Halo 3: ODST zenei ízelítő
Kapcsolódó játék: Halo 3: ODST (x360)
Eddig 76 hozzászólás
drag
2009. January 28.
Wednesday 10:36
A Halo 3: ODST nem csak új főhőst, és némileg megváltozott játékmenetet fog kínálni, hanem a sorozat minden bizonnyal sokak által ismert és kedvelt főtémája is lecserélődik.


A már évek óta futó Video Games Live turné az előző héten Seattle városában állomásozott, ahol is első ízben hallhatta élőben a nagyközönség a Halo 3: ODST zenei anyagának legjellegzetesebb szeletét.

Az előadáson jelen volt a sorozat zenéiért felelős páros, Marty O'Donnel, és Michael Salvatori is, de a lenti YouTube videónak köszönhetően ti is belekóstolhattok az új dallamokba, természetesen szimfonikus tálalásban.

Az ősszel debütáló Halo 3: ODST a harmadik rész előzményeként fog szolgálni, új főhőssel, és taktikusabb játékmenettel, a napokban pedig egy új, apróbb információmorzsa is felbukkant róla: konkrétan az, hogy ellenfeleink között nem találunk majd Elite-eket, csak Brute-okat.


Összesen: 76 [1-50]
1 | 2
[35] savoo
Feb 05., Thursday 23:23 #76
Válasz Yip Man (#43) üzenetére
Ez erős sarkítás szerintem. Főleg ma az internet korában..
"I have no memory. Every day is a new day because I don’t remember the day before. Every minute is like the first minute of my life."
Jan 28., Wednesday 20:52 #75
Válasz Gulandro (#74) üzenetére
Válasz ment. Bár minek, úgyis lepereg.
[41] Gulandro
Jan 28., Wednesday 20:40 #74
Válasz theSickness (#72) üzenetére
Inkább privát üzenetet írtam.
Ahogy nap úszik el életünk horizontja felett, Ahogyan a fény tűnik el a messzeségben. Hajósok, tengerek vándorai születnek és halnak meg Otthonuktól távol, idegen vizeken, Uram add, hogy vándor lehessek egyszer.
Jan 28., Wednesday 19:27 #73
Válasz Lavitz (#67) üzenetére
Nekem az is fura, hogy nem Bungie-ék készítik, de legalább a legjobb szakemberekre bízták.
Jan 28., Wednesday 19:26 #72
Válasz Gulandro (#64) üzenetére
...így aztán rohadtul képben lehettél, mi mért történik, ki az az Elite az oldaladon, miért segítenek a társai, hol van Cortana, ki az a Miranda Keyes, ki az a Gravemind, satöbbi. Talán ennyit a nagy hozzáértésről.
Jan 28., Wednesday 19:22 #71
Válasz Gulandro (#62) üzenetére
Megsúgom, hogy mindhárom Halo-ban lehet csöndben megoldan pár részt. De alapvetően nem lopakodós játékról van szó. A Thief 1-2-ben a nézet volt belső, de nem volt shooter, szóval mondhatni nem FPS. Deaus Ex inkább kalandjáték, mint FPS, ezt is tudod. A Mirror's Edge pedig a legsz*rabb példád, mivel csak nagynéha kerül a kezedbe fegyver, az sem kötelezően - még a készítők sem vallják FPS-nek.

Amúgy meg most már kib*szottul idegesít ez az okoskodásod, pláne azért, mert nem lennél egy hülyegyerek, csak kötekedés-fetisizta vagy.
Jan 28., Wednesday 18:56 #70
Válasz Gmer81 (#66) üzenetére
Nekem is a 2. rész a kedvencem!
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
Jan 28., Wednesday 18:27 #69
Nincs olyan jó mint a classic, de nem rossz ez sem. Egy jó trailer alatt biztos szebben fog "mutatni".
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
Jan 28., Wednesday 18:03 #68
A Halo Trilogy zenéi nagyon tetszettek nekem. Szerintem ez is nagyon fog majd paszolni a Halo univerzumhoz.
Daytona USA ARCADE: Advance Course 3:00:87 Arcade Game's Forever
[67] Lavitz
Jan 28., Wednesday 17:45 #67
Válasz theSickness (#38) üzenetére
és milyen érdekes a sors hogy a Halo RTS-nek indult, aztán FPS lett belőle, és mégis elkészült az a Halo RTS is
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[23] Gmer81
Jan 28., Wednesday 17:43 #66
Válasz Gulandro (#64) üzenetére
Ne hagyd ki a Halo 2-t, szerintem sokkal jobb mint az 1 vagy a 3.
[59] Alwares
Jan 28., Wednesday 17:41 #65
Válasz Gulandro (#62) üzenetére
Szerintem ha te olyan Halot akarsz amiben nem kell lőni akkor homoszexuális vagy....
.titanic {float: none;}
[41] Gulandro
Jan 28., Wednesday 17:17 #64
Válasz typer (#63) üzenetére
Tervezem a második rész pótlását most XBoxon. A harmadik részben meglepő is volt mekkorát fordult a világ, de ez a része tetszett is, árnyalta valamelyest a képet.
Ahogy nap úszik el életünk horizontja felett, Ahogyan a fény tűnik el a messzeségben. Hajósok, tengerek vándorai születnek és halnak meg Otthonuktól távol, idegen vizeken, Uram add, hogy vándor lehessek egyszer.
[30] typer
Jan 28., Wednesday 17:07 #63
Válasz Gulandro (#52) üzenetére
a második rész elég fontos volt a halo trilógia történetének szempontjából, hisz ott történtek fontos dolgok, pl az elitek lázadása, bemutatták a covanant-ot kicsit közelebbről, hogy miért is harcolnak, mi a céljuk
az első rész inkább csak egy amolyan bevezetés volt a történet szempontjából, ott sokkal nagyobb hangsúly volt a gameplay-en, a harmadik rész meg egy tökéletes lezárás, ahol erősebb volt a story mint az első részben, viszont nem volt annyira a középpontban, mint a második részben
[41] Gulandro
Jan 28., Wednesday 15:57 #62
Válasz theSickness (#56) üzenetére
Az egész Thief sorozat végigjátszható ölés nélkül, sőt, a legnehezebb fokon ez elvárás is. Tudtommal a legutóbbi Mirror's Edge is díjazza ha nem ölsz... a Deus Exet magad is említetted. ugyanakkor elbeszélünk egymás mellett ha úgy gondolod, hogy a történet által kikényszerítetti gyilkolással van gondom.
Ahogy nap úszik el életünk horizontja felett, Ahogyan a fény tűnik el a messzeségben. Hajósok, tengerek vándorai születnek és halnak meg Otthonuktól távol, idegen vizeken, Uram add, hogy vándor lehessek egyszer.
moderator Ghz
Jan 28., Wednesday 15:44 #61
Válasz Gulandro (#30) üzenetére
De, természetesen mondhatsz véleményt bármiről amiről csak szeretnél. Viszont ha ekkora nagy hatalmas hozzáértéssel és tapasztalattal rendelkezel az FPS-ek terén, amit természetesen én nem vitatok hiszen nem ismerlek, akkor mért van, hogy ekkora baromságokat beszélsz?
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[20] WarAdmir4L
Jan 28., Wednesday 15:15 #60
Válasz theSickness (#58) üzenetére
Nem a tortenettel valo kapcsolodas miatt, hanem minosegre gondoltam. De termeszetesen kiprobalom, most gitarozunk
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
[56] Oldern
Jan 28., Wednesday 14:37 #59
Válasz WarAdmir4L (#53) üzenetére
Hát, ahogy gondolod. Naaaagyon régen láttam, legutóbb például 2007-ben.
This Cannot Continue
Jan 28., Wednesday 14:25 #58
Válasz WarAdmir4L (#55) üzenetére
Mondjuk a Degeneration-nek alig lesz köze a Resident Evil 5-höz, szóval ne ezen múljon. Az animációs film inkább a RE2-höz kapcsolódik, bár biztos itt is meglesznek a kapcsolódási pontok (mondjuk az Umbrella biztos ilyen lesz).
[51] Dude
Jan 28., Wednesday 14:24 #57
Válasz WarAdmir4L (#54) üzenetére
Jó lenne valami nagyköltségvetésű remake belőle. De asszem megelékszem majd az Űrgárdístás TPS-vel is Utánna jöhet a SH feldolgozás
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
Jan 28., Wednesday 14:23 #56
Válasz Gulandro (#52) üzenetére
Mondj légyszíves egyetlen FPS-t, amiben nem kell gyilkolni a történet nevében. Ott van a Deus Ex, de az is csak nézetében FPS, ahogy a Metroid Prime is egy furcsa példa lehetne, hiszen az is inkább kalandjáték, mint belső nézetes gyilkolósdi.

A mondandómból szerintem kiviláglik, hogy nem kötelező a könyvek ismerete a Halo trilógia élvezetéhez, csak azt, hogy azok ismeretében kitágul a játék univerzuma.

Még mindig nem értem, hová akarsz kilyukadni. Melyik rész volt gáz? Az, ahol az emberek és Master Chief kénytelenek átküzdeni magukat az egyik Prófétáig, hogy megakadályozzák, hogy a Halo fegyverekkel kiírtsák az emberiség írmagját is? Vagy az a rész, amikor New Mombassa utcáin kellene valahogy összefogni az emberi védelmet? Igen, Master Chief a készítők által tudatosan ikonizált karaktere, aki fontos része az eseményeknek. Fajtájának utolsó képviselője, aki jóval többre képes, mint egy kisebb csapatnyi katona. Nem azért, mert "csak", hanem mert a Spartan katonák erősebbek, jobban bírják a gyűrődést, fizikailag erősebbek és a Covenant-októl átvett technológia segítségével képesek magukon viselni a Mjolnir páncélzatot, amely visszatölthető energiapajzsot képes generálni - és amelynek olyan súlya van, hogy az egyszerű emberek nem bírják magukon viselni.
Igen, ha így nézzük, tudatosan vagyunk mindig a sűrűjűbe dobva. Ennyi erővel sz*r a Half-Life 2 is, ahol minden egy védőruhába bújt tudóson múlik, hiszen mindent ő old meg.
Magyarán mondva minden FPS sz*r, ahol olyan főhőst irányítasz, aki valójában egyedül old meg mindent.

Nem tudom, mit vársz, mit akarsz, vagy valójában hova akarsz kilyukadni. Illetve azt látom, hogy ismét benned van a "divatból fogást keresünk minden népszerű dolgon, és közben büszkén hírdetjük, hogy mi (állítólag) ismeretlen játékokkal játszunk helyette" dolgot. Kezd megint esni a színvonal...
[20] WarAdmir4L
Jan 28., Wednesday 14:22 #55
Válasz Oldern (#50) üzenetére
Peldaul a Resident Evil Degeneration akkora csalodas volt szamomra hogy sirtam(egy 20 perces Narutoba tobb izgalom fer bele). Annyira gyenge, hogy miatta komolyan meggondolando hogy erdemes e megvennem a jatekot. Nyilvan ez az en problemam.
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
[20] WarAdmir4L
Jan 28., Wednesday 14:18 #54
Válasz Gulandro (#49) üzenetére
Az egesz vilagbol a "Space Hulk" volt az egyetlen valamire valo jatek ami meghozta egy kicsit a hangulatot
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
[20] WarAdmir4L
Jan 28., Wednesday 14:12 #53
Válasz Oldern (#50) üzenetére
Ja igazad van az gyakori hogy gyerekeket ilyen traumanak adjak ki, varjunk csak hol is lattunk ezt ilyen formaban elotte, hmmmm, sehol!!!! Hatalmas kliseket hasznal biztos mert nem az elso anime de nem kizarolag abbol epul fel sot. Olyan temakkal foglalkozik melyekbe nem igen fognak bele 18 karikaval sem, ember, isteni lenyek, gepek, csalad. Szerintem regen lattad mar.
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
[41] Gulandro
Jan 28., Wednesday 13:49 #52
Válasz theSickness (#48) üzenetére
Sokszor érzem úgy hogy el sem olvassák amiket leírok, végig meg pláne nem gondolják. Példáimmal is igyekeztem az FPS-ek terén maradni, ez legalább olyan váltás mint a korábbi eladásokra való hivatkozásod.
Az általad említett példákban a Postal különösebben ürügyet sem szolgáltatott, csak azt mondta menj el tejért...hogy ezt véres hullák halmán keresztül tetted azt rádhagyta, Ürügy volt például az UT esetében ez a gladiátor viadalos téma is. A Halo története igazából nekem az Unreallel van egy szinten ahol hatalmas, galaktikus összefüggések hordalékaként valahogy mindig odakerülsz hogy kinyírj valakit, de inkább mindenkit aki szembejön. Ezt valamennyire árnyalni próbálta a harmadik rész észrevételem szerint, de a befejezéssel ismét csak egy túlexponált cliffhangert adott.
Ha arra gondolsz tényleg csak a játékokat játszottam és nem olvastam el a regényeket vagy képregényeket ha voltak. Biztos azokban van a trú történet vagy a második részben ami kimaradt és nem fogom fel pécéről szalajtott ittas ésszel...
Ahogy nap úszik el életünk horizontja felett, Ahogyan a fény tűnik el a messzeségben. Hajósok, tengerek vándorai születnek és halnak meg Otthonuktól távol, idegen vizeken, Uram add, hogy vándor lehessek egyszer.
Jan 28., Wednesday 13:46 #51
Válasz Yip Man (#43) üzenetére
Ott a pont!
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[56] Oldern
Jan 28., Wednesday 13:46 #50
Válasz WarAdmir4L (#47) üzenetére
Óh, a Neon Genesis Evangelion is ugyanúgy hatalmas klisékből épül fel, mégis lehet nagyon szeretni, mert amit csinál, azt nagyon jól csinálja.
This Cannot Continue
[41] Gulandro
Jan 28., Wednesday 13:43 #49
Válasz WarAdmir4L (#47) üzenetére
Éppen a Cyberpunk vagy a W40k-ból lehetne sokkal tartalmasabb, mélyebb történetű FPS-t készíteni (nem olyat mint a Fire Warriort). Remélem egyszer erre is sor kerül. Valaha elindult egy ilyen fejlesztés négy különböző rendből való űrgárdistáról de lelőtték a projektet, sajnáltam.
Ezért sem az MGS-et hoztam példának FPS-ek közé, az NGE pedig...egy külön téma lenne.
Ahogy nap úszik el életünk horizontja felett, Ahogyan a fény tűnik el a messzeségben. Hajósok, tengerek vándorai születnek és halnak meg Otthonuktól távol, idegen vizeken, Uram add, hogy vándor lehessek egyszer.
Jan 28., Wednesday 13:39 #48
Válasz Gulandro (#45) üzenetére
Ööö... akkor nem értem, miért kedveled a JRPG-ket, ahol ellenfeleik ezreit kell lemészárolni, csak mert a "történet ürügyet szolgáltat hozzá".
Amúgy érdemes megnézni az átlag FPS-t - mindegyikben öldösnek, hiszen erről szól a sítlus. Ha azt mondod, hogy mondjuk a Condemned feleszlegesen erőszakos játék, akkor igazad van. De jobb példának ott a Postal, ami aztán az értelmetlen gyilkolászás magasiskolája. De ha nem vagy képes különbséget tenni ezek és Halo történet által irányított és megmagyarázott játékmenete között, akkor valóban nem értetted meg a Halo történetét, vagy nem is ismered.
[20] WarAdmir4L
Jan 28., Wednesday 13:35 #47
Válasz Gulandro (#29) üzenetére
Cyberpunk-Warhammer40k-bol nem lehet tobbet csinalni, minden igy vagy ugy onnan ered. Azert Halo univerzuma "eredetisege"-bator szin hasznalat mellet megerdemli egy kis tiszteletet, peldaul MGS-sorozattal szemben ami tipikus fordulatokbol tevodik ossze(csunya bacsi "tesom", orosz tudosok, csucs fegyverek, harc magamert stb) es megis sokan almodnak vele , pedig nem egy Neon Genesis Evangelion
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
Jan 28., Wednesday 13:33 #46
Válasz Gulandro (#33) üzenetére
Ja, biztos az a 25 millió eladott Halo is ezt bizonyítja. De ide kerülhetne akármelyik sikeres FPS neve is.
[41] Gulandro
Jan 28., Wednesday 13:31 #45
Válasz theSickness (#38) üzenetére
Azok a játékok, amelyek nem történetet hanem ürügyet szolgáltatnak a gyilkoláshoz mindig is a begyemben lesznek. Mindig ezekkel példálozok, de a SIN vagy a Jedi Knight története FPS mércében lényegesen a mai átlag felett vannak.
Ahogy nap úszik el életünk horizontja felett, Ahogyan a fény tűnik el a messzeségben. Hajósok, tengerek vándorai születnek és halnak meg Otthonuktól távol, idegen vizeken, Uram add, hogy vándor lehessek egyszer.
Jan 28., Wednesday 13:27 #44
Válasz dreampage (#41) üzenetére
Sőt, jobbakat és előremutatóbbakat.
[25] Yip Man
Jan 28., Wednesday 13:27 #43
Válasz Totti5 (#36) üzenetére
Tanulság:

Ha ma sikeres zenét akar írni az ember, akkor vagy az MTV-n, vagy a játékiparban kell elhelyezkednie.
"Music fills my empty bones and some times it seems it's the only place I've left to go..."
Jan 28., Wednesday 13:26 #42
Válasz Yip Man (#34) üzenetére
Ezt azért nem hiszem.
Amúgy én külön is képes vagyok mindhárom rész zenéit meghallgatni. Sokszor van úgy, hogy Puzzle Quest vagy Bejeweled 2 alatt ezek mennek, meg persze az mp3-lejátszómon is ott szoktak figyelni (most épp a második rész van rátöltve).
[111] dreampage
Jan 28., Wednesday 13:25 #41
Válasz Gulandro (#33) üzenetére
Dehogynem. És épp ebben volt úttörő a Halo, hogy megmutatta, konzolon is ugyanolyan jó FPS-eket lehet csinálni, mint PC-n.
A játéknak soha nincs vége. | http://xbox.com/hu-HU | http://xbox.gamer365.hu | Telefonos ügyfélszolgálat: 06 80 018 590
[21] Ordel
Jan 28., Wednesday 13:24 #40
Válasz Yip Man (#34) üzenetére
Nem tudom, hogy minek köszönhető, de én speciel azért tartom zseniálisnak ezt a zenét, mert akárhányszor meghallom, mindig kiráz a hideg... És ez ugyanúgy áll a Halo korábbi dallamaira is.
@MateFitus, PSN ID: Ordel87
[20] WarAdmir4L
Jan 28., Wednesday 13:24 #39
Válasz Gulandro (#15) üzenetére
Minden tiszteletem a Tied
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
Jan 28., Wednesday 13:22 #38
Válasz Gulandro (#29) üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy ez első trailerek már '99 magasságában megjelentek a másr FPS-bőrbe bújt Halo-hoz, sőt, még RTS korában is ott voltak ezek a fícsörök.
Az, hogy te személy szerint nem érted vagy nem akarod érteni a sztorit, már személyes probléma. Igaz, ha teljes képet szeretnél kapni, olvasni kell hozzá, de anélkül is igencsak kellemes sci-fit kaptunk. Sőt. Egyedül a két Half-Life-ot mondanám sztoriban kidolgozottabbnak, de a kapcsolódó olvasmányokkal már ez sem igaz. Azt nézve, hogy a többi FPS mit művel, meg pláne kiemelkedő a maga nemében. Nem tudom, te mit vársz, Final Fantasy féle összetettséget?

Nem mondom, hogy ittas vagy idióta vagy, csak megint kijött belőled ez a csakazértis hozzáállás.
[12] Csaby83
Jan 28., Wednesday 13:22 #37
Válasz theSickness (#28) üzenetére
Semmi túlzás nem volt benne, számomra ez a tökéletes játék, még soha semmilyen kifogást nem találtam benne és valószínű ezért is játszok vele a megjelenése napjától folyamatosan
[42] Totti5
Jan 28., Wednesday 13:21 #36
Válasz Yip Man (#32) üzenetére
Ilyen "komolyzenét" én nem hallagatok ugy külön, hanem amilyen játékokkla játszok és amibe stílusos, művészi, egyedi zenék bannak azoknak az ostjét nagyon sokáig hallagatom, hallagatom a legjobb számokat és legjobb dallamokat pl Halo3, GoW2, Lost Odyssey, Alone 5, Braid , Final Fantasyk stb...
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[21] Ordel
Jan 28., Wednesday 13:21 #35
Válasz Gulandro (#29) üzenetére
"A történetek milyenségéről ezek szerint különbözik a minőségi elvárásunk, bele sem megyek inkább. "

Persze, ez lehetséges, de akkor is baromság azt állítani, hogy éppen a Halo sorozat lenne a legtökéletesebb példa a történet totális háttérbe szorulására...
@MateFitus, PSN ID: Ordel87
[25] Yip Man
Jan 28., Wednesday 13:21 #34
Válasz theSickness (#27) üzenetére
Sokan viszont abba a végletbe tartoznak, hogy CSAK azért fűződik hozzá élményük, mert a játékhoz tartozott.

Érted, csak az a bajom, hogy egy ennél tízszer gyengébb zenére is jönnének most a kommentek, hogy "jajjdezseniális", csak mert ennek a játéknak a zenéje.
"Music fills my empty bones and some times it seems it's the only place I've left to go..."
[41] Gulandro
Jan 28., Wednesday 13:19 #33
Válasz Totti5 (#20) üzenetére
Ezzel egyet tudok érteni, kiegészítve azzal, hogy nem feltétlen konzolra való a zsáner maga.
Ahogy nap úszik el életünk horizontja felett, Ahogyan a fény tűnik el a messzeségben. Hajósok, tengerek vándorai születnek és halnak meg Otthonuktól távol, idegen vizeken, Uram add, hogy vándor lehessek egyszer.
[25] Yip Man
Jan 28., Wednesday 13:18 #32
Válasz Totti5 (#22) üzenetére
Elveszne a sok másik zseniális zene mellett, melyek nem szolgálnak egyetlen játék aláfestéseként sem...
"Music fills my empty bones and some times it seems it's the only place I've left to go..."
Jan 28., Wednesday 13:18 #31
Amúgy gondolom Michael Salvatori az, aki a videón vezényel - legalábbis ez az ő dolga szokott lenni.
[41] Gulandro
Jan 28., Wednesday 13:17 #30
Válasz Ghz (#26) üzenetére
Tehát nem mondhatok véleményt egy egyik játékról sem ha a megjelent háromból csak kettő részét vittem végig két külön platformon...logikus.
FPS-ek terén merem állítani, hogy a többségnél (including you) lényegesen több tapasztalattal rendelkezem.
Ahogy nap úszik el életünk horizontja felett, Ahogyan a fény tűnik el a messzeségben. Hajósok, tengerek vándorai születnek és halnak meg Otthonuktól távol, idegen vizeken, Uram add, hogy vándor lehessek egyszer.
[41] Gulandro
Jan 28., Wednesday 13:16 #29
Válasz theSickness (#23) üzenetére
Ezeket nem is vitatom, de például a járműhasználat és az egész sci-fis körítés a hozzád beszélő csajjal egyetemben már a 2000-es Gunman Chronicles-ben is jelen volt. A történetek milyenségéről ezek szerint különbözik a minőségi elvárásunk, bele sem megyek inkább.
Ebben a "beszélgetésben" voltam már ittas, immár idiotista is. Gondolom ha ezek után elküldenék mindenkit akkor még én lennék a gonosz... csak megjegyeztem.
Ahogy nap úszik el életünk horizontja felett, Ahogyan a fény tűnik el a messzeségben. Hajósok, tengerek vándorai születnek és halnak meg Otthonuktól távol, idegen vizeken, Uram add, hogy vándor lehessek egyszer.
Jan 28., Wednesday 13:15 #28
Válasz Csaby83 (#24) üzenetére
Ne túlozzunk, de a Halo csiszolta tovább a stílust, mint egy csiszolatlan gyémántot - nem lett csiszolt gyémánt belőle, mert játékban nem létezik tökéletesség.
Jan 28., Wednesday 13:13 #27
Válasz Yip Man (#21) üzenetére
Jómagam nagy játékzene-gyűjtő lennék, és azt mondanám erre, hogy ha tudod a dallamot konkrét képekhez, élményekhez kötni, sokkal élvezhetőbb, megélhetőbb a muzsika.
De szerintem ez ugyanúgy vonatkozik/vonatkozhat a valódi előadők zenéire is.
Összesen: 76 [1-50]
1 | 2
Halo 3: ODST adatlap
Még nincs besorolva Még nincs besorolva
Kiadó: Microsoft
Fejlesztő: Bungie
Megjelenés: 2009. Sep 22.
Kategória: FPS
Online játékmód: Van

A szerkesztőség értékelése:
8.6
Ami tetszett
- HALO
- Epikussá fajuló tűzharcok
- Az osztag tagjai remek arcok
- Ügyes, idősíkokat váltogató történetmesélés
- Kooperatív Firefight: rengeteg időnket fogja magába szippantani
Ami nem tetszett
- Szótlan, sótlan Rookie
- A kevesebb néha több: az éjszakai pályákból visszavehettek volna
Olvasói értékelés: 14.7 (78 szavazat)
Ez a játék nem jelent meg másik platformon

183 | [Teszt] Halo 3: ODST

Negyedik rész? Kiegészítő? Gyors bőrlehúzás, korrekt mellékszál, vagy teljes értékű folytatás? Rövid, vagy olyan hosszú, mint a Halo 3? Milyen a multi? Kérdések, kérdések - és vannak válaszaink is. Teszteltük a Halo sorozat új epizódját, a Halo 3 ODST-t.

203 | Hárommillió Halo 3: ODST

Nem kellett sokat várni a következő Halo 3: ODST mérföldkőre, a Bungie szeptember végén megjelent játéka ugyanis újabb milliós határt lépett át nemrégiben.

64 | Halo 3: ODST - az első eladási adatok

Megérkeztek az első eladási adatok a Halo 3 ODST kapcsán: hiába Master Chief hiánya, azért a játék az amerikai kasszáknál jól láthatóan remekül teljesített az első hetekben.

64 | Így készült az ODST kisfilm

Ugye mindenki emlékszik az idei év legjobb videojátékos reklámfilmjére, a kétperces. magyarul beszélő Halo 3 ODST promóra? Most a kisfilm készítésének kulisszatitkaiba leshetünk bele.

84 | HALO 3 ODST: a teljes trailer

Pár napja kaptuk kézhez a Halo 3 ODST élőszereplős, hazánkban forgatott, és magyarul beszélő trailerét. Akkor másfél perces volt - most megérkezett a hosszabb verzió.

385 | Halo 3: ODST - magyar nyelvű trailer

Élőszereplős Halo 3 ODST trailer következik, amelyben egészen fergeteges módon sikerült ábrázolni azt, amibe bele fogunk magunk is csöppenni néhány héten belül. De akad itt még érdekesség ezen felül is: a kedvcsinálót itthon forgatták, és magyarul beszélnek benne a szereplők.

85 | Halo 3: ODST - indul a banhullám

Hiába van még hátra több, mint két hét a megjelenésig, már felbukkant a Halo 3: ODST kalózverziója, az illegális szórakozást művelők azonban pórul járnak.

93 | Jóárasított Halo 3 ODST

Nem csak az Xbox 360 ára csökkent ma, de a szeptemberben megjelenő Halo 3 ODST-re is befutott egy nagyon kedvező magyar ajánlat: 9990 forint, plusz két játék, ha előrendelsz.

43 | Halo 3: ODST dokumentumfilm

Befutott az első mozgóképes ismertető a Halo 3: ODST-ről, ami rendkívül stílusos és hangulatos betekintést nyújt a harmadik rész előzményeként szolgáló kiegészítőbe.

24 | [E3] Halo 3: ODST gameplay, trailer

Természetesen a Halo 3: ODST is nagy hangsúlyt kapott a Microsoft nemrég befejeződött E3-as sajtókonferenciáján: a lenti két videó nyújtott ízelítőt a harmadik rész előzményéből.

76 | Halo 3: ODST zenei ízelítő

A Halo 3: ODST nem csak új főhőst, és némileg megváltozott játékmenetet fog kínálni, hanem a sorozat minden bizonnyal sokak által ismert és kedvelt főtémája is lecserélődik.

73 | Halo 3: Recon - új cím

A Bungie a mai napon hivatalos blogjában bejelentette, hogy kisebb névváltoztatáson esett át az elmúlt hónapokban felfedett Halo 3 kiegészítő, a Recon.

25 | Halo 3: Recon - emlékképek

A napokban már írtunk arról, hogy a Game Informer legfrissebb, decemberi száma exkluzív információkat tartalmaz a Halo 3: Recon-ról: most lássuk a második adagot.

48 | Halo 3: Recon - a játékhossz

A Game Informer decemberi száma hamarosan megérkezik az előfizetőkhöz, ám már most kiszivárgott a lap exkluzív Halo 3: Recon előzetesének rövid summázata.

16 | [TGS] Halo 3: Recon infómorzsák

A Microsoft és a Bungie tegnap hivatalosan is felfedte az új Halo 3 kampányt, amely a Recon alcímet viseli, az ott közzétett információk mellé pedig most újabbak párosultak.
Tovább a játék adatlapjára / fórumába