Adeusz2014.01.03. 10:44

Miért nehezednek a játékok bugyuta módon???

Ez egy rövid, dühöngő bejegyzés lesz.

Újév napján bepróbáltam a Dead Island lemezét a boxomba. Már régóta szemezgettem vele, tudván hogy biztos rohadt jó kis kaland lesz témája okán. Így is érzem mostanáig, azonban nem tudok elmenni szó nélkül a módszer mellett, ahogy a fejlesztők fent próbálják tartani a folyamatos kihívást ebben (és néhány másik) játékban.

Történt ugyanis, hogy a negyedik-ötödik mellékküldetést csinálom éppen, szépen fedezgetem fel a világot, kezdetleges kis fegyvereimmel csapkodom az utamba botorkáló zombikat és kb 4. szintű a karakterem. Eddig a pillanatig akár 2-3 walker (alapszintű zozó) sem okoz gondot, ügyesen kombinálva a rúgás, ütés, hátralépés, földön fekvő ellenség csapkodása módszereket.

Egy kis nyaraló kunyhó bejáratához közelítek, ahol az aktív küldetésem le fogom tudni. Kettő darab járkáló támolyog a bejárat közelében. Az egyikkel rövid úton végzek hátulról, majd a másikat kikerülöm, gondolván hogy majd kifelé jövet végzek vele

A kunyhóban meg is kapom a küldetésért járó XP-t, szintlépés következik, végre ötös erősségű vagyok! Egy nagy sóhajjal kilépek az ajtón, újabb kalandok felé, amikor az udvaron, a korábban otthagyott zombi (akinek a kis barátját 1 perce megaláztam) gyakorlatilag szanaszét üti a fejemet és egy, a legjobb fegyverem kicsorbolását eredményező élethalálharcot követően sikerül eliminálnom. Ekkor már roszat sejtettem, és a safehouse-ba hazavezető út igazolja félelmemet. Eddig a pontig nem nagyon figyeltem a támadó járkálók szintjét, de úgy tűnik fél perc alatt sokkal combosabbak lettek. Ez kérem egy felháborító hülyeség! Hát hova tűnt az élethűség a zombiszimulátorokból?! :-)

Ha én erősebb, tapasztaltabb, jobban felszerelt vagyok, ne kelljen már továbbra is vért izzadnom minden sarkon a zombik ellen a már bejárt pályarészeken is. Akkor mi a f*sznak van fejlődés? Nem a meglévő alapszintű ellenségeket kell erősebbé tenni, hanem az új helyszínekre nagyobb tömegben kell őket letenni. Vagy szintén ott vannak a fejlettebb ellenségek (infected, thug stb), használják a készítők ezeket!!

Ennyi.

Ja, a State of Decay beszerezve az év végi sale alkalmából. Ott is ez vár rám?

eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Comedian
Superman halála

3 órája

Necroman Mk2
The Swapper

3 napja

Fabri
Japán gamer szemmel

7 napja
11

p34c3
VR Kukkolda 2025

2025.06.09.
5

Necroman Mk2
Suicide Rachel Foster

2025.06.03.
4

Comedian
Pókember: Kék

2025.05.31.

Necroman Mk2
Mixed-Up Mother Goose

2025.05.26.

p34c3
Commandos: Origins

2025.05.20.
7

Necroman Mk2
Diablo III

2025.05.13.
5

Malleus
Realm of Ink (墨境)

2025.05.09.
4

Necroman Mk2
WVG Hall of Fame 2025 nyertesek

2025.05.08.
3

Comedian
Fenegyerek: Újjászületés

2025.04.18.
2

p34c3
HITMAN PSVR2

2025.04.11.
8

Necroman Mk2
Remains of Edith Finch

2025.04.10.

Comedian
Pearl

2025.03.12.
5

Necroman Mk2
Mythwrecked

2025.03.12.
2

Comedian
X

2025.03.08.
5

Necroman Mk2
Video Game Hall of Fame 2025 - az idei döntősök

2025.03.07.
10

Necroman Mk2
Vanishing of Ethan Carter

2025.02.28.

Necroman Mk2
NFS Undercover

2025.02.20.
8