A Capcom közzétette éves jelentését, melyben a japán kiadó elnöke, Haruhiro Tsujimoto bemutatta a cég jövőre vonatkozó stratégiáját. Az eddiginél is nagyobb szerep jut majd a nagy franchise-oknak.
*"Nagyjából két és fél évente adunk ki olyan játékot, amely valamelyik népszerű sorozatunkból származik. Ez azért van, mert egy-egy ilyen cím elkészítése általában 3-4 évet vesz igénybe."
"Mivel ilyen ritkák a sikercímek, ezért nehéz évente előrukkolni egy-egy nagy címmel, ami negatív hatással van a bevételekre. Ezen oknál fogva fontos, hogy a jövőben vagy növeljük a népszerű címek mennyiségét, vagy csökkentsük a fejlesztési időket, biztosítva ezáltal a stabil bevételeket."*
Hogy végül melyiket választja a Capcom? Nos, valójában mindkettőt: a csapatok kisebb, nagyjából 100 fős létszámmal fognak dolgozni, méghozzá rövidebb fejlesztési idővel, és egyszerre több játékot fognak fejleszteni.
A sűrűbb megjelenéseket egyfajta hibrid modellel fogja biztosítani a cég: a játékok "magját" a belsős Capcom csapatok fogják elkészíteni, az utómunkát és az extra tennivalókat pedig külsős stúdiókhoz fogják kiszervezni. A módszert a Capcom sokat bizonyított motorja, az MT Framework hivatott gördülékenyebbé tenni, amely immáron hat platformot támogat, és rendkívül idő- és költséghatékony fejlesztést tesz lehetővé.
A Capcom emellett az online-tól is sok pénzt remél: erőteljesebb multiplayer komponensek, digitális disztribúció és még több DLC szerepel a fentiek mellett a kiadó jövőbeli tervei között.