érvénytelen kör" szabály: Time Trialban nem érvényteleníti a játék a következő körödet - minden más játékmódban marad a szabály: ha a harmadik szektorban szabálytalankodsz, a következő köröd ideje is érvénytelen
AI viselkedés: javítva (sokszor nagyon furcsa végeredmények születtek a versenyeken)
Csak PC-re vonatkozó fejlesztések:
Visszajátszás: menthető és visszanézhető lesz
DX11: az F1 2010 támogatni fogja a DirectX 11 megjelenítést
Eyefinity: 3 vagy 6 monitoros rendszerek támogatása
Optimalizációk: a többmagos processzortámogatáson sikerült javítani
További hardvertámogatás: a Sandy Bridge processzorok is támogatva lesznek, valamint a program helyesen fogja felismerni az i7 processzorokat
Ez a lista még nem teljes, csupán a jelenlegi helyzetet tükrözi.
forrás: f1game.hu