Hála az égnek egészen sok mindennel, és többségük többnyire élvezem is eddig. Szemezgetés az elmúlt hetek terméséből, a teljesség igénye nélkül.
Időrendileg visszafele haladok, azaz pár napja végeztem a...
Bioshock 2
Az első rész hatalmas nagy kedvencem lett, és ismerve a kritikákat, kicsit féltem a folytatástól. Teljesen feleslegesen, mert a második rész is jó kis játék. Ugyan közel sem olyan profi, mint az első rész, sőt ha a történettől eltekintünk, akkor akár egy sima extrahosszú kiegészítőként is tekinthetnénk rá. De sebaj, a hangulat rendben van, a gameplay is ugyanolyan jó, mint az előd esetében, egyszerűen csak nincs semmi igazi újdonság. Az, hogy ezúttal végig Big Daddy vagyunk, 1-2 új fegyver/plazmid/tonic, valamint új Little Siser technikák és Big Sisterek is vannak, max leírva hangzik soknak. Meg lehetne egy picit hosszabb is, bár a multiplayer mód (ami meglepően jó, és még mindig elég sokan játszák!) ezen orvosol valamelyest. Ha le lesz árazva, akkor szerintem a Minerva's Den DLC-t is leszedem hozzá. 8/10
Splatterhouse
Gitártépés + vérvérvérvérvér + obszcén rémségek + csipet Cthulhu mítosz + még több vér + kőkemény old-school játékmenet = INSTANT WIN? Sajnos nem, azért a Splatterhouse-nak megvannak a maga kőkemény hibái, és néha borzasztóan idegesítő tud lenni, mégis remekül elszórakoztam vele pár héten át. Azért ilyen sokáig, mert pár pályánként annyira felidegesített, hogy napokig rá sem bírtam nézni. Mivel szinte ingyen osztogatják már, ezért a klasszikus (értsd igazságtalanul nehéz) beat'em'up-ok és a korábbi részek rajongói szerezzék be. 6/10
Fable 3
Erről majd hamarosan egy nyereményjáték keretében írok bővebbet is, egyelőre csak annyi, hogy ugyan a második résznél jobb lett, de még mindig nehéz rá normális játékként tekinteni. Humoros, lightos kaland RPGnek elmegy, de játszani nem túl jó vele. Aki szereti az angol humort, vagy neadjisten tetszett neki az első két rész, az azért csalódni nem fog benne. 5/10
Child of Eden
Nem az én világom, de ha már egyszer hozzám került a Mondós tesztpéldányt, elszórakoztam vele egy-két este. Érdekes darab, de egy kicsit rövidnek érzem, ahhoz képest, hogy valami 9999 forintba kerül. 7/10
Duke Nukem Forever
Ezt már többször is túltárgyaltuk sokakkal itt a fórumon. 10/10 :D
Halo Wars
Nagyon jó kis játék, remélem egyszer lesz még folytatása. Tény, hogy azért nem egy Starcraft bonyolultságú cucc, de a kevésbé hardcore szobastratégák végre konzolon is hódolhatnak a szenvedélyüknek vele. Az átvezető filmekért pedig pluszpont jár! 8,5/10
Halo: Reach és Mortal Kombat
Ezekről már írtam részletesen, és ugyan sem Halo fan nem vagyok, sem a bunyós játékok nagy guruja, azért tetszett mindkettő. Reachben főleg a Firefight-ban szórakoztam nagyon jól, Mortalban pedig az őrületbe kergettem az ellenfeleimet Sheevával. :)
Eddig egyelőre ennyi ez a nyár, most pár hétig nagyon nincs is kilátásban más komolyabb cím, de nem gond. Szeretnék pótolni végre néhány XBLA-s gyöngyszemet (Torchlight, Daggerdale, Beyond Good and Evil, Limbo, stb) de amíg nem árazzák le őket, addig felejtősek. Illetve van még itt egy Just Cause 2 vésztartaléknak. :)