Egy érdekes Fortnite-sztorira lettünk figyelmesek, amely túlmutat az általános termékmegjelenítéseken és kommersz-kollabokon.
Az első holokausztról szóló narratív kalandjáték alkotója (The Light in the Darkness, Epic/PS), Luc Bernard egy új koncepcióval szeretné felforgatni a médiafelületeken átívelő tájékoztatást. A Fortnite világában fog ugyanis a fejlesztő egy holokauszt-múzeumot alapítani, amely egyrészt elmondja egy olyan korosztálynak is a tragikus események történelmét, akik nem járnak múzeumba. Másrészt pedig megváltoztathatja a fiatalok információszerzési szokásait.
A kollaboráció tovább tágítja a Fortnite metaverzumában rejlő lehetőségeket - amíg a Meta erőlködik, addig az Epic az ilyen együttműködésekkel mutatja be, hogy a Fortnite-ban több van, mint egy élő reklámfelület.
A térkép területe ezen a kódon keresztül lesz elérhető: 4491-8501-3730.