
A haldokló középosztály - a játékkiadás nehézségei
Hegyi gorillaként tűnnek el a játékipar kis- és közepes méretű szereplői - vajon megállítható ez a természetes kiválasztódás, vagy a kihalás elkerülhetetlennek látszik számukra?
Hegyi gorillaként tűnnek el a játékipar kis- és közepes méretű szereplői - vajon megállítható ez a természetes kiválasztódás, vagy a kihalás elkerülhetetlennek látszik számukra?
Remember, remember, the fifth of November - avagy az Xbox 360 keresi a Guy Fawkes-át, a személyt, aki végre megakasztja a bürokratikus gépezetet és ráébreszti az Xbox Live menedzsmentjét arra, hogy nem feltétlenül előnyös a háttérbe szorítani azt, amiről az egész szolgáltatás szólna: magukat a játékokat.
Tizenkétezer forintot elkölteni egyetlen játékra luxus: ebből az összegből kijönne minimum három (szépirodalmi) könyv, sok magazinnál egy komplett egy éves előfizetés, de a kenyérvásárlási szükségletek is le lennének fedve legalább két hónapra. Tizenkétezer forint egy olyan szoftverért, amit nagy eséllyel az első, maximum a második végigjátszás után nemigen vesz elő az ember több mint luxus. De mégis miért kerülnek ennyibe a játékok és mi az oka annak, hogy manapság a fejlesztés költsége nemhogy túllépte a több millió dolláros határt, de már-már a filmekkel vetekszik a költségvetés? Bányászlámpákat és csákányokat elő, leásunk a játékfejlesztés mélyére, megnézve, hogy hova is megy el az a temérdek pénz! (a cikk elsőként a PC Guru magazinban jelent meg)
Mítoszvadászat a lapok túloldaláról, avagy a nagy tévhitek az offline lapokkal kapcsolatban, a teljesség igénye nélkül, hosszabb fórum-hozzászólás stílusában